Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 12. 15h:09' EZ A 714. JÁTÉKHETED, 392. FORDULÓD 715. játékheted kezdete: jan. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
bb 1555 1 | beraksz a bankba az 1555. tárgyat (1 darabot) |
bb 1156 1 | beraksz a bankba az 1156. tárgyat (1 darabot) |
bb 1346 1 | beraksz a bankba az 1346. tárgyat (1 darabot) |
bb 390 100 | beraksz a bankba a 390. tárgyat (100 darabot) |
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos bal első lábát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg harcos torát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 55 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr fekete torát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával felnyitod a quwarg szabotőr nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg szabotőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [186,115] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Mac The Fallen. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Áldozd fel ezt a virágot! - mondod neki, és átnyújtod a mocsári penkét. Az öreg hálálkodik. Elmeséli, hogy most orkokat fog keresni, mert náluk van csontszablya, és úgy tudja, hogy következő küldetésként csontszablyákat kell feláldozni. (+2 jóság.)
Észreveszel egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. 40 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 27 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 spiritusz és 2 mocsári penke. 2863 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 170, gyógyulás: 0, összesen: -170 ÉP}
(Továbbmész...) [187,114] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 23 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriásféreg jobb oldalát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az óriásféreg testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Az óriásféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Mjölborg kalapácsával megütöd az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az óriásféreg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
m 1 8 2 | mozogsz északkeletre, északra, keletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 101 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Kitaszított fejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Kitaszított jobb vállát. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Kitaszított testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Kitaszított testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a Kitaszított jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 36 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a Kitaszított minden csapását hárítanod. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, 20 arany, 2 vasérc és egy gyöngymangó, ezenkívül 1 trikornis nyereg. 4230 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 172, gyógyulás: 15, összesen: -157 ÉP}
(Továbbmész...) [188,112] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Gort Grán lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [189,112] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Thargodan csatamezőt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 1 | mozogsz északkeletre |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
m 2 1 | mozogsz keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [192,110] Még mindig füves síkságon vagy.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a részeg kalandozó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst kulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. 1450 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
be 645 | bemész a 645. épületbe |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
h 341 8 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 107 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 247 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 193 10 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 14 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért |
KYORG ÖVCSAT (1456. TÁRGY) Végre! Nagy vidáman akasztod le az övcsatot a hüllőpofájú kyorg derékszíjáról. Reméled legalább annyira értékes is, mint amennyire tündököl ez a tárgy. Amint kezed a felületére helyezed, a varázsenergia örvénylését is megérzed. Igen! A kyorgok mágiája járja át! Rögvest megtudod, hogy ez milyen tulajdonságokkal ruházza fel legújabb szerzeményed: ha az övedre csatolod, +1 védelmet kapsz és permanens esszenciavédelem vonja be tested: vagyis max. ÉP-det nem csökkenthetik szörnyek (persze léteznek brutálisabb szörnyek e világban, melyek képesek átszívni még az esszenciavédelmen is). Az övcsat használatához legalább 30. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
FÉNYES GRIFF (952. SZÖRNY) A szigetvilág hegységei fölött csak igen ritkán látni sárkányt, vagy efféle, másutt megszokott repülő bestiát. Ennek persze nem az az oka, hogy itt nem találnának megfelelő zsákmányt, mindinkább az, hogy kerülik a fényes griff territóriumát. Ez a hihetetlenül intelligens ragadozó nem csak tekintélyes villámleheletével, de kifejlett mágikus képességeivel is rászolgált a hírnevére. A tigroszlánéhoz hasonlatos, vörösesbarna testét, hatalmas szárnyak emelik a levegőbe, s ha (nagy ritkán) sor kerül közelharcra, a fényes griff beveti mellső mancsa arasznyi karmait, és erőteljes vágócsőrét is. Az ellene folytatott eredményes ütközet legfontosabb feltétele a mágiával átitatott szúrófegyver. |
Erő: | 43 (44) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 43 (45) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (52) | Védekezés: | 95 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 404/361 | Jellem: | jó (431) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 37 (47) | Varázspont: | 407/191 | Pénz: | 1042 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 18/0 | Pszi pont: | 77/4 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/65 | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/33 |
vágófegyverek: | 12/2 (+8%) | ütőfegyverek: | *26/100 | lőfegyverek: | 27/31 (+5%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 36/22 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 65/2 | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 17/9 (+10%) | 5. csapdakészítés: | 25/3 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 36/29 |
7. gyógyítás: | 101/90 (+40%) | 8. titkosírás: | 4/62 | 9. felderítés: | 32/9 (+44%) |
10. szörnyidomítás: | 13/74 (+4%) | 11. teológia: | 22/17 (+1001%) | 12. taumaturgia: | 42/33 (+1000%) |
13. szerencsejáték: | 7/14 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/44 |
16. zene: | 58/79 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/52 | 18. pszi: | 7/30 (+8%) |
19. zárnyitás: | 7/53 | 20. vadászat: | 19/39 | 21. bányászat: | 33/58 |
22. úszás: | 25/82 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4300. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | aranygyűrű (#193) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 2 | rövid íj (#107) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
92 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 4 | quwarg tojás (#360) | |||
10 | spiritusz (#170) | 1 | trikornis nyereg (#1536) | 2 | vasérc (#152) |