391. forduló, 393. forduló, Vadállat Rabban összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 7. 9h:34'
EZ A 586. JÁTÉKHETED, 392. FORDULÓD
587. játékheted kezdete: márc. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1583
SZÁMLA : XXXX

VADÁLLAT RABBAN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [149,50] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 16. pontnál.
A táborozás 5. napján összefutsz egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Leah kisebb papja. Egy halálhozó karkötőjét, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kék rakolits trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy magnetikus praglonc trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Halálpörölyt, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Balgoral Hrotgar. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek.
Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Könnyen felismerhető lenyomatú emberi nyomokat találsz a közvetlen közeledben! Azt is megállapítod, hogy nőé. A földön találsz egy hosszú szőke hajszálat. Varázserőd regenerálódik. (+286 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 649. hetének nyerőszámai: 15, 18, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 528.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 526.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 524.]

* 2. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 524.]
Beizzik a turbómágia. [-36 varázspont.] [+4% tau] [2 pontot használtál fel, van még 522.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 520.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 109% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 520.]

m 6 6 mozogsz a 6. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 520.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo] [25 pontot használtál fel, van még 495.]

im 0 7 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 495.]

m 2 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

be 74 bemész a 74. titkos labirintusba
Ezt a parancsot épületben nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

lm 4 905 5 mozogsz 4 905 5
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [15. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [14. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [13. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megint csak kanyarodik. [12. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [10. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [8. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [7. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Bekukkantasz a kis terembe. [5. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lebegő gomba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Marokra fogva a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal végigvagdosod a lebegő gomba húsos törzsét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Kvazár karddal végigvagdosod a lebegő gomba húsos törzsét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A lebegő gomba mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. [92 pontot használtál fel, van még 403.]

lm 901 17 17 mozogsz 901 17 17
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [7. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [8. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [10. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [12. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [13. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [14. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [17. PONT.] Egy kputtyintó csalánt veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 140 életpontot sebeztél. [+2% teo] A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán jobb oldalát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a kputtyintó csalán egyik csápját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. [+2% tau] Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. [+1% tau] Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 50, gyógyulás: 2, összesen: -48 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kputtyintó csalán van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. [+1% teo] A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Meglengetve a troll klopfolót ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 47 életpontot sebeztél. [+2% tau] Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. [+1% tau] Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 7 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 55, gyógyulás: 2, összesen: -53 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kputtyintó csalán van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 141 életpontot sebeztél. [+1% teo] A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót a másikra támadsz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 397, sebződés: 59, gyógyulás: 2, összesen: -57 ÉP}

Egy kputtyintó csalán lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a bal karodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kputtyintó csalán van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 26, gyógyulás: 2, összesen: -24 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy. [96 pontot használtál fel, van még 307.]

lm 17 17 1 mozogsz 17 17 1
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kputtyintó csalán! Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Egy kputtyintó csalán lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [15. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [14. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérted a következő kanyart. [12. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [10. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [9. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [8. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [7. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A folyosó kanyarodik. [6. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérted a következő kanyart. [4. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [3. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [120 pontot használtál fel, van még 187.]
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+197 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 147.]

m 8 mozogsz északra
[149,49] A síkságot ritka erdő váltja fel. Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy pordémon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra. [15 pontot használtál fel, van még 132.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy furulyát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 122.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Tralkulgárlopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A feladat egyszerű: egy Zinthurg legyőzése.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 16 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Meglengetve a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a Zinthurg jobb oldalát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a Zinthurg nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy ezüst nyaklánc. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 32, gyógyulás: 3, összesen: -29 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Nagyszakállú Bruenor néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy kígyóbőr kesztyűt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 102.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Könnyű feladatot kapsz: szörnyek nyomait kell felismerned, tehát ez a próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Odavezetnek egy asztalhoz, amelyen megkövült sárdarabok hevernek, bennük szörnyek lábnyomaival. Könnyedén azonosítod mindhármat. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Vörösszakállú Throfil néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Egy velociraptor legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a velociraptor jobb karját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a velociraptor bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a velociraptor farkát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a velociraptor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}

Sajnos nem tudtad megölni a szörnyet. Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 82.]

m 8 6 8 mozogsz északra, nyugatra, északra
[149,48] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Zinthurg támad rád.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Zinthurg bikafejét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó és 3 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Valamit kifordít az ásód. A következő kincseket találtad: egy bőrsisak és egy kígyóbőr kesztyű. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál készül a lemészárlásodra.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a Thór pörölyét ellenfeledre rontasz. Thór pörölyével gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) A pszi őselementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 39, gyógyulás: 3, összesen: -36 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Elszántan a másikra ugrasz. Troll klopfolóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 35 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 80, gyógyulás: 7, összesen: -73 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [148,48] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy varkaudar behemót volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy trikornis herceg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [80 pontot használtál fel, van még 2.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 282 keresed a 282. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ősdentort. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: energia fejlesztése 6
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 0.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 3, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 533 pontot. A következő körben tehát 533 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vadállat Rabban, egy fekete, kontyos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 405. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 392. fordulód.

Erő: 29 (32) Szint: 24 Merészség: 6/5 Magasság: 251 cm
IQ: 35 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 457 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 25/27 év
Egészség: 38 Életpont: 365/95 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 41 (43) Varázspont: 638/5 Pénz: 550 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 146/105 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 3
Eddig összesen 2161 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11593 TP-t kaptál. Jelenleg 1333980 TP-d van. A következő szinthez még 66020 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, orbitális mackósajt. A 388. fordulódban 2527 arany került a bankszámládra. 2628 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/94 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 13/44 (+7%)
vágófegyverek: 15/47 ütőfegyverek: 30/21 (+7%) lőfegyverek: 17/77
dobófegyverek: 23/68

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kvazár kard (#297) (100%) << troll klopfoló (#552) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -9.); stukilövedék (#414) (10 -14.); stukilövedék (#414) (15 -18.); stukilövedék (#414) (19 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/40 (+20%) 2. nyomkövetés: 92/11 (+8%) 3. lopás: 6/97
4. mászás: 8/69 5. csapdakészítés: 22/66 (+5%) 6. csapdaészlelés: 8/25
7. gyógyítás: 101/67 (+20%) 8. titkosírás: 20/71 9. felderítés: 24/89 (+5%)
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 46/44 (+19%) 12. taumaturgia: 68/97 (+10%)
13. versengés: 1/88 14. harcművészetek: 2/64 15. zene: 30/13
16. szörnyismeret: 14/32 (+4%) 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/60
19. vadászat: 12/29 20. bányászat: 31/42 21. úszás: 11/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért csak 70. fémet, vagy jobbat
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer), stukilövedéket (#414) (max. 20 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: (64)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), átokmurgattyú (#225), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
2.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 arany (#50) 3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrsisak (#57) 1 ezüst nyaklánc (#117) 2 gyöngymangó (#135)
1 kígyóbőr kesztyű (#49)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(148,48) varkaudar behemótok (#189), trikornis herceg (#261)
(149,48) Zinthurg (#180), pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Thargodan csatamező (#432), Dornodon oltár
(149,49) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Zinthurg (#180), velociraptor (#161)
(149,50) a 74. labirintus bejárata, lebegő gomba (#39), kputtyintó csalán (#247)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mostantól a "meghalás" milyenségének állításához (H 1 999) nem szükséges, hogy deus ex machina a karakternél legyen.

Üzenet küldése a karakternek