Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. szept. 9. 12h:18' EZ A 379. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD 380. játékheted kezdete: szept. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3225 SZÁMLA : XXXX |
dd 224 56 | eldobod a 224. tárgyat az 56. tárgyat |
kf 189 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat |
t 111 | támadod a 111. szörnyet |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya farkát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel épp hogy eltalálod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Csápjával megérint a ragyás burástya. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
t 687 1 | támadod a 687. szörnyet |
ftv 32 687 | felt. tám/véd. varázslat a 32. varázslatot a 687. szörnyet |
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [100,101] Dombos terepre érkeztél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [101,102] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a piromenyét farkát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Többször beletép húsodba a varkaudar íjász. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}
(Továbbmész...) [103,100] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány fejét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,100] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar íjász! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász bal karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 21 életpontot sebződsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar íjász jobb vállát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Testedben buzog a kí-energia: képes vagy egy Pörölycsapás formájában kisütni. Ököllel többször eltalálod a varkaudar íjász testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 99, gyógyulás: 0, összesen: -99 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [106,98] Még mindig füves síkságon vagy. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták.
(Feltételes támadás:) Egy varkaudar íjász! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar íjász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. Messze hajítod a vacak kis ryuku légiós trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő varkaudar íjász trófeát. 771 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [107,98] Még mindig füves síkságon vagy. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Cras Lorg hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szutykos remák. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg jobb szárnyát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mirg fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az élőholt mirg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök nyakát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 352 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 5 505 | energia fejlesztése 5 |
szk 103 | keresed a 103. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
MANIPULÁCIÓK VARÁZSPONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Varázspont Spórolása: VPS <VP> és Varázspont Felszabadítása: VPF <VP> parancsokat. A VPS-el letárolt varázspontjaidat a következő VPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet VP-t tartalékolni egy kör végi városi teleportra vagy más fontos varázslatra. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy VPF az összes, még fel nem szabadított varázspontodra. Vigyázat: a VPF-el kinyert vp-vel sem mehet a varázspontod a maximális lehetséges fölé! Ha túl sok vp-t szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a vp-d maxba kerüljön (ill. kör végén elvész). |
Erő: | 13 (16) | Szint: | 14 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 68 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 147/109 | Jellem: | gonosz (27) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 (29) | Varázspont: | 129/23 | Pénz: | 3278 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 14/0 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 14/94 (+30%) | ütőfegyverek: | 1/48 | dobófegyverek: | 16/0 (+33%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/99 (+40%) | 2. nyomkövetés: | 10/87 (+40%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 3/19 | 5. csapdakészítés: | 4/99 (+13%) | 6. csapdaészlelés: | 2/9 |
7. gyógyítás: | 3/10 | 8. felderítés: | 3/87 (+22%) | 9. teológia: | 1/15 |
10. taumaturgia: | 10/76 (+10%) | 11. szerencsejáték: | 1/99 | 12. harcművészetek: | 13/30 |
13. zene: | 1/0 | 14. szörnyismeret: | 1/44 | 15. vadászat: | 1/86 |
16. bányászat: | 1/31 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
varkaudar íjász (#687) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 12) |
varkaudar behemót (#189) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
Papi varázslataid | ||
a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | varkaudar íjász (#687) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 100-as gonoszságot]. |
2.) Helyezz el számomra 3 új rúnakövet, terjeszd hitemet! (számláló: 0) |
3.) A nekrofun energiája a jólét alapja. Irts ki egyet ebből az ocsmány növényből! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: tudati jel (109) gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) kihívás (206) önismeret (236) sötét tekercs (260) a butaság ára (273) düh (289) a halál angyala (304) inkvizítor korbács (342) hármas szövetség (383) a mágia szeretete (393) inkvizítori rangs. (402) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1820 TU szükséges.) |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 7 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | madártoll (#112) | 2 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | pirkit (#153) | |||
1 | rákpajzs (#98) | 1 | rézpáncél (#71) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | ||||
démontetű (#15) | bolhakutya (#17) | mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | gazda (#24) | ||||
királygyík (#26) | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | ||||
sünmedve (#33) | acélkolosszus (#35) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | zombi (#49) | ||||
technokolin (#50) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | ||||
hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | húsevő magszim (#67) | ||||
evaporőr (#69) | fabontó szójer (#71) | óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | gitonga (#76) | ||||
zoloboo (#77) | spagulár (#82) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | ||||
sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | ||||
sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | vadász varkaudar (#108) | ||||
ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | törpemammut (#115) | emberevő (#119) | ||||
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | varkaudar mágus (#128) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | ||||
sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) | élőholt mirg (#135) | karmos tankány (#137) | ||||
proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | ||||
nukleáris cickány (#155) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar behemót (#189) | varkaudar bajnok (#190) | ||||
szutykos remák (#191) | Tguarkhan (#212) | pszi elementál (#221) | manaelementál (#290) | ork sámán (#345) | ||||
szürke rinocérosz (#346) | varkaudar kósza (#347) | khór darázs (#348) | halálmadár (#351) | tesh alligátor (#353) | ||||
dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | ryuku légiós (#361) | varkaudar kölyök (#685) | varkaudar íjász (#687) | ||||
pacaszúnyog (#751) | alattomos manó (#756) | ork bérgyilász (#781) | Quirov (#975) | Pikoló (#7010) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | ||||
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | bunkósbot (#9) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | ||||
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | ormánygőte csont (#21) | ||||
víz (#27) | ököl (#28) | szeksztáns (#32) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | ||||
fáklya (#36) | gumifa (#38) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | tükör (#43) | ||||
kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | ||||
arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ||||
tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | ||||
rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | ||||
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | ||||
manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | ||||
rákpajzs (#98) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | nyílvessző (#108) | madártoll (#112) | ||||
xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | ||||
göcsörtös bunkó (#123) | bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | ||||
ubuk tüske (#131) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ||||
ubuk dobónyíl (#138) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | grok-képződmény (#149) | ||||
szent jogar (#150) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | ||||
világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | ugh méreg (#166) | ||||
sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) | márványtorony (#175) | ||||
vashegyű nyíl (#176) | szopógödör (#177) | grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | vaskulcs (#183) | ||||
nagy bronzkulcs (#185) | mérgezett vasnyíl (#187) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | aranylánc (#191) | ||||
aranygyűrű (#193) | obszidián függő (#195) | trikornis szarv (#198) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | ||||
amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ||||
ovimon-bogyó (#207) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) | manifeszt.nyúlvány (#214) | ||||
smaragd védőgyűrű (#223) | varkaudar lándzsa (#224) | orgyilkos tőr (#225) | helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) | ||||
acélpengőke (#231) | furulya (#233) | tankány karom (#237) | kis aranykulcs (#240) | márványkulcs (#245) | ||||
nagy aranykulcs (#246) | fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | kvazár páncél (#251) | regeneráló gyűrű (#254) | ||||
tatu ködmön (#255) | templom (#256) | nehezék (#258) | remák szív (#264) | kvazár sisak (#266) | ||||
fülemüle agyar (#267) | purifikátor háj (#269) | szürke bőrkesztyű (#271) | galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | ||||
borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) | varkaudar csizma (#317) | ezüstshuriken (#327) | mutáns csont (#331) | ||||
huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | tolmokov-koktél (#351) | mithril (#352) | káosz szimbólum (#361) | ||||
ezüsttollú nyíl (#363) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) | fény szentélye (#376) | szent tölgyfa (#393) | ||||
álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) | ház (#400) | ||||
aranypikkely (#415) | Vlagyimir szobra (#433) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | sárkánytanya (#492) | ||||
manakristály (#500) | aranytermő ládikó (#504) | varkaudar szablya (#516) | Chara-din ékköve (#517) | Chara-din monolitja (#534) | ||||
sötét tekercs (#535) | rinóbőr (#651) | darázsszárny (#652) | varkaudar tekercs (#653) | darázsfarok (#654) | ||||
szulfagor agyar (#677) | orvosságos zacskó (#682) | ryuku kesztyű (#690) | ryuku csizma (#692) | művészi porolit (#720) | ||||
csodák kútja (#1096) | varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) | moa varázsdoboz (#1133) | ||||
sámán gyógykenőcs (#1139) | királyi őrsánc (#1140) | hűségérme (#1141) | vark. pecsétgyűrű (#1171) | régészeti lelőhely (#1208) | ||||
szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | hattyútoll (#1222) | Sheran cserepe (#1271) | csodabazár (#1404) | ||||
esélynövelő (#1409) | térhajlító kavics (#1539) | tündöklő szobor (#1587) | Kalmárok Kémgömbje (#1589) | illatos rózsaszál (#1595) | ||||
vérvörös rózsa (#1622) | aranyozott klipsz (#1623) | ork kunyhó (#1683) | ork sör (#1701) | névjegykártya (#1846) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FM TVP - feltételes mászás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból RM fegyver mit TVP TVP növény/épület rombolása SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TAN tippszám [tárgy] 10 tanulás bölcstől TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |