Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 24. 12h:04' EZ A 1186. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD 1187. játékheted kezdete: márc. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3491 SZÁMLA : XXXX |
tno 1 2 | növeled az 1. tulajdonságodat |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Pár lövedéked átjárja az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az evaporőr testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a láplidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a láplidérc testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 13 életpontot vesztettél. A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával jól megszurkálod a láplidérc testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A láplidérc fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 13 életpontot vesztettél. A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
(Továbbmész...) [62,21] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sullár lehet. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a sullár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sullár testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár lihegő pofáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges alpesi tehén trófeát, és kinyersz egy alkalmas sullár trófeát. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
f 42 | kísérletezel a 42. tárggyal |
kt 32 | elkészíted a 32. tárgyat |
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony jobb első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony bal vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [61,40] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy gyilkos sallank nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a zombi foszladozó testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láplidérc sáros testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod a láplidérc bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 9 életpontot vesztettél. A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. A láplidérc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 7 életpontot vesztettél. A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
(Továbbmész...) [61,41] Vált a terep: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy alattomos manó. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 mérgezett tüske. Több lövedéked átfúrja az alattomos manó nyakát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval eltalálod az alattomos manó jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az alattomos manó a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a kavadu bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kavadu feléd csap csőrével, de sikertelenül. A kavadu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 10.]
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
a 92 3778 1 | átadod a 92. tárgyat a 3778. kalandozónak (1 darabot) |
a 117 3778 1 | átadod a 117. tárgyat a 3778. kalandozónak (1 darabot) |
in 3778 0 153 | leírod a 3778. kalandozónak a 153. tárgyat |
go 22 | gonoszkodsz: 22 |
h 233 10 | használod a 233. tárgyat |
DORNODON MEGIDÉZÉSE Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben: "Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!" Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra. |
SULLÁR (101. SZÖRNY) Ez a bozótosban élő elefánttestű, kígyópikkelyes, bikafejű szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elől jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztőrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd. |
SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY) Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.) |
SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY) Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül. |
SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY) A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet. |
ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY) Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet. |
FAIRLIGHT MEGIDÉZÉSE Bizsergető, csiklandozó érzést tapasztalsz a tarkódban - és a következő pillanatban megszólal a Hang: "Aauuhh. Most a testedet birtoklom. Egy más dimenzióból megidézett lény vagyok. Fairlight, az ős-mágus, a mágia és a pénz istene kötött ehhez a kőhöz, hogy minél több hívet gyűjtsek számára. Kapzsi vagy, ugye? Sok pénz kell? Hatalomra vagy éhes? Határtalan mágikus tudásra? Mindezt megkaphatod, hehehe! A mágia istene félelmetes hatalommal rendelkezik, noha valaha halandó volt. Szeretnél te is halhatatlanná válni, az ő szolgálatában? Nos, mi sem egyszerűbb! Légy a papja! Ehhez nem kell mást tenned, csak bemutatni egy három tárgyból álló áldozatot Fairlight bármely rúnakövénél. A három tárgy legyen: egy arany, egy kaktusztüske és egy mérleg! Csak semleges jelleműek pályázhatnak - Fairlight nem szívleli a sötétlelkű gonoszokat, a jók pedig nem elég kapzsiak, hatalom- és pénzéhesek ahhoz, hogy ezt a kaotikus istenséget szolgálják!" A nyers, hivalkodó hang egyszercsak elhallgat. Vársz még, de úgy látszik végleg elhagyta a testedet. Megkönnyebbülten távozol. |
ZENE Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként. |
Erő: | 20 | Szint: | 11 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 19 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 102 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 146/66 | Jellem: | semleges (-12) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 15 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 123 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 10 | vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 9 |
lőfegyverek: | 9 | dobófegyverek: | 8 |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) (2 -3.); mérgezett tüske (#23) (4 .); mérgezett tüske (#23) (5 -6.); vas dobónyíl (#189) (7 -); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
61,42 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 63 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 92 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 14 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 9 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. zene: | 1 (+1) | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. zárnyitás: | 3 | 11. vadászat: | 5 | 12. bányászat: | 4 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
vadtroll (#70), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), Elvisel (#3778) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 19. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | ||
1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | * | kis vaspajzs (#159) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | rézsisak (#72) | 1 | * | szöges páncél (#65) | |||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | ||
1 | fúvócső (#20) | 8 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
1 | kőkés (#6) | 10 | mérgezett tüske (#23) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | parittya (#18) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
2 | ubuk dobónyíl (#138) | 10 | ubuk tüske (#131) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | aranygyűrű (#193) | 3 | * | ezüst nyaklánc (#117) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | éjkő (#2369) | |||
3 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 2 | gernim balzsam (#1894) | |||
15 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | kötél (#92) | |||
2 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
8 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 70] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
1 | sullár hólyag (#168) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 23 korty víz (#27), fér még: 17] | |||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 17] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fémrúd (#104) | 1 | grifftojás (#179) | 5 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | hebrencs állkapocs (#130) | 2 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
26 | madártoll (#112) | 4 | mandibulapenge (#125) | 2 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
2 | óndarab (#85) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 4 | rézdarab (#70) | 16 | sallank karom (#128) | |||
7 | smirglilevél (#29) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | tükör (#43) | 6 | varányszem (#30) | 2 | varkaudar csont (#1113) | |||
2 | vasérc (#152) |
Összsúly: 55.98 kg | Megterheltség: 111% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | 5 | mérgezett tüske (#23) | |||
1 | távcső (#42) | 1 | tükör (#43) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
5 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | rézdarab (#70) | |||
5 | sallank karom (#128) | 1 | sullár hólyag (#168) | 1 | szeksztáns (#32) |
60 | 61 | 62 | 63 | 64 | |
35 | |
|
|
|
|
36 | |
|
|
|
|
37 | |
|
|
|
|
38 | |
|
|
|
|
39 | |
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | démontetű (#15) |
homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) |
manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) |
tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) |
zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) |
vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | mirg (#75) |
zoloboo (#77) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) |
mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | sullár (#101) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | sóhajtó dorony (#112) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | tetemember (#123) | útonálló (#130) |
élőholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | acéldarázs (#140) | kardfogú fülemüle (#146) |
autentikus vámpír (#154) | sírlidérc (#172) | élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) | massza (#217) |
ork sámán (#345) | északi aurach (#350) | láplidérc (#352) | dűnekukac (#357) | csontlepke (#746) |
pacaszúnyog (#751) | reinkarnált motyogó (#752) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) |
csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) |
rézdarab (#70) | rézsisak (#72) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) |
díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) |
bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) |
tinta (#101) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | rövid íj (#107) |
nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) |
mandibulapenge (#125) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | vasérc (#152) |
pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | kis vaspajzs (#159) | nagy vaspajzs (#161) |
vasvért (#164) | mászókampó (#165) | sullár hólyag (#168) | rövid kard (#171) | harci kalapács (#174) |
mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | vashegyű lándzsa (#182) | vas dobónyíl (#189) | aranygyűrű (#193) |
trikornis szarv (#198) | manifeszt.nyúlvány (#214) | furulya (#233) | nyílcsapda (#243) | tatu ködmön (#255) |
quwarg tojás (#360) | phua-kúp (#372) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | Chara-din monolitja (#534) |
varkaudar csont (#1113) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | gernim balzsam (#1894) |
obszidián penge (#2082) | éjurna (#2368) | éjkő (#2369) | halálbokor (#2370) | halálvirág (#2371) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |