Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 22. 9h:12' EZ A 716. JÁTÉKHETED, 395. FORDULÓD 717. játékheted kezdete: jan. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
kno 6 4 | képesség-növelés 6 |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm jobb lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a sötét főgnóm bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sötét főgnóm bal oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét főgnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [183,103] A bozótost dombság váltja fel. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [182,103] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy umbatari bromag nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 15 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az umbatari bromag testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (40 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az umbatari bromag mérgező bőrét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted az umbatari bromag testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Az umbatari bromag harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd az umbatari bromag testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az umbatari bromag hosszúkás fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +20 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 236, gyógyulás: 40, összesen: -196 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk fejét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 295 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A hordóagyú mameluk melléd csap a farkával! Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a hordóagyú mameluk bal hátsó lábát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Feléd sújt a hordóagyú mameluk a farkával, de elhibázta! A hordóagyú mameluk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 aranyat. 2411 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
be 700 | bemész a 700. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) A mackósajt felemel egy óriási pajort a földről, és rágni kezdi. Közben böfög, és a száját tátja. Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orbitális mackósajt bal oldalát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az orbitális mackósajt nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 54 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd az orbitális mackósajt bal oldalát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 55 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 138, gyógyulás: 7, összesen: -131 ÉP}
be 663 | bemész a 663. épületbe |
m 6 8 7 | mozogsz nyugatra, északra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion ragyás testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ekharion ragyás testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az ekharion bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az ekharion feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 1930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [179,103] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.
(Továbbmész...) [178,102] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 324 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 324, gyógyulás: 0, összesen: -324 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany és egy igazgy. fülbevaló. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Mnebolath fejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (40 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a Mnebolath testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany, egy borostyán függő és 2 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 58, gyógyulás: 2, összesen: -56 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya bal oldalát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a Chara-din fattya testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (8 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 69 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Mjölborg kalapácsával csak érinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 31 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai jobb lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (38 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Orkhan Thai jobb lábát. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az Orkhan Thai bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüstshuriken, egy ezüst karkötő, 10 arany és egy rejtőköpeny. 2842 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 131, gyógyulás: 6, összesen: -125 ÉP}
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
h 341 84 | használod a 341. tárgyat |
h 341 96 | használod a 341. tárgyat |
h 341 299 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
UNKREÁCIÓ (22. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. Pl. V 22 7 hatására a kőhegyű lándzsát 6 VP-ért alkotóelemeire bontod. Egyszerre mindig csak egy tárgyat unkreálhatsz. |
UMBATARI BROMAG (770. SZÖRNY) Az umbatari bromag nagyra nőtt, nyúlánk szörny, mely leginkább egy gyík és egy krokodil kereszteződésének tűnik. Már toxikus lehelete elég ahhoz, hogy elkábítsa ellenfeleit vagy áldozatait, attól függően, hogy épp élelmet szerezni indult, vagy csak a betolakodóktól próbálja megvédeni élőterületét. E szörnyek eredetileg Umbatarból származnak, ahol ugyan jódarabig házikedvencek voltak (a paloták őrzésére használták őket), de a megszaporodott belső balesetek, és a bromagok túlságos agresszivitása miatt a helyi mágusok végül elűzték őket. Egész idáig menekültek, és azóta a környező hegységek számítanak új élőhelyükül. |
Erő: | 43 (44) | Szint: | 26 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 (45) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (52) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 415/306 | Jellem: | jó (442) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (47) | Varázspont: | 458/386 | Pénz: | 1033 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 77/8 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/70 | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/37 (+2%) |
vágófegyverek: | 12/13 (+4%) | ütőfegyverek: | 27/42 (+10%) | lőfegyverek: | 27/51 (+4%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/82 | 2. nyomkövetés: | 65/22 (+4%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 17/26 (+3%) | 5. csapdakészítés: | 25/18 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 40/29 (+400%) |
7. gyógyítás: | 103/70 (+100%) | 8. titkosírás: | 4/62 | 9. felderítés: | 30/72 (-47%) |
10. szörnyidomítás: | 13/74 | 11. teológia: | 22/20 (+1%) | 12. taumaturgia: | 42/37 |
13. szerencsejáték: | 7/14 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/74 (+30%) |
16. zene: | 60/1 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/52 | 18. pszi: | 7/61 (+8%) |
19. zárnyitás: | 7/53 | 20. vadászat: | 19/39 | 21. bányászat: | 33/69 (+11%) |
22. úszás: | 26/2 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4300. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ), gránátlövedéket (#526) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
24 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | |||
5 | spiritusz (#170) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kvazár sisak (#266) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
2 | óndarab (#85) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rézdarab (#70) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 6 | ugh méreg (#166) | 4 | vasérc (#152) |