Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jan. 29. 9h:03' EZ A 737. JÁTÉKHETED, 402. FORDULÓD 738. játékheted kezdete: febr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1583 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 127. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 86. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 27. varázslatot a 23. varázslatot |
* 5. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 6. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
kf 737 1104 111 | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat az 1104. tárggyal a 111. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 152 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 21 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 2 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a részeg kalandozó jobb karját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
vtn 100 | varázslat tanulás: a 100. varázslatot |
f 403 | kísérletezel a 403. tárggyal |
f 403 | kísérletezel a 403. tárggyal |
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. [+1% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 1 stukilövedék. Eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (21 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével párszor keményen megütöd az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 29 életpontot sebeztél. Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével néhányszor megcsapod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 29 életpontot sebeztél. Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany és egy arany papi karkötő. 2924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 107, gyógyulás: 1, összesen: -106 ÉP}
kt 449 4 | elkészíted a 449. tárgyat (4 darabot) |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba |
lm 7 7 7 | mozogsz 7 7 7 |
lm 18 22 36 | mozogsz 18 22 36 |
lm 32 45 46 | mozogsz 32 45 46 |
lm 51 51 54 | mozogsz 51 51 54 |
lm 54 54 55 | mozogsz 54 54 55 |
lm 55 | mozogsz 55 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [171,65] Még mindig hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy hordóagyú mameluk közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 162 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a moa stukival. Elrepül 3 stukilövedék. Néhány helyen eltalálod a hordóagyú mameluk farkát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 34 életpontot sebeztél. A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 28 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [170,66] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Irtóztató látni a tömérdek különböző fajhoz tartozó csontvázat - minden képzeletet felülmúló, öldöklő csata lehetett itt egykoron. Jó ideje dolgozol már, amikor a távolból sejtelmes, csikorogva zörgő hangot hallasz. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 149 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Thór pörölyével megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 164 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 24 életpontot sebeztél. A 8 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 52 életpontot sebeztél. [+1% tau] A 4 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval épp hogy eltalálod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az 1 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 743, sebződés: 67, gyógyulás: 9, összesen: -58 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 62 életpontot sebeztél. [+2% teo] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 42 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 67, gyógyulás: 1, összesen: -66 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. [+1% tau] Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Notermanthi jobb oldalát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 40 életpontot sebeztél. [+1% tau] A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a Notermanthi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar, egy sárga erőöv és egy kristálygömb. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 59, gyógyulás: 2, összesen: -57 ÉP}
m 5 7 8 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a sírlidérc bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával felnyársalod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tetemember jobb lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a tetemember testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a tetemember bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a tetemember bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra elhibázza az ütést csápjával. Kvazár karddal felnyitod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A nómenklatúra csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [168,66] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Látsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi támad rád.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi eredménye! A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a nómenklatúra testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. Csápjával megérint a nómenklatúra. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kvazár karddal kilukasztod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a nómenklatúra testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 22, gyógyulás: 3, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [168,65] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték.
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [167,63] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a sírlidérc fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tetemember jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | energia fejlesztése 6 |
* 4. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 5. BP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY) Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is. |
SÁRKÁNYFAJZAT (340. SZÖRNY) Ezeket az óriási, repülő gyíkokat sokan sárkányoknak nevezik, holott még távolról sincsenek rokonságban a bölcs és nagyhatalmú mágiával bíró, ősi gyíkokkal. Ezek a bőrszárnyú, hosszú farkú és karmú lények nagyobb lényeket is azonnal el tudnak pusztítani a farkukban levő méreggel, ezért aztán vadászatuk során nem nagyon váltogatnak. Természetes immunitásuk a mágiával szemben talán a Sötét Föld mostoha körülményei miatt alakult ki, csakúgy, mint hihetetlen regenerálódó képességük. Ennek ellenére, egy a dimenziókapun átmerészkedő kalandozónak valószínűleg nem jelentenek komoly ellenfelet, ha az illető jártas a vágófegyver forgatásának tudományában. |
TROLL BÁNYÁSZ (679. LÉNY) Hogy mi mutat igazán jól egy trollon? Egy hátára vetett csákány, vagy egy, a szájáig megtömött zsák, melynek aranyrögök, vagy adamantit rudak nyomják kifelé az oldalát, biztos hogy nem tartozik ezen dolgok közé. Valójában ez a lehető legtermészetellenesebb dolgok egyike. Márpedig a Roxat közeli hegység buckáit mostanában ellepték ezek a gazdagságról álmodó egyedek. A bányászathoz persze kevesebbet kanyítanak, mint mondjuk egy lila brekk. Az információ, miszerint az itt húzódó földalatti labirintusrendszer minden idők legbecsesebb kincseit rejti, a helyi kocsmában kapott lábra, majd gyors futótűzként terjedt a törzsvendégek között. A vége pedig ez lett: a kapzsiság által vérszomjassá vált trollok ölni lennének képesek azért, hogy a kincseskamra tartalma az övék lehessen. (A troll bányász nem SZörnyKereshető.) |
CSATAREMÁK (694. SZÖRNY) A csataremák a szutykos remák távoli rokona. A távoli szó elég találó, mivel mindkét lényt mágiával hozták létre. A csataremák egész életében kötődik gazdájához, többnyire varkaudarok használják hátasállatként. Lábak helyett hatalmas csápokon mozog, de a szutykos remákkal ellentétben a csataremák a földön csúszik, nem pedig a levegőben levitál. Rendkívüli pszionikus energiák birtokosa, így azonnal megérzi, ha idegen tudat tartózkodik a közelben. Emiatt elbújni nem lehet előle, még BA paranccsal sem. Ha harcra kerül a sor, jobb ha már a harc elején nyakadba szeded a lábad. A csataremák 12 csápjával és a bénító méreggel, amit az ütéseivel a testedbe juttat, nagyon hamar mozgásképtelenné tesz bármely nagytestű élőlényt, de mozgékonyságának hála a kisebb termetű humanoidokkal is könnyűszerrel elbánik. Sajnálatos módon a csataremáknak is megvan az a kellemetlen képessége, hogy halála előtti pillanatban elteleportál egy biztonságosabb helyre, ahol regenerálódhat (állítólag láttak már olyan kalandozót, aki képes volt véglegesen legyőzni egy ilyen lényt, de a titkát a sírba vitte magával, amikor a feldühödött varkaudarok - a csataremák gazdái - apró darabokra szaggatták). |
VARKAUDAR HADÚR (270. SZÖRNY) Tomboló, toronymagas varkaudar óriás, borzalmas varkaudar testőrök gyűrűjében: nyilvánvaló volt, hogy Sistergő Pumpa bukása után előbb-utóbb felbukkannak a törzsi vezetők, akik megpróbálják a hatalmat magukhoz ragadni. A varkaudar harcosok nemcsak a törzs legjobb harcosai, hanem végtelenül ravaszak, még a papi mágiához is konyítanak valamelyest. Jaj neked, ha egy hadúr fegyvere elé kerülsz! |
EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY) Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük. |
EZÜSTTOLLÚ NYÍLVESSZŐ (363. TÁRGY) Ahogy jobban megnézed ezt a különös nyílvesszőt, azonnal feltűnik néhány különös dolog: először is, a hegye valamilyen kemény, kőszerű anyagból készült, mégis meglepően éles. Maga a vessző nem fából, hanem valamilyen kristályszerű anyagból készült. Amikor kipróbálod, még két kellemes tulajdonságára derül fény: 1) ha használod, +8 támadást kapsz; 2) Csak nagyon-nagyon ritkán veszik el; 3) Sebzése 5D4+4; 4) Képes csak mágikusan megsebezhető lényeket is megsebezni. Az ezüsttollú nyílvesszőt hosszú íjhoz használhatod. |
AGVARI MANAFÓKUSZ (890. TÁRGY) Ez egy vörös fényű rubin, amely a kreitonokra jellemző óriási mágikus hatalommal bír. Mágikus potenciálodat megnöveli, persze csak egy bizonyos mértékig - az isteni hatalmú lények képességeit már nem tudja befolyásolni. A játék nyelvére lefordítva ez azt jelenti, hogy a varázslataid által okozott sebzés nő 10%-kal (de legfeljebb 50-nel) akkor, ha teológia és taumaturgia szakértelmed 200-nál kevesebb. |
KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY) A kreommat-liliom Kelet-Ghallán őshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén időnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyűlik, egyes híresztelések szerint erőnövelő hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyűjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. egyet, 5 TVP-ért. |
QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY) A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni. |
VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik. |
KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY) Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka! |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva fordulószámban a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van. A konkrét számok pedig (ha az adott fordulószám között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 25. fordulótól 100. fordulóig - 25 játékhét. * 101. fordulótól 200. fordulóig - 20 játékhét. * 201. fordulótól 300. fordulóig - 15 játékhét. * 301. fordulótól 400. fordulóig - 10 játékhét. * 401. fordulótól 500. fordulóig - 5 játékhét. * 501. fordulótól 600. fordulóig - 3 játékhét. * 601. fordulótól - 2 játékhét. |
Erő: | 31 (34) | Szint: | 26 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 251 cm |
IQ: | 35 | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 457 kg |
Ügyesség: | 31 (35) | Védekezés: | 78 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/29 év |
Egészség: | 38 | Életpont: | 388/278 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 42 (46) | Varázspont: | 698/30 | Pénz: | 1023 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 21/11 | Pszi pont: | 146/196 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 22 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/10 | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 14/64 (+6%) |
vágófegyverek: | 15/68 | ütőfegyverek: | 30/75 (+6%) | lőfegyverek: | 18/67 (+9%) |
dobófegyverek: | 23/69 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kvazár kard (#297) (100%) << troll klopfoló (#552) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); stukilövedék (#414) (14 -996.); tolmokov-koktél (#351) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 23/0 | 2. nyomkövetés: | 93/23 (+8%) | 3. lopás: | 6/97 |
4. mászás: | 12/82 | 5. csapdakészítés: | 23/16 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 8/33 |
7. gyógyítás: | 102/87 | 8. titkosírás: | 21/13 | 9. felderítés: | 24/94 (-15%) |
10. szörnyidomítás: | 11/48 | 11. teológia: | 49/31 (+15%) | 12. taumaturgia: | 70/36 (+18%) |
13. versengés: | 1/88 | 14. harcművészetek: | 3/14 | 15. zene: | 30/13 |
16. szörnyismeret: | 14/88 | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 2/67 |
19. vadászat: | 12/29 | 20. bányászat: | 32/11 (+9%) | 21. úszás: | 11/34 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer), stukilövedéket (#414) (max. 20 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot ) |
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: (64) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16) |
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), átokmurgattyú (#225), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | villámmágia (#227) |
tulajdonságpajzs (#26) | jellemrejtés (#23) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | |
tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
2.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 370 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 502 Ebbe eddig 256 TU-t fejlesztettél be.. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
148 | arany (#50) | 3 | kaja (#2) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | pirkit (#153) | 3 | stukilövedék (#414) | 1 | tükör (#43) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kristálygömb (#265) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
4 | mérg. ubuk tüske (#137) | 5 | nyílvessző (#108) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | óndarab (#85) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | pular kristály (#239) | 1 | rézpáncél (#71) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) |