Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. márc. 9. 7h:23' EZ A 549. JÁTÉKHETED, 394. FORDULÓD 550. játékheted kezdete: márc. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 38 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1133 0 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 9. KP: vv 26 443 0 | elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 10. KP: vv 188 72 0 | elmormolod a 188. varázslatot a 72. varázslatot |
v 181 183 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
231 | 232 | 233 | |
9 | |
|
|
10 | |
|
|
11 | |
|
|
[183,31] Egy kisebb településhez érkeztél.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+857 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 16 aranyat.
ea 313 1300 | eladod a 313. tárgyat 1300 |
ea 2 350 | eladod a 2. tárgyat 350 |
ea 1539 8 | eladod az 1539. tárgyat 8 |
ea 185 40 | eladod a 185. tárgyat 40 |
ea 186 34 | eladod a 186. tárgyat 34 |
ea 312 600 | eladod a 312. tárgyat 600 |
ea 2450 105 | eladod a 2450. tárgyat 105 |
ea 2451 101 | eladod a 2451. tárgyat 101 |
ea 99 267 | eladod a 99. tárgyat 267 |
ea 2446 121 | eladod a 2446. tárgyat 121 |
ea 2442 104 | eladod a 2442. tárgyat 104 |
ea 2448 127 | eladod a 2448. tárgyat 127 |
ea 2449 101 | eladod a 2449. tárgyat 101 |
ve 14 10 | megveszed a 14. tárgyat 10 |
ve 280 | megveszed a 280. tárgyat |
ea 2445 119 | eladod a 2445. tárgyat 119 |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (A(z) tűztagadó védett meg.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. (A(z) tűztagadó védett meg.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány és 4 pirkit. 2 928 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 6, gyógyulás: 53, összesen: +47 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[232,10] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (vasérc) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy zseléféreg. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A zseléféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A zseléféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Oopssz, ez mellément! A zseléféreg a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 236 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A zseléféreg hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 687, gyógyulás: 140, összesen: -547 ÉP}
(Továbbmész...) [231,10] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pézsmatököt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Pterois volitans orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nagyobb phua-kúpot. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal tudod, hogy egy szárnyaló halál volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
kt 176 40 | elkészíted a 176. tárgyat (40 darabot) |
v 198 237 10 | elmormolod a 198. varázslatot |
230 | 231 | 232 | 233 | |
9 | |
|
|
|
10 | |
|
|
|
11 | |
|
|
|
[237,10] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy sérült pengekarú nitmák. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pengekarú nitmák egyik karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (8 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 294 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a pengekarú nitmák bal lábát. (8 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 240 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A pengekarú nitmák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 712 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 943, sebződés: 534, gyógyulás: 297, összesen: -237 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel felnyársalod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 2, gyógyulás: 19, összesen: +17 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sötét főgnóm bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a sötét főgnóm testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Könnyedén félreszökkensz a sötét főgnóm csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 6, gyógyulás: 18, összesen: +12 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az óriáspók testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az óriáspók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 2, gyógyulás: 19, összesen: +17 ÉP}
le 397 | leveszed/lerakod a 397. tárgyat |
a 50 1532 20000 | átadod az 50. tárgyat az 1532. kalandozónak (20000 darabot) |
a 237 1532 | átadod a 237. tárgyat az 1532. kalandozónak |
a 176 1532 40 | átadod a 176. tárgyat az 1532. kalandozónak (40 darabot) |
a 14 1532 10 | átadod a 14. tárgyat az 1532. kalandozónak (10 darabot) |
a 280 1532 | átadod a 280. tárgyat az 1532. kalandozónak |
a 1110 1532 3 | átadod az 1110. tárgyat az 1532. kalandozónak (3 darabot) |
a 326 1532 10 | átadod a 326. tárgyat az 1532. kalandozónak (10 darabot) |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a krathan csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a krathan csontváz testét. (8 támadással 612 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a krathan csontváz újra meg újra lecsap. (3 támadástól 289 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a krathan csontváz bal oldalát. (8 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A krathan csontváz fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 35 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1223, sebződés: 624, gyógyulás: 344, összesen: -280 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az elemi pulzátor testét. (8 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 249 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az elemi pulzátor nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor nyakát. (8 támadással 596 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1243, sebződés: 611, gyógyulás: 365, összesen: -246 ÉP}
(Továbbmész...) [239,9] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadkos került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a vadkos tömzsi lábát. (8 támadással 611 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). A vadkos sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 245 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) A lény összetapos! 75 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 611, sebződés: 320, gyógyulás: 174, összesen: -146 ÉP}
(Továbbmész...) [240,8] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!
Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel teljesen átszúrod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 495 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a sötét főgnóm fejét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A sötét főgnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 6, gyógyulás: 33, összesen: +27 ÉP}
Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az óriáspók testét. (2 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 870 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 2, gyógyulás: 33, összesen: +31 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor bal oldalát. (8 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor testét. (8 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Az elemi pulzátor csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 186 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1217, sebződés: 575, gyógyulás: 360, összesen: -215 ÉP}
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [240,10] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
(Továbbmész...) [240,11] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.
m 3 6 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [7 pontot használtál fel, van még 33.]
m 6 | mozogsz nyugatra |
ef 50 547 | energia fejlesztése 50 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 7. BP: v 14 0 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
ZSELÉFÉREG (453. SZÖRNY) Iszonyodva bámulod, ahogy a földet borító, vörös színű kocsonyás anyag felemelkedik, és rád támad. A zseléféreg testének nagy részét ez az anyag alkotja, ezért vitális pontjai nincsenek, teljesen el kell pusztítanod az egész testet, ha meg akarod ölni. Logikusan, szúrófegyverrel ez szinte megoldhatatlan. Ez, és a zseléféreg által köpött sav sem ijeszti el a kincsvadászokat, akik a korábban pórul járt kalandorok tárgyaira vadásznak, amelyek a kalandozó megemésztése után, érintetlenül megmaradnak a féreg zselétestében. |
NAGYOBB PHUA-KÚP (1410. TEREPTÁRGY) Ismét elcsodálkozol a rég letűnt moa civilizáció rejtelmes örökségén, mikor szájtátva körüljárod ezt a fantasztikus valamit. A Ghallán itt-ott megtalálható, fura szörnygenerátorokkal való hasonlósága szembeötlő, de ez a majd' hét méter magas képződmény minden vonatkozásában monumentálisabb azoknál. Fémből készült, bár nem sejted miféléből, és a kovácskalapács nyomát sem lehet felfedezni rajta. Olyan sima, mint a szorgos kezek által tükrözőre csiszolt ónkelyhek oldala, és még színében is azokhoz hasonlatos. Ha alaposabban szemügyre veszed a felületén körbefutó hajszálvékony rovátkákat és kusza karcolatokat, lassan megérted, hogy azokat nem a szeszélyes természet ejtette a phua-kúp testén, hanem ábrázolnak valamit! Ahogy egyre csak meresztgeted a szemed, és beleveszel a részletekbe, még a könnyed is kicsordul a nagy összpontosítástól. Hiszen. Ezek ghallai szörnyek! Szörnyek a kúpon körös-körül, mindenütt, a tövétől egészen a legtetejéig, hihetetlen mennyiségben és változatosságban! Most így belegondolva elég nyilvánvalónak tűnik, hogy már a moák is tanulmányozták a körülöttük élő lények világát. Némelyiküket azonnal felismered, mert sokszor volt már szerencséd hozzájuk, míg néhányukról csak hallottál, és akad teljesen ismeretlen is közöttük. Hamar rájössz, hogy van egy bizonyos szörny, aminek a rajzolata sokkal erőteljesebb, mint a többié. Talán a kúp felnyitásához elegendő lenne csakis ezzel az eggyel foglalkozni. Talán az odébb talált ákombákomsorozatot hozzá tudod rendelni. Egy kísérletet minden bizonnyal megér. Ha úgy döntesz, próbát teszel, először add ki a KUT parancsot 5 TVP-ért. Készülj fel rá, hogy itt sokkal nehezebb dolgod lesz, mint a közönséges phua-kúpoknál! Ha rájössz az ajtót nyitó varázsszóra (vagyis hogy mi a szörny száma, ami a megfejtés), mondd ki azt fennhangon a JLK <kód> parancs segítségével, aztán várakozz 5 TVP-nyi ideig. Ha jól gondolkodtál, a kúp bejárata hangtalanul felnyílik, és te máris szembenézhetsz az ismeretlennel odabenn. Ám ha elsőre nem jártál sikerrel, akkor se csüggedj! Egy kis fejtöréssel még helyes eredményre juthatsz! [Lehetőséged van a TIM <TVP> parancs használatára is. Ekkor az elköltött tevékenységpontot a megfejtés kiötlésére fogod fordítani. Ha a TIM parancs sikeres, a jelszó kimondására már nincs is szükség, az utolsó 5 TVP ugyanis pont erre kell majd. Ha biztosra akarsz menni, legalább 150 TVP-t költs el a jelszó megfejtésére!] |
ANIMÁLT KORALL (445. SZÖRNY) Az óceánok mélyéről megidézett óriási korallszörnyeket egyértelműen a natharion papok számlájára kell írni. Hogy hogyan voltak képesek ezek a tengeri növények a szárazföldön életben maradni, sőt, mozogni és szaporodni, rejtély - bár annyi biztos, hogy ehhez az evolúciónak vajmi kevés köze van, inkább a mágia lesz érte felelős, mint már annyi mindenért. Ezek a húsevő életmódra áttért, sajátos intelligenciával bíró óriásnövények veszedelmes ellenfelek, főleg, mert porózus szerkezetükön a szúrófegyver akadály nélkül hatol át, így azzal nem mész semmire. Óvakodj a kputtyintásuktól, amely taumaturgiádat csökkentheti permanensen! (E képességük miatt csak akkor támadod meg őket, ha FT parancsot adsz ki rá!) Ellenállóak a mágia több formájával és a vámpirizációval szemben is, de persze mint a legtöbb lénynek, nekik is megvan a gyenge pontjuk. |
Erő: | 69 (95) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 60 (75) | Támadás: | 82 (86) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 58 (77) | Védekezés: | 96 (105) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/33 év |
Egészség: | 60 (78) | Életpont: | 1381/660 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 68 (89) | Varázspont: | 3057/760 | Pénz: | 8 arany | Kép. pont: | 40 |
Tudatpont: | 90/62 | Pszi pont: | 248/813 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/48 | ökölvívás: | 7/0 | szúrófegyverek: | *46/100 |
vágófegyverek: | *19/100 | ütőfegyverek: | 22/8 | lőfegyverek: | 24/19 |
dobófegyverek: | *36/100 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
241,12 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/64 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 64/89 (+15%) | 3. mászás: | 28/79 (+13%) |
4. csapdakészítés: | 42/78 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 25/13 | 6. gyógyítás: | 44/52 (+54%) |
7. titkosírás: | 3/48 | 8. felderítés: | 33/91 | 9. szörnyidomítás: | 14/47 |
10. teológia: | 122/44 (+45%) | 11. taumaturgia: | 135/27 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 8/66 |
13. versengés: | 28/65 | 14. harcművészetek: | 4/7 | 15. zene: | 116/22 |
16. szörnyismeret: | 21/47 | 17. pszi: | 29/68 (+2%) | 18. zárnyitás: | 1/94 |
19. vadászat: | 5/55 | 20. vitalitás: | 2/3 | 21. bányászat: | 45/8 (+3%) |
22. testépítés: | 37/46 | 23. úszás: | 5/32 | 24. főzés: | 27/90 |
25. csapatmunka: | 1/36 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 6 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50) |
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halálelementál (#279), lélekorzó (#390), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), Rém (#315), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,6,2) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) (8,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Techiulan aurája (#261) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
harci induló (#443) | esszenciavédelem 2 (#188) | mentális pajzs (#72) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gonyolék (#13) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | rubin sárkány (#330) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | gázpajzs (#467) | >> | smaragd drakón (#321) | |
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! (teljesítve) |
2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 98. labirintus (409,65). Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 15, 16, 18, 30, 38, 41, 43. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1323, az összesen kapott pontszám: 151686. |
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 36, az összesen kapott pontszám: 1841. (összesen ölhető: 2202 ) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 117 TU. szükséges még: 53 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7442 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
251 | arany (#50) | 589 | borkonyó bibe (#312) | 10 | ezüstdarab (#326) | |||
267 | fekete gyöngy (#99) | 1275 | gyógykenőcs (#313) | 1 | halcsont (#390) | |||
4 | isteni könnycsepp (#260) | 343 | kaja (#2) | 3 | kis ónixkulcs (#1110) | |||
31 | madártoll (#112) | 40 | nagy bronzkulcs (#185) | 34 | nagy vaskulcs (#186) | |||
58 | pirkit (#153) | 8 | térhajlító kavics (#1539) | 29 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
4 | spiritusz (#170) | 40 | víz (#27) |
236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | |
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
|