Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 5. 9h:17' EZ A 393. JÁTÉKHETED, 384. FORDULÓD 394. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3879 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 69. varázslatot a 4. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 137. varázslatot a 138. varázslatot a 247. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 16. varázslatot a 140. varázslatot |
* 5. KP: | energia fejlesztése 4 |
* 6. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 209. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 139. varázslatot a 172. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 604. tárgyat az 1573. tárggyal az 1559. tárgyat |
* 9. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 10. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1100. tárgyat az 1101. tárgyat |
dx 1 | repítsen a d.ex.m. 1 lépésig |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy direkt kontaktus I pszi támadást. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az aranyfecske jobb szárnyát. (7 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (10 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az aranyfecske bal szárnyát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 165 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 55 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 93 aranyat. Jól harcoltál! (+59 varázspont.) (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 834, sebződés: 73, gyógyulás: 117, összesen: +44 ÉP}
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
im 0 3 | imádkozol |
kf 971 820 | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat a 820. tárggyal |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Elszántan a másikra rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) {HD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod az orbitális mackósajt nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 156 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az orbitális mackósajt szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+60 varázspont). 3700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 0, gyógyulás: 74, összesen: +74 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az aranyfecske farkát. (7 támadással 536 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) {HD:} Möszehát pajzzsal megkarcolod az aranyfecske testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 136 életpontot sebeztél. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 61 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 97 aranyat. Kiváló munka volt (+60 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 825, sebződés: 79, gyógyulás: 122, összesen: +43 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.
fog 459 1281 | elfogod a 459. szörnyet az 1281. tárggyal |
ea 215 6 | eladod a 215. tárgyat 6 |
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske farkát. (8 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (10 életpontot sebezve.) Möszehát pajzzsal kicsit megvágod az aranyfecske jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (5 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 112 életpontot sebeztél. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy aranykulcs felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 61 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 100 aranyat. Jutalmad nem marad el (+60 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 878, sebződés: 76, gyógyulás: 135, összesen: +59 ÉP}
be 702 3 | bemész a 702. épületbe |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
be 701 | bemész a 701. épületbe |
kf 821 814 738 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat a 814. tárggyal a 738. tárgyat |
kf 1572 564 | kézbeveszed/felveszed az 1572. tárgyat az 564. tárggyal |
vv 112 | elmormolod a 112. varázslatot |
le 1572 814 | leveszed/lerakod az 1572. tárgyat a 814. tárgyat |
kf 822 836 1488 | kézbeveszed/felveszed a 822. tárgyat a 836. tárggyal az 1488. tárgyat |
kf 971 | kézbeveszed/felveszed a 971. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled elkábult! A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az umbatari bromag testét. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (34 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az umbatari bromag bal első lábát. (5 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) {FM:} Möszehát pajzzsal épp hogy eltalálod az umbatari bromag mérgező bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (10 életpontot sebezve.) Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 153 életpontot sebeztél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. [toxyl ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP] Jól harcoltál! (+62 varázspont.) 4785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 939, sebződés: 118, gyógyulás: 96, összesen: -22 ÉP}
v 198 227 51 | elmormolod a 198. varázslatot |
[227,51] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.
be 691 | bemész a 691. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Szívélyesen megrázod Kratifix kezét, majd utadra indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 76.]
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 466 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 119 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mágusölővel néhányszor megcsapod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) {FM:} Möszehát pajzzsal néhányszor megkarcolod a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 103 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 267 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 96 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) {FM:} Mágusölővel végigvagdosod a vastagbőrű mutak testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (11 életpontot sebezve.) {KCC:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a vastagbőrű mutak testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 49 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 89 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) {FM:} Mágusölővel megkarcolod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) {FM:} Möszehát pajzzsal kissé megkarcolod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 57 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 166 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 92 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+11 varázspont). 10559 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1543, sebződés: 975, gyógyulás: 151, összesen: -824 ÉP}
(Továbbmész...) [229,52] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy pengekarú nitmák nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 768 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák egyik karját. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (8 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 157 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a pengekarú nitmák nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 270 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8916 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1330, sebződés: 270, gyógyulás: 79, összesen: -191 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 834 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) {HD:} Möszehát pajzzsal épp hogy megvágod a vortexmágus fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az érző szívű dromedár nagyot harap ellenfeledbe. (1 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 67 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 74 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 11086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1211, sebződés: 141, gyógyulás: 45, összesen: -96 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 830 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 365 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (1 életpontot sebezve.) {FM:} Möszehát pajzzsal súrolod a chaktra vadászeb fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (6 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 157 életpontot sebeztél. A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9520 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1470, sebződés: 317, gyógyulás: 88, összesen: -229 ÉP}
(Továbbmész...) [230,53] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő pengekarú nitmák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pengekarú nitmák ízelt lábát. (5 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Az érző szívű dromedár megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lesújtasz egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 166 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 202 életpontot vesztesz.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pengekarú nitmák bal lábát. (7 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Az érző szívű dromedár támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (9 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 145 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 240 életpontot vesztesz.) A pengekarú nitmák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9552 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1311, sebződés: 442, gyógyulás: 200, összesen: -242 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak bal hátsó lábát. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. {KCC:} Mágusölővel megvagdalod a vastagbőrű mutak testét. (5 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Az érző szívű dromedár segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (1 életpontot sebezve.) {GYD:} Möszehát pajzzsal kicsit megvagdalod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy fehérál.roncsolása. 43 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 134 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 94 életpontot vesztettél. Agyarával a vastagbőrű mutak kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) {FM:} Mágusölővel végigvagdosod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Az érző szívű dromedár is bekapcsolódik a harcba. (12 életpontot sebezve.) {FM:} Möszehát pajzzsal néhányszor súrolod a vastagbőrű mutak jobb hátsó lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Az érző szívű dromedár megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy fehérál.roncsolása pszit. 40 életpontot sebeztél. A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 123 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 86 életpontot vesztettél. Sikeres döféseket ejt testeden a vastagbőrű mutak. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 887, sebződés: 494, gyógyulás: 144, összesen: -350 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 3.]
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
szk 459 445 | keresed a 459. szörnyet a 445. szörnyet |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
in 2150 952 1337 | leírod a 2150. kalandozónak a 952. szörnyet az 1337. tárgyat |
in 2290 952 932 | leírod a 2290. kalandozónak a 952. szörnyet a 932. tárgyat |
* 1. BP: | használod az 1534. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 189. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért |
* 5. BP: | használod a 233. tárgyat |
* 6. BP: | használod a 337. tárgyat |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 820. tárgyat a 709. tárggyal az 1536. tárgyat |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat |
* 9. BP: | használod az 522. tárgyat |
FÉNYES GRIFF (952. SZÖRNY) A szigetvilág hegységei fölött csak igen ritkán látni sárkányt, vagy efféle, másutt megszokott repülő bestiát. Ennek persze nem az az oka, hogy itt nem találnának megfelelő zsákmányt, mindinkább az, hogy kerülik a fényes griff territóriumát. Ez a hihetetlenül intelligens ragadozó nem csak tekintélyes villámleheletével, de kifejlett mágikus képességeivel is rászolgált a hírnevére. A tigroszlánéhoz hasonlatos, vörösesbarna testét, hatalmas szárnyak emelik a levegőbe, s ha (nagy ritkán) sor kerül közelharcra, a fényes griff beveti mellső mancsa arasznyi karmait, és erőteljes vágócsőrét is. Az ellene folytatott eredményes ütközet legfontosabb feltétele a mágiával átitatott szúrófegyver. |
MEMÓRIAELIXÍR (860. TÁRGY) A memóriaelixírt az Esthar Császárság virágzásának idején használták az agyi kapacitás nagyobb kihasználása érdekében, az elkészítésének módját azonban mindig is rejtett könyvtáraik mélyén őrizték. Az esthar nép kipusztulásával ez a tudás odaveszett, csak a csodálatos szerre tett utalások maradtak fenn a kódexekben. A memóriaelixír elkészítése nem egyszerű, viszont egy általános felismerésen alapul: a vörös zselé a yeti foggal érintkezve cseppfolyóssá válik, majd az eggyé vált anyagot lassú kevergetés mellett egy energiamembránon átszűrve kapjuk meg a különös kotyvalékot. Sajnos ezt nem lehet akármilyen tárolóedénybe önteni, csupán a tl'urlang fiolában képes megőrizni kellő frissességét, amelyet később más célra már nem lehet felhasználni. A folyadék elkészítése a varázsital főzés varázslattal 40 TVP-t vesz igénybe. A következő probléma az elkészítés után jelentkezik: a memóriaelixír használatának módja is a múltba veszett. Talán a homlokodra kell kenni, talán az utolsó cseppig meg kell inni, miközben a hajnalban felkelő nap első sugarai az arcodat cirógatják, mára már senki sem tudja. Mindenesetre érdemes magadnál tartani, hátha kiderül majd egyszer... vagyis semmiféleképpen nem vagy hajlandó másik karakternek átadni. |
MÉRGEZETT MIHLANIL NYÍL (598. TÁRGY) A mihlanil azon kevés anyagok közé tartozik, amelyeket nemcsak hogy bekenhetsz toxyl méreggel, anélkül, hogy a mihlanil tönkremenne, de még a méreg is sokáig megmarad. Nem csoda, hogy a Thargodan kovácsok között közkedvelt ez az 5D6+10 sebzésű, egy mihlanil nyílból és egy csepp toxyl méregből 2 TVP árán elkészíthető lövedék. Sajnos, a mérgezett mihlanil nyilat használat után újra be kell mérgezni. |
FEGYVERMŰVÉSZET Közeledvén a kí tudás csúcsához, tökélyre fejlesztetted a fegyveres harcot. Ökölharcod már korábban is messze felülmúlta a normál halandókét, de most már fegyveres közelharcban is messze jobb vagy, mint egy képzett katona. Ha elegendő időd van a kí energiák koncentrálására, akkor fegyver használata esetén alkalmazhatod a Fegyver Művészetét, ekkor minden egyes támadásodra +2 támadást és +2 sebzést kapsz. Ezt a szövegben az {FM:} felirat fogja jelölni. |
Erő: | 63 (77) | Szint: | 40 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 165 cm |
IQ: | 63 (100) | Támadás: | 56 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 52 (59) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 10/26 év |
Egészség: | 61 (73) | Életpont: | 1045/1133 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 63 (75) | Varázspont: | 2845/416 | Pénz: | 738 arany | Kép. pont: | 41 |
Tudatpont: | 35/2 | Pszi pont: | 480/19 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 265 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10 | ökölvívás: | 37 | szúrófegyverek: | 12 |
vágófegyverek: | 32 (+1) | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 36 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << mágusölő (#422) (180%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 93 | 3. mászás: | 17 |
4. csapdakészítés: | 29 | 5. csapdaészlelés: | 16 | 6. gyógyítás: | 7 |
7. titkosírás: | 5 | 8. felderítés: | 28 | 9. szörnyidomítás: | 13 |
10. teológia: | 81 (+6) | 11. taumaturgia: | 73 | 12. versengés: | 18 (+1) |
13. harcművészetek: | 35 (+1) | 14. zene: | 52 | 15. szörnyismeret: | 38 (+1) |
16. pszi: | 58 (+1) | 17. zárnyitás: | 4 | 18. vadászat: | 5 |
19. vitalitás: | 3 | 20. bányászat: | 31 | 21. úszás: | 9 |
22. főzés: | 24 (+1) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 78 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
segítesz max. 5 TVP-ért |
udvarolsz a 3485. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 3 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 80 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
varkaudar katona (#691) (csak egyszer), uchako (#308) (csak egyszer), halálelementál (#279), Quwaxotix (#961) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098), zombi mágus (#389), bávatag golombár (#165), csontváz lord (#177) (csak egyszer), éjkornis (#228), rubin sárkány (#330), aranyfecske (#283) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (121,4,1) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Symulf rúnája (#182) | kí koncentráció (#69) | szemmelverés (#137) | elme dominanciája (#247) |
tulajdonságpajzs (#26) | csábmosoly (#16) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) |
csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tárgyvédelem (#178) | méregsemlegesítés (#14) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 27, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | agykorbács (#97) | >> | pszi elementál (#221) | |
tisztítótűz (#44) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | Tguarkhan (#212) | villámcsapás (#50) | >> | 19. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 26. szintű lényekre | villámcsapás (#50) | >> | varkaudar katona (#691) | |
pszi ragyogás (#166) | >> | pszi őselementál (#258) | gyóntatás (#56) | >> | Authoricus (#1671) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | taalru (#249) | élőholt pozdorja (#134) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
vakító fény (#43) | >> | őrült varázsló (#255) | pszi ragyogás (#166) | >> | élőholt mágus (#175) | |
az agy kifacsarása (#197) | >> | 30. szintű lényekre | pszi ragyogás (#166) | >> | halálosztó kain (#168) | |
háló (#186) | >> | 28. szintű lényekre | fehérál.roncsolása (#248) | >> | 33. szintű lényekre | |
pszi ragyogás (#166) | >> | 25. szintű lényekre | fehérál.roncsolása (#248) | >> | férfiak (#998) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | nők (#999) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 27, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | 22. szintű lényekre | tompítás (#40) | >> | 20. szintű lényekre | |
hhaar burka II (#162) | >> | purifikátor (#157) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +8 védettség;) státusz: éhes |
ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat: +16 lopás ellen) státusz: OK |
érző szívű dromedár (#753) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
Familiárisod egy barátposzáta. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretném ellenőrizni, hogy tényleg közeledsz-e hozzám. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Mekkora tréfa lenne öt albinó küklopsz kihívása és legyőzése, csak úgy bámulnának azzal az egy bamba szemükkel! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 6 | praglonc hártya (#215) | 2 | pszi kristály (#618) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sziklozug comb (#858) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
589 | arany (#50) | 2 | ében toboz (#578) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | vortex talizmán (#812) |