38. forduló, 40. forduló, Negan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2022. márc. 13. 22h:14'
EZ A 74. JÁTÉKHETED, 39. FORDULÓD
75. játékheted kezdete: márc. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3443
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

NEGAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,-14] koordinátán.
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+54 varázspont.)

tno 5 2 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

kno 7 2 képesség-növelés 7
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 208.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 6 10 4 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 203.]
[A parancs tárolásra került.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[46,-15] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt erődítményt. Felfedeztél egy nekrofunt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
89 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Mi pusztítja el Ghallát: hatalmi harcok, idegenek, vagy a tétlenséged? -DM " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fegyverbolt (546. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Raia-pap volt, ez lett a veszte, jött egy csuhás alak, és elDEMeztette. " [10 pontot használtál fel, van még 193.]

ve 182 1 megveszed a 182. tárgyat 1
Vásároltál 1 vashegyű lándzsát. 40 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ea 87 1 eladod a 87. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzhegyű lándzsát. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ea 48 1 eladod a 48. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ve 123 1 megveszed a 123. tárgyat 1
Vásároltál 1 göcsörtös bunkót. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ff 123 182 felt. fegyverváltás: 123 182
Felt. fegyverváltás: << göcsörtös bunkó << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

ve 66 1 megveszed a 66. tárgyat 1
Sajnos nincs annyi pénzed, hogy akár egy darabot is megvehessél. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

fkt 107 1 felt. készítesz a 107. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

fkt 108 10 1 felt. készítesz a 108. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[47,-14] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gyilkos sallank lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy brutális morf.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf bal első lábát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A brutális morf meglök a szarvával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A brutális morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a brutális morf jobb első lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A brutális morf szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A brutális morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy brutális morf.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf bal első lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A brutális morf szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A brutális morf karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Szarvaival a brutális morf megböki a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a brutális morf karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. (ld. enc.) Találsz nála 1 kreiton esszenciát. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Észreveszel egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tar-Palantir JR. formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [48,-14] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy acéldarázs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy védelmező morf.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf jobb oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Nyelvével a védelmező morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a védelmező morf fejét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Nyelvével a védelmező morf úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 714 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy halálos morf.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálos morf testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A halálos morf egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálos morf testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A halálos morf lendületes ütése célt téveszt. A halálos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 645 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 1 pszi követ. (ld. enc.) Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 rövid íjat.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 10 nyílvesszőt.

(Továbbmész...) [49,-13] A bozótost ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy mérges pók. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a mérges pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a mérges pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy éltető morf áll veled szemben.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Észreveszel egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [110 pontot használtál fel, van még 83.]

fkt 80 2 felt. készítesz a 80. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (mászás: 1. szint). (ld. enc.) Begyűjtöttél 2 lapkorongot. [16 pontot használtál fel, van még 67.]

f 33 kísérletezel a 33. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz ásót. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 57.]

f 80 kísérletezel a 80. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz mérleget. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 47.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[50,-12] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drótszőrű pincsi közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [51,-12] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sünmedve. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sünmedve most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy brutális morf.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A brutális morf szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A brutális morf karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A brutális morf szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A brutális morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itt hagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [52,-12] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Találsz egy szent tölgyfát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy mágiamorfáló áll veled szemben.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mágiamorfáló megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. (ld. enc.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy mágiamorfáló.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mágiamorfáló testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mágiamorfáló testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 630 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 3 pirkitet. [30 pontot használtál fel, van még 17.]

bpb 1 bef. parancs berakása: 1

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 12.]
[A parancs tárolásra került.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól kemény kalandozó helyett veterán kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +11 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 179 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VASHEGYŰ LÁNDZSA (182. TÁRGY)
A vashegyű lándzsa valamivel jobb fegyver, mint a bronzhegyű: 4d6+1 a sebzése. Az igazi előnyei azonban a bronzhegyű lándzsával szemben: 1.) könnyebb, 2.) pontosabban tudsz vele célozni (+2 támadásod van, amíg ezzel harcolsz), 3.) nem kell hozzá fa, tehát nem tudja elpusztítani a fabontó szójer. Forgatásához azonban legalább 10-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Elkészítéséhez szükséges 3 vasérc, amelyből a hegyet kovácsolod egy vaskohónál, egy fémrúd, amelyből a nyél lesz, 6 pirkit, amellyel a kemencét felfűtöd, és egy kőkalapács, amellyel a munkát elvégzed. A KT 182 parancs 30 TVP-be kerül, és 2-es bányászat szakértelem szükséges hozzá.

ZÖLD MORFPLAZMA (2444. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, zöldes színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY)
Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható.

PSZI KŐ (248. TÁRGY)
Hosszasan nézegeted ezt az alaktalan, szürke követ, de semmi okosat sem tudsz kisütni. Egyszercsak furcsa tapogatást érzel a fejedben - mintha más gondolatait hallanád.
- Kapj be! Nyelj le! - sugározza a kő. Mohón az esetleg megszerezhető mentális képességekre gondolsz. Hirtelen azonban fájdalmat érzel az agyadban - mintegy figyelmeztetésképp. Ráébredsz, hogy bár a kő hozzájuttathat a pszi képességhez (illetve, ha már birtoklod, azt fejlesztheti) úgy, hogy a követ lenyeled, azonban a kőbe zárt energia aktiválódása iszonyatos sebeket okozhat. Nem mersz felesleges kockázatot vállalni - tehát, ha kiadod a H 248 parancsot a kő elnyelésére (5 TVP-ért) a parancs nem fog végrehajtódni, ha nincs legalább 90 életpontod. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

MÁSZÁS
Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz.

ÁSÓ (34. TÁRGY)
Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit.

MÉRLEG (81. TÁRGY)
Ha túl sok tárgy van nálad, túlterheltté válsz, irritáló lehet, hogy esetleg nem tudod, mit lenne érdemes eldobni, vagy mi mindent kell eldobnod ahhoz, hogy már ne legyél túlterhelve. Ha azonban lenne egy mérleged, megmérhetnél mindent pontosan... A mérleg készítéséhez nem kell más, csak két lapkorong. Bozótos terepen kell ehhez a KT 81 parancsot kiadnod, 30 pontért. Bozótosban lehet ugyanis állványnak és egyéb apró komponenseknek való anyagokat találni. Ha már van mérleged, bármely nálad levő tárgyat megmérheted (néhány egységnyi súlyú kő felhasználásával). Ehhez a használ: H 81 (tárgy) parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Példa: H 81 4 utasítással megméred a botod súlyát.

NARANCS MORFPLAZMA (2449. TÁRGY)
Áttetsző, lüktető, narancssárga színű kocsonya. Ennyi maradt a legyőzött morfból. Vajon mire tudnád használni? Talán lehet össze lehet keverni némi vízzel és növényi terméssel! Nem adod át másnak, amíg ezt ki nem deríted!

KARAKTERLAP

Negan, egy fekete, rövid hajú, csillogó szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr híve vagy. Ez a 39. fordulód.

Erő: 19 (30) Szint: 13 Merészség: 5/2 Magasság: 174 cm
IQ: 21 (30) Támadás: 35 Agresszió: 4 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 17 (26) Védekezés: 28 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 360/298 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (30) Varázspont: 326/70 Pénz: 15 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 250 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 549 TP-t kaptál. Jelenleg 33 516 TP-d van. A következő szinthez még 14 484 TP szükséges. Trófeáid: védelmező morf, brutális morf, halálos morf.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 11 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 9
lőfegyverek: 12

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << vashegyű lándzsa (#182)
52,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 76

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 1 (+1)
4. csapdakészítés: 6 5. gyógyítás: 6 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 3 (+2) 9. taumaturgia: 10
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) (0,4)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 15, az összesen kapott pontszám: 1500. (összesen ölhető: 408 )

Összsúly: 53.51 kg Megterheltség: 48%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 95 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
46 arany (#50) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 10 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 smirglilevél (#29) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 bíbor morfplazma (#2450) 5 drótszőr (#37)
1 fehér morfplazma (#2445) 1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kék morfplazma (#2442)
1 kreiton esszencia (#892) 2 lapkorong (#80) 1 lila morfplazma (#2448)
1 narancs morfplazma (#2449) 10 nyílvessző (#108) 3 pirkit (#153)
1 pszi kő (#248) 1 rövid íj (#107) 6 sallank karom (#128)
5 sünmedve tüske (#14) 1 vashegyű lándzsa (#182) 1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49 50 51 52 53
-16
-15
-14
-13
-12
-11
(46,-15) fegyverbolt (#546), erődítmény (#488), nekrofun (#173), útonálló (#130)
(47,-14) gyilkos sallank (#85), brutális morf (#7620), gumifa (#38), 28. jellempróba, szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(48,-14) Tharr oltár, acéldarázs (#140), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618)
(49,-13) mérges pókok (#20), éltető morf (#7625), korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(50,-12) drótszőrű pincsi (#22), phua-kúp (#372)
(51,-12) 46. jellempróba, sünmedve (#33), brutális morf (#7620)
(52,-12) szent tölgyfa (#393), 46. jellempróba, mágiamorfáló (#7623)

Üzenet küldése a karakternek