388. forduló, 390. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 4. 9h:28'
EZ A 713. JÁTÉKHETED, 389. FORDULÓD
714. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,122] koordinátán.
Chini, amikor összefutottatok, adott neked 2 vashegyű nyilat, 2 mérgezett vasnyilat, 4 ezüsthegyű nyilat és 2 ezüsttollú nyilat. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Gyenge vagy, a betegség halálosan kimerített. Nem hiszed, hogy fel tudnál épülni belőle, s a gyógyítók sem hisznek benne - látod a szemükön. Egyedül a fogadós bizakodó, mintha valami csodában hinne. Megkörnyékez, füledbe suttog. Végül - nincs más választásod - elfogadod, amit kínál. Az alak, akivel visszatér, rád néz, izzó tekintete összekapcsolódik a tiéddel. Beszéd nélkül hallod a hangját: egészséget, erőt, ifjúságot kínál; cserébe hűséges szolgálatot kíván mindössze... Ereit felszakítva vérét adja neked, eleinte furcsa, kellemetlen íze miatt majdnem rosszul leszel... égeti torkodat - megnyugtat, hogy csak a felesleg pusztul el -, de aztán érzed, hogy erővel tölt el, meggyógyít, megváltoztat a vér... Lelkedbe égett a bélyeg: egy vámpír szolgája lettél.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+153 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 849. hetének nyerőszámai: 30, 16, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 728.]

* 2. KP: használod a 70. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz energiával. Kisütöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 726.]

* 3. KP: használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 721.]

* 4. KP: használod a 65. pszi képességet
5 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 721.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 721.]

h 1107 használod az 1107. tárgyat
Működésbe hozod a varkaudar látógömböt. Lassan a szemeid előtt, a levegőben egy labirintus homályos térképe jelenik meg. Memorizálod gyorsan a szemed elé táruló látványt.

1
4 3 2 23
7
21 25
5 6 15 24
27
12 13 14
22 26
10 31
28
29
16
8
11 32
20
9 17 18 19 30
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
20: 2. térkép 1. pont
19 17 15 13
11 9 6
7
18 16 14 12 10 8 3 4
27
26
22
2 5
28 25
20
29
24 23 1
21
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 20. pont

Ez a 128. labirintus térképe. A bejárat innen keletre 33, északra 138 mérföldre található.

A következő pillanatban a varkaudar látógömb köddé válik. [10 pontot használtál fel, van még 711.]

ef 10 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] A befejezéshez még 1115 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 671.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[199,121] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Észreveszel egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy királyi őrsáncot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [199,120] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Annak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyanús mozgást látsz a fák között. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csataremák. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [199,119] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Látsz egy manilla-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy varkaudar falut. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Látsz egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillagbozótost. Látsz egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy óriás liánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy vark. kardtáncos. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Lassú Vízzel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy díszes fegyvertokot, egy Eldaran karkötőjét, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy nodonrod kitűzőt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy troglodita gyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar szimbólumot és egy zúzókesztyűt visel. Felszerelését egy csataremák trófea, egy pikkelyes ptog trófea és egy vark. kardtáncos trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Egyből látszik, hogy te vagy a nagyobb mestere a fegyverforgatásnak, ezért ő elismerően meghajol előtted. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[18 pontot használtál fel, van még 653.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar hírnök védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 63 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök bal lábát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+6 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Látszik a köréd gyűlt varkaudar seregen, hogy már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy varkaudar lándzsa. Egy borzalmas varkaudar készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 74 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Már képtelenség meghátrálni! Egy varkaudar íjász intéz feléd kihívást.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 80 életpontot sebeztél. A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 19 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász jobb vállát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 29, gyógyulás: 2, összesen: -27 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar hadúr készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a varkaudar hadúr nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar hadúr nehezen védhető csapásait. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A varkaudar hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst nyaklánc. 2842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 45, gyógyulás: 7, összesen: -38 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű, egy bev formázó minta (ld. enc.), egy ezüst karkötő, 2 vas dobónyíl és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+90 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [85 pontot használtál fel, van még 568.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[199,118] A fák sűrűsödnek, az erdő fenyegetőbbé válik. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy vark. kardtáncos. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ed Coan vigyorog kajánul. Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [199,117] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ó! Hiszen ez egy varkaudar katona. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Felfedeztél egy kihívás tornyát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely A Vándor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy copfos ezüsthajú, zöld szemű elf nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Azt veszed észre, hogy egy szép molitár dob van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. rubinját, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy Hoxxurton trófea, egy ongóliant trófea és egy ősdentor trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Sonchus Arvensis. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy szökőkút (ld. enc.)} Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[12 pontot használtál fel, van még 556.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Vörösszakállú Duirgan. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. Könnyű próba elé állítanak, mindössze egy quwarg királynő feltrancsírozása a feladat.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő jobb középső lábát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. El kell mondanod, hogy milyen egy kdole. Csak makogni tudsz. Dunsztod nincs róla, hiszen még sosem láttad!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 536.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[200,118] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Jókora lábnyomra bukkansz a talpad alatt. Egyértelmű, hogy egy varkaudaré - de hogy akkora bestiát, ami hozzá tartozhat, még sosem láttál, az is biztos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Véres Holló hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Chara-din oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán jobb lábát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 64 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2121 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 35, gyógyulás: 4, összesen: -31 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [201,118] Továbbra is síkságon vagy. Elborzadva veszed szemügyre a tőled nem messze álló, teljesen elszáradt manilla-fa ágán lógó három holttestet. Kettő kalandozó közülük, és látszik, hogy régebb óta itt aszalódnak, mint varkaudar sorstársuk. A holttesteket körbelengő bűz annyira facsarja az orrodat, hogy kénytelen vagy félrefordulni. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy vark. kardtáncos. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Látsz egy fekete lótuszt. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Skinhead hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [202,117] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Találsz egy smirglibokrot. Találsz egy szent tölgyfát. Találsz egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rowena irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy bíborcserjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a varkaudar varázsló bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 48 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1993 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+79 életerő.) Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 478.]

kut 45 kutatsz 45 pontért
Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar hírnök jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar hírnök jobb lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1622 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Az egyik varkaudar hozzád ugrik, és valami tárggyal hadonászik. Kikapod a kezéből, mire vinnyogva menekül vissza társai gyűrűjébe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mérg. ubuk tüske, egy csontpálca és egy bőrsisak. Egy borzalmas varkaudar jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled agyroppantás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 1782 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Izmaid meg sem közelítik az övéit. Egy varkaudar hírnök támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 16 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök fejét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+2 gonoszság.) A varkaudar hírnök karma a fejed mellett suhan el! A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1622 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

A legerősebb, legtermetesebb falulakó előrelép az egyik sátor tövéből, ahonnan eddig ráérősen a harcstílusodat figyelte, hogy végre véget vessen életednek. Egy varkaudar iszákos védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (43 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar iszákos bal karját. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a varkaudar iszákos nyakát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 47 életpontot sebeztél. A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Mjölborg kalapácsával megcsapod a varkaudar iszákos bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2812 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 112, gyógyulás: 15, összesen: -97 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb, egy optiri agysisak (ld. enc.), egy gyöngymangó és egy sámán gyógykenőcs (ld. enc.). Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
(Feltételes gyógyítás:) Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+127 életerő.) [85 pontot használtál fel, van még 393.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[203,117] Az erdőt síkság váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [204,116] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy ősi csatamezőt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 381.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz támad rád.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz jobb oldalát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kígyóbőr kesztyű és egy mérg. ubuk dobónyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb az ősi csatamező populációja. No sebaj! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy orgoró intéz feléd kihívást.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgoró sziklatestét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgoró ollóját. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az orgoró, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az orgoró ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! [30 pontot használtál fel, van még 351.]

h 341 181 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 35 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

h 341 331 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 4 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

h 341 198 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 12 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

h 341 535 10 használod a 341. tárgyat
Az alkímia varázslat láthatóan nem hat erre a tárgyra. Sebaj, azért érdemes volt megpróbálni. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

h 341 249 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

h 341 189 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 42 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

h 341 137 10 használod a 341. tárgyat
A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

dd 56 100 eldobod az 56. tárgyat a 100. tárgyat
Elhajítasz 55 mákrózsa virágot. Elhajítasz 4 aranyló ugarhéjat. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+21 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 301.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 301.]

* 4. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 256.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 2 16 fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [16 pontot használtál fel, van még 200.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 26, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 530 pontot. A következő körben tehát 730 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR KARDTÁNCOS (693. SZÖRNY)
Amikor egy fekete szélvész táncol elő a bozótosból - karjaiban ébenfekete pengéket markolva - hevesen kezd verni a szíved. Egy varkaudar kardtáncossal állsz szemben, ami nem sok jót sejtet. Hallottál legendákat arról, hogy Healfall legősibb varkaudar iskoláiban képzik ki ezeket a gyilkológépeket. Ismeretlen anyagból készült kardjaik haláluk pillanatában fekete hamuvá porladnak, mivel kötve vannak gazdájukhoz, és annak életerejéből táplálkoznak. Ha találkozol egy ilyen lénnyel, készülj fel a halálra. Gyilkos pengéik minden fémen és anyagon könnyedén áthatolnak, ami az útjukba áll, legyen az mágikus páncélzat vagy egy kőfal.

BEV FORMÁLÓ MINTA (299. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, sárgás színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy fejet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Bev formázó minta. A Bev a fej védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok sisak alakúra formázni.

VARKAUDAR KATONA (691. SZÖRNY)
A varkaudar invázió kudarcot vallott, és a hadsereg tagjainak többsége odaveszett a háborúban. Az alanori híradások szerint minden varkaudar ott pusztult a csatamezőkön, és Ghalla büszke kalandozói csírájában elfojtották a gonosz fenyegetést. Sajnos az igazság sarkalatosabb ennél, ugyanis voltak túlélők. Méghozzá harcosok a legjobbak közül, akik a nagy sereg szétoszlása után kénytelenek voltak bujdoklásba menekülni. Aztán így vagy úgy újra varkaudarok közé csöppentek, és megkezdték az utánpótlás nevelését. A varkaudar katonák tökéletes harcosok, kiképzésük nem is akármilyen, hosszú és fáradalmas folyamat. Jó, ha százból egy varkaudar képes végigmenni rajta. Aki azonban inváziós katonai rangra emelkedett, már nem félhet semmitől, legfőképpen nem az olyan dolgoktól, hogy egy öngyilkos kalandozó kivont karddal a kezében beront a varkaudar településre, ahol ő tartózkodik. Egyértelmű, mi lesz a soron következő csata kimenetele.

SZÖKŐKÚT (54. TEREPTÁRGY)
Minden, magára valamit adó ghallai település főterén áll egy szökőkút. Hol márványból, hol terméskőből kifaragva, ügyes gnóm mérnökök munkájaként soha nem fogy ki a víz ezekből a vízköpőkből. Az üde, friss permetű szökőkút körülötti parkok mindig tele vannak sétálókkal, szerelmes párokkal, koldusokkal vagy a tüskés gigaférgüket sétáltató kalandozókkal.

OPTIRI AGYSISAK (315. TÁRGY)
Ez egy üreges, könnyű fémből készült gömb, amelyet a fejedre lehet illeszteni a KF 315 paranccsal (ilyenkor persze a sisakot vagy egyéb tökfödőt leveszed). Az optiri mentátok által kovácsolt tárgy mágikus képességgel bír, jelentősen megnöveli a neuronok stimulációjának hatásfokát komoly mentális terhelés esetén. Hogy te is értsd: Ha a TF paranccsal az IQ-dat fejleszted, minden 5 elköltött TVP 6-nak fog számítani (gnómoknál 7-nek). Tehát ha optiri agysisakot viselsz, az IQ 11-ről 12-re növelése 120 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (gnómoknak még kevesebbet). Az optiri agysisak persze korlátozott védelmet is nyújt, eggyel növeli a védettségedet, amíg hordod.

SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 389. fordulód.

Erő: 43 (44) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 28 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 38 (53) Védekezés: 92 Menekülés: 30 % Életkor: 28/28 év
Egészség: 40 (46) Életpont: 407/405 Jellem: jó (427) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (46) Varázspont: 407/34 Pénz: 1674 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 18/0 Pszi pont: 65/5 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 17
Eddig összesen 2428 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23499 TP-t kaptál. Jelenleg 1579165 TP-d van. A következő szinthez még 120835 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, taalru, ősdentor. A 348. fordulódban 1171 arany került a bankszámládra. 1651 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/65 ökölvívás: 22/82 szúrófegyverek: 24/33
vágófegyverek: 11/71 (+11%) ütőfegyverek: 26/59 (+20%) lőfegyverek: 27/10 (+6%)
dobófegyverek: 10/78

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/22 (+50%) 2. nyomkövetés: 64/78 (+32%) 3. lopás: 1/31
4. mászás: 16/85 5. csapdakészítés: 24/88 (+5%) 6. csapdaészlelés: 36/29
7. gyógyítás: 100/50 (+60%) 8. titkosírás: 4/62 9. felderítés: 31/49 (+11%)
10. szörnyidomítás: 13/70 11. teológia: 12/12 (+2%) 12. taumaturgia: 32/32 (+6%)
13. szerencsejáték: 7/6 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/44
16. zene: 57/59 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/52 18. pszi: 6/94 (+15%)
19. zárnyitás: 7/46 20. vadászat: 19/39 21. bányászat: 33/58
22. úszás: 25/82 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 4300. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16)
varkaudar iszákos (#688)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
kí koncentráció (#69) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
tudati szintlépés (226)
önismeret (236)
emberré faragás (252)
a butaság ára (273)
humán energia (278)
fejleszt.gyümölcse (292)
emberré faragás II (374)
emberiség ékköve (388)
kedvenc táborhely (395)
hárítás művészete (404)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 aranyló ugarhéj (#100) 4 bumeráng (#249) 3 drótszőr (#37)
3 kaja (#2) 50 mákrózsa virág (#56) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mutáns csont (#331) 1 trikornis szarv (#198) 1 varkaudar látógömb (#1107)
3 vas dobónyíl (#189) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
106 arany (#50) 5 álompor (#396) 1 aranytű (#272)
1 bev formázó minta (#299) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 csontpálca (#329) 1 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst nyaklánc (#117)
1 fűszertartó (#210) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 kőszem (#304)
1 kristálygömb (#265) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 1 optiri agysisak (#315) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)
4 ugh méreg (#166) 1 varázskő (#305) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(199,117) varkaudar katona (#691), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), Tharr oltár, 35. jellempróba, Sonchus Arvensis (4416. kalandozó), quwarg királynő (#153)
(199,118) vark. kardtáncos (#693), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(199,119) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), varkaudar falu (#1109), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), vark. kardtáncos (#693), Lassú Víz (4414. kalandozó), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar íjász (#687), varkaudar hadúr (#270)
(199,120) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, 255. jellempróba, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), csataremák (#694)
(199,121) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534)
(200,118) Leah rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), 24. jellempróba, zoloboo sámánok (#230)
(201,118) vark. kardtáncos (#693), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba
(202,117) varkaudar falu (#1109), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), varkaudar varázsló (#271), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166), varkaudar iszákos (#688)
(203,117) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár
(204,116) ősi csatamező (#263), 39. jellempróba, óriás csontváz (#176), csontváz (#48), sírlidérc (#172), orgoró (#170)

Üzenet küldése a karakternek