Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. júl. 2. 6h:30' EZ A 565. JÁTÉKHETED, 398. FORDULÓD 566. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1133 0 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 9. KP: vv 26 443 0 | elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 10. KP: vv 188 72 0 | elmormolod a 188. varázslatot a 72. varázslatot |
v 198 266 50 | elmormolod a 198. varázslatot |
288 | 289 | 290 | |
12 | |
|
|
13 | |
|
|
14 | |
|
|
[266,50] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
a 1128 1427 10 | átadod az 1128. tárgyat az 1427. kalandozónak (10 darabot) |
hu 1554 2450 2451 | hulladék: 1554 2450 2451 |
hu 2448 2449 2447 | hulladék: 2448 2449 2447 |
hu 85 70 152 | hulladék: 85 70 152 |
hu 632 223 465 | hulladék: 632 223 465 |
hu 316 358 516 | hulladék: 316 358 516 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
265 | 266 | 267 | |
49 | |
|
|
50 | |
|
|
51 | |
|
|
[185,60] Lakott területre érkeztél. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
ve 829 30 | megveszed a 829. tárgyat 30 |
ve 122 50 | megveszed a 122. tárgyat 50 |
ve 1170 50 | megveszed az 1170. tárgyat 50 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. (A(z) tűztagadó védett meg.) Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az őrült varázsló jobb karját. (3 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és 8 madártoll. 3 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 4, gyógyulás: 51, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[266,50] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kísértetvándor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 66 életpontot vesztettél. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 55 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nem találtad el! Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 309 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 47 életpontot vesztettél. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 898, gyógyulás: 123, összesen: -775 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Nem találtad el! Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 58 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 416, gyógyulás: 53, összesen: -363 ÉP}
(Továbbmész...) [268,50] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy troglodita hadvezér. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. A lény egy savdárdát dob rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a troglodita hadvezér bal oldalát. (7 támadással 541 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a troglodita hadvezér nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 271 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A troglodita hadvezér hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 274 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 545, gyógyulás: 221, összesen: -324 ÉP}
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tüskés totemblarg fejét. (8 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 343 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst nyaklánc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a tüskés totemblarg testét. (8 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a tüskés totemblarg többször is megmar! (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüst gyűrű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-36 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1184, sebződés: 728, gyógyulás: 368, összesen: -360 ÉP}
(Továbbmész...) [269,50] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kristálypalotát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Hirtelen árnyék vetül rád: itthon van a palota lakója! Betörés helyett rablás, annyi baj legyen. Egy aurapollátor!
A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az aurapollátor bal oldalát. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Karmaival az aurapollátor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az aurapollátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 2 260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a nanda testét. (3 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A nanda összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 3 061 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 16, gyógyulás: 51, összesen: +35 ÉP}
Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 668 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 14, gyógyulás: 67, összesen: +53 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. 2 997 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 49, összesen: +49 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (100 életpontot vesztettél.) Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel megdöfködöd a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 564 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 42 életpontot vesztettél. Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 46 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 564, sebződés: 570, gyógyulás: 77, összesen: -493 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [269,52] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Garmhuun familiáris. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel megdöfködöd a Garmhuun familiáris testét. (9 támadással 693 életpontot sebezve.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (2 támadástól 430 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 693, sebződés: 430, gyógyulás: 86, összesen: -344 ÉP}
(Továbbmész...) [268,53] A hegyvidéket síkság váltja fel.
h 34 | használod a 34. tárgyat |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés besül. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiacsóva varázslatot lő rád. 88 életpontot vesztettél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod az energiaelementál masszáját. (9 támadással 626 életpontot sebezve.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 91 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel megdöfködöd az energiaelementál testét. (8 támadással 565 életpontot sebezve.) Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 88 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1191, sebződés: 267, gyógyulás: 0, összesen: -267 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat -9 pontért |
* 7. BP: v 14 0 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
YAURRI BÁNYÁSZVERSENY A Vashegyekből származó törpe bányászok eddig sosem látott ércfajtára bukkantak tárnáik mélyén. A gnóm kutatóállomások asztrológusai szerint a síkok konstellációja miatt bukkant fel ez a különleges érc a világunkban. A konstelláció csak rövid ideig, kb. a Bíborhold két ciklusáig tart. Sajnálatos mellékhatás, hogy a szörnyek is érzik az új érc kisugárzását, így gyakran zavarják meg a békés bányászokat. A Királyi Bányászati Konzorcium éppen ezért jutalmazza azon kalandozókat, akik eme szörnyek pusztításával védik a bányászokat. (Játéktechnikai információk: Minden terepen lehet bányászni, ahol eddig is lehetett, így a síkokon is, kivéve a Víz síkját és a Levegő síkjának levegő mezőit. Síkokon csak elementáris csákánnyal lehet majd bányászni. H és HH bányászóeszköz parancsra 3 szörnyet generál a program. Ez a parancs fixen 12 TVP-be kerül, minden eszközzel, minden módosító nélkül. A Feltételes ásással (FAS) továbbra is lehet bányászni normál TVP költséggel (azaz számít az eszköz, az idomított állat stb.), de erre nem generál szörnyet a program. Minden ásásnál megtörténik a normál ásás rutin, azaz találhatsz fémet, vagy bármi mást, amit eddig is találhattál bányászásnál, de van egy speciális érc, amit csak az esemény alatt bányászható. A szörnyeknél ugyan nem lesz eventes kincs, de az esemény során lehet majd kincsesládát bányászni bizonyos feltétellel, amiből esnek kincsek is. 600 megölt szörnynél, és 80.000 pontnál ugyanaz a jutalom lesz, mint minden eseményben. 600 megölt szörny után nem jön szörny a bányászásra, és ércet/kincset sem lehet találni már. A minieventek során használható az ERO {szörnyerősség} parancs. Ahol a szörnyerősségre 0-300 közötti érték állítható be, de legfeljebb feleannyi, mint ahány szörnyet a karaktert megölt az aktuális minieventben. A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye |
FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9087 - termikek, 9088 - kputtyintó lények, 9089 - inváziós ellenfelek, 9090 - inváziós kalandozók, 9091 - xenomorfok, 9092 - fürkészek, 9093 - quwargok, 9094 - ganüidek, 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
FŰSZERKEVERÉK (1170. TÁRGY) Nos, ha a főzés művészete felé kacsintgatsz, előbb-utóbb szükséged lesz egy olyan univerzális fűszerkeverékre, mely feltétlenül kell az összetettebb ételek elkészítéséhez. A kis tasakban árult szakácskellék ára borsos ugyan (általában 20 arany), de hidd el, ha komolyabban akarsz a főzéssel foglalkozni, megéri rááldozni ennyit. |
KÍSÉRTETVÁNDOR (568. SZÖRNY) Hosszú idő telt el, míg a kyorgok lakatlanná vált birodalmát az ősi varázskincsekért epekedő kalandozók benépesítették. Alanori elfek érkeztek először, csak arra nem számítottak, hogy a holtak hétpecsétes átka őrzi a vidéket. A gonosz halálvarázs az egyik nyirkos hajnalban kisült, a gyanútlan kalandozók pedig ott lelték halálukat táborhelyükön. Illetve... a túlvilág továbbra is sóvárgó kísérteteivé váltak. Anyagtalan testükön kívül még egy dolog változott meg bennük: számukra észrevehetetlenül ugyan, de a kyorg területek védelmezőjévé váltak. Ha kísértetvándorral találkozol, mindenképpen legyen nálad egy mágikus fegyver, és ha lehet, ne szúró legyen. |
TROGLODITA IDÉZŐ (551. SZÖRNY) A trogloditák a világ szeme elől eldugott barbár közösségekben élnek, többnyire a sűrű erdők mélyén, mélyre vájt barlangokban. Testfelépítésük emberszerű, csupán a hátuk mögött lóbált vaskos, hosszú farkuk, illetve az irreálisan sárga bőrük utal arra, hogy talán nem is Ghalla szülöttei. Minden idegent barátságtalanul fogadnak földjeiken, hiszen képtelenek elfelejteni, hogy amíg a hódító álmokkal megáldott kyorgok ezen a földön éltek, fennmaradásuk csupán egy hajszálon múlott. További tudnivalók: a troglodita idéző érintése természetellenes öregedést okoz, így csak akkor bocsátkozol vele harcba, ha direkt FT parancsot adsz ki rá. |
TROGLODITA HADVEZÉR (571. SZÖRNY) Évszázadonként jó, ha egy hadvezéri tulajdonságokkal megáldott férfi születik a trogloditák között. Persze ő is, mint minden felnőtt korba lépett fiatal, zöldfülű harcosként kezdi, de általában már a kiképzés folyamán szemet szúrnak kiemelkedő tulajdonságai. A hadvezéri rangról a troglodita testére felfestett három vörös csík árulkodik, mely az élénkzöld bőrön még a legsötétebb éjszakában is elég jól látszik. |
VÉRSZOMJAS KARVALY (555. SZÖRNY) A vérszomjas karvaly Kelet-Ghalla pusztáinak őshonos faja. Ezek a rövid csőrrel, de széles szárnyakkal megáldott madarak előszeretettel vadásznak a földön mozgó célpontokra, hiszen a meglepetés ereje szinte minden esetben a javukra dönti el az összecsapás kimenetelét. BA paranccsal reménytelen elbújni előlük. A kyorgok - mint oly más fajt - a vérszomjas karvalyokat is befolyásuk alá vonták, és hírvivőkként alkalmazták, de azóta évszázadok teltek el, így volt idejük a kegyetlen természetben visszavadulni. A vámpirizációra immúnisak. |
KYORG ŐRGÓLEM (567. SZÖRNY) Ha egy kyorg hadvezért szolgálat közben ért utol a halál, testét nekromanták vették kezelésbe, hogy visszahozhassák az életbe. A mendemondák szerint az így alkotott őrgólemek örökölték elődjük hűségét, szívósságát és legyőzhetetlen elkötelezettségét is. Feladatukká a kyorg birodalom perifériára szorult területeinek védelme vált, vagyis egyenesen a határokon húzódó frontvonalra küldték őket. Nem tudni, hogyan voltak képesek túlélni a nagy pusztítást, melyet a triklem drakolderek okoztak a társadalmuknak, mégis: néhányuknak sikerült, ők azok akik manapság is a környék dombságain bolyonganak. Csak mágikus fegyverrel lehet őket megsebezni. |
ENERGIAELEMENTÁL (577. SZÖRNY) Az energiaelementálok egy idegen létsík szülöttei. Tiszta, vakító fény-energiából áll a testük, semmi másból. Csupán eggyé fókuszált tömegmágiával lehet őket az anyagi síkra csábítani, ha viszont sikerül, nincs az a hatalom, ami visszaküldhetné őket. Talán a kyorgok is így jártak velük, talán arra szánták őket, hogy sírjaik felett őrködjenek tovább, ki tudja... Az anyagi sík energiaelementáljai továbbra is a kyorg labirintusok mélyén élnek, minden bizonnyal csak a pillanatra várva, hogy más életformák energiáit magukba szipolyozhassák. A vámpirizációra immúnisak, csak mágikus fegyver sebezheti őket. |
Erő: | 70 (96) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 60 (75) | Támadás: | 82 (86) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 58 (77) | Védekezés: | 96 (105) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/33 év |
Egészség: | 60 (78) | Életpont: | 1385/590 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 68 (89) | Varázspont: | 3057/1796 | Pénz: | 4236 arany | Kép. pont: | 40 |
Tudatpont: | 90/16 | Pszi pont: | 248/873 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/48 | ökölvívás: | 7/0 | szúrófegyverek: | *46/100 |
vágófegyverek: | *19/100 | ütőfegyverek: | 22/8 | lőfegyverek: | 24/19 |
dobófegyverek: | *36/100 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
268,53 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 89 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/48 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 65/4 (+15%) | 3. mászás: | 28/93 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 43/18 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 25/13 | 6. gyógyítás: | 53/23 (+190%) |
7. titkosírás: | 3/48 | 8. felderítés: | 33/91 | 9. szörnyidomítás: | 14/47 |
10. teológia: | 123/51 (+23%) | 11. taumaturgia: | 135/95 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 8/66 |
13. versengés: | 28/65 | 14. harcművészetek: | 4/7 | 15. zene: | 117/24 |
16. szörnyismeret: | 21/47 | 17. pszi: | 29/80 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/94 |
19. vadászat: | 5/55 | 20. vitalitás: | 2/3 | 21. bányászat: | 45/53 (+12%) |
22. testépítés: | 37/91 | 23. úszás: | 5/32 | 24. főzés: | 28/23 |
25. csapatmunka: | 1/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 7 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50) |
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halálelementál (#279), lélekorzó (#390), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), Rém (#315), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,6,2) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (13,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Techiulan aurája (#261) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
harci induló (#443) | esszenciavédelem 2 (#188) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gonyolék (#13) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | rubin sárkány (#330) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | gázpajzs (#467) | >> | smaragd drakón (#321) | |
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! (teljesítve) |
2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 98. labirintus (409,65). Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. kémhálózat (744): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 15, 16, 18, 30, 35, 36, 38, 41, 43, 51, 52. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID | ||
A morf invázióban megölt morfok száma: 1323, az összesen kapott pontszám: 151686. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 36, az összesen kapott pontszám: 1841. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 0. Szerzett pont: 0. Beállított erő: 0 Összpont: 0 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 117 TU. szükséges még: 53 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 377 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | aenouth ködkürt (#1554) | 79 | arkog kő (#632) | 101 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
105 | bíbor morfplazma (#2450) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 10 | jégszilánk (#1128) | |||
127 | lila morfplazma (#2448) | 1 | mithril sisak (#465) | 101 | narancs morfplazma (#2449) | |||
92 | óndarab (#85) | 1 | Pusztítás Botja (#316) | 106 | rézdarab (#70) | |||
132 | sárga morfplazma (#2447) | 3 | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | vámpírkard (#358) | |||
3 | varkaudar szablya (#516) | 82 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4109 | arany (#50) | 2 | csuklyavirág (#133) | 30 | dlathog kőzet (#829) | |||
50 | dözmöng szív (#122) | 50 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | kaja (#2) | |||
7 | madártoll (#112) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
3 | varázskő (#305) |
265 | 266 | 267 | 268 | 269 | 270 | |
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|