397. forduló, 399. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 26. 9h:14'
EZ A 493. JÁTÉKHETED, 398. FORDULÓD
494. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [389,76] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 Amélia köpenyét. A büntetés tételenként 15 arany.
Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked 6 vashegyű nyilat.
Tars Tarkasz, amikor találkoztál vele, adott neked egy Rhatt páncélját.
Kárász egyszer odajött hozzád, és adott neked egy szeksztánst és 2 aranytermő ládikót. A két forduló között segítetted HóKinn,CsendBennt közös gyermeketek nevelésében. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+128 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+96 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 676. hetének nyerőszámai: 2, 16, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 698.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 698.]

* 3. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 692.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 692.]
[0 pontot használtál fel, van még 692.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 662.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 662.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 660.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 658.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 658.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 658.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 656.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 654.]

* 8. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 652.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 651.]
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 649.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 647.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 647.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 647.]

v 84 240 elmormolod a 84. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy sivatagi doareget! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy sivatagi doareg! Ezt kerested. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel többször eltalálod a sivatagi doareg testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a sivatagi doareg testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel megdöfködöd a sivatagi doareg oszlopos lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sivatagi doareg nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 61, gyógyulás: 49, összesen: -12 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 637.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 637.]

kf 458 kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 637.]

kno 20 1 képesség-növelés 20
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 úszás.)
[0 pontot használtál fel, van még 637.]

a 264 4683 4 átadod a 264. tárgyat a 4683. kalandozónak (4 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 4 remák szivet Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 632.]

aa 239 226 232 átadod a 239. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 pular kristályt Vadak Ura részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 5 ramit követ Vadak Ura részére. Sajnos nincs nálad ilkin érc. [10 pontot használtál fel, van még 622.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-17 TU.] A befejezéshez még 3652 TU szükséges. [170 pontot használtál fel, van még 452.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[388,76] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy áldott okerón. {támadása: 40.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón farkát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áldott okerón jobb oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón bal első lábát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Utad során felfedezel egy lávatavat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Thargodan tábort. Nyugatra nézve látsz egy lávatavat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [387,77] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Thargodan tábort. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Nem törődsz a tábort körüllengő sötét aurával. Sötét halálfelhőt lő rád egy Thargodan, de te lélegzetedet visszafojtva rohansz át rajta. Egy taalru védelmezi a vadászterületét. {támadása: 47.} Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Bohmer Kair, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Északra nézve látsz egy lávatavat. Elrakod a távcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy aurapollátor. {támadása: 36.} Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az aurapollátor pöthedő háját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az aurapollátor bal oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod az aurapollátor jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aurapollátor bal szárnyát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az aurapollátor bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 20, gyógyulás: 28, összesen: +8 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [386,78] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy ősvortexet. Északnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szubreális vámpír. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A balkezes gyűrű védett meg.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a szubreális vámpír testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 46, gyógyulás: 30, összesen: -16 ÉP}

[96 pontot használtál fel, van még 356.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 336.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 336.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[386,79] Tovább kóborolsz a pusztán. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy lávatavat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Ráismersz a lényre. Egy szubreális vámpír. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 42.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. (A balkezes gyűrű védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szubreális vámpír bal vállát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a szubreális vámpír fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 26, gyógyulás: 24, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [386,80] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy porkupac mögé bújsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy mópat gigász. (ld. enc.) {támadása: 46.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy lávatavat. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.
Összefutsz HóKinn,CsendBennel. Sheran főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy trikornis herceg trófea, egy Chara-din fattya trófea és egy Hoxxurton trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy spagulár a hátasa. Gyerekkel van! {ereje: 37.} Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy moa katalizátor (ld. enc.)} Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [386,81] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zombi mester. {max. életpontja: 251-280.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zombi mester bal vállát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöfködöd a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a zombi mester testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a zombi mester rotható húsát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 30, gyógyulás: 41, összesen: +11 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy áldozati oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [36 pontot használtál fel, van még 300.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munka nem volt hiábavaló! Egy tárgyat találtál: 1 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP]. Elteszed. [20 pontot használtál fel, van még 280.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 280.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[387,82] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy áldozati oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van!

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [388,82] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi.

Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy lávatavat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [389,82] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Felfedeztél egy lávatavat.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. [36 pontot használtál fel, van még 244.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 244.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 224.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[390,82] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 pular kristályt!


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 204.]

in 4144 336 468 leírod a 4144. kalandozónak a 336. szörnyet a 468. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy áldott okerón. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

in 5188 336 468 leírod az 5188. kalandozónak a 336. szörnyet a 468. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy áldott okerón. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

in 4784 336 468 leírod a 4784. kalandozónak a 336. szörnyet a 468. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy áldott okerón. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Dantor amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 aranytermő ládikót Kárász részére. Sajnos nincs nálad ezüstdarab. Sajnos nincs nálad kvazár. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 4. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 5. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+50 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 192.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 192.]
Szupersebesen mormolsz. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 190.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
A munkában a rőtmanó segít. Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [95 pontot használtál fel, van még 95.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 92.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rőtmanót. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 92.]
Fürgén varázsolsz! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 91.]
Fürgén varázsolsz! Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 89.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 89.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 2, 4.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 89 pontod maradt, ebből a következő körre 89 pontot vihetsz át. Kapsz még 539 pontot. A következő körben tehát 628 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN TÁBOR (588. TEREPTÁRGY)
Néhány Thargodant pillantasz meg, amint épp egymással verekszenek! Amikor az egyik Thargodan feltépett torokkal a földre kerül, a többiek egymással marakodva szívják el a belőle kiáradó sötét energiákat. Ezután a szörnyek röhögve szórakozni kezdenek: élő mópatokkal dobálnak célba egy fekete kaktusz tüskékkel teleszögelt, kifeszített bőrkeretre. A mópatok visítva toccsannak szét a tüskéken. Itt az ideje a cselekvésnek: le kell, hogy csapj a Thargodan táborra! Ehhez a KUT 60 parancsot add ki. Ha szerencséd van, megszerezheted a Thargodanok féltve őrzött kincseit! A csatamezőkhöz hasonlóan, egy körben csak egyszer kutathatsz a Thargodan táborban. A felderítés szakértelem fejlődése a csatamezőkhöz hasonlóan működik, azonban isteni küldetésnél nem számít csatamezőnek.
Megjegyzés: a Thargodan tábor különösen veszélyes, csak 30. szint fölötti kalandozóknak ajánljuk!

MÓPAT GIGÁSZ (309. SZÖRNY)
Az ősvortexek, ezek a döbbenetes furcsaságai a Sötét Földnek néha érdekes dolgokat művelnek: nagy ritkán például előfordul, hogy egy ősvortex közelébe keveredő, és azt túlélő mópat lárva növekedni kezd, óriási méretűre püffed, méretében sokszor túlhaladja még az óriásokét is. Persze, egy mópat gigász nem egy veszélyes ellenfél (hacsak nem véletlenül rád lép), de elpusztítása annyira körülményes és nehézkes, hogy legtöbbször még a Thargodanok is békén hagyják, és hagyják, hadd falja fel egy vadászó behemót vagy sárkány.

MOA KATALIZÁTOR (386. TÁRGY)
Ez egy színaranyból készült, maroknyi, üreges gömb, amelynek felületén kilenc bemélyedés van - ezek mérete változó. Ahogy megérinted, forró bizsergés fut végig rajtad: a katalizátor mágikus erejű! Vajon mik lehetnek azok a tárgyak, amelyeket a katalizátorba beillesztve, megindul a régmúlt idők mágusai által tervezett folyamat?

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 398. fordulód.

Erő: 37 (38) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 155 cm
IQ: 38 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 39 Védekezés: 68 Menekülés: 40 % Életkor: 10/11 év
Egészség: 46 (48) Életpont: 369/370 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 51 (54) Varázspont: 524/158 Pénz: 1231 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 190/211 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 17
Eddig összesen 1740 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 7044 TP-t kaptál. Jelenleg 963908 TP-d van. A következő szinthez még 36092 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, trikornis herceg, sárkányfajzat. A 391. fordulódban 5530 arany került a bankszámládra. 5723 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 24/60 (+9%)
vágófegyverek: 26/50 (+3%) ütőfegyverek: *19/103 lőfegyverek: 25/43 (+6%)
dobófegyverek: 16/5

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/61 (+11%) 2. nyomkövetés: 74/42 (+18%) 3. lopás: 1/2
4. mászás: 8/84 5. csapdakészítés: 32/68 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/51
7. gyógyítás: 51/27 8. titkosírás: 26/12 9. felderítés: 55/79 (+40%)
10. szörnyidomítás: 18/45 11. teológia: 41/39 (+22%) 12. taumaturgia: 22/60 (+8%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 82/64 (+30%) 15. szörnyismeret: 39/2
16. pszi: *25/100 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/61
19. bányászat: 31/71 (+6%) 20. úszás: 15/86 (+100%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), sivatagi doareg (#240)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: éhes
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngymangó (#135) 2 óndarab (#85)
1 pular kristály (#239) 5 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264)
5 víz (#27) 2 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(229,40) szubreális vámpír (#223)
(229,41) szubreális vámpír (#223)
(229,42) mópat gigászok (#309), lávató (#595), művészi porolit (#720), HóKinn,CsendBenn (4718. kalandozó)
(229,43) zombi mester (#251)
(230,39) Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), aurapollátor (#222)
(230,44) áldozati oltár (#586), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely
(231,38) áldott okerón (#336), lávató (#595)
(232,38) sivatagi doareg (#240)
(232,44) lávató (#595)
(233,44) érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A sikeres szörnyelfogásnál nem törlődött az összes FOG parancs az adott szörnyre, csupán egy közülük. Igazából ez hiba volt, mert így ugyanazt a szörnyet el lehetett fogni még egyszer (márpedig a szabály szerint ugyanabból a szörnyből kettő nem lehet a karakter birtokában). Mostantól az adott, elfogott szörnyre vonatkozó minden FOG parancs törlődni fog a foglyul ejtéskor.
* A BB, KB bankművelet parancsoknál előfordulhatott, hogy 32000-nél több tárgy került a karakter birtokába, és ezen kiakadt a program. A hibát javítottuk, 32000-nél több egy tárgyból sem a karakternél, sem a bankszéfben nem lehet.

Üzenet küldése a karakternek