Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. ápr. 5. 9h:19' EZ A 703. JÁTÉKHETED, 402. FORDULÓD 704. játékheted kezdete: ápr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 17 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a purifikátor testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal megvágod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 17, gyógyulás: 12, összesen: -5 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 116. varázslatot a 86. varázslatot a 157. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 224. varázslatot a 66. varázslatot |
* 6. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 8. KP: | VP spórolása: 15 |
* 9. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 10. KP: | használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
t 247 1 | támadod a 247. szörnyet |
a 504 4683 1 | átadod az 504. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 36 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis fekete testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az éjkornis fekete testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az éjkornis jobb első lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany, 2 vas dobónyíl és egy ezüst kulcs. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 2469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 92, gyógyulás: 8, összesen: -84 ÉP}
(Továbbmész...) [183,-19] Még mindig az erdőben vagy.
(Továbbmész...) [183,-18] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő bávatag golombár mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 34.} A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll bal lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a jégtroll jobb vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a jégtroll megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a jégtroll jeges testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a jégtroll bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-27 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 87, gyógyulás: 8, összesen: -79 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak feléd rúg, de nem talál el. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 1008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain jobb oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a halálosztó kain fekete testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A halálosztó kain csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a halálosztó kain testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a halálosztó kain, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 kőszemet. 1422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 79, gyógyulás: 14, összesen: -65 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [182,-16] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [182,-15] Még mindig füves síkságon vagy.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [182,-13] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku csapásvezető került az utadba. {egyik sebzési módja: 4x 5d4+6.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a csontváz bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rohansz. Vámpírtőrrel megdöföd a sírlidérc jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal megvágod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a csontváz bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengepajzzsal kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz lord testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a csontváz lord zörgő csontját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vámpírtőrrel eltalálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 24, gyógyulás: 25, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [183,-12] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Maitreya Mahagatta előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a pszi őselementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 34, gyógyulás: 31, összesen: -3 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Zinthurg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 11, gyógyulás: 20, összesen: +9 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Mnebolath bal oldalát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy. 2188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 69, gyógyulás: 28, összesen: -41 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan kutyafejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Tguarkhan fejét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc, 12 arany, 2 obszidián függő, egy ezüstshuriken és egy vas dobónyíl. 1585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 40, gyógyulás: 23, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Régóta vagy már úton; mielőtt tovább folytatod kalandjaid, nem árt felidézni a helyeket, amiket eddig bejártál.
[183,-10] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg nagymester közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester nyakát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester torát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [80 pontot használtál fel, van még 47.]
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[182,-4] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöföd a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a purifikátor jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 12, gyógyulás: 7, összesen: -5 ÉP}
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
bpk 8 | bef. parancs kivétele: 8 |
bpb 8 | bef. parancs berakása: 8 |
vv 3 14 83 | elmormolod a 3. varázslatot a 14. varázslatot a 83. varázslatot |
bpk 3 | bef. parancs kivétele: 3 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 36 pontért |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet |
* 8. BP: | imádkozol |
TUDATKINÉZIS II.(511. TUDATI KÉPESSÉG) Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.) |
BOSZORKÁNYKENDŐ (1697. TÁRGY) Érdekes, hogy eddig nem vetted észre az ork banya hátára terítve ezt a koszlott, rongyos vállkendőt. Most is csak azért figyeltél fel rá, mert az öregasszony félrészeg állapotban, fogatlan vigyorral leoldja a válláról, és mindenáron rád akarja tukmálni. Azt mondja, nagyon kell neki egy tengerszín smaragd, egy mélysötét rubin és egy fénytelen gyöngy, ezekért nehéz szívvel bár, de megválik legnagyobb kincsétől, a kendőjétől. Mikor megtapogatod a büdös rongyot, meglepődve tapasztalod, hogy erős mágikus kisugárzása van. Kicsit összpontosítasz erre, és máris megvilágosodik előtted a kendő hatalma. Ha a vállkendőt a válladra teríted (ezt akkor is megteheted, ha van már ott másik vállvédő), a szörnyek és más kalandozók sikeres tárgybűvöléssel csupán a boszorkánykendőt tudják elbűvölni tőled, más tárgyadra a bűbáj hatástalan lesz. Bájoláskor az illatos bájital hatástalan lesz rád. Ha ráállsz az alkura, az ork kunyhónál a KT (Küldetés Teljesítése) 1697 parancsot add ki, 5 TVP-ért. |
TELJES GYÓGYULÁS (133. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal minden sebedet begyógyíthatod, azaz max. életpontra kerülsz. A varázslat anyagi komponense egy borkonyó bibe és két isteni könnycsepp. Elmondása 50 VP-be és 5 TVP-be kerül. |
Erő: | 41 | Szint: | 24 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 44 | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 44 (46) | Védekezés: | 78 (82) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 11/16 év |
Egészség: | 43 (45) | Életpont: | 435/308 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 55 (58) | Varázspont: | 690/231 | Pénz: | 2896 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 30/5 | Pszi pont: | 177/3 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | 25/93 (+15%) |
vágófegyverek: | 25/51 (+5%) | ütőfegyverek: | 16/14 | lőfegyverek: | *24/100 |
dobófegyverek: | 15/0 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/41 | 2. nyomkövetés: | 65/30 (+38%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 15/84 | 5. csapdakészítés: | 28/29 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 7/48 |
7. gyógyítás: | 57/37 | 8. titkosírás: | 16/2 | 9. felderítés: | 44/23 (+3%) |
10. szörnyidomítás: | 12/30 | 11. teológia: | 44/85 (+25%) | 12. taumaturgia: | 24/43 (+6%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/34 | 15. zene: | 80/9 (+37%) |
16. szörnyismeret: | 28/54 (+45%) | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 7/21 |
19. vadászat: | 28/39 | 20. vitalitás: | 4/12 | 21. bányászat: | 36/77 |
22. úszás: | 16/53 | 23. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) | mentális pajzs (#72) |
Symulf rúnája (#182) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kőszáli disznó (#34) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) A természet papját a folytonos megismerés vezérli. Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU. tudatkinézis II (511) OK Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranylánc (#191) | |||
1 | aranytermő ládikó (#504) | 2 | borostyán függő (#162) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
4 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 3 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | |||
5 | magszim bél (#103) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | spiritusz (#170) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | kvazár kard (#297) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
135 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jégszív (#282) | 1 | kőszem (#304) | |||
1 | mandibulakasza (#127) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 2 | purifikátor háj (#269) | 2 | rézgolyó (#343) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | vas dobónyíl (#189) | 4 | víz (#27) |