Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 5. 9h:35' EZ A 4. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
kt 4 1 | elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot) |
f 6 | kísérletezel a 6. tárggyal |
kt 7 1 | elkészíted a 7. tárgyat (1 darabot) |
kf 7 1 | kézbeveszed/felveszed a 7. tárgyat a jobb kezedbe |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [15,-2] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bolhakutya. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Elszántan a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a bolhakutya nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bolhakutya a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a bolhakutya jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. Egy új harcmodor távlatai nyílnak meg előtted (szúrófegyver: 1. szint).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a bal könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kavadu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [16,-2] Síkság, továbbra is csak síkság. Ez a kellemes, óceáni éghajlatú vidék nagyon közel van a tengerhez. Régen, amikor még voltak errefelé sirályok, nyilván egész mélyen berepültek néha a szárazföld felé, ezért is hívják ezt Sirály Síkságnak. Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rákölteni.) Azt látod, hogy egy árnymanó suhanc kőkésével a növényeket tépdesi, vagdossa módszeresen. A brutális rombolásnak már jónéhány bokor és fa áldozatul esett. Ha meg akarod akadályozni az értelmetlen pusztításban, 8 TVP-t kell elköltened (18. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csontlepke volt. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
(Továbbmész...) [18,-2] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. (ld. enc.) Találsz egy megrongált oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 144 pontot kell rákölteni.) A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami eszedbe jut. Ez az! Rájöttél, hogy hogyan készíthetnél parittyát. (ld. enc.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy sünmedve közeledik feléd! (ld. enc.) Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A gonyolék ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [18,-3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy gátvakond ijesztett meg. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [18,-5] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy sünmedve. Amikor elhal a zaj, előmászol.
kt 29 10 | elkészíted a 29. tárgyat (10 darabot) |
KŐHEGYŰ LÁNDZSA (7. TÁRGY) A kőhegyű lándzsa elsőrendű szúrófegyver, harcban és vadászatban is jól használható, sebzése 2d4+2. Elkészítése a KT 7 paranccsal történik, 12 pontért. Ennek persze feltétele, hogy legyen a birtokodban egy bot és egy kőkés. |
BORDACSONT (16. TÁRGY) Ha végzel egy bolhakutyával, kivághatod a legfelső, igen hosszú és hegyes bordáját. Ez így persze csak nyersanyag... |
CSONTLEPKE (746. SZÖRNY) Ennek a nagyra nőtt lepkének a testét hézagos csontok alkotják. Köztük benézve jól megfigyelhető, hogy a csontlepkének nincsenek is belső szervei, valójában az egész teremtmény csak egy élőholt váz, lélek nélkül. Talán csak a pillangó testéhez képest többszörös méretű, szivárványszín szárnyak jelentenek némi színt az állat kinézetében. Ha kételkedsz a veszélyességében, csak figyeld kicsit messziről: ez bizony nem az a virágról virágra röppenő ártatlan rovar, amelyet a mezőkön tucatszámra látni. A csontlepke vérrel táplálkozik, de hogy aztán mit kezd ezzel a szerves anyaggal belső szervek nélkül, azt nem tudni... talán a természettudósok majd kiderítik a jövőben. |
KASZABOLÓSÁSKA (83. SZÖRNY) Találkoztál már óriás sáskával? Igen? Nem? Mindegy. Mindenesetre, ha találkoztál, valószínűleg eltöprengesz, hogy miért nem "közepes" vagy "apró" sáskának nevezték el, látva a kaszabolósáska birkányi méretét. A kaszabolósáska mandibulái lapos és kemény, pengeszerű végtagok, amelyeket kardművész módjára használ! Ezzel a "fegyverrel" úgy tud bánni, mint egy profi vívó a kardjával. Ahhoz, hogy legyőzd, éles fegyverre van szükséged, nem is a vastag páncélja miatt, hanem hogy a csapásait kivédve, eredménnyel tudjad a támadásaidat bevinni. |
GUMIFA (38. NÖVÉNY) A gumifák kérgét, ha megvágják késsel, nyúlós, fehér folyadék folyik elő, amely levegőn megszilárdul. Valamire biztos jó lehet, csak nem nagyon tudod hogyan elhordani a ragadós trutyit. Lehet, hogy itt, a fánál kéne a nedvet felhasználni? |
XANTUSZ-KAKTUSZ (113. NÖVÉNY) A sok helyen megtalálható törpekaktuszt Xantuszról, a nagy gondolkodóról nevezték el, aki azáltal fedezte fel, hogy egyszer meditálás közben beleült. A xantusz-kaktusz tüskéjét óvatosan letörheted a KT 114 paranccsal, 3 pontért, de ennek úgy első pillantásra elég kevés értelme van. Fúvócső-lövedéknek, fegyver és páncél-tüskésítésnek túl apró, nem is mérgező... Talán valamilyen varázslatkomponensnek azért használható lesz. |
PARITTYA (18. TÁRGY) Bozótos terepen terem a gumicserje, amelynek indái különösen rugalmasak. Egy darab állatbőrbe befűzve hatékony csúzlit készíthetsz a KT 18 paranccsal, 6 pontért. A parittyához szükséges lövedékeket, alkalmasan kerek köveket dombos és hegyvidéki terepen gyűjthetsz a KT 19 paranccsal, 1 pontért. A kerek kő d4 sebzésű lövedék. Megjegyzés: MINDEN bozótos terepen van gumicserje (ez nem azonos a gumifával), ezért a program ezt külön nem is írja. A szükséges állatbőrt készítéskor automatikusan leszeded egy elhullott állat teteméről, így nem a nálad levő bőrök közül használsz fel. Tehát a parittya készítésének semmilyen más előfeltétele nincs, mint hogy bozótos terepen legyél. A parittya bekészítéséhez a KF 18 parancsot kell kiadnod. Ez nem azt jelenti, hogy a kezedbe veszi, egyszerűen csak azt, hogy a harc elején ezt a lőfegyvert fogod használni (ha van nálad lövedék). A közelharcban persze továbbra is a kezedben levő fegyverrel harcolsz. Egyszerre mindig csak egyféle dobó/lőfegyvered lehet KF-elve. |
SÜNMEDVE (33. SZÖRNY) Képzelj el gremlint a hasonló című filmből, négyszer nagyobb méretben és hegyes tüskékkel borítva. Igen, így néz ki egy sünmedve. Vad és elszánt harcos, fogával és mancsával szedi apró darabokra az áldozatát. A tüskés bőr miatt talán egy ütőfegyver a leghatékonyabb a legyőzéséhez. |
GÁTVAKOND (57. SZÖRNY) Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni. |
BO-SKORPIÓ (54. SZÖRNY) Ez a jól megtermett, mérges csípésű bogár nem igazi skorpió. Nevét onnét kapta, hogy a skorpióhoz hasonlóan, farkának előresújtásával támad, és ez a csípés mérgező. Ollói viszont nincsenek, csak hatalmas csáprágói. Mérgét az alkimisták szerint ugyan ki lehet nyerni, de a koncentrátum veszít ilyenkor az erejéből. |
Erő: | 8 | Szint: | 2 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 109 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 1 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 18 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 62/28 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 1 (+1) | vágófegyverek: | 3 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 (+1) | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 2 |
4. gyógyítás: | 2 | 5. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
Összsúly: 5.78 kg | Megterheltség: 22% |
Még 142 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 1 | kőkés (#6) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | |||
10 | smirglilevél (#29) |