390. forduló, 392. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 11. 9h:28'
EZ A 714. JÁTÉKHETED, 391. FORDULÓD
715. játékheted kezdete: jan. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [194,119] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 lidérckoronát (800 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 trikornis nyereg (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+183 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+34 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 850. hetének nyerőszámai: 8, 15, 29. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 730.]

* 2. KP: használod a 70. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 728.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 728.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 728.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 1115 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 708.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Kakkbrakvanhhum". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy griffőniksz. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 101 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlallena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Ha sokat jársz kaszinóban, nem lesz nehéz dolgod: rulettezni fogtok! Fél óra játék alatt meg kell másfélszerezned a zsetonjaidat, ha nyerni akarsz. Másfélszerest kell nyerni? Egyszerű! A duplázgatós technikát alkalmazod. Micsoda pechszéria! Elvesztesz mindent.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 688.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[193,120] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kultúrmasztodon. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 22 kaját. 2354 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [192,121] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kputtyintó csalán. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy áeratikus hasnyák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az áeratikus hasnyák testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával melletted a levegőbe suhint. Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az áeratikus hasnyák csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1450 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


Összefutsz egy tüsi aranyhajú, kék szemű troll férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre babarózsaszín. Tharr kisebb avatárja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: csaták bajnoka. Ruházatát egy Folrang trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mennydörgő titán trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Fafejű a Tudós. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [191,122] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy magger. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a magger testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a magger jobb oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 52 életpontot sebeztél. Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2048 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 667.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quiltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy sallank nyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 657.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

p 71 használod a 71. pszi képességet
6 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 657.]
[A parancs tárolásra került.]

m 6 mozogsz nyugatra
[190,122] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy kihívás tornyát. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kputtyintó csalán volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[6 pontot használtál fel, van még 651.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Braklommukkhhum néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy részeg kalandozó leöléséből áll a próba.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó fejét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a részeg kalandozó testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 11 arany és 2 fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. 1450 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shinhyll néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy rövid íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 631.]

m 6 mozogsz nyugatra
[189,122] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy friss csatamezőt. Elteszed a látcsövet. [16 pontot használtál fel, van még 615.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. A gnóm karját széttárva közli, hogy pillanatnyilag épp más kalandozó van a toronyban (azaz egy körben max. háromszor próbálkozhatsz). [0 pontot használtál fel, van még 615.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál jobb lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-6 pszi pont.) A pszi őselementál csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mérg. ubuk dobónyíl. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Zinthurg intéz feléd kihívást.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsthegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg jobb lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a Zinthurg jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Zinthurg karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg karma a fejed mellett suhan el! A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1054 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy pszi őselementál támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi őselementál testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál egyik csápját. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a pszi őselementál farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A pszi őselementál meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2148 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy taalru intéz feléd kihívást.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru tigristestét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a taalru jobb karját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a taalru bal karját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Mjölborg kalapácsával eltalálod a taalru póklábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a taalru testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranygyűrű, egy nagy bronzkulcs, egy fűszertartó, egy ezüst karkötő, egy vas dobónyíl és egy ezüst nyaklánc. 3738 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 68, gyógyulás: 15, összesen: -53 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő (ld. enc.), egy nagy vaskulcs, egy pular kristály és egy gyöngysor. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+142 életerő.) [90 pontot használtál fel, van még 525.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[188,121] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Ráismersz a lényre. Egy epokitféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az epokitféreg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki az epokitféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [187,120] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 8 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Hiába próbálsz hátrálni, a 3 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A 3 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2121 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [186,119] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. [18 pontot használtál fel, van még 507.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. A gnóm karját széttárva közli, hogy pillanatnyilag épp más kalandozó van a toronyban (azaz egy körben max. háromszor próbálkozhatsz). [0 pontot használtál fel, van még 507.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[186,118] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Felfedeztél egy quwarg bolyt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg parafenomén!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén nyakát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 47 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 52, gyógyulás: 1, összesen: -51 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 ezüstshurikent. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+82 életerő.)

(Továbbmész...) [186,117] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy quwarg szabotőr!

Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával felnyitod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 csontpálcát. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy norpadolótika. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a norpadolótika testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (7 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A norpadolótika összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2216 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}

[125 pontot használtál fel, van még 382.]

h 341 126 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

h 341 123 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

h 341 160 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 18 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

h 341 72 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 7 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

h 341 315 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 50 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

h 341 397 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 100 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+21 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 342.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 332.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 287.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 207 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 200 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 3, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 532 pontot. A következő körben tehát 732 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIDÉRCKORONA (531. TÁRGY)
Bizarr mágikus tárgy, aranykorona, benne öklömnyi méretű smaragdokkal, rubinokkal és zafírokkal. Az életükben nagyhatalmú mágusként tevékenykedő lidérckirályok viselik, és persze mondani sem kell, hogy nem szívesen válnak meg ettől a csecsebecsétől... És erre megvan a jó okuk, hiszen a lidérckorona 10-zel növeli a teológia és taumaturgia szakértelmet, ezenkívül 10-et ad a védettségedhez és +20 VP-t regenerálsz a köröd elején, ha viseled. Ennek persze feltétele, hogy min. 25. szintű legyél, egyébként a korona szeszélyes belső egójánál fogva azonnal uralma alá von, és agyatlan zombiként tengődsz attól fogva...

EZÜST PAPI KARKÖTŐ (308. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy ezüst papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 308) a pap varázslatainak erőssége érezhetően nagyobb lesz. Az ezüst papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 391. fordulód.

Erő: 43 (44) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (53) Védekezés: 92 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 40 (46) Életpont: 404/355 Jellem: jó (428) Tul. pont: 0
Szerencse: 37 (47) Varázspont: 407/121 Pénz: 1550 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 77/-5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 21
Eddig összesen 2461 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26726 TP-t kaptál. Jelenleg 1641098 TP-d van. A következő szinthez még 58902 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, taalru, ősdentor. A 348. fordulódban 1171 arany került a bankszámládra. 1662 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/65 ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 24/33
vágófegyverek: 11/94 (+12%) ütőfegyverek: *26/100 (+11%) lőfegyverek: 27/26 (+9%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/92 (+40%) 2. nyomkövetés: 65/2 3. lopás: 1/31
4. mászás: 16/99 (+10%) 5. csapdakészítés: 24/98 (+5%) 6. csapdaészlelés: 36/29
7. gyógyítás: 101/50 (+40%) 8. titkosírás: 4/62 9. felderítés: 31/65 (+5%)
10. szörnyidomítás: 13/70 11. teológia: 12/16 (+2%) 12. taumaturgia: 32/33 (+1%)
13. szerencsejáték: 7/14 (+8%) 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/44
16. zene: 58/39 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/52 18. pszi: 7/22 (+8%)
19. zárnyitás: 7/53 20. vadászat: 19/39 21. bányászat: 33/58
22. úszás: 25/82 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpenge (#126) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 gyöngymangó (#135) 1 optiri agysisak (#315) 1 rézsisak (#72)
1 vassisak (#160) 1 zafír erőöv (#397)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
146 arany (#50) 2 aranygyűrű (#193) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csontpálca (#329) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüst papi karkötő (#308) 1 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fűszertartó (#210) 1 gyöngysor (#192) 21 kaja (#2)
2 mandibulapenge (#125) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 pular kristály (#239) 4 ragasztó (#83)
4 spiritusz (#170) 1 szöges bunkó (#8) 1 Thargodan esszencia (#328)
2 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,117) bűbájlidérc (#761), quwarg boly (#359), 21. jellempróba, Dornodon oltár, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301), norpadolótika (#226)
(186,118) quwarg boly (#359), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, quwarg harcos (#201), quwarg parafenomén (#248)
(186,119) kihívás tornya (#502)
(187,120) qwarg rohamosztagosok (#242), Elenios rúnaköve
(188,121) epokitférgek (#147), kputtyintó csalán (#247)
(189,122) Thargodan csatamező (#432), kihívás tornya (#502), 25. jellempróba, pszi őselementál (#258), Zinthurg (#180), taalru (#249)
(190,122) kihívás tornya (#502), kputtyintó csalán (#247), részeg kalandozó (#187)
(191,122) gumifa (#38), kihívás tornya (#502), magger (#747)
(192,121) kputtyintó csalán (#247), áeratikus hasnyák (#243), Fafejű a Tudós (2229. kalandozó)
(193,120) kultúrmasztodonok (#227), Tharr oltár, 29. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az Id‹folyamok képesség nem volt leprogramozva. Pótoltuk a mulasztást.

Üzenet küldése a karakternek