Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 18. 9h:11' EZ A 711. JÁTÉKHETED, 385. FORDULÓD 712. játékheted kezdete: dec. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2582 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 135. tárgyat |
* 2. KP: | használod a 70. pszi képességet |
* 3. KP: | használod a 69. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 65. pszi képességet |
ba 470 | nem támadod a 470. szörnyet |
ef 6 | energia fejlesztése 6 |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor nyakát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted az ősdentor tüskés hátát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ősdentor nyakát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [193,100] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.
usz 40 | úszol 40 pontért |
Elszántan a másikra rohansz. Kampós acélszigonnyal felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kőkorszaki szaki jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. (A tükörpáncél védett meg.) Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 629 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az óriáspók csupasz testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az óriáspók testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 636 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 40 | úszol 40 pontért |
Elszántan a másikra rontasz. Kampós acélszigonnyal teljesen átdöföd a moszatrája testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [193,103] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Longnower lábát masszírozza. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy csodabazárt. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy kihívás tornya van. Nyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy Kitaszított. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 91 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Kitaszított jobb lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Kitaszított fejét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Kitaszított jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Kitaszított testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a Kitaszított fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Kitaszított nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő, ezenkívül 1 trikornis nyereg (ld. enc.). Elhajítod a vacak ongóliant trófeát, és kiszedsz egy Kitaszított trófeát. 4230 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 488, sebződés: 190, gyógyulás: 21, összesen: -169 ÉP}
(Továbbmész...) [192,104] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapást mérve bezúzod a Tguarkhan testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a Tguarkhan testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Mancsával a Tguarkhan végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy szent jogar és egy obszidián karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1600 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 54, gyógyulás: 4, összesen: -50 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő bal középső lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1233 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén jobb oldalát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1985 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [193,106] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy raaba-fát. Találsz egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy kputtyintó csalán ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 74 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a velociraptor jobb lábát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a velociraptor testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a velociraptor testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A velociraptor feléd harap, de sikertelenül. A velociraptor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1425 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1082 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 69 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1384 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [193,108] Még mindig bozótos.
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 33 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a Chara-din fattya testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a Chara-din fattya bal vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb karját. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az 1 Chara-din fattya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2894 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 729, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Mnebolath egyik karját. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2209 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 63, gyógyulás: 5, összesen: -58 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bal lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg bal oldalát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A Zinthurg karmai majdnem eltalálnak! Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó. 1054 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a taalru egyik lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru bal oldalát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a taalru testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a taalru nyakát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a taalru egyik lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst kulcs, 2 vas dobónyíl és egy umbatari karkötő. Messze hajítod a vacak kis Blounther apó trófeát, és diadalmasan beszerzel egy taalru trófeát. 3738 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 100% esély:+1; össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 68, gyógyulás: 16, összesen: -52 ÉP}
h 341 198 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 112 40 | használod a 341. tárgyat |
h 341 180 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 158 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 162 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 197 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 276 10 | használod a 341. tárgyat |
h 341 327 10 | használod a 341. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 235. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 163. tárgyat |
TRIKORNIS NYEREG (1536. TÁRGY) Hogy néz ki egy lovag ló nélkül, és hogy néz ki egy csatamén nyereg nélkül? Mint tudjuk komikusan. Ezt Raia szent lovagjai is tudják, ezért természetesen csak a felnyergelt trikornis hercegeik hátán lovagolnak ki a rendházaik kapuján. Persze ezek a nyergek korántsem olyan durva, és elnagyolt darabok, mint amilyeneket a városok piacán lehet vásárolni. Mindegyiket a legjobb elf mesterek, a legjobb anyagokból készítették el, és varázslatos rúnák biztosítják, hogy se lovas, se a hátas ne fáradjon el túlságosan, miközben hosszú-hosszú távolságokat tesznek meg együtt, hogy megszabadítsák a világot néhány gonosztevőtől. Ha véletlenül hozzájutsz egy ilyen nyereghez, és azt a hátasodra teríted (KF 1536), akkor "paripáddal" ezentúl fordulónként egy mezővel többet tudsz megtenni, mint egyébként (de max. 11-et). Persze azért van némi hátránya is a sok lovaglásnak, hátasod valamivel falánkabb lesz, valamint a számára kényelmetlen eszköz miatt lassabban mozog, a mozgás mezőként +2 TVP-be kerül. [Abban a fordulóban, amiben a nyerget KFeled, illetve akár egyszer is leveszed a nyerget a hátasról, nem léphetsz +1 mezőt.] |
KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY) A kreommat-liliom Kelet-Ghallán őshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén időnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyűlik, egyes híresztelések szerint erőnövelő hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyűjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. egyet, 5 TVP-ért. |
RAABA-FA (935. TÁRGY) A szétterebélyesedő raaba-fákat már messziről felismerni különös alakjukról. Általában a füves síkságok magányos lakói, aminek a tövében mindenki jótékony árnyékra lelhet. Amikor a raaba-fa virágzik, göcsörtös ágainak hajlataiban apró, hordóforma gumók jelennek meg. Lila színűek és puhák. A raaba-fára nem nehéz a mindenfelé terjeszkedő ágakon felmászni, így viszonylag könnyedén, 5 TVP árán begyűjthetsz egy raaba-gumót a KT 936 paranccsal, egy kör alatt egy fáról max. kétszer. Talán oka van annak, hogy ez a vastag bőrű mutakok kedvenc eledele. Már csak ki kellene deríteni, mi az... |
DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY) Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet. |
Erő: | 43 (44) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 42 (44) | Támadás: | 28 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 93 kg |
Ügyesség: | 38 (53) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 40 (46) | Életpont: | 407/287 | Jellem: | jó (434) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (46) | Varázspont: | 401/66 | Pénz: | 1676 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 18/0 | Pszi pont: | 65/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/60 (+10%) | ökölvívás: | 22/82 | szúrófegyverek: | 24/33 |
vágófegyverek: | 11/52 (+12%) | ütőfegyverek: | *25/101 (+10%) | lőfegyverek: | 26/91 (+11%) |
dobófegyverek: | 10/78 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << Mjölborg kalapácsa (#523) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -10.); vashegyű nyíl (#176) (11 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 33/72 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 63/90 (+20%) | 3. lopás: | 1/31 |
4. mászás: | 16/70 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 24/68 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 36/29 |
7. gyógyítás: | 98/10 (+60%) | 8. titkosírás: | 4/62 | 9. felderítés: | 30/76 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 13/70 | 11. teológia: | 12/4 (+2%) | 12. taumaturgia: | 31/81 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 7/6 | 14. versengés: | 4/51 | 15. harcművészetek: | 10/44 |
16. zene: | 55/99 (+40%) | 17. szörnyismeret: | 8/52 (+6%) | 18. pszi: | 6/50 (+15%) |
19. zárnyitás: | 7/46 (+6%) | 20. vadászat: | 19/39 | 21. bányászat: | 33/58 (+3%) |
22. úszás: | 25/75 (+20%) | 23. csapatmunka: | 1/79 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 20 mezőre repítsen |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 20 TVP-ért |
udvarolsz a 4300. karakternek |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
varkaudar iszákos (#688) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), pikkelyes ptog (#470), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
kí koncentráció (#69) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
16. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | nők (#999) | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6 |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) tudati szintlépés (226) önismeret (236) emberré faragás (252) a butaság ára (273) humán energia (278) fejleszt.gyümölcse (292) emberré faragás II (374) emberiség ékköve (388) kedvenc táborhely (395) hárítás művészete (404) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 206 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1759. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | borostyán függő (#162) | 9 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
3 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
2 | kaja (#2) | 40 | madártoll (#112) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
8 | spiritusz (#170) | 1 | trikornis szarv (#198) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
174 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | kötél (#92) | 5 | mákrózsa virág (#56) | |||
8 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nagy vaspajzs (#161) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 3 | obszidián karkötő (#229) | 1 | pular kristály (#239) | |||
4 | quwarg tojás (#360) | 1 | rájabőr (#404) | 2 | ramit kő (#226) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | szent jogar (#150) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | trikornis nyereg (#1536) | 10 | ugh méreg (#166) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 12 | víz (#27) |