396. forduló, 398. forduló, ELFelejett Álmok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 8. 9h:25'
EZ A 491. JÁTÉKHETED, 397. FORDULÓD
492. játékheted kezdete: szept. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3296
SZÁMLA : XXXX

ELFELEJETT ÁLMOK KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [386,66] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Amélia köpenyét (15 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 Amélia köpenye (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
Kárász, amikor összefutottatok, adott neked egy szeksztánst és 2 aranytermő ládikót.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. Bőre világosabb az átlagosnál. Bőrpáncélt visel. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy csontkést tart. Mielőtt bármit is tehetnél, gyöngyöző kacajjal rúnákat kezd a levegőbe rajzolni. Mozdulni sem tudsz! Mi ez, varázslat? Az elf leány elkomorodik, és megindul feléd, előretartva fegyverét. Izzadság csorog végig a homlokodon! Tőled alig egy tenyérnyire a tünde megáll, és ezt suttogja:
- Vár az úrnő! - aztán megfordul, és továbbmegy. Ahogy elmúlik a varázs, és mozgatni tudod a kezedet, úgy ébredsz fel a különös álomból. A nyomorúságos táborhelyeden fekszel, és híre-nyoma sincs az elfnek. Még mindig jobb, mintha valami rémálmod lett volna... A két forduló között segítetted HóKinn,CsendBennt közös gyermeketek nevelésében. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+128 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 675. hetének nyerőszámai: 4, 13, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 33 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 697.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 3. KP: használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +0 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 691.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 691.]
[0 pontot használtál fel, van még 691.]

* 4. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+0 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 661.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 661.]

* 6. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 659.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 657.]
Gyorsvarázsolsz! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 655.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 655.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 653.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 651.]

* 8. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 649.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 648.]
Fürgén varázsolsz! [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 646.]

* 9. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 644.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 quwarg tojás). [0 pontot használtál fel, van még 644.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 644.]

t 240 1 támadod a 240. szörnyet
FT 240 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

v 84 240 elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy sivatagi doareget! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy sivatagi doareg! Ezt kerested. {támadása: 40.} Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sivatagi doareg fejét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a sivatagi doareg testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel jól megszurkálod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a sivatagi doareg fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 61, gyógyulás: 46, összesen: -15 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 634.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 634.]

id 240 100 idomítod a 240. szörnyet 100 pontért
Elkezdődnek a leckék a sivatagi doareg számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Rettenetesen fáradtak vagytok, mire a mai lecke véget ér. (Még 15 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [100 pontot használtál fel, van még 534.]

a 535 4683 10 átadod az 535. tárgyat a 4683. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 sötét tekercset Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 529.]

a 211 4684 20 átadod a 211. tárgyat a 4684. kalandozónak (20 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 529.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[387,67] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. A feléd közeledő szubreális vámpír mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 141-160.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. (A balkezes gyűrű védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír jobb vállát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 23, gyógyulás: 25, összesen: +2 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mópat bolyt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [388,68] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mópat bolyt. Mozgást észlelsz oldalról. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Thargodan csontváz. (ld. enc.) {támadása: 40.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 13 életpontot vesztettél. Vámpírtőrrel megdöfködöd a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 14 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 67, gyógyulás: 23, összesen: -44 ÉP}


(Továbbmész...) [389,69] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Thargodan zsoldos. {támadása: 46.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy ősvortexet. Délnyugatra egy mópat boly van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [30 pontot használtál fel, van még 499.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 479.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 479.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[389,70] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Mozgást észlelsz oldalról. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy árnylord volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősvortexet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy mópat bolyt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [389,71] Tovább kóborolsz a pusztán. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Északnyugatra egy mópat boly van. Elrakod a távcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áldott okerón. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+10.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón fejét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. {CSTT:} Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón farkát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón bal középső lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével néhányszor megcsapod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 546, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [389,72] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy áldott okerón. {támadása: 40.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 44 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével néhányszor megcsapod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az áldott okerón testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón farkát. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 449.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 429.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 429.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[389,73] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [389,74] Elérkeztél a Thargodanok által megkínzott és kiégetett pusztaság határához. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szubreális vámpír. {egyik sebzési módja: 4x 2d6+6.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. (A balkezes gyűrű védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír nyakát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szubreális vámpír bal oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vámpírtőrrel megbököd a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Pengepajzzsal súrolod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 42, gyógyulás: 31, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [389,75] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. A távolból robbanások hangját hallod. Mozgást észlelsz oldalról. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat Chara-din fattya. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A 8 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (8 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A 3 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 120, gyógyulás: 102, összesen: -18 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy lávatavat. Elrakod a távcsövet. [30 pontot használtál fel, van még 399.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 399.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 379.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[389,76] Barangolsz az útnélküli pusztában. A repedezett, kiégett földön, a megolvadt kőzetek közt egyetlen fűszálat sem látsz. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy lávatavat. Elrakod a távcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy aurapollátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 36.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aurapollátor pöthedő háját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd az aurapollátor nyakát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az aurapollátor pöthedő háját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az aurapollátor pöthedő háját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Pengepajzzsal súrolod az aurapollátor fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az aurapollátor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az aurapollátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 24, gyógyulás: 26, összesen: +2 ÉP}


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 369.]

in 4718 330 448 leírod a 4718. kalandozónak a 330. szörnyet a 448. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rubin sárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lótuszfőzetet. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

in 1850 330 448 leírod az 1850. kalandozónak a 330. szörnyet a 448. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rubin sárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lótuszfőzetet. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

in 4683 330 448 leírod a 4683. kalandozónak a 330. szörnyet a 448. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy rubin sárkány. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lótuszfőzetet. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 aranytermő ládikót Kárász részére. Sajnos nincs nálad ezüstdarab. Sajnos nincs nálad kvazár. [5 pontot használtál fel, van még 359.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 4. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

* 5. BP: elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 357.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 357.]
Gyorsvarázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 355.]

* 6. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
A munkában a rőtmanó segít. Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [95 pontot használtál fel, van még 260.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 257.]

* 8. BP: keresed az 55. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rőtmanót. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 9. BP: elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 257.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 256.]
Beizzik a turbómágia. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 254.]

* 10. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 214.]

tf 1 14 fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[14 pontot használtál fel, van még 200.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-0 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 9, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a rőtmanó. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 3 kaját bezabál az ezoterikus mardel. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 538 pontot. A következő körben tehát 738 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN CSONTVÁZ (297. SZÖRNY)
Merész nekromanta az, aki az ősi Thargodanok csontvázát animálni meri! A Thargodanok sötét életformájának köszönhetően az "élet" - már ha a negatív energiát annak lehet nevezni - sosem szállt el a csontvázból teljesen. Mágikus úton animálni, egy kóbor Thargodan energiaesszenciát a csontvázhoz kötni merész dolog, de ha sikerrel jársz, nagyhatalmú szövetségesre lelsz. A Thargodan csontváz fáradhatatlan szolga, és elpusztítani is igen nehéz, egyszóval időtálló bútordarab. Persze, ha valamelyik Thargodan észreveszi, mit műveltél, jaj neked!

KARAKTERLAP

ELFelejett Álmok, egy szőke, copfos hajú, zöld szemű, harcsabajszos mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran főpapja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 397. fordulód.

Erő: 37 (40) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 155 cm
IQ: 38 Támadás: 21 Agresszió: 6 Testsúly: 64 kg
Ügyesség: 39 Védekezés: 63 Menekülés: 40 % Életkor: 10/11 év
Egészség: 46 (48) Életpont: 368/324 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 51 (54) Varázspont: 524/234 Pénz: 1235 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 28/13 Pszi pont: 190/178 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1736 szörnyet (3 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 5229 TP-t kaptál. Jelenleg 956864 TP-d van. A következő szinthez még 43136 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, trikornis herceg, sárkányfajzat. A 391. fordulódban 5530 arany került a bankszámládra. 5695 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/21 ökölvívás: 1/39 szúrófegyverek: 24/51 (+10%)
vágófegyverek: 26/47 (+7%) ütőfegyverek: *19/103 lőfegyverek: 25/37 (+7%)
dobófegyverek: 16/5 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 24/50 (+22%) 2. nyomkövetés: 74/24 3. lopás: 1/2
4. mászás: 8/84 5. csapdakészítés: 32/62 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/51
7. gyógyítás: 51/27 8. titkosírás: 26/12 9. felderítés: 55/39 (+33%)
10. szörnyidomítás: 18/45 (+144%) 11. teológia: 41/17 (+22%) 12. taumaturgia: 22/52 (+16%)
13. versengés: 5/31 14. zene: 82/34 (+30%) 15. szörnyismeret: 39/2
16. pszi: *25/100 17. zárnyitás: 1/79 18. vadászat: 33/61
19. bányászat: 31/65 20. úszás: 14/86

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), sivatagi doareg (#240)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (988) revitalizáció (#52) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12)
tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse I (#13) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64)
mentális pajzs (#72) éber kakukk (#3) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) jégcsóva (#41) >> jók (#990)
izomernyesztés (#33) >> óriás csontváz (#176) lángcsóva (#31) >> kputtyintó csalán (#247)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255) védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)
védelem tűz ellen (#38) >> pszi elementál (#221) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngymangó (#135) 12 kaja (#2)
4 óndarab (#85) 1 sötét tekercs (#535) 1 szopókő (#259)
2 aranytermő ládikó (#504) 1 szeksztáns (#32)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 remák szív (#264)
5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(230,29) szubreális vámpír (#223)
(231,30) mópat boly (#583), Thargodan csontváz (#297)
(232,31) Thargodan zsoldosok (#310)
(232,32) árnylord (#342), ősvortex (#587)
(232,33) áldott okerón (#336)
(232,34) áldott okerón (#336)
(232,36) szubreális vámpír (#223)
(232,37) Chara-din fattya (#236)
(232,38) aurapollátor (#222)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mostantól, ha egy Közös Tudat már meglevő képességet fejleszt minden változtatás nélkül, és ez a képesség a 14-nél korábbi képesség, akkor lehetőség van a fejlesztési időt 100 napról 50 napra csökkenteni. Vagyis, ha a KT 50 nap alatt, vagy előbb készen van a fejlesztéssel, a képességet az 50. napon megkaphatják, és ekkor kezdődik a következő 100 vagy 50 nap számolása is.

Üzenet küldése a karakternek