398. forduló, 400. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. márc. 22. 15h:13'
EZ A 701. JÁTÉKHETED, 399. FORDULÓD
702. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,26] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Vadak Urával. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy albinó küklopsz trófea és egy őrjáratozó katona trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {max. varázspontja: 1006; max. pszije: 226.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon találkozol Tars Tarkasszal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy dramoan talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy jégelementál trófea és egy méregelementál trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy spagulár a hátasa. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (134).} Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 5. napon NépekMindenSzigete leszívott rólad pszivel 33 életpontot.
Az 5. napon ismét találkozol NépekMindenSzigetével. {max. varázspontja: 624; max. pszije: 168.} Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 8. napon Szőrös Karom leszívott rólad pszivel 30 életpontot.
A 8. napon újból összeakadsz Szőrös Karommal. {max. életpontja: 534.} Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 13. napon Ravashack leszívott rólad pszivel 27 életpontot.
A 13. napon újból összeakadsz Ravashackkal. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 18. napon ELFelejett Álmok leszívott rólad pszivel 24 életpontot.
A 18. napon megintcsak összefutsz ELFelejett Álmokkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Vadak Ura, amikor összefutottatok, adott neked 6 mérgezett vasnyilat.
HóKinn,CsendBenn, amikor találkoztál vele, adott neked egy szeksztánst és egy aranytermő ládikót. Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+268 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+87 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 910. hetének nyerőszámai: 10, 18, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy purifikátor fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megvágod a purifikátor testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. [purifikátor háj ládikóba-> (183,31)-> 18 arany, -2 ÉP] 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 71) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 15, gyógyulás: 17, összesen: +2 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 561.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 559.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 558.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 556.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 550.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 548.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 4. KP: elmormolod a 116. varázslatot a 86. varázslatot a 157. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 548.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 548.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kaktuszbogyó). [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 5. KP: elmormolod a 227. varázslatot a 224. varázslatot a 66. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 548.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 548.]
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+133 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 546.]

* 6. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 73 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 506.]

* 7. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 504.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 8. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 504.]

* 9. KP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 474.]

* 10. KP: használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 474.]
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: aranylánc (184,32)-> (20 ap), borostyán függő (184,32)-> (6 ap), bronzpajzs (183,31)-> (16 ap), ezüst karkötő (184,32)-> (14 ap), ezüst nyaklánc (184,32)-> (10 ap), fekete gyöngy (183,31)-> (12 ap), kristálygömb (183,31)-> (10 ap), mandibulapenge (183,31)-> (6 ap), purifikátor háj (183,31)-> (kudarc), trikornis szarv (183,31)-> (72 ap), vas dobónyíl (183,31)-> (42 ap), Zinthurg pallos (183,31)-> (15 ap), összesen 223 arany, 24 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [6 pontot használtál fel, van még 468.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 462.]

a 639 4718 1 átadod a 639. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Fókuszpengét HóKinn,CsendBenn részére. [0 pontot használtál fel, van még 462.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 452.]

v 22 89 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 447.]

bb 639 1 beraksz a bankba a 639. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Fókuszpengét. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

bb 422 10 beraksz a bankba a 422. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 mágusölőt. [0 pontot használtál fel, van még 447.]

v 15 135 6 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új gyöngymangó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 417.]

a 135 3296 3 átadod a 135. tárgyat a 3296. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 gyöngymangót ELFelejett Álmok részére. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

hu 269 123 hulladék: 269 123
Hulladékgyűjtés törölve: purifikátor háj. Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,19] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 1x 2d10+6.}

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg egyik karját. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöföd a Zinthurg egyik karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a Zinthurg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 arany és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 71) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 bronzhegyű nyíl, 10 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 52) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 90, gyógyulás: 19, összesen: -71 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (40 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs. 2084 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 94) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 70, gyógyulás: 25, összesen: -45 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy taalru jön feléd. {támadása: 47.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru póklábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru bal oldalát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a taalru fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-45 varázspont.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a taalru testét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a taalru testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 24 arany, -2 ÉP], 15 arany, 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. Eldobod az értéktelenné vált trikornis herceg trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes taalru trófeát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 91) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 86, gyógyulás: 19, összesen: -67 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. A következő kincseket találtad: egy fekete bőrcsizma, egy rövid kard, 17 arany és egy ugh méreg (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.). A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,18] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Maitreya Mahagatta. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [183,17] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Látsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. [95 pontot használtál fel, van még 322.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[184,16] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy Raia szent lovagja. {támadása: 48.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 79) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kihívás tornyát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [185,15] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [35 pontot használtál fel, van még 287.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Roókbrakplaklopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy bundás csirmáz. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimvelvancérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Egy dimenziókapun keresztül kivisznek terepre, egy tárnához, ahol egy óra alatt minél több mithrilt kell kitermelned. Csákányt is kapsz a feladathoz. Törpe nótát dalolva termeled ki a drága ércet. Szórakozva, sportolva telik az idő, amikoris beszólnak, hogy elég. Megszemlélik a munkád gyümölcsét, és a kalandmester elégedetten bólint. Visszaléptek a kapun. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlallena. A feladatod a következő. Egy szubreális vámpír legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz! {max. életpontja: 141-160.}

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. (A balkezes gyűrű védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 96) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 24, gyógyulás: 26, összesen: +2 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Nagyszakállú Bergin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy távcsövet! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [40 pontot használtál fel, van még 247.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy részeg kalandozó életének! {támadása: 29.}

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a részeg kalandozó nyakát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a részeg kalandozó bal karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 55) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 35, gyógyulás: 20, összesen: -15 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy degradátor. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gránitvállú Balrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Apró gyíkokra, rágcsálókra vadászol, rejtett vízforrások után kutatsz. Két óra után teljesen kimerülsz, de elegendő élelmet gyűjtöttél a túléléshez, ezért visszatérsz a dimenziókapuhoz. 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Tölgyfapajzsos Turgfil. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat igencsak nehéz. El kell pusztítanod egy kputtyintó csalánt! {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Meglátva a szörnyet, kegyelemért kezdesz könyörögni. Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 207.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Üllőnyűvő Grindan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy Zinthurg leöléséből áll a próba. {támadása: 30.}

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a Zinthurg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 5) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 15, gyógyulás: 14, összesen: -1 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. El kell mondanod, hogy milyen egy Muezli aranykeze. - Passzolok - rázod meg a fejed.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 187.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[184,14] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy tűzbokrot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,13] Még mindig füves síkságon vagy. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [182,12] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 171-180.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel jobb oldalát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 8) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a Raia szent lovagja jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Vámpírtőrrel megkarcolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; (rnd: 71) össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 48, gyógyulás: 39, összesen: -9 ÉP}

[45 pontot használtál fel, van még 142.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 132.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[182,11] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Találsz egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [182,10] Fák, mindenütt csak fák.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ork kunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz szerencsekockát. (ld. enc.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [182,9] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 87.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

ek 503 182 26 t. energia kisütése: 503 182 26
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(182,9) Chara-din monolitja (#534)
(182,10) ork kunyhó (#1683)
(182,11) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534)
(182,12) ezoterikus mardelek (#184), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239)
(183,13) Fairlight oltár, 40. jellempróba
(183,17) Elenios rúnaköve, 45. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(183,18) szopógödör (#177), Elenios oltár, művészi porolit (#720)
(184,14) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), művészi porolit (#720)
(184,16) Raia szent lovagja (#239), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(185,15) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), kihívás tornya (#502), Fairlight oltár, szubreális vámpír (#223), részeg kalandozó (#187), Zinthurg (#180)

[182,26] A terep továbbra is ritka erdő. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy bűbájlidérc. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


Összeakadsz NépekMindenSzigetével. Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rubin koszorút, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy woorgard trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy őrült varázsló trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított spagulár. {védettsége: 69 szúró, 69 vágó, 69 ütő ellen.} Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol ELFelejett Álmokkal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vállvédőt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy méregelementál trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy mouthlan trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol HóKinn,CsendBennel. Sheran főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy olimpiai ezüstmedált, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy pszi elementál lord trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy méregelementál trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy óriásölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! {ereje: 44.} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Ravashackkal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Blounther gyűrűjét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy Rhatt páncélját, egy szerencsetalizmánt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy purifikátor császár trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. {max. varázspontja: 664; max. pszije: 143.} Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Szőrös Karommal. Sheran félisten hatalmú uralkodó papja. Egy adamantit kesztyűt, egy adamantit sisakot, egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy Eldereth kristályt, egy Huddens alkarvédőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.smaragdját, egy Rhatt páncélját, egy rubin koszorút, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy Thargodan zsoldos trófea, egy jégelementál trófea és egy tűzelementál trófea díszíti. A K.T.-tek tagja. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. {legmagasabb egyéb szakértelme: nyomkövetés (96).} Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 82.]

ef 17 511 energia fejlesztése 17
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 12.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst HóKinn,CsendBenn részére. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 aranytermő ládikót HóKinn,CsendBenn részére. Sajnos nincs nálad aranypikkely. Sajnos nincs nálad csontpálca. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+88 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 10.]
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 10.]
Beizzik a turbómágia. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 8.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 8 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 5.]

* 7. BP: keresed a 7004. szörnyet a 393. szörnyet a 157. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy purifikátort. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 8. BP: elmormolod a 62. varázslatot a 14. varázslatot a 83. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 5.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 3.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 9. BP: imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 16, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a spagulár. 2 kaját habzsol be a kőszáli disznó. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 540 pontot. A következő körben tehát 542 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZERENCSEKOCKA (1693. TÁRGY)
Az orkok öreganyja kicsit pityókásnak látszik. Talán túl sok sört vedelt, ki tudja? Alig forog a nyelve, a szerencséről hablatyol, meg valami cinkelt kockát emleget. Kiváncsivá válsz, és kifaggatod. Kiderül, hogy van a birtokában egy mesterien kidolgozott dobókocka, aminek elkészítésekor némi mágiát is alkalmaztak. Hosszas alkudozás után a banya rááll, hogy neked adja a kockát, ha hozol neki egy hűségérmét és 100 aranyat. Belegondolni sem mersz, hogy mit akar kezdeni az elsővel. Tovább faggatózol, hogy mit is tud pontosan ez a kocka. Megtudod, hogy a szerencsejáték szakértelmedet 2-vel növeli, ha birtoklod, valamint lehetőséget ad rá, hogy a szembe jövő kalandozókkal alkalomadtán kockázzatok egy jót. (A plussz 2 szerencsejáték a karakterlapon nincs feltüntetve, de a szükséges helyzetekben automatikusan számolódik.)
[Ehhez a H 1693 <maximális tét> parancsot kell kiadnod, ami TVP-be nem kerül. A beállítás mindaddig érvényben marad, amíg felül nem írod. A tét nem lehet kevesebb, mint 10 arany, de több sem, mint 3000 arany. A beállítás hatására megpróbálsz minden szembejövő, békés viselkedésű kalandozót rávenni egy kis szerencsejátékra. Ha szintén van szerencsekockája, és hajlandó játszani, a kettőtök tétje közül az alacsonyabb értékben játszotok. A győztes elnyeri a vesztes felajánlott pénzét. Az, hogy ki győz, a szerencsén és a szerencsejáték szakértelem nagyságán múlik. Ha a kockát elveszted, a beállításod törlődik, ezért újra ki kell majd adnod a H parancsot. A tárgy nem átadható, nem rakható bankba.]
A szerencsekockát a KT (Küldetés Teljesítése) 1693 paranccsal szerezheted meg bármelyik ork kunyhónál, de ekkor újabb alkudozásra lesz szükséged, azért a szokásos 5 TVP helyett 20 TVP-be fog kerülni az akció.

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 399. fordulód.

Erő: 40 Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 130 cm
IQ: 44 Támadás: 23 (25) Agresszió: 6 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 44 (46) Védekezés: 78 (82) Menekülés: 40 % Életkor: 10/15 év
Egészség: 43 (45) Életpont: 426/359 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 55 (58) Varázspont: 642/170 Pénz: 2679 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/0 Pszi pont: 177/113 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1482 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23064 TP-t kaptál. Jelenleg 1156564 TP-d van. A következő szinthez még 43436 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Blounther apó, ongóliant. A 381. fordulódban 5051 arany került a bankszámládra. 5505 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: 25/60 (+17%)
vágófegyverek: 25/25 (+6%) ütőfegyverek: 16/14 lőfegyverek: 24/99 (+11%)
dobófegyverek: 15/0

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (100%) << vámpírtőr (#364) (100%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/37 (+11%) 2. nyomkövetés: 64/48 (+18%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 15/84 5. csapdakészítés: 28/11 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/27
7. gyógyítás: 57/37 8. titkosírás: 16/2 9. felderítés: 44/20 (+6%)
10. szörnyidomítás: 12/30 11. teológia: 44/47 (+32%) 12. taumaturgia: 24/20 (+8%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/17 15. zene: 79/4 (+34%)
16. szörnyismeret: 27/38 (+31%) 17. pszi: *22/100 18. zárnyitás: 7/21
19. vadászat: 28/39 (+4%) 20. vitalitás: 4/12 21. bányászat: 36/74 (+3%)
22. úszás: 16/53 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26) mentális pajzs (#72)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181)
hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177) hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150)
varázsvédelem (#34) >> jók (#990) varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kőszáli disznó (#34) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 7 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 221 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 652.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 1 borostyán függő (#162) 1 bronzpajzs (#89)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 fekete gyöngy (#99) 2 Fókuszpenge (#639)
5 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265)
2 mágusölő (#422) 2 mandibulapenge (#125) 2 purifikátor háj (#269)
6 trikornis szarv (#198) 6 vas dobónyíl (#189) 1 Zinthurg pallos (#716)
1 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32) 6 mérgezett vasnyíl (#187)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
347 arany (#50) 4 bronzhegyű nyíl (#94) 10 drótszőr (#37)
1 ezüst kulcs (#184) 2 ezüsttőr (#322) 1 fekete bőrcsizma (#247)
1 gyöngymangó (#135) 1 rövid kard (#171)


Üzenet küldése a karakternek