Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. máj. 5. 9h:12' EZ A 411. JÁTÉKHETED, 401. FORDULÓD 412. játékheted kezdete: máj. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3528 SZÁMLA : XXXX |
A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (7 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a liumbe testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel felnyársalod a liumbe testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe csápol, de mindhiába. Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat |
* 4. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1271. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 164. varázslatot a 157. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 184. varázslatot a 182. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 188. varázslatot a 71. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 73. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot |
v 1 99 8 | elmormolod az 1. varázslatot |
vv 133 161 | elmormolod a 133. varázslatot a 161. varázslatot |
h 697 700 | használod a 697. tárgyat |
vv 133 | elmormolod a 133. varázslatot |
m 6 3 3 | mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 18, gyógyulás: 43, összesen: +25 ÉP}
Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos torát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Semmi hatás! A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és 2 fekete gyöngy. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 35, gyógyulás: 35, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [176,43] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Látsz egy márványtornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!
Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sötét főgnóm bal karját. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel felnyársalod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 5, gyógyulás: 30, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...) [177,44] Szűnni nem akar a zöld síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy átokmurgattyú!
Egy tűzvihar varázslatot dobsz ellenfeledre. 182 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda farkát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nanda testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a nanda testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 4, gyógyulás: 29, összesen: +25 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a kronokukac jobb oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 14, gyógyulás: 61, összesen: +47 ÉP}
im | imádkozol |
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg királynő jobb első lábát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
(Továbbmész...) [178,43] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
(Továbbmész...) [179,43] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg bolyt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!
Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 122 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg ősmágus jobb első lábát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 51 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és egy kék orchidea. 2700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 155, gyógyulás: 46, összesen: -109 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 10 életpontot vesztettél. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák egyik karját. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápjával megérint az áeratikus hasnyák. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 19, gyógyulás: 40, összesen: +21 ÉP}
Ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 176 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika jobb hátsó lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
v 7 296 | elmormolod a 7. varázslatot |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1813 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 178 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán egyik csápját. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
v 198 193 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
[193,12] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda hátborzongató látvány!
(Feltételes támadás:) Egy átokmurgattyú! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzvihar varázslat. 170 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
h 150 | használod a 150. tárgyat |
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba |
t 275 1 | támadod a 275. szörnyet |
ek 7 8 5 | t. energia kisütése: 7 8 5 |
lm 8 7 3 | mozogsz 8 7 3 |
Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyagelementál agyagtestét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az agyagelementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki az agyagelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 40, összesen: +40 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az agyagelementál testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bazaltelementál testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A bazaltelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál bal vállát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tűzelementál testét. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a tűzelementál testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A tűzelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) A tűzelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 503, sebződés: 46, gyógyulás: 6, összesen: -40 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tűzelementál testét. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tűzelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A tűzelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 491, sebződés: 55, gyógyulás: 43, összesen: -12 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzvihar varázslatot. 172 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 48 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a viharóriás jobb lábát. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a viharóriás villámló testét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a viharóriás testét. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megbököd a viharóriás bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a viharóriás testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 46 életpontot vesztettél. A viharóriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 89 aranyat. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 842, sebződés: 282, gyógyulás: 104, összesen: -178 ÉP}
A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. A bibircsók-óriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bávatag golombár jobb karját. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a bávatag golombár testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A bávatag golombár csapása csak a levegőt találja. Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (37 életpontot vesztettél) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 43, gyógyulás: 53, összesen: +10 ÉP}
kpcs 3 3 | kapcsoló 3 |
lm 5 10 23 | mozogsz 5 10 23 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál jobb karját. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a jégelementál jobb oldalát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a jégelementál testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a jégelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a jégelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 71, gyógyulás: 56, összesen: -15 ÉP}
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát bal lábát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hegyi góliát jobb lábát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a hegyi góliát jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 11, gyógyulás: 52, összesen: +41 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hegyi góliát oszlopos lábát. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Jól célzott! (2 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hegyi góliát testét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a hegyi góliát bal vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. A hegyi góliát lendületes ütése célt téveszt. A hegyi góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 15 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 411, sebződés: 2, gyógyulás: 62, összesen: +60 ÉP}
* 1. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: | energia fejlesztése 1 |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
ONGÓLIANT TOMBOLÁS (146. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) Az ongóliant tombolás hatására valóban majdnem olyan félelmetes leszel, mint egy ongóliant: a harc minden körében eggyel több támadást fogsz leadni, mint egyébként (még a lőfegyverrel is), kivéve, ha ököllel harcolsz. Ezenkívül a harc időtartamára kapsz +3 támadást és minden ütésedre +2 sebzést (tehát ha négyszer támadsz egy fegyverrel, az +8 sebzést jelent.) Az ongóliant tombolás komoly terhelésnek veti alá a szervezetet: minden alkalommal, amikor használod, a tested két évet öregszik. A varázslat elmondása 40 VP-be kerül, anyagi komponense egy isteni könnycsepp és egy tankány karom. |
URGOD KESZTYŰJE (462. TÁRGY) Elsőként ezt a kicsit kényelmetlen, ámde annál hatékonyabb relikviát a nagyhatalmú mágus, Urgod készítette el, de azóta számos másolatát előállították. Urgod kesztyűje a védettségedet hattal növeli meg, emellett ad +2-t a taumaturgia szintedhez, +1-et a szerencsédhez és +1-et az IQ-dhoz. Sajnos van némi hátránya is, támadásod 3-mal kevesebb, amíg viseled. Elkészítéséhez mindenekelőtt egy Gór formázó minta, 8 ezüst, két téfea agy, két Thargodan esszencia, 100 arany, egy vaskohó és 80 TVP szükséges. Ja, és persze kell, hogy ismerd a varázstárgy készítés varázslatot is... Urgod kesztyűjét csak akkor viselheted, ha legalább 21. szintű vagy. |
PÖRHEMÓR KÖRE (205. VARÁZSLAT) Pörhemór egy különc Fairlight pap volt, aki ideje nagy részét sötét labirintusok felderítésével töltötte. Nem csoda, hogy varázslatok sorát fejlesztette ki, amely ebbéli foglalatosságát könnyebbé teszi. A Pörhemór köre ezek közül az egyik legpraktikusabb: elhelyezheted egy labirintusban, és később egyetlen szó kimondásával visszateleportálhatsz erre a pontra! Használata a V 205 <referenciapont> paranccsal történik. (<referenciapont> ne legyen 1!) <referenciapont>-ot nem muszáj megadnod, de ha megteszed, a varázslatot csak akkor fogod elmondani, ha a megadott ref. ponton állsz. Legközelebb, ha kiadod a V 205 1 parancsot, akkor huss, visszateleportálsz Pörhemór körére. Egyszerre csak egy köröd lehet érvényben, ha újat raksz le, az előző törlődik. Egy körre többször is visszateleportálhatsz. A varázslat 30 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy ezüstdarab. A visszateleportáláskor nincs szükség VP-re vagy anyagi komponensre, de vagy a labirintusban kell lenned, vagy legalábbis azon a mezőn, ahol a labirintus van. Vigyázat, Pörhemór köre beleszámít abba a tíz varázslatba, ami egyszerre rajtad lehet! |
Erő: | 43 (51) | Szint: | 30 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 190 cm |
IQ: | 45 (52) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 41 (49) | Védekezés: | 88 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/76 év |
Egészség: | 36 (52) | Életpont: | 772/1039 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 51 (56) | Varázspont: | 774/94 | Pénz: | 1171 arany | Kép. pont: | 35 |
Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 186/98 | Halhatatlanság: | 2 % | EFejl: | 71 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 34 |
vágófegyverek: | 8 | ütőfegyverek: | 26 | lőfegyverek: | 29 |
dobófegyverek: | 19 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); nyílvessző (#108) (14 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -26.); ében nyílvessző (#848) (27 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24 | 2. nyomkövetés: | 89 (+1) | 3. mászás: | 20 |
4. csapdakészítés: | 22 | 5. csapdaészlelés: | 8 | 6. gyógyítás: | 145 (+1) |
7. titkosírás: | 12 | 8. felderítés: | 30 (+1) | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 51 | 11. taumaturgia: | 38 | 12. versengés: | 18 |
13. zene: | 16 | 14. szörnyismeret: | 14 | 15. pszi: | 22 |
16. zárnyitás: | 4 | 17. vadászat: | 16 | 18. vitalitás: | 3 |
19. bányászat: | 31 | 20. úszás: | 10 | 21. főzés: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 60 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 60 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16) |
proteinfecske (#139) (csak egyszer), ősi szellem (#422), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247), élőholt tigris (#766), átokmurgattyú (#225), szubreális vámpír (#223), halálelementál (#279), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
Raia hívők (#993), kérődző etra (#368), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), purifikátor császár (#393), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) |
tűzvihar (#175, 24 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás (#6) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
hadiszerencse II (#24) | égető tekintet (#164) | tűzmágia (#157) | Symulf rúnája (#182) |
erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem 2 (#188) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
vámpirizáció (#1) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), tudatrombolás (#111), energiafolyam (#136), élőholt pozdorja (#134), nagyobb tűzlehelet (#150), tűzvihar (#175), izomernyesztés (#33), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő II (#193) | >> | jók (#990) | tűzeső (#61) | >> | tyrannoszaurusz rex (#160) | |
tűzeső (#61) | >> | qwarg rohamosztagos (#242) | tűzeső (#61) | >> | quwarg nagymester (#214) | |
méregfelhő II (#193) | >> | semlegesek (#989) | energiafolyam (#136) | >> | gonoszok (#988) | |
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | gonoszok (#988) | varázsvédelem II (#108) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | védelem tűz ellen (#38) | >> | jók (#990) | |
hhaar burka II (#162) | >> | semlegesek (#989) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A Sötétség erőivel folyatott harcunk örök: pusztíts hát el egy Notermanthit! |
2.) Szelidítsd meg a megszelidíthetetlent: Imádkozz úgy, hogy befogtál egy triklem drakoldert! |
3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely a 4. kategóriában a XX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | áldott kő (#642) | 1 | amniosz (#203) | 2 | borkonyó bibe (#312) | |||
14 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | kvazár pajzs (#296) | 15 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | |||
30 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
809 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 3 | bunkó (#5) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 10 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
5 | fekete gyöngy (#99) | 14 | gyíkfű (#201) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
1 | Mjölborg kalapácsa (#523) | 1 | moa jádekő (#382) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | shinai gömb (#348) | 11 | spiritusz (#170) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 8 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | tudás gyöngye (#522) | |||
1 | Urgod kesztyűje (#462) |