Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 28. 6h:03' EZ A 4. FORDULÓD Ez a forduló 31 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
ba 50 | nem támadod az 50. szörnyet |
f 63 | kísérletezel a 63. tárggyal |
kt 78 | elkészíted a 78. tárgyat |
kf 78 | kézbeveszed/felveszed a 78. tárgyat |
kno 4 | képesség-növelés 4 |
t 746 | támadod a 746. szörnyet |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csodabogár jobb első lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A csodabogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Diadalmasan beszerzel egy csodabogár trófeát. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [24,-1] Még mindig az erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy technokolin volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
(Továbbmész...) [25,0] A terep továbbra is ritka erdő. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy lebegő gomba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a rambó bogár fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rambó bogár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
gy 28 | gyógyítás 28 pontért |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gátvakond bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gátvakond szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Messze hajítod a vacak kis csodabogár trófeát, és kiszedsz egy gátvakond trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [28,2] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy gátvakond nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gátvakond testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A gátvakond csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gátvakond összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 drótszőrt. 7 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [29,3] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ez az észak-dél irányú vonulat a Horog hegység néven közismert. Warn pusztáinak délnyugati határát jelenti. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebzett spagulár. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel kegyetlenül megütöd a spagulár jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A spagulár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ormánygőte testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
MÁSZÓKAROM (78. TÁRGY) Ha a két kezedre valamilyen állati bőrt tekersz, és ebbe a szuperhegyes tigroszlán fogakat illeszted, ún. mászókarmokat kapsz, amelyek segítségével még akár nagyon sima felületeken (rát-fa, korongfa törzse) is fel tudsz mászni. A mászókarmokat ilyenkor automatikusan fogod használni, hiszen egy KT parancs ürügyén vagy kénytelen mászni. Ahhoz, hogy egy pár ilyet készíthess, 6 tigroszlán fogra van szükséged, és a KT 78 parancsot kell kiadnod, 20 pontért. |
KOBRAHARAPÁS Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran legyőznek náluk jóval nagyobb és erősebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra. |
KÉK ORCHIDEA BOKOR (67. NÖVÉNY) Az egyik legvarázslatosabb növény, amely a ritka erdőben nő. Varázslatos, de nagyon veszélyes is: ártatlan kinézete ellenére ugyanis húsevő. A gyanútlan áldozatra kicsap a növény szőrös csápja, akit a méreg pillanatok alatt megbénít. A magatehetetlen élőlényt a csodás kék orchidea élve bontja le. A Duer-orkok egyik kedvenc szórakozása állítólag az, hogy áldozataikat a növény elé vetik. Ha szakítani akarsz a gyönyörű kék virágból, cselhez kell folyamodnod: átverésként csalit kell a virág mellé dobni. Ha a kék orchidea kedvencét, a szárnyas hernyót dobod oda, akkor lehetőséged van arra, hogy amíg a csápok a kis férget pumpálják, gyorsan letépj egy virágot. Ehhez a KT 68 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Egy fordulóban maximum öt virág szakítható egy kék orchidea bokorról. |
GÁTVAKOND (57. SZÖRNY) Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni. |
SPAGULÁR (82. SZÖRNY) Képzelj magad elé egy pónit, amelynek kosfeje van, és szőrös, sárga pettyes teste (nehéz feladat). Ez a spagulár, a dombos vidékek mindenevője. Csak a tazunkarókáknak köszönhető, hogy nem szaporodtak el félelmetes mennyiségben, és nem túrták még ki a síkságok békésebb növényevőit. Harcban leginkább a rúgásaira hagyatkozik. Bár nem sok köze van a harcművészetnek, azért lehet, hogy tud egy-két dolgot mutatni a tejfelesszájú kobuderáknak. Húsa ehető. |
ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY) Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire. |
Erő: | 14 | Szint: | 4 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 142 cm |
IQ: | 11 | Támadás: | 3 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 61 kg |
Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 82/28 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 10 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5 (+1) |
29,104 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 128 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. gyógyítás: | 2 |
4. harcművészetek: | 3 (+1) | 5. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
csontlepke (#746) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
technokolin (#50) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
1 | * | mászókarom (#78) | ||||||
1 | kőkés (#6) | 2 | szögletes kő (#17) | |||||
2 | fáklya (#36) | 6 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
6 | drótszőr (#37) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | tigroszlán fog (#63) | |||
2 | tükör (#43) | 2 | varányszem (#30) | |||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 20] |
Összsúly: 6.69 kg | Megterheltség: 17% |
Még 137 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | tigroszlán fog (#63) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | drótszőr (#37) | 3 | kaja (#2) | 1 | mászókarom (#78) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
-4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|