383. forduló, 385. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 1. 8h:46'
EZ A 522. JÁTÉKHETED, 384. FORDULÓD
523. játékheted kezdete: szept. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX

BALOARG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [249,30] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 65 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+214 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+273 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+54 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-14 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 543.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 538.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 538.]

* 4. KP: hh 2306 1133 0 használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 537.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 516.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 511.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 506.]

* 7. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 501.]

* 8. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 496.]

* 9. KP: vv 26 443 0 elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 494.]
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+11 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 492.]

* 10. KP: vv 188 72 0 elmormolod a 188. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 490.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 488.]

v 96 183 31 elmormolod a 96. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

248 249 250
29
30
31

[183,31] Épületek tűnnek fel. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 478.]

ve 152 120 megveszed a 152. tárgyat 120
Vásároltál 120 vasércet. 480 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

ve 153 200 megveszed a 153. tárgyat 200
Vásároltál 200 pirkitet. 800 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[182,31] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Blounther apó. Itt csata lesz.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés besül. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó testét. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal megcsapod a Blounther apó jobb lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kyorg tőrrel jól megszúrod a Blounther apó jobb oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Nem sikerült a Blounther apó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy és 4 gyöngymangó. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 balkezes gyűrű. 4 272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 44, gyógyulás: 30, összesen: -14 ÉP}

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Egy szürke, a többi ház között megbújó épületre leszel figyelmes, aminek kinézete már gyanúsan egyszerű. A vaskeretes tölgyfaajtón épp egy sunyi árnymanó lendül ki az utcára, és észre sem véve, hogy figyeled, beleveti magát a tömegbe, majd egy a szakállába motyogó törpe zsebébe nyúl, hogy egy kisebb tárgyat emeljen ki belőle. Aztán eltűnik a szemed elől. (699. épület.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[249,30] Kisebb hegyek emelkednek itt. Felfedeztél egy oltárt. Sheran híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ramit követ! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sérült mennydörgő titán. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a mennydörgő titán testét. (7 támadással 312 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a mennydörgő titán talpát. (4 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod a mennydörgő titán talpát. (8 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 344 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Összetipor lábával. 100 életpontot vesztettél. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a mennydörgő titán talpát. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a mennydörgő titán jobb lábát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A mennydörgő titán irtóztató ütéssel sújt le. Nyilván az Erő Öklét használta. (1 támadástól 402 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 92 életpontot vesztettél. A mennydörgő titán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis rubin sárkány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes mennydörgő titán trófeát. 10 313 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1492, sebződés: 953, gyógyulás: 391, összesen: -562 ÉP}

Porrá zúzol 1 varázskövet. (+150 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+995 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [248,30] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egy ősi épület romjait látod. Még az is lehet, hogy valaha egy rakshallion palota volt, amelyet földig rombolt a föld színéről mindent eltörlő háború. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyöngymangó bokrot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy chaktra vadászeb. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a chaktra vadászeb testét. (7 támadással 239 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal megvagdalod a chaktra vadászeb testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Kyorg tőrrel többször eltalálod a chaktra vadászeb jobb vállát. (8 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). A chaktra vadászeb csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Zinthurg pallossal kicsit megvagdalod a chaktra vadászeb jobb oldalát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Kyorg tőrrel megdöfködöd a chaktra vadászeb bal oldalát. (8 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). A chaktra vadászeb csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1380, sebződés: 703, gyógyulás: 375, összesen: -328 ÉP}

[34 pontot használtál fel, van még 444.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[247,30] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy púdersziklát. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ilkin érc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szárnyaló halál. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [246,30] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadkos. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadkos jobb oldalát. (7 támadással 242 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a vadkos testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vadkos testét. (8 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Húsodat át- meg átjárja a vadkos szarva. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 93 életpontot vesztettél. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a vadkos testét. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a vadkos testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A vadkos sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 280 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 70 életpontot vesztettél. A vadkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 533 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1159, sebződés: 731, gyógyulás: 302, összesen: -429 ÉP}


(Továbbmész...) [245,29] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nothar cserjét. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy elemi pulzátor lehet. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor jobb lábát. (7 támadással 240 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal végigvagdosod az elemi pulzátor jobb lábát. (3 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Kyorg tőrrel megdöfködöd az elemi pulzátor egyik csápját. (8 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Zinthurg pallossal párszor súrolva eltalálod az elemi pulzátor szárnyas testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Kyorg tőrrel megdöfködöd az elemi pulzátor szárnyas testét. (8 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Nyelvével az elemi pulzátor eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1341, sebződés: 518, gyógyulás: 326, összesen: -192 ÉP}

Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+2252 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+821 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 410.]

kt 209 15 elkészíted a 209. tárgyat (15 darabot)
Itt nincs óriás lián, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szuperkötelet készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 410.]

v 198 283 15 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

244 245 246 247 248 249 250
28
29
30
31
(245,29) nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923), elemi pulzátor (#440)
(246,30) Sheran oltár, vadkos (#461)
(247,30) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 43. jellempróba, érclelőhely, szárnyaló halál (#456)
(248,30) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 28. jellempróba, chaktra vadászeb (#459)
(249,30) Sheran oltár, érclelőhely, mennydörgő titán (#444)

[283,15] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 43 vas dobónyilat. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [405 pontot használtál fel, van még 5.]

kt 1241 40 elkészíted az 1241. tárgyat (40 darabot)
Sajnos csak 12 vaspánt készítéséhez van elegendő alapanyagod. Sajnos csak 1 vaspánt készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 1 vaspántot. Erőd TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 1.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 5. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -4 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 7. BP: v 14 0 0 elmormolod a 14. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 13, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 525 pontot. A következő körben tehát 521 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CHAKTRA VADÁSZEB (459. SZÖRNY)
A hajdanvolt Esthar birodalom papjainak kedvenc "háziállata" volt ez a nagymacska testbe bújt ragadozó. Az élelemszerző vadászatokon aknázták ki nem mindennapi képességeit. Izmos, ruganyos mozgásával hamar utolérte, éles karmaival pedig pillanatok alatt a földre terítette kiszemelt prédáját, majd mielőtt az még újra menekülni próbálhatott volna, két sárgás szemfogával átharapta áldozata torkát. Ezek a régen még idomítható állatok azóta teljesen megváltoztak, manapság már nem tartoznak engedelmességgel senkinek sem (legalábbis eddig még nem akadt erre érdemes illető). Egész nap a kietlen vidékeket róják, és a bennük rejlő mérhetetlen agresszivitásnak átadva tudatukat, minden jött-ment kalandozót megtámadnak.

SZÁRNYALÓ HALÁL (456. SZÖRNY)
Óriási, denevérszerű teremtményei Leahnak, minden nap új lakókat toboroznak az Árnyvilágnak. Kiáltásuk megállítja a szívet (ezért csak FT-vel fogod megtámadni), harapásuk nyomán megalvad a vér a testedben. Természetesen, a vámpirizációra immúnisak, és csakis mágikus fegyverrel sebezhetőek. A Fény követőinek kötelessége, hogy megtisztítsák tőlük Ghalla földjét!

VADKOS (461. SZÖRNY)
Ha a rég letűnt Esthar császárság bozótos vidékén jársz, nem árt, ha minden pillanatban figyelsz a környék neszeire. Ha nem ezt teszed, könnyen ezeknek a legtermetesebb vaddisznóknál is nagyobb méretű szörnyeknek az áldozatául eshetsz. Meglepő, ahogyan ezek a különös lények a fejük közepén előremeredő hosszú és vaskos szarvaikkal harcolnak, mint a bajvívók, és "fegyverükkel" a legrafináltabb csapásodat is könnyedén hárítani tudják. Ütőfegyverrel a legnehezebb odáig jutni, hogy kérges bőrükön egyáltalán sebezni tudj.

NOTHARCSERJE (922. TÁRGY)
A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad.

ELEMI PULZÁTOR (440. SZÖRNY)
A pulzátorok madárszerű lények, azonban a hasonlóság véget is ér formájuknál. Azok szerint a roelaothi tudósok szerint, akiknek volt szerencséjük pulzátort boncolni, ezek a lények egyáltalán nem hasonlítanak belülről a madarakra. Sőt semmire sem, ami Ghallán őshonos. A pulzátorok minden bizonnyal egy másik dimenzióból származnak, és mivel természetes ellenségük itt nincs, vígan szaporodnak. A pulzátorok az intelligens és félig intelligens lények életenergiájából táplálkoznak, amelyet mérföldekről megéreznek. Természetes, hogy ezért BA parancsot sincs értelme kiadni rájuk, hiszen elbújni úgysem tudsz.

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 313. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 384. fordulód.

Erő: 63 (92) Szint: 49 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 60 (90) Támadás: 82 (86) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 58 (77) Védekezés: 100 (109) Menekülés: 30 % Életkor: 30/33 év
Egészség: 60 (78) Életpont: 1375/1379 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 68 (89) Varázspont: 3045/2103 Pénz: 35089 arany Kép. pont: 40
Tudatpont: 90/15 Pszi pont: 248/795 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 8
Eddig összesen 5999 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 118 TP-t kaptál. Jelenleg 18 127 824 TP-d van. A következő szinthez még 1 872 176 TP szükséges. Trófeáid: mennydörgő titán, triklem drakolder, Friedurgonoma. A 330. fordulódban 2903 arany került a bankszámládra. 3929 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/48 ökölvívás: 7/0 szúrófegyverek: 46/88 (+3%)
vágófegyverek: *19/100 ütőfegyverek: 22/8 lőfegyverek: 24/19
dobófegyverek: 36/75 (+2%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
283,15 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 425
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 105 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/4 (+12%) 2. nyomkövetés: 63/79 (+5%) 3. mászás: 27/97
4. csapdakészítés: 41/92 (+10%) 5. csapdaészlelés: 25/13 6. gyógyítás: 43/98
7. titkosírás: 3/48 8. felderítés: 33/91 9. szörnyidomítás: 14/47
10. teológia: 118/26 (+29%) 11. taumaturgia: 133/47 (+18%) 12. szerencsejáték: 8/66
13. versengés: 28/65 14. harcművészetek: 4/7 15. zene: 111/72
16. szörnyismeret: 21/47 17. pszi: 29/28 (+1%) 18. zárnyitás: 1/94
19. vadászat: 5/55 20. vitalitás: 2/3 21. bányászat: 44/33 (+12%)
22. testépítés: 23/13 23. úszás: 5/32 24. főzés: 27/13
25. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50)
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halálelementál (#279), lélekorzó (#390), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), Rém (#315), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,6,2) vámpirizáció (#1) (15,0) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
Techiulan aurája (#261) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
harci induló (#443) esszenciavédelem 2 (#188) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gonyolék (#13) tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> rubin sárkány (#330) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) gázpajzs (#467) >> smaragd drakón (#321)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! (teljesítve)
2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt!
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 98. labirintus (409,65). Invázióügyi Minisztérium (687): kész. tolvajcéh (699): új. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 15, 16, 18, 30, 41, 43.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1323, az összesen kapott pontszám: 151686.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 28 TU. szükséges még: 142 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4875 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1195 arany (#50) 2 borkonyó bibe (#312) 6 isteni könnycsepp (#260)
44 madártoll (#112) 1 manakristály (#500) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 balkezes gyűrű (#1549) 4 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
1 kaja (#2) 26 pirkit (#153) 2 ramit kő (#226)
3 rézdarab (#70) 1 téfea-agy (#172) 43 vas dobónyíl (#189)
30 vasérc (#152) 1 vaspánt (#1241)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

282 283 284
14
15
16
(283,15) 45. jellempróba, Dornodon oltár, vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek