Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. febr. 24. 9h:14' EZ A 720. JÁTÉKHETED, 403. FORDULÓD 721. játékheted kezdete: febr. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 72. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 6. KP: | használod a 71. pszi képességet |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 55 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és egy karbin plazma. 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
ef 21 | energia fejlesztése 21 |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 92 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Kitaszított testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Kitaszított testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Kitaszított bal karját. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a Kitaszított nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Mjölborg kalapácsával meghorzsolod a Kitaszított jobb vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Kitaszított testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 30 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a Kitaszított újra meg újra lecsap. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 vas dobónyíl és egy ezüst gyűrű, ezenkívül 1 trikornis nyereg. 4230 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 164, gyógyulás: 15, összesen: -149 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal vállát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsthegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a Zinthurg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Zinthurg egyik karját. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmait felemelve, a Zinthurg meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1054 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál fejét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a pszi őselementál fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 66 életpontot sebeztél. A pszi őselementál csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru tigristestét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a taalru tigristestét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a taalru póklábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 réz papi karkötő, egy ezüst kulcs és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3738 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: éhínség varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Quwargamanga díszes potrohát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Quwargamanga testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Quwargamanga díszes potrohát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Quwargamanga testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Quwargamanga fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a Quwargamanga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 térhajlító kavics (ld. enc.). 3696 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 138, gyógyulás: 0, összesen: -138 ÉP}
(Továbbmész...) [157,70] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze nyugatra látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [158,69] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Felfedeztél egy álomvirágot. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 117 életpontot vesztettél. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 106 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 223, gyógyulás: 0, összesen: -223 ÉP}
(Továbbmész...) [158,67] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bundás csirmáz jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával kilukasztod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 12 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a ryuku ostromteknős fejét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A ryuku ostromteknős melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1354 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya fejét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a sötét gnóm testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [54 pontot használtál fel, van még 4.]
kut 50 | kutatsz 4 pontért |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
be 84 | bemész a 84. titkos labirintusba |
lm 3 14 15 | mozogsz 3 14 15 |
lm 17 14 3 | mozogsz 17 14 3 |
lm 10 11 21 | mozogsz 10 11 21 |
lm 18 4 22 | mozogsz 18 4 22 |
lm 23 9 6 | mozogsz 23 9 6 |
lm 5 18 19 | mozogsz 5 18 19 |
lm 13 10 8 | mozogsz 13 10 8 |
lm 3 2 1 | mozogsz 3 2 1 |
* 2. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 4. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 163. tárgyat |
FÓKUSZPENGE (639. TÁRGY) Ez a gyönyörűen ívelt, kékes fényben csillogó görbe szablya eredetileg az erdő druidáinak alkotása, amelyet többnyire csak a fagyöngyök lenyesésére használtak. No persze, önvédelemre is jó volt, ha megfelelő szakértelemmel forgatták. A penge égeti a jó vagy gonosz jelleműek kezét, de Tharr és Fairlight hívei használhatják, ámbár előttük nem nyílik meg a Fókuszpenge minden lehetősége. A fegyver használatához 25-ös vágófegyver szakértelem szükséges, sebzése 6D7+2, de Sheran hívei további +4 sebzést kapnak forgatásakor. Ezenkívül a fókuszpenge néha háló varázslatot lő ellenfeledre. |
ZAFÍR VÉDŐGYŰRŰ (532. TÁRGY) A zafír védőgyűrű a smaragd továbbfejlesztett változata, ennél fogva jóval ritkább és értékesebb is. A védettségedet és a szerencsédet is +4-gyel növeli meg, ha viseled a KF 532 paranccsal. |
TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY) Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze. |
Erő: | 43 (44) | Szint: | 26 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 (45) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (53) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 410/403 | Jellem: | jó (457) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 37 (47) | Varázspont: | 475/349 | Pénz: | 1344 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 90/-3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/75 | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/67 |
vágófegyverek: | 12/63 (+12%) | ütőfegyverek: | 28/31 (+9%) | lőfegyverek: | *27/100 (+3%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 37/32 | 2. nyomkövetés: | 65/26 | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 17/95 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 25/58 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 40/29 |
7. gyógyítás: | 108/32 (+90%) | 8. titkosírás: | 4/62 | 9. felderítés: | 30/76 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 13/74 | 11. teológia: | 22/40 (+1%) | 12. taumaturgia: | 42/68 |
13. szerencsejáték: | 7/14 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/74 |
16. zene: | 62/81 | 17. szörnyismeret: | 8/52 | 18. pszi: | 8/69 (+11%) |
19. zárnyitás: | 7/53 | 20. vadászat: | 19/44 | 21. bányászat: | 33/78 |
22. úszás: | 26/12 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
gyógyítasz 80% életerő alatt 20 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4300. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | mentális pajzs (#72) | kí koncentráció (#69) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 40-es jóságot!] |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 5 | spiritusz (#170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
42 | arany (#50) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 2 | réz papi karkötő (#307) | 3 | rézgolyó (#343) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) |