Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. aug. 28. 9h:22' EZ A 489. JÁTÉKHETED, 396. FORDULÓD 490. játékheted kezdete: aug. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3296 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 324 |
* 3. KP: | használod az 1253. tárgyat a 449. tárgyat az 504. tárgyat |
* 4. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 5. KP: | VP spórolása: 15 |
* 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
v 84 240 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 86 | elmormolod a 86. varázslatot |
a 2 5300 20 | átadod a 2. tárgyat az 5300. kalandozónak (20 darabot) |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kb 522 2 627 | kiveszel a bankból az 522. tárgyat (2 darabot) |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
bb 301 444 298 | beraksz a bankba a 301. tárgyat (444 darabot) |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a kronokukac testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a kronokukac testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kronokukac testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-2 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-2 TVP). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 25, gyógyulás: 43, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [386,58] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Lady Amélia. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux csapdája varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Lady Amélia bal lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Lady Amélia testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Lady Amélia testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A Lady Amélia többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Lady Amélia testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal súrolod a Lady Amélia bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A Lady Amélia többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A Lady Amélia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Amélia köpenye (ld. enc.). 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 201, gyógyulás: 47, összesen: -154 ÉP}
(Továbbmész...) [386,59] Süppedős homokkal borított, sivatagi területre értél. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy rubin sárkány ijesztett meg. (ld. enc.) {védettsége: 70 szúró, 70 vágó, 70 ütő ellen.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 29 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú jobb karját. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel megdöföd az átokmurgattyú testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal megvágod az átokmurgattyú bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával az átokmurgattyú felkarcolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 10, összesen: -4 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 36 életpontot sebeztél. Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
(Továbbmész...) [386,61] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délnyugatra látsz egy viharóriás barlangot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy Tguarkhan. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 50 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő kvazár kard. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan egyik karját. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Tguarkhan testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a Tguarkhan testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 39 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranytű, egy nagy vaskulcs, 3 vasérc és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 1510 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 125, gyógyulás: 24, összesen: -101 ÉP}
(Továbbmész...) [386,62] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy lávatavat. Nyugatra nézve látsz egy viharóriás barlangot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy áldott okerón közeledik. {max. életpontja: 601-800.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón fejét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az áldott okerón nyakát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével néhányszor megcsapod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aurapollátor testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az aurapollátor frötymögő kérgét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod az aurapollátor nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az aurapollátor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az aurapollátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 10, gyógyulás: 18, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [386,64] Tovább kóborolsz a pusztán. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy lávatavat. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Délkeletre egy mópat boly van. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy áldozati oltár van. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy csapat Chara-din fattya. {támadása: 42.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. Végleg elfelejtetted hhaar burka nevű varázslatodat. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A 7 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (7 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya bal karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 589, sebződés: 123, gyógyulás: 99, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [386,65] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Keletre nézve látsz egy mópat bolyt. Északnyugatra egy áldozati oltár van. Elteszed a látcsövet. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobb az óvatosság - megpróbálsz elrejtőzni egy félig kiégett bozótos mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csapat mópat fatty. (ld. enc.) {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón fejét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel megdöfködöd az áldott okerón testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az áldott okerón testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod az áldott okerón testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az áldott okerón testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Az áldott okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 áldott követ. (ld. enc.) 750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 24, gyógyulás: 44, összesen: +20 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [18 pontot használtál fel, van még 352.]
bpk 8 | bef. parancs kivétele: 8 |
bpb 9 | bef. parancs berakása: 9 |
vv 3 83 66 | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot a 66. varázslatot |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat az 5300. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 326. tárgyat a 244. tárgyat |
* 3. BP: | beraksz a bankba a 298. tárgyat (267 darabot) |
* 4. BP: | VP elővétele: 15 |
* 5. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 8. BP: | keresed az 55. szörnyet a 81. szörnyet a 120. szörnyet |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 133 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 33 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 33 pontért |
MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (255. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így. Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.) |
LÓTUSZFŐZET (448. TÁRGY) A lótuszfőzet egy olyan varázsital, amely behörpintésével semlegesítheted a szervezetedben levő összes mérget. Különösen akkor hasznos, ha nem ismered a jóval kényelmesebben használható méregsemlegesítés varázslatot. A lótuszfőzet elkészítéséhez szükséges a varázsital főzése varázslat, egy lótuszvirág, 5 csepp víz, egy mákrózsa, és néhány speciális fű, amely csak sűrű erdőben megtalálható (ezért a főzet csak sűrű erdőben készíthető el). A főzéshez a KT 448 parancsot kell kiadnod, 10 TVP-ért, nincs szükség különleges edényre. A lótuszfőzetet kör végén automatikusan elhasználod, ha méreg van a szervezetedben, külön H parancsot nem kell kiadnod. |
AMÉLIA KÖPENYE (1542. TÁRGY) A szubreális vámpírnő holtteste gyorsan eltűnt e világról. Csupán ez a sötét, de elegáns bársonyköpeny maradt utána, mely remélhetőleg olyan tökéletesen illik majd a te testedre is, mint amennyire Améliáéra illett. Ne késlekedj, próbáld ki - a köpeny is ezt sugallja feléd, hiszen gazdátlan árvaként minél előbb lelket keres magának, akit rabul ejthetne. Szóval, ha Amélia köpenyét magadon hordod, +4 egészséget kapsz, és vámpirizáció varázslatod minden ütésed után +3%-kal többet gyógyít. A tárgy viseléséhez legalább 20. szintűnek kell lenned. |
RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY) Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni. |
MÓPAT FATTY CSORDA (317. SZÖRNY) Az életükért rettegő mópatok általában békésen rejtőzködnek bolyuk mélyén. Néha azonban egy-egy, a Thargodanok kínzásába, a végtelen fájdalomba beleőrült csapat elszabadul, és se látva, se hallva vágtat végig a Sötét Föld kiégett pusztáin. Ilyenkor bizony nem ajánlatos senkinek és semminek a saját életével sem törődő, csak őrülten pusztító hordának az útjába állni. |
ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY) Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket. |
Erő: | 36 (39) | Szint: | 22 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 38 | Támadás: | 21 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 64 kg |
Ügyesség: | 39 | Védekezés: | 63 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 10/11 év |
Egészség: | 46 (48) | Életpont: | 367/332 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 51 (1) | Varázspont: | 524/396 | Pénz: | 1150 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 28/9 | Pszi pont: | 190/193 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/21 | ökölvívás: | 1/39 | szúrófegyverek: | 24/41 (+12%) |
vágófegyverek: | 26/40 (+4%) | ütőfegyverek: | *19/103 | lőfegyverek: | 25/30 (+8%) |
dobófegyverek: | 16/2 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); bronzhegyű nyíl (#94) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 24/28 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 74/24 | 3. lopás: | 1/2 |
4. mászás: | 8/84 | 5. csapdakészítés: | 32/56 (+52%) | 6. csapdaészlelés: | 11/51 |
7. gyógyítás: | 51/27 | 8. titkosírás: | 26/12 | 9. felderítés: | 55/6 (+33%) |
10. szörnyidomítás: | 17/1 | 11. teológia: | 40/95 (+32%) | 12. taumaturgia: | 22/36 (+8%) |
13. versengés: | 5/31 | 14. zene: | 82/4 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 39/2 |
16. pszi: | *25/100 | 17. zárnyitás: | 1/79 | 18. vadászat: | 33/61 |
19. bányászat: | 31/65 (+6%) | 20. úszás: | 14/86 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 6 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
gitonga (#76), nyuhaj karbin (#110) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 16) |
Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), troll (#5), A Korona Bajnokai (#9125), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), fémbontó szójer (#150), mutáns (#9), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
felejtés (#68) (988) | revitalizáció (#52) | erőpajzs I (#12) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse I (#13) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
21. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), agykorbács (#97), gigaököl (#49), izomernyesztés (#33), szárazság (#48), jégcsóva (#41), éhínség (#39) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), életpajzs (#142) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | |
varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
rőtmanó (#55) (építő: +5% segítség ÉP parancsnál) státusz: éhes |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
3.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 12 felderítő, 4 szabotőr. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | arkog kő (#632) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | din formázó minta (#301) | |||
2 | gór formázó minta (#444) | 5 | huhogó bibe (#332) | 22 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | kvazár kard (#297) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | óndarab (#85) | 3 | víz (#27) | |||
2 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
60 | arany (#50) | 2 | adamantit (#627) | 1 | áldott kő (#642) | |||
1 | Amélia köpenye (#1542) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | szopókő (#259) | 3 | vasérc (#152) |