Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 7. 9h:17' EZ A 1115. JÁTÉKHETED, 395. FORDULÓD 1116. játékheted kezdete: márc. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3682 SZÁMLA : XXXX |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 27 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2 460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}
* 1. KP: vv 71 72 73 | elmormolod a 71. varázslatot a 72. varázslatot a 73. varázslatot |
* 2. KP: vps 47 0 0 | VP spórolása: 47 |
* 3. KP: ek 213 0 0 | t. energia kisütése: 213 |
* 4. KP: vv 26 182 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: vv 165 178 88 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 88. varázslatot |
tv 98 193 134 | támadó/véd. varázslat a 98. varázslatot a 193. varázslatot a 134. varázslatot |
kf 639 1 | kézbeveszed/felveszed a 639. tárgyat a jobb kezedbe |
h 1755 800 | használod az 1755. tárgyat |
h 473 2 | használod a 473. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
182 | 183 | 184 | |
29 | |
|
|
30 | |
|
|
31 | |
|
|
[143,61] Továbbmész a város utcáján. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 23 aranyat.
ve 215 2 | megveszed a 215. tárgyat 2 |
ve 214 10 | megveszed a 214. tárgyat 10 |
im | imádkozol |
m 2 | mozogsz keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló csapása csak a levegőt találja. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 8 madártoll és 4 pirkit. 2 460 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 25, gyógyulás: 29, összesen: +4 ÉP}
ftv 92 704 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 704. szörnyet |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát bal lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegyi góliát testét. (3 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a hegyi góliát fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2 467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 19, gyógyulás: 58, összesen: +39 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 75 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 789 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 2, gyógyulás: 2, összesen: +0 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a hegyi góliát testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Nagy hangon énekelni kezdesz. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a hegyi góliát bal vállát. (3 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a hegyi góliát testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A hegyi góliát csapása csak a levegőt találja. Könnyedén félreszökkensz a hegyi góliát csapása elől. A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2 467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 0, gyógyulás: 56, összesen: +56 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 63 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc jobb oldalát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a magnetikus praglonc nyakát. (6 támadással 426 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Véres nyál csordul ki a magnetikus praglonc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 praglonc hártyát. 7 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 14, gyógyulás: 124, összesen: +110 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az ében halálhajcsár jobb lábát. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az ében halálhajcsár megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 216 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 14, gyógyulás: 89, összesen: +75 ÉP}
m 1 3 3 | mozogsz északkeletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 365 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona jobb vállát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az őrjáratozó katona bal oldalát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Nem vagy felkészülve a 6 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 9 744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 59, gyógyulás: 8, összesen: -51 ÉP}
(Továbbmész...) [184,31] Továbbmész a város utcáján. Látsz egy templomot. Raia hívői építették. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Találsz egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 27600 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Vlagyimir szobrát. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 26 aranyat.
(Feltételes támadás:) Egy őrült varázsló! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiafolyam varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével végigmetszed az őrült varázsló testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy fokhagyma. 2 460 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 2, gyógyulás: 30, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [185,32] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy részeg kalandozó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó bal oldalát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó és egy arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 665 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
be 687 | bemész a 687. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 365.]
m 3 5 6 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, nyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Nagy hangon énekelni kezdesz. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 drótszőrt. 1 579 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [185,34] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy kultúrmasztodon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Nagy hangon énekelni kezdesz. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 12 kaját. 2 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 32, gyógyulás: 17, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [184,34] Szűnni nem akar a zöld síkság.
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [182,34] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Továbbmész...) [181,33] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.
tim 75 | titkosírás megfejtése 75 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Kieresztve a hangod, nótára gyújtasz. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a massza jobb hátsó lábát. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Pengepajzzsal megvágod a massza fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A massza sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A massza mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a massza öklelő szarvai elől. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 acélpengőkét. 3 316 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 10, gyógyulás: 32, összesen: +22 ÉP}
v 21 15 | elmormolod a 21. varázslatot |
szk 765 | keresed a 765. szörnyet |
ff 367 | felt. fegyverváltás: 367 |
ffk 400 | felt.fv.kozkázata: 400 |
* 1. BP: h 337 0 0 | használod a 337. tárgyat |
* 2. BP: vpf 47 0 0 | VP elővétele: 47 |
* 3. BP: vv 62 83 88 | elmormolod a 62. varázslatot a 83. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
MENEKÜLÉS (212. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A menekülés egy igencsak speciális védekező varázslat: ha ezt elmondod, mindenképpen elmenekülsz a harcból a varázslat kör után, akkor is, ha életerőd nem zuhant a menekülés% alá! Mire is jó ez? Nos, erős ellenfelekre, akik közelharcban győzedelmeskednének fölötted, viszont a varázslatkörben a küzdelem kiegyensúlyozott, vagy esetleg a te javadra billen! Gondolj csak bele, a menekülés mellé beállítasz támadó varázslatnak mágiatörést, gyóntatást, agyroppantást, instabil szingularitást, és még ki tudja hány érdekes lehetőség van... A menekülés 12 varázspontba kerül, anyagi komponense öt korty víz. A menekülést nem alkalmazod szörnyekkel szemben. |
SÖTÉT ÖLÉSZ (314. SZÖRNY) Ez a kb. 3 méter magas, elmosódott alakú lény maga a megelevenedett borzalom. Létezésének - ha ezt egyáltalán annak lehet nevezni - egyetlen értelme a pusztítás és megsemmisítés. A Thargodanoktól eltérően azonban nemcsak a halandó, földi lények elpusztításában, hanem minden elképzelhető létezés, entitás megsemmisítésében élen jár. Még a Thargodanok is messze elkerülik, hiszen az alacsonyabb rangúakat pillanat alatt képes miszlikbe aprítani, és még egy hercegnek is meggyűlhet vele a gondja, ha nem kap segítséget. A Sötét Ölész állítólag egy másik világ, egy, a mienkétől teljesen idegen anyagi struktúrájú és felépítésű dimenzió hírnöke. Néhány mágus szerint ez a világ a miénk megszállására és elpusztítására készül évszázadok múlva, ezért a te feladatod is, hogy ne engedd a Sötét Ölészeket visszatérni saját világukra, különösen most, amikor még csak a Sötét Földig jutottak. A Sötét Ölész különösen ellenálló a haláltámadásokkal szemben, viszont az energiatámadások hatékonyak ellene. Kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni, és halálos érintése miatt nem támadod meg, csak ha FT parancsod van rá kiadva. |
Erő: | 59 (74) | Szint: | 34 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 170 cm |
IQ: | 52 (54) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 101 kg |
Ügyesség: | 50 (62) | Védekezés: | 105 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 48 (58) | Életpont: | 654/980 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 58 (68) | Varázspont: | 1239/703 | Pénz: | 33101 arany | Kép. pont: | 50 |
Tudatpont: | 35/14 | Pszi pont: | 187/72 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 41 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/4 | ökölvívás: | 5/24 | szúrófegyverek: | 23/67 |
vágófegyverek: | 38/49 (+9%) | ütőfegyverek: | 24/0 | lőfegyverek: | 31/55 (+6%) |
dobófegyverek: | 25/61 |
Feltételes fegyverváltás: Trákin csákánya (#367) (400%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); tüske (#22) (16 -27.); bronzhegyű nyíl (#94) (28 -); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
181,33 mezőn táborozol |
JLKzott minoszkúpok: 59, 58, 65, 61, 60, 62, 63, 85, 84, 87, 89, 92 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 103 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 27/21 | 2. nyomkövetés: | 89/94 (+10%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 18/22 | 5. csapdakészítés: | 32/16 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 24/50 |
7. gyógyítás: | 56/28 | 8. titkosírás: | 13/44 (+37%) | 9. felderítés: | 31/53 |
10. szörnyidomítás: | 16/93 | 11. teológia: | 59/85 (+22%) | 12. taumaturgia: | 56/88 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 16/41 | 14. versengés: | 21/72 | 15. zene: | 26/59 |
16. szörnyismeret: | 45/15 (+37%) | 17. pszi: | *25/100 | 18. zárnyitás: | 24/89 |
19. vadászat: | 15/58 | 20. vitalitás: | 1/55 | 21. bányászat: | 33/65 |
22. úszás: | 15/42 | 23. főzés: | 11/53 (+11%) | 24. dalolás: | 40/94 (+13%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 83% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 7. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 12 darabot ), tüskét (#22) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 105 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), acélkolosszus (#35), őrült varázsló (#255), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), óriás csontváz (#176), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
ember (#1), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), adamantit gólem (#750) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (411,10) | áldomás II (#169) (480,30) |
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (95,38,4) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
tárgyvédelem (#178) | éber vadászkutya (#62) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 21, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
méregfelhő (#37) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
szárazság (#48) | >> | óriásféreg (#171) | jégcsóva (#41) | >> | homokvarány (#16) | |
természet haragja (#141) | >> | pszi őselementál (#258) | természet haragja (#141) | >> | férfiak (#998) | |
természet haragja (#141) | >> | varkaudar katona (#691) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 21, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | életpajzs (#142) | >> | halálelementál (#279) | |
fürgülés (#92) | >> | ezerszemű bestia (#288) | fürgülés (#92) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
fürgülés (#92) | >> | vark. kardtáncos (#693) | fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | |
fürgülés (#92) | >> | ongóliant hadúr (#178) | védelem sav ellen (#36) | >> | ében hadúr (#294) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar vajákos (#690) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégtroll (#164) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +17 lopás ellen) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
2.) A Leah papjai által okozott pusztítást helyre kell állítanunk! Változtass vissza egy mezőt öntözéssel síksággá. (számláló: 0) |
3.) Töröld el az élőholtakat a föld színéről: használj háromszor élőholt pozdorja varázslatot! (számláló: 0) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudati jel (109) |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csatadal (213) |
önismeret (236) |
Fortuna szentélye (311) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
562 | arany (#50) | 1 | arany pikkelyvért (#456) | 2 | fiatalság itala (#473) | |||
5 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 6 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 10 | drótszőr (#37) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
16 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | 1 | moa üveggömb (#383) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | praglonc hártya (#215) | 9 | tüske (#22) | |||
13 | víz (#27) |
180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | |
29 | |
|
|
|
|
|
|
|
30 | |
|
|
|
|
|
|
|
31 | |
|
|
|
|
|
|
|
32 | |
|
|
|
|
|
|
|
33 | |
|
|
|
|
|
|
|
34 | |
|
|
|
|
|
|
|
35 | |
|
|
|
|
|
|
|