Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 30. 12h:09' EZ A 712. JÁTÉKHETED, 388. FORDULÓD 713. játékheted kezdete: jan. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
f 525 | kísérletezel az 525. tárggyal |
f 153 | kísérletezel a 153. tárggyal |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
v 96 188 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Látsz egy templomot. Tharr hívei emelték.
be 632 5 | bemész a 632. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadás sajnos hatástalan volt. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az őrült varázsló bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 púderkő [púderkő ->eldobod] és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2142 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 44, gyógyulás: 1, összesen: -43 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 2 7 6 | mozogsz keletre, északnyugatra, nyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar hadúr testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc és egy obszidián karkötő. 2842 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 65, gyógyulás: 7, összesen: -58 ÉP}
(Továbbmész...) [200,119] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Sonchus Arvensis hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy varkaudar vajákos ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán bal oldalát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a zoloboo sámán fejét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2121 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [199,119] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül". Lábad ujjaival megpiszkálsz egy gyanús dudort a földön, minek következtében egy összeaszott törpe feje gördül elő a föld alól. Hamarosan a testét is megtalálod, melynek mellrészéből egy nyelevesztett varkaudar lándzsa áll ki. Találsz egy manilla-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy varkaudar falut. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy csillagbozótost. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pézsmatököt. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Rhiannon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a möszék nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Észreveszel egy óriás liánt. Látsz egy álomvirágot. Látsz egy barátság szent tüzét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar varázsló. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar varázsló jobb karját. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 3 fekete gyöngy. 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar hírnök bal lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 50 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Aurád tisztul. (+4 gonoszság.) Karmaival a varkaudar hírnök megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló. 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a nőstény varkaudar fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-3 varázspont.) Karmával néhányszor a nőstény varkaudar megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a nőstény varkaudar bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 50 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 varkaudar látógömb. 2783 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 55, gyógyulás: 13, összesen: -42 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (32 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar iszákos jobb vállát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a varkaudar iszákos bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2812 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 463, sebződés: 113, gyógyulás: 17, összesen: -96 ÉP}
(Továbbmész...) [199,121] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy királyi őrsáncot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [199,122] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kaqxar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy királyi őrsáncot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy ryuku hajóroncs van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
m 4 | mozogsz délre |
kut 35 | kutatsz 35 pontért |
Üdvözlésképpen egy ryuku átokvarázs varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 81 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku bal karját. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a vízbeölt ryuku vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 15 életpontot vesztettél. Kampós acélszigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vízbeölt ryuku testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Beugrasz a vízbeölt ryuku tettetett csapásának, és nem tudod hárítani a második, alulról jövő vágást. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 20 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 191, gyógyulás: 15, összesen: -176 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
hu 226 | hulladék: 226 |
h 341 162 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 197 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 117 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 180 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 89 10 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 38 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 38 pontért |
GRÁNÁTLÖVEDÉK (526. TÁRGY) A moa stukihoz moa töltő segítségével különlegesen brutális, robbanó lövedéket készíthetsz. Ehhez a moa töltőn kívül egy ramit kőre és egy pirkitre van szükség. Add ki a KT 526 parancsot 2 TVP-ért! A gránátlövedék sebzése 8D6+4, és persze csak egyszer használható. Használatához a KF 413 526 parancsot add ki. |
KÉTFEJŰ CSATABÁRD (1754. TÁRGY) Akarsz egy igazán brutális fegyvert? Készítsd el magadnak! Szükséged lesz hozzá először is egy vaskohóra és egy kőkalapácsra, no és persze némi jártasságra a fémmegmunkálás terén (10-es bányászat). Először is fűtsd fel a kohót 10 pirkit elégetésével, majd izzíts fel benne 12 vasércet. Ezután 50 TVP-ért k ovácsolj ki belőle egy nagy, kétélű bárdfejet, rögzítsd egy fémrúdra, majd a markolati részt, hogy ne csússzon, vondd be két rájabőrrel. És készen is van ez a félelmetes kinézetű fegyver! Ha ezzel odacsapsz, ott hús szakad, csont törik... Ennek viszont ára van: A nehéz, pengére súlyozott fegyver szakszerű forgatásához sokszor mindkét kezedre szükséged lesz, ezért a védelmed csökken. Bár a fegyver pengével öl, de mégis inkább ütőfegyveres technikával használod, így ezt a szakértelmet kell ismerned legalább 15-ös szinten. Cserébe viszont kapsz egy 3d12+6-ot sebző ütőfegyvert. |
KÖDMANGÓ CSERJE (58. NÖVÉNY) Az árnyvilág sötét zugaiban, a holtak folyamatosan párolgó életesszenciáiból táplálkozik a ködmangó cserje, ez az anyagtalan, testetlen pszeudo-növény. Egy holt lélek mentális energiáinak koncentrálásával képes ennek immateriális termését, a ködmangót leválasztani. Ehhez a KT 59 parancsot kell kiadni, 12 pontért. |
NŐSTÉNY VARKAUDAR (689. SZÖRNY) A varkaudarok fajának gyengébbik neméhez tartozó példányaival olyan ritkán lehet találkozni, mint kőszáli disznóval a hegyeken kívül. Elsősorban az ennek az oka, hogy kevesen élnek már közülük. Másrészt a varkaudar hierarchiában minden rétegnek megvan a maga feladata, így a férfiaké az idegenekkel való kommunikáció (értsd: minden útjukba kerülő kalandozó kinyiffantása), a nőké pedig... nos, elsősorban a férfiak noszogatása, hogy önként vállalkozva apró-cseprő dolgokkal könnyebbé tegyék a nők életét. Persze mindig vannak kivételek. Ott van például Sistergő Pumpa, aki önerőből egészen a hadvezérségig jutott. Az ő példájából is tudjuk, hogy a nőstény varkaudarok agresszivitásban egyáltalán nem maradnak el fajtársaiktól. Könnyen kellemetlen meglepetésben lehet részed, ha nem kötöd fel a ryuku (vagy egyéb) nadrágod a vele való találkozáskor. |
RYUKU HAJÓRONCS (1163. TEREPTÁRGY) A hullámok mosta tengerparton jártadban különös dolog szúr szemet. Nem is olyan messze, a kristálytiszta vízfelületen keresztül valami kolosszális méretű, sötét tárgyra leszel figyelmes. Aztán még valamit felfedezel, egy félbetört ryuku lándzsát sodor feléd a tengervíz. Csak nem egy ryuku hajó süllyedt itt a víz alá? Lehet, hogy érdemes lenne a víz alá merülni, és megpróbálkozni a felderítésével. Ahhoz, hogy erre rászánhasd magad, a KUT 35 parancsra van szükséged, na meg némi úszástudásra. Mivel láthatóan mélyre kell merülni a roncs feltérképezéséhez, na meg 35 TVP-nyi idő levegő nélkül még a legnagyobb tüdejű trollnál is fulladáshoz vezetne, Feltételes Kutatás parancsod csak akkor jön létre, ha előtte elmondtál magadra egy vízlélegzés varázslatot. A kutakodás idejére tárgyaidat természetesen a parton hagyod, jól elrejtve a parti sziklák és bozótosok rejtekében. |
VÍZBEÖLT RYUKU KALÓZ (409. SZÖRNY) Egy sárga bőrű, hullamerev alak lebeg lágyan, teljes mértékig a hullámok sodrásának kiszolgáltatva. A testére aggatott ryuku páncéldarabok maradványai már nyomaikban sem emlékeztetnek az olyannyira csodált ryuku hadsereg pompázatos gárdistáinak öltözetére - a víz korróziós erejének és a ragadozó halak próbálkozásainak hatására csupán cafatokban lóg a mozdulatlan testről. Mozdulatlan? Egyáltalán nem az: a sodrás úgy ringatja és forgatja ezt a testet, hogy a szemgolyó nélküli hulla elindult feléd. A kezét is magasba emelte - na de mit is szorongat a görcsösen összezáródó kezében? Upsz, épp egy rozsdás ryuku buzogánnyal készül rád sújtani... Tehát csak átverés volt, hogy úgy tett, mint aki abszolút élettelen. Majdnem sikerült becsapnia, de most már igazán elég a szócséplésből: döfd azonnal keresztül szigonyod hegyével! |
Erő: | 43 (44) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 42 (44) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (53) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 407/403 | Jellem: | jó (436) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (46) | Varázspont: | 407/15 | Pénz: | 1568 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 18/2 | Pszi pont: | 65/6 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/65 (+5%) | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/33 |
vágófegyverek: | 11/60 | ütőfegyverek: | 26/39 (+20%) | lőfegyverek: | 27/4 (+4%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/72 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 64/46 (+12%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 16/85 | 5. csapdakészítés: | 24/83 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 36/29 |
7. gyógyítás: | 99/90 (+80%) | 8. titkosírás: | 4/62 | 9. felderítés: | 31/38 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 13/70 | 11. teológia: | 12/10 (+2%) | 12. taumaturgia: | 32/26 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 7/6 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/44 |
16. zene: | 57/19 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/52 | 18. pszi: | 6/79 (+8%) |
19. zárnyitás: | 7/46 | 20. vadászat: | 19/39 | 21. bányászat: | 33/58 |
22. úszás: | 25/82 (+7%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4300. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
78 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halcsont (#390) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
3 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 3 | bumeráng (#249) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 8 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vasalt bunkó (#181) | 2 | vasérc (#152) |