Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 28. 11h:21' EZ A 712. JÁTÉKHETED, 387. FORDULÓD 713. játékheted kezdete: jan. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
v 96 188 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[188,106] Lakott területre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr híveié.
be 632 4 | bemész a 632. épületbe |
be 632 5 | bemész a 632. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 2 3 3 | mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a légirozmár mellső uszonyát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] A bozótost ritka erdő váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester bal első lábát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1901 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 77 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával megütöd az éjkornis fekete testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az éjkornis testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az éjkornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc, 4 arany, egy igazgy. fülbevaló és egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2493 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [202,116] Az erdő fái elmaradnak, és a terep minden átmenet nélkül sivatagira vált.
m 4 | mozogsz délre |
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 73 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar íjász jobb lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. 21 életpontot sebződsz. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával felnyitod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1558 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 45, gyógyulás: 5, összesen: -40 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 86 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1558 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%} Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 71 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 9 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a borzalmas varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó. 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos jobb oldalát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a varkaudar iszákos fejét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Mjölborg kalapácsával megcsapod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 115, gyógyulás: 17, összesen: -98 ÉP}
fog 230 219 | elfogod a 230. szörnyet a 219. tárggyal |
m 5 6 5 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 79 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal karját. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy és egy ezüst gyűrű. 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Véres Holló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: zoloboo sámán szagot érzel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. Jajaj, nem sikerült! Hogy kerülhette ki ez a zoloboo sámán a jó kis csapdádat? Lehet, hogy te voltál ügyetlen. De az is lehet, hogy a szörny volt túl tapasztalt... No sebaj, majd legközelebb! Lógó orral bontod szét a csapdát. Némi séta után azért eltöprengesz azon, ami történt, és rádöbbensz, hogy ezzel a fajta csapdával soha az életben nem leszel képes ezt a fajta lényt elfogni. [Az értelmetlen FOG parancs törölve.] [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
(Továbbmész...) [199,119] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló jobb karját. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 45 | kutatsz 45 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar íjász jobb karját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 28, gyógyulás: 3, összesen: -25 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}
A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar íjász fejét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a varkaudar íjász testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 40, gyógyulás: 5, összesen: -35 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar hadúr testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a varkaudar hadúr testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a varkaudar hadúr minden csapását hárítanod. (5 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy borostyán függő, 5 arany és egy obszidián függő. 2842 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 41, gyógyulás: 7, összesen: -34 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [201,120] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Felismered. Ez egy varkaudar vajákos. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
h 341 195 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 124 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 125 10 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
MOA TÖLTŐ (525. TÁRGY) Egy ősi relikvia a moa időkből, egy kézbe fogható, komplex szerkezet. Oldalán egy gombot látsz, mire megszólal egy hang, számodra érthetően! "A gránátlövedékek készítéséhez helyezze a ramit követ és a pirkitet a felső töltőcsőbe, majd nyomja meg a zöld gombot." Ijedten hátraugrasz. Mi van? Micsoda ördögi masina ez? |
MÉRGEZETT TÜSKE (23. TÁRGY) Pókméregbe mártva a bozótban gyűjtött tüskéket apró, de annál hatékonyabb lövedékeket kapsz, amelyek sebzése d3+4. Azt, hogy a fúvócsőhöz mérgezett lövedékeket akarsz használni, a KF 20 23 paranccsal kell megadnod. Egy tüske bemérgezése 1 pontba kerül. |
Erő: | 43 (44) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 42 (44) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (53) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 407/407 | Jellem: | jó (441) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (46) | Varázspont: | 407/16 | Pénz: | 1646 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 18/0 | Pszi pont: | 65/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 13 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/60 | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/33 |
vágófegyverek: | 11/60 (+8%) | ütőfegyverek: | 26/19 (+18%) | lőfegyverek: | *26/100 (+5%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/52 (+40%) | 2. nyomkövetés: | 64/34 (+28%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 16/85 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 24/78 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 36/29 |
7. gyógyítás: | 99/10 (+40%) | 8. titkosírás: | 4/62 | 9. felderítés: | 31/31 (+8%) |
10. szörnyidomítás: | 13/70 | 11. teológia: | 12/8 (+2%) | 12. taumaturgia: | 32/18 (+25%) |
13. szerencsejáték: | 7/6 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/44 |
16. zene: | 56/79 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/52 | 18. pszi: | 6/71 (+13%) |
19. zárnyitás: | 7/46 | 20. vadászat: | 19/39 | 21. bányászat: | 33/58 |
22. úszás: | 25/75 | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4300. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
89 | arany (#50) | 10 | drótszőr (#37) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 1 | rókafarok (#124) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borostyán függő (#162) | 2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzpajzs (#89) | |||
1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 9 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 4 | nyílvessző (#108) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |