TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. szept. 11. 9h:12'
EZ A 82. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
83. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5504
SZÁMLA : XXXX
|
GALAIN LEINGOD KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [39,115] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Cvalytiusszal. Tharr hűséges követője. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: ágyútöltelék. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy sullár trófea és egy halálmadár trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 4. napon összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Egy borostyán függőt, egy bronzsisakot, egy ezüst nyakláncot, egy két kard szimbólumot és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy szeppent rákfatty trófea, egy törpemammut trófea és egy ragyás burástya trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy díszes rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Lord Torlught Dubb. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy gyilkos sallank nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [10 pontot használtál fel, van még 165.]
kpb |
kezd. parancs berakása: |
gy 20 |
gyógyítás 20 pontért |
Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+11 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 145.]
[A parancs tárolásra került.]
v 14 |
elmormolod a 14. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 140.]
tno 1 |
növeled az 1. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 140.]
tno 2 |
növeled a 2. tulajdonságodat |
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 140.]
tf 1 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat |
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 140.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve revitalizáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! 2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. [30 pontot használtál fel, van még 110.]
fk 1 6 1 |
követed az 1. fajúakat 6 lépésig északkeletre |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Követed a délkeletre vezető emberi nyomokat: [40,116] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Felfedeztél egy gumifát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő gyilkos sallank mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a gyilkos sallank testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos sallank testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy sóhajtó dorony. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával épp hogy megvágod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű, bajuszos troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr követője. Egy borostyán függőt, egy bronzsisakot, egy ezüst nyakláncot, egy két kard szimbólumot és egy tankány karmot visel. Ruházatát egy szeppent rákfatty trófea, egy törpemammut trófea és egy ragyás burástya trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy díszes rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Összeismerkedtek. Az ő neve Lord Torlught Dubb. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
Követed a délre vezető emberi nyomokat: [40,117] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy tűzbokrot. Egy hatalmas pókhálóba tekeredett alakot pillantasz meg. A pókháló tövében ott üldögél egy kövér pók, úgy látszik, jóllakottan, mert áldozatát egyelőre nem bántja. A szerencsétlen figura még lélegzik, bár nyilván megbénította a méreg. Ha segíteni akarsz, szükséged van egy fáklyára, amellyel elkergeted a pókot és leégeted a hálót. Ez a tevékenység 10 TVP-be kerül (16. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bolhakutya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a bolhakutya bal oldalát. (3 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a bolhakutya jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a bolhakutya jobb első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A bolhakutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Követed a nyugatra vezető emberi nyomokat: [39,117] Síkság, továbbra is csak síkság.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.
Követed az északra vezető emberi nyomokat: [39,116] Síkság, továbbra is csak síkság.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Követed az északra vezető emberi nyomokat: [39,115] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy gyilkos sallank. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank jobb első lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos sallank bal vállát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gyilkos sallank karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Követed a keletre vezető emberi nyomokat: Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. [40,115] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Találsz egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Észreveszel egy világítótornyot. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy csontlepke nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a csontlepke bal hátsó lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 50.]
h 92 |
használod a 92. tárgyat |
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
m 1 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
[41,114] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Felfedeztél egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba).
Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [42,113] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy manifesztátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy púpos burástya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya nyakát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a púpos burástya testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Fájdalmat érzel, mintha valami a testedbe hatolt volna. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [20 pontot használtál fel, van még 30.]
m 1 1 2 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 30.]
m 1 2 |
mozogsz északkeletre, keletre |
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 30.]
szk 91 |
keresed a 91. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy alpesi tehenet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 30.]
kt 69 1 |
elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 30.]
kt 69 1 |
elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
Itt nincs rát-fa, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szárnyas hernyót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 30.]
bpb |
bef. parancs berakása: |
h 147 |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 27.]
[A parancs tárolásra került.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Valami mozgolódik a hasadban. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 179 pontot. A következő körben tehát 206 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
REVITALIZÁCIÓ (52. VARÁZSLAT)
A sötétség szolgái gyakran végeznek értelmetlen pusztítást: fákat, növényeket vágnak szét, tépnek ki gyökerestül. Ezentúl ha ilyen borzalmas destrukció nyomára bukkansz, akkor képes leszel a haldokló növényt revitalizálni, újjáéleszteni. A V 52 parancs automatikusan feltámaszt minden növényt az adott mezőn, kiadása 20 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy kék orchidea. |
KARAKTERLAP
Galain Leingod, egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran ministránsa vagy. Ez a 39. fordulód.
Erő: |
14 (16) |
Szint: |
8 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
158 cm |
IQ: |
18 |
Támadás: |
7 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
51 kg |
Ügyesség: |
19 (20) |
Védekezés: |
18 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
166/166 év |
Egészség: |
13 (15) |
Életpont: |
122/73 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
12 |
Varázspont: |
44/17 |
Pénz: |
231 arany |
Kép. pont: |
6 |
Eddig összesen 103 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 614 TP-t kaptál. Jelenleg 5080 TP-d van. A következő szinthez még 1920 TP szükséges. Trófeáid:
púpos burástya,
piromenyét.
HARCI ISMERETEK |
szúrófegyverek: |
3 |
vágófegyverek: |
10 |
ütőfegyverek: |
3 |
lőfegyverek: |
12 (+1) |
|
|
|
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
3 |
2. nyomkövetés: |
13 |
3. mászás: |
4 |
4. csapdakészítés: |
1 |
5. gyógyítás: |
15 |
6. teológia: |
1 |
7. szörnyismeret: |
1 |
8. vadászat: |
5 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID |
Papi varázslataid |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. |
Összsúly: 37.31 kg |
Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
3 |
|
kaja (#2) |
20 |
|
tüske (#22) |
2 |
|
víz (#27) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(39,115) gyilkos sallank (#85), Sheran rúnaköve, mély kút (#93), 23. jellempróba, Sheran oltár
(39,116) oltár, 17. jellempróba
(40,115) Raia oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), csontlepke (#746)
(40,116) Tharr rúnaköve, gumifa (#38), 28. jellempróba, gyilkos sallankok (#85), sóhajtó dorony (#112), Lord Torlught Dubb (2557. kalandozó)
(40,117) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 16. jellempróba, bolhakutya (#17)
(41,114) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, 10. jellempróba
(42,113) Elenios rúnaköve, mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Tharr oltár, manifesztátor (#124), púpos burástya (#92)