Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. szept. 14. 9h:18' EZ A 83. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD 84. játékheted kezdete: szept. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5504 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | gyógyítás 20 pontért |
vi 5 3 30 | viselkedésed: 5 3 30 |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 15 312 4 | elmormolod a 15. varázslatot |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a rájanyék tüskés farkát. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,112] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.
(Továbbmész...) [45,112] Tovább barangolsz a fák között.
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Elszántan a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szőrös pók testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Mandibulakaszával kilukasztod a szőrös pók testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a szőrös pók förtelmes fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
189 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [47,112] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették.
(Továbbmész...) [48,111] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rájanyék. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék fejét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a rájanyék testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a rájanyék testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
im | imádkozol |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a fabontó szójer testét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fabontó szójer testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a fabontó szójer testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A fabontó szójer megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fabontó szójer barna testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a fabontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. (ld. enc.) 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a zoloboo csontos karját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo bal karját. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a zoloboo bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zoloboo karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zoloboo száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 6 mérgezett tüskét. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [50,110] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a százfogú bal oldalát. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a százfogú testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
ARANYTŰ (272. TÁRGY) Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens. |
SZŐRÖS PÓK (100. SZÖRNY) A sűrű erdők mélyén lapulnak a hatalmas testű ocsmány szőrös pókok. Nagy, ragadós, vastag szálú hálókat szőnek a fák közé. Ha a göcsörtös, ősi fák között barangoló kalandozó beleragad egy ilyenbe, valószínűleg lemondhat az életéről - a szőrös pók tehetetlenül vergődő ellenfelébe élvezettel pumpálja a zöldes, maró mérget. Előfordulhat az is, hogy egy labirintus mélyén találkozol szőrös pókkal. Puha, ruganyos testét legkönnyebben vágó és szúrófegyverrel pukkanthatod ki. |
HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT) Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni. |
FABONTÓ SZÓJER (71. SZÖRNY) A fabontó szójerek a ritka erdők apró termetű élősködői. Élősködők, mert fát esznek. Ezek a barnára lakkozott vakondra emlékeztető lények hegyes fogukkal pillanatok alatt képesek elpusztítani egy akár fél méteres botot! Ha egy fabontó szójerrel keveredsz harcba, előfordulhat, hogy búcsút kell mondanod a fából készült fegyverednek... |
FABONTÓ (106. TÁRGY) A fabontó szójer által kiválasztott puha anyagot ha az ember fára keni, akkor az rugalmassá, gyúrhatóvá válik. Ennek valószínűleg minden alkimista csodájára fog járni. Nem beszélve arról, hogy milyen felfedezési lehetőségeket nyit meg ez előtted... |
SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY) Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni. |
MANIPULÁCIÓK VARÁZSPONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Varázspont Spórolása: VPS <VP> és Varázspont Felszabadítása: VPF <VP> parancsokat. A VPS-el letárolt varázspontjaidat a következő VPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet VP-t tartalékolni egy kör végi városi teleportra vagy más fontos varázslatra. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy VPF az összes, még fel nem szabadított varázspontodra. Vigyázat: a VPF-el kinyert vp-vel sem mehet a varázspontod a maximális lehetséges fölé! Ha túl sok vp-t szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a vp-d maxba kerüljön (ill. kör végén elvész). |
Erő: | 14 (16) | Szint: | 8 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 158 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 19 (20) | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 167/167 év |
Egészség: | 13 (15) | Életpont: | 124/94 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 48/5 | Pénz: | 177 arany | Kép. pont: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 | vágófegyverek: | 10 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 12 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 4 |
4. csapdakészítés: | 1 | 5. gyógyítás: | 15 | 6. teológia: | 1 |
7. szörnyismeret: | 1 | 8. vadászat: | 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 0) |
Összsúly: 36.10 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | kaja (#2) | 13 | tüske (#22) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | borkonyó bibe (#312) | 3 | fabontó (#106) | 6 | mérgezett tüske (#23) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) |
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | gorombilla (#38) |
hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | bakkura (#52) | százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
kőevő (#62) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) |
garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | tazunkaróka (#81) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) |
kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | mérges nyukmár (#95) |
piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | nyuhaj karbin (#110) |
sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | gyilkos tetű (#116) | tetemember (#123) |
manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | acéldarázs (#140) | kardfogú fülemüle (#146) |
ork sámán (#345) | nektoraf (#355) | kérődző etra (#368) | veszett rozmár (#639) | csontlepke (#746) |
csodabogár (#755) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | dárda (#10) | csontkés (#11) | ||||
sünmedve tüske (#14) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ||||
fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | ||||
kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | ||||
varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | ||||
tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | grákóbőr (#41) | ||||
tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | ||||
antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | tigroszlán fog (#63) | ||||
kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | ||||
óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | ||||
bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | ||||
nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | ||||
móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | rókafarok (#124) | bronzpenge (#126) | ||||
mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | ||||
gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | virág szimbólum (#143) | oltár (#146) | ||||
hebrencs csapda (#147) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | rövid kard (#171) | ||||
mínosz-kúp (#178) | lánckesztyű (#230) | fekete bőrcsizma (#247) | gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | ||||
aranytű (#272) | umbatari karkötő (#278) | bíbor erőöv (#291) | ezüst papi karkötő (#308) | borkonyó cserje (#311) | ||||
borkonyó bibe (#312) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | ||||
morgud hagymatő (#402) | fokhagyma (#403) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | Rodger kezdő üstje (#1167) | ||||
tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | vadászkés (#1264) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása |