394. forduló, 396. forduló, Vadállat Rabban összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. márc. 26. 9h:21'
EZ A 640. JÁTÉKHETED, 395. FORDULÓD
641. játékheted kezdete: márc. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1583
SZÁMLA : XXXX

VADÁLLAT RABBAN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [149,48] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+289 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+31 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-19 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 704. hetének nyerőszámai: 25, 7, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ősdentor nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 538.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 536.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-9 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 534.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 532.]

* 2. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 532.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-36 varázspont.] [+4% tau] [2 pontot használtál fel, van még 530.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 528.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 127% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 528.]

a 350 3779 1 átadod a 350. tárgyat a 3779. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 esszenciakristályt Karón Varjú részére. [5 pontot használtál fel, van még 523.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo] [20 pontot használtál fel, van még 503.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[150,48] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Warrax formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy kardfogú fülemüle nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. [+1% tau] A kardfogú fülemüle megtaszít agyarával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a kardfogú fülemüle jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 40 életpontot sebeztél. [+1% tau] Beléd öklel a kardfogú fülemüle! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 15, gyógyulás: 6, összesen: -9 ÉP}

Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bávatag golombár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [151,48] Tovább barangolsz a fák között.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy manilla-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [152,49] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.

Látsz egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Elena lábát masszírozza. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
Összefutsz Vidámhalállal. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Thargodan amulettet, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy mouthlan trófea, egy vezérfarkas trófea és egy szánalmas pondró trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Jobb kezében egy Végítéletet, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[45 pontot használtál fel, van még 458.]

tim 30 titkosírás megfejtése 30 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Találd ki, mi az: négy testvér egy ingben.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 132 életpontot sebeztél. [+1% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 24 életpontot vesztettél. A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal végigvagdosod a massza csápját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a massza nedves nyúlványát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. [+2% tau] Csápjával megérint a massza. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mielőtt észbe kapnál, a massza megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal néhányszor megcsapod a massza csápját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a massza bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. [+1% tau] A massza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő és 3 fekete gyöngy. 2478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 128, gyógyulás: 2, összesen: -126 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Ez az! Megtaláltad! A következő kincseket találtad: egy obszidián függő, egy vassisak és egy kígyóbőr kesztyű. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [30 pontot használtál fel, van még 428.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo] [20 pontot használtál fel, van még 408.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[153,49] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a zombi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. [+1% tau] A zombi karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: A következő kincseket találtad: egy ubuk tüske és egy kígyóbőr kesztyű. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. [+2% teo] A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Intenzív keresgélést folytatsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy nómenklatúra jön feléd.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Megmarkolva a kvazár kardot a másikra támadsz. Kvazár karddal párszor kilyukasztod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csápjaival a nómenklatúra lecsap a bal karodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Kvazár karddal párszor kilyukasztod a nómenklatúra egyik csápját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy legyengült ryuku csapásvezető. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 22 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Meglengetve a troll klopfolót ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc. 1089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 18, gyógyulás: 1, összesen: -17 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [154,49] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy sebesült kultúrmasztodon nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 kaját. 1110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 123, gyógyulás: 4, összesen: -119 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+127 életerő.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy zombi jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: A következő kincseket találtad: egy sallank nyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy élőholt mágus intéz feléd kihívást.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mágus testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az élőholt mágus testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az élőholt mágus feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mágus testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted az élőholt mágus testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 38, gyógyulás: 3, összesen: -35 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gort Grán előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy magger. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan ellenfeledre támadsz. Thór pörölyével többször eltalálod a magger éles mandibuláját. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével néhányszor megcsapod a magger testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+189 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [155,50] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Látsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szintszívó jobb karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Ezúttal siker koronázza a munkádat! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nyílvessző, egy bőrsisak és egy sallank nyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy óriás csontváz intéz feléd kihívást.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót a másikra rontasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz lord készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Elszántan a másikra támadsz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord jobb karját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a csontváz lord testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 38, gyógyulás: 1, összesen: -37 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: 2 tolmokov-koktél, egy mérg. ubuk tüske és egy rövid íj. Egyre erősödő szél jelzi egy csúf vihar közeledtét. Elhagyod a csatamezőt, nem szívesen vészelnél át ezen a helyen az elemek ilyetén tombolását.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy megsebesített ryuku gólem. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár páncélt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy taposó tappancsot, egy Urgod kesztyűjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg ősmágus trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy kputtyintó csalán trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy quwarg harcos! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Scarlet. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo] Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [205 pontot használtál fel, van még 203.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[156,49] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot!

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [157,48] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi hatás! Marokra fogva a Thór pörölyét a másikra ugrasz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 170 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-10 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 44, gyógyulás: 1, összesen: -43 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű és egy bakkura csizma. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Marokra fogva a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a Mnebolath egyik karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath bal lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 103, gyógyulás: 1, összesen: -102 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Zinthurg jön feléd.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Elszántan a másikra támadsz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Zinthurg feléd harap, de sikertelenül. A Zinthurg karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 vasérc. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy taalru intéz feléd kihívást.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Thór pörölyével halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru tigristestét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Apa Tifusz orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+188 életerő.)

(Továbbmész...) [158,48] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. [158 pontot használtál fel, van még 45.]

m 2 mozogsz keletre
[159,48] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dr. Dragon lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 5.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

tim 30 titkosírás megfejtése 5 pontért
Öreg kriptográfus módjára látsz hozzá a kúp belsejében rejtőző titkos szöveg megfejtéséhez. Rövid ideig töprengesz, de eredménytelenül. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: energia fejlesztése 6
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még -2.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 6, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Borzalmasan sok holmit cipelsz magaddal: néhánytól meg kell szabadulnod. Gondos válogatás után, elhajítasz néhány kevésbé értékes tárgyat. (Eldobott tárgyak: 1 súlyzó.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 536 pontot. A következő körben tehát 534 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vadállat Rabban, egy fekete, kontyos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 411. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 395. fordulód.

Erő: 29 (32) Szint: 24 Merészség: 6/5 Magasság: 251 cm
IQ: 35 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 457 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 25/27 év
Egészség: 38 Életpont: 365/262 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (45) Varázspont: 643/0 Pénz: 329 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/17 Pszi pont: 146/101 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 2188 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14734 TP-t kaptál. Jelenleg 1366567 TP-d van. A következő szinthez még 33433 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, orbitális mackósajt. A 388. fordulódban 2527 arany került a bankszámládra. 2703 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/94 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 13/88 (+18%)
vágófegyverek: 15/59 (+6%) ütőfegyverek: 30/37 (+7%) lőfegyverek: 17/77
dobófegyverek: 23/68

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kvazár kard (#297) (100%) << troll klopfoló (#552) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -9.); stukilövedék (#414) (10 -14.); stukilövedék (#414) (15 -18.); stukilövedék (#414) (19 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/60 (+10%) 2. nyomkövetés: 92/67 (+32%) 3. lopás: 6/97
4. mászás: 8/72 5. csapdakészítés: 22/81 (+5%) 6. csapdaészlelés: 8/33
7. gyógyítás: 102/27 (+60%) 8. titkosírás: 20/78 (+7%) 9. felderítés: 25/16 (+22%)
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 47/43 (+26%) 12. taumaturgia: 69/37 (+10%)
13. versengés: 1/88 14. harcművészetek: 2/64 15. zene: 30/13
16. szörnyismeret: 14/50 (+18%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/67
19. vadászat: 12/29 20. bányászat: 31/48 (+3%) 21. úszás: 11/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer), stukilövedéket (#414) (max. 20 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: (64)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), átokmurgattyú (#225), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) villámmágia (#227) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
2.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
37 arany (#50) 1 esszenciakristály (#350) 1 súlyzó (#347)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bakkura csizma (#96) 1 bőrsisak (#57) 1 ezüst nyaklánc (#117)
3 fekete gyöngy (#99) 2 fülemüle agyar (#267) 6 kaja (#2)
3 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kristálygömb (#265) 7 madártoll (#112)
1 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nyílvessző (#108) 1 obszidián függő (#195)
1 réz papi karkötő (#307) 2 rézdarab (#70) 1 rövid íj (#107)
2 sallank nyíl (#129) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 tolmokov-koktél (#351)
1 ubuk tüske (#131) 3 vasérc (#152) 1 vassisak (#160)
20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(150,48) művészi porolit (#720), kardfogú fülemülék (#146), bávatag golombár (#165)
(151,48) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), Chara-din monolitja (#534)
(152,49) phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, művészi porolit (#720), 28. jellempróba, Vidámhalál (1106. kalandozó), massza (#217)
(153,49) zombi (#49), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), Chara-din monolitja (#534), ryuku csapásvezető (#778)
(154,49) kultúrmasztodon (#227), zombi (#49), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), művészi porolit (#720), Tharr oltár, magger (#747)
(155,50) szintszívó (#96), csontváz (#48), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ősi csatamező (#263), Sheran oltár, ryuku gólem (#394), Scarlet (5676. kalandozó)
(156,49) Sheran rúnaköve, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), vaskohó (#155), érclelőhely
(157,48) pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), Zinthurg (#180), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 255. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 29. jellempróba
(158,48) oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(159,48) mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A lávatavaknál készíthető tárgyak készítésekor hiba lehetett, ha a tó már nem kiégett földön volt. Ez javításra került, ezen tárgyak most már minden tereptípuson elkészíthetőek, persze ha van ott lávató.

Üzenet küldése a karakternek