Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. okt. 7. 9h:43' EZ A 677. JÁTÉKHETED, 391. FORDULÓD 678. játékheted kezdete: okt. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 80. varázslatot a 64. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 4. KP: | VP spórolása: 15 |
* 5. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 6. KP: | használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
id 43 100 | idomítod a 43. szörnyet 100 pontért |
id 82 100 | idomítod a 82. szörnyet 100 pontért |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 22 322 | elmormolod a 22. varázslatot |
kf 1536 | kézbeveszed/felveszed az 1536. tárgyat |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
vv 71 70 64 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
vv 12 13 19 | elmormolod a 12. varázslatot a 13. varázslatot a 19. varázslatot |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
vv 26 88 165 | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
vv 227 224 66 | elmormolod a 227. varázslatot a 224. varázslatot a 66. varázslatot |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [167,41] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szutykos remák került az utadba. {max. életpontja: 131-155.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a szutykos remák testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-2 TU.) A szutykos remák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [166,41] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg parafenomén. {max. életpontja: 151-190.} Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy nagy vaskulcs tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 48, gyógyulás: 3, összesen: -45 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 39 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [164,41] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 30 szúró, 0 vágó, 30 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal végigvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a woorgard testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Zinthurg pallossal megvagdalod a woorgard jobb oldalát. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [163,41] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy morgud hagymatövet. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Johnnyu Lee előtt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy hordóagyú mameluk. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. {CSTT:} Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a hordóagyú mameluk jobb első lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 26 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 53, gyógyulás: 13, összesen: -40 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal megvágod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 8, gyógyulás: 20, összesen: +12 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a hegyi góliát fejét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a hegyi góliát fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával eltalálod a hegyi góliát bokáját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a hegyi góliát bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 13 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 343, sebződés: 52, gyógyulás: 12, összesen: -40 ÉP}
(Továbbmész...) [161,41] Továbbra is alacsonyhegység.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő torát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
(Továbbmész...) [160,41] Még mindig hegyvidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy morgud hagymatövet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, K'Nrtung lábát masszírozza. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy sérült varkaudar felderítő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 116-155.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1080 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [23 pontot használtál fel, van még 249.]
ek 503 182 26 | t. energia kisütése: 503 182 26 |
[182,26] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Találsz egy borkonyó cserjét.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. {max. életpontja: 111-118.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 16 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor jobb oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A purifikátor szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. [purifikátor háj ládikóba-> (183,31)-> 18 arany, -2 ÉP] 930 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 20, gyógyulás: 17, összesen: -3 ÉP}
ef 25 506 | energia fejlesztése 25 |
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 6. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 7. BP: | keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet |
* 8. BP: | imádkozol |
GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY) A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod. |
Erő: | 39 | Szint: | 23 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 43 | Támadás: | 23 (25) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 43 (45) | Védekezés: | 77 (81) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 10/15 év |
Egészség: | 42 (44) | Életpont: | 405/313 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 53 (56) | Varázspont: | 606/447 | Pénz: | 1101 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 177/183 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | *24/101 |
vágófegyverek: | 24/85 (+7%) | ütőfegyverek: | 16/14 | lőfegyverek: | 24/29 (+9%) |
dobófegyverek: | 15/0 |
Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (50%) << vámpírtőr (#364) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/91 | 2. nyomkövetés: | 63/21 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 15/54 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 27/63 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/72 |
7. gyógyítás: | 57/37 | 8. titkosírás: | 15/79 | 9. felderítés: | 43/30 |
10. szörnyidomítás: | 12/24 (+58%) | 11. teológia: | 42/94 (+15%) | 12. taumaturgia: | 23/76 (+13%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/8 | 15. zene: | 76/32 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 26/45 | 17. pszi: | *22/100 | 18. zárnyitás: | 7/13 |
19. vadászat: | 28/31 | 20. vitalitás: | 4/9 | 21. bányászat: | 36/43 (+17%) |
22. úszás: | 16/53 | 23. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), Vértestvérek (#9146) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) | hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | |
varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kőszáli disznó (#34) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 17 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 311 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1202. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüsttőr (#322) | 6 | kaja (#2) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
1 | púderkő (#119) | 1 | aranytermő ládikó (#504) | 1 | szeksztáns (#32) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
66 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | |||
2 | ezüstdarab (#326) | 2 | óndarab (#85) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | távcső (#42) | 3 | vasérc (#152) |