384. forduló, 386. forduló, Vadállat Rabban összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 24. 9h:41'
EZ A 580. JÁTÉKHETED, 385. FORDULÓD
581. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1583
SZÁMLA : XXXX

VADÁLLAT RABBAN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,61] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad. Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Végre volt időd gondolkodni, és már látod, van megoldás! Hát persze, egy igazi trollon még az ilyen elmepróbáló feladatokkal sem lehet kifogni. Tudtad Te ezt már előbb is, csak a látszat miatt töprengtél egy keveset, nehogy elmenjen az önbizalma annak a sok kis vakarcs gnómnak. Mert mi lenne velük, ha a kiderülne, a trollok nem csak erőben, de észben is kenterbe verik őket. Na de most, hogy rájöttél miképp juthatsz vízhez itt a sivatag közepén, itt az idő, hogy a tettek mezejére lépj. Előveszed vizestömlődet, és nagyokat kortyolsz a hűsítő nedűből... Talán itt az ideje, hogy felébredj, nem?
Varázserőd regenerálódik. (+365 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+62 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a templomot. A lottó 643. hetének nyerőszámai: 5, 22, 28. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 24. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 578.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 576.]

* 2. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 576.]
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] [+4% tau] [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 572.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 172% lesz (-24 vp). [0 pontot használtál fel, van még 572.]

im 0 5 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Hosszasan imádkozol istenedhez. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 542.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 512.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 482.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Hosszasan imádkozol istenedhez. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 452.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Hosszasan imádkozol istenedhez. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 422.]

fkt 414 20 1 felt. készítesz a 414. tárgyat (20 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[185,60] Még mindig a városban vagy.

északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 szöges bunkót 10 aranyért.
Összeakadsz Enrico Caravadalloval. Tharr halandók felett uralkodó helyettese. Egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku függőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy troglodita gyűrűt és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Shengoroth trófea és egy Techiulan trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy bazaltelementál. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[12 pontot használtál fel, van még 410.]

ve 182 megveszed a 182. tárgyat
Vásároltál 1 vashegyű lándzsát. 36 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

ve 13 megveszed a 13. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

ff 182 297 552 felt. fegyverváltás: 182 297 552
Felt. fegyverváltás: << vashegyű lándzsa << kvazár kard << troll klopfoló. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

ffk 100 100 100 felt.fv.kozkázata: 100 100 100
Ok, a 1. fegyverre a kockázat 100 % lesz. Ok, a 2. fegyverre a kockázat 100 % lesz. Ok, a 3. fegyverre a kockázat 100 % lesz. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

m 4 5 1 mozogsz délre, délnyugatra, északkeletre
[185,61] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy részeg kalandozó. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 174 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 19 arany, egy aranytű és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[154,66] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Warrax vigyorog kajánul. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt tigris. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [155,65] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 189 életpontot sebeztél. [+2% tau] A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 374.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[156,64] A bozótost dombság váltja fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kardszárnyú pocok közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 183 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [157,65] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő quwarg nagymester mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 189 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 41 életpontot sebeztél. [+1% tau] A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo] Oldalt pillantva, meglátsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem riadva vissza a terület dögletesen negatív aurájától, ásóddal dolgozni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Hmmm... semmi. Odébbállsz, néhány rémisztő Thargodan csontváz mellett folytatod a munkát. A Thargodanok mellkasából valami hatalmas erő tépett ki valamit. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 198 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérg. ubuk dobónyíl és egy mutáns csont. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 178 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. [+2% teo] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Mnebolath testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a Mnebolath fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. [+1% tau] A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 70, gyógyulás: 2, összesen: -68 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy Tguarkhan támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 191 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 25 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló és 2 vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy lánckesztyű, 3 arany és egy mérg. vas dobónyíl. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+46 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy rambó bogár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [158,65] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 181 életpontot sebeztél. [+1% tau] Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Mnebolath támad rád.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 58 életpontot sebeztél. [+1% teo] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 38 életpontot sebeztél. [+1% tau] A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A Mnebolath még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és 2 gyöngymangó. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 72, gyógyulás: 3, összesen: -69 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 195 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! [+2% tau] Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. [+2% tau] A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. [+2% tau] A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy igazgy. fülbevaló és egy shinai gömb. Elhajítod a vacak Chara-din fattya trófeát, és kinyersz egy alkalmas Notermanthi trófeát. 3600 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 90, gyógyulás: 2, összesen: -88 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy láncing. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+47 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+43 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+50 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bolhakutya előtt. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [179 pontot használtál fel, van még 195.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[159,64] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. [+2% tau] A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [160,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Találsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál jön feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 68 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A pszi őselementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-15 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2026 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 36, gyógyulás: 2, összesen: -34 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüsthegyű nyíl. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A 6 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 90, gyógyulás: 9, összesen: -81 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy varázslatlopás varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll klopfolót. Marokra fogva a troll klopfolót a másikra támadsz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Troll klopfolóval párszor keményen megütöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A 3 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 96, gyógyulás: 8, összesen: -88 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy taalru jön feléd.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a taalru jobb karját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted a taalru testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-3 varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 54, gyógyulás: 1, összesen: -53 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. Bah! A csatamezőn való monoton kutatás lassacskán eltompítja a felderítés szakértelmedet. (-1 felderítés.)
Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték.


(Feltételes gyógyítás:) Kutyaharapást szőrivel, mondja a közmondás. Mivel jobb nem jut eszedbe, a zsákod alján talált állati szőröket a sebeidre helyezed, majd egy lábon állva koncentrálsz tíz percig. Az eredmény még téged is meglep. (+195 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [161,63] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szutykos remák lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a kvazár kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Kvazár karddal felnyitod a szutykos remák bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a szutykos remák testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szutykos remák csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 21, gyógyulás: 6, összesen: -15 ÉP}

[126 pontot használtál fel, van még 69.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 60 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

be 256 bemész a templomba
Ezen a mezőn nem áll felépített és felszentelt templom. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 3. BP: energia fejlesztése 6
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 67.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 11, 6.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 67 pontod maradt, ebből a következő körre 67 pontot vihetsz át. Kapsz még 526 pontot. A következő körben tehát 593 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Vadállat Rabban, egy fekete, kontyos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight korlátlan hatalmú főpapja vagy. Papi hited: 380. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 385. fordulód.

Erő: 29 (32) Szint: 24 Merészség: 6/5 Magasság: 251 cm
IQ: 33 Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 457 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 25/26 év
Egészség: 37 Életpont: 361/264 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 39 (41) Varázspont: 626/0 Pénz: 1112 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 19/-4 Pszi pont: 146/79 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 32
Eddig összesen 2099 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29165 TP-t kaptál. Jelenleg 1252005 TP-d van. A következő szinthez még 147995 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, orbitális mackósajt. A 383. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 5076 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/94 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 12/45 (+18%)
vágófegyverek: 15/17 (+3%) ütőfegyverek: *29/100 (+3%) lőfegyverek: 17/41
dobófegyverek: 23/63 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%) << kvazár kard (#297) (100%) << troll klopfoló (#552) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); nyílvessző (#108) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21/60 (+10%) 2. nyomkövetés: 91/3 (+24%) 3. lopás: 6/97
4. mászás: 4/52 5. csapdakészítés: 22/31 (+5%) 6. csapdaészlelés: 8/25
7. gyógyítás: 100/87 (+20%) 8. titkosírás: 20/71 9. felderítés: 24/71 (-45%)
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 44/60 (+15%) 12. taumaturgia: 67/73 (+32%)
13. versengés: 1/88 14. harcművészetek: 2/14 15. zene: 30/13
16. szörnyismeret: 14/10 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/60
19. vadászat: 12/29 20. bányászat: 30/98 (+3%) 21. úszás: 11/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: (64)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154), átokmurgattyú (#225)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
2.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
46 arany (#50) 4 kaja (#2) 2 pirkit (#153)
20 spiritusz (#170) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 aranytű (#272) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst kulcs (#184)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gromak bőr (#268) 4 gyöngymangó (#135) 2 igazgy. fülbevaló (#197)
1 láncing (#222) 1 lánckesztyű (#230) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 mutáns csont (#331) 1 remák szív (#264)
2 rézdarab (#70) 1 shinai gömb (#348) 5 Thargodan esszencia (#328)
3 vas dobónyíl (#189) 1 vashegyű lándzsa (#182)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(154,66) móricserje (40115, belőle készíthető: #116), művészi porolit (#720), #. jellempróba, Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), élőholt tigris (#766)
(155,65) quwarg királynők (#153), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár
(156,64) kardszárnyú pockok (#152), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár, kihívás tornya (#502), vaskohó (#155), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(157,65) quwarg nagymester (#214), Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), Tharr oltár, művészi porolit (#720)
(158,65) Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), pszi őselementál (#258), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393)
(159,64) Leah oltár, tüskés harci gromakok (#156)
(160,64) pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), Leah oltár
(161,63) szutykos remákok (#191)

Üzenet küldése a karakternek