Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. febr. 5. 15h:03' EZ A 1260. JÁTÉKHETED, 384. FORDULÓD 1261. játékheted kezdete: febr. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: vv 165 86 12 | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot |
* 6. KP: vv 64 72 88 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: v 1 6 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 8. KP: v 169 4 30 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 9. KP: kf 529 223 1559 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 223. tárggyal az 1559. tárgyat |
* 10. KP: vv 53 28 188 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
hu 74 240 246 | hulladék: 74 240 246 |
hu 241 654 122 | hulladék: 241 654 122 |
hu 114 304 124 | hulladék: 114 304 124 |
kb 304 10 | kiveszel a bankból a 304. tárgyat (10 darabot) |
bb 643 328 37 | beraksz a bankba a 643. tárgyat (328 darabot) |
h 522 5 | használod az 522. tárgyat |
h 1225 | használod az 1225. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
h 2372 | használod a 2372. tárgyat |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc jobb oldalát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigvágod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
h 1387 185 60 | használod az 1387. tárgyat |
200 | 201 | 202 | |
48 | |
|
|
49 | |
|
|
50 | |
|
|
[185,60] Lakott területre érkeztél. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
ve 268 20 | megveszed a 268. tárgyat 20 |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [187,59] Folytatod sétádat a házak közt. Utad során felfedezel egy templomot. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[201,49] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! {támadása: 12.}
Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal kilukasztod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin elhibázza az ütést csápjával. A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a sötét gnóm testét. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigmetszed a sötét gnóm testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd az óriáspók testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal végigmetszed az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 67 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az ősdentor fejét. (7 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az ősdentor jobb lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 56 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ősdentor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +34 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 154, gyógyulás: 122, összesen: -32 ÉP}
m 2 1 2 | mozogsz keletre, északkeletre, keletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Teli erőből fejszét dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 fejsze. Lövedékeiddel perforálod az élőholt ősmágus fejét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt ősmágus nyakát. (7 támadással 462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Az élőholt ősmágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 95, gyógyulás: 139, összesen: +44 ÉP}
(Továbbmész...) [203,48] Füves síkságra érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester! {támadása: 30.}
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 26, gyógyulás: 71, összesen: +45 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. Semmi eredménye! Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg ősmágus bal vállát. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Szerencsére nem hatott rád. A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és egy manifeszt.nyúlvány. 2 835 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 46, gyógyulás: 64, összesen: +18 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 51 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 pirkit és egy fokhagyma. 2 835 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 77, gyógyulás: 64, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [204,48] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár! {egyik sebzési módja: 2x 1d6+3.}
Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával iszonyatosan megcsapod a légirozmár mellső uszonyát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár melléd csap a farkával! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal kilukasztod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A drasmólyom feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika testét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a norpadolótika testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 56, gyógyulás: 79, összesen: +23 ÉP}
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 141 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, fejszét ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 fejsze. Több lövedéked átfúrja a csápos otagi jobb első lábát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. {CSTT:} Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a csápos otagi testét. (7 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Pengepajzzsal megkarcolod a csápos otagi nyálkás csápját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A csápos otagi csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 37 életpontot vesztettél. A csápos otagi meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A csápos otagi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 403 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 612, sebződés: 226, gyógyulás: 112, összesen: -114 ÉP}
m 3 2 3 | mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [206,49] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. {támadása: 48.} Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
(Továbbmész...) [207,50] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
im 0 2 | imádkozol |
ef 10 518 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: le 529 223 0 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat a 223. tárgyat |
* 3. BP: kf 254 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: kf 466 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
KÖDMEDÚZA (449. SZÖRNY) Az Árnyékvilágban mindennek, ami a valós világban létezik, van valamiféle torz tükörképe - ahogy a szárazföldeknek, úgy az óceánoknak is. Az óceánok mélyén az iszonyatos nyomás miatt néha repedések keletkeznek a két dimenziót elválasztó szöveten, és ezen teremtmények suhannak át a valós világba. Teremtmények, amelyek esszenciája a nemlét, tápláléka pedig az élők energiája. E lények ködszerű testét a valódi tenger gyorsan szétmosná, ezért a felszínre emelkedve, a szárazföldön kezdenek vadászni. Ezek egyike a tudat nélküli ködmedúza. Legfeljebb mágikus fegyverrel sebezheted meg, és azok közül is a szúrófegyverrel nem sokat érsz laza ektoplazmájával szemben. Szerencsére, a mágiával szemben nem ellenálló. Óvakodj az érintésétől (csak direkt FT paranccsal fogod megtámadni). |
HATALOMVARÁZS (220. VARÁZSLAT) Egy egyszerű, de igencsak praktikus varázslat: elmondásakor minden tulajdonságod megnő kettővel! A varázslat hatása egészen a következő táborozásod végéig tart, de hogy ne okozzon problémát, pl. tulajdonság fejlesztéskor, egy második V 220 paranccsal TVP és VP költség nélkül kikapcsolhatod bármikor. A hatalomvarázs elmondása 25 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense nincs. |
Erő: | 52 (66) | Szint: | 34 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 42 (47) | Támadás: | 43 (46) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 41 (43) | Védekezés: | 64 (70) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 73/97 év |
Egészség: | 50 (52) | Életpont: | 601/601 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 55 (68) | Varázspont: | 792/132 | Pénz: | 41348 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 50/2 | Pszi pont: | 193/459 | Halhatatlanság: | 4 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/4 | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 17/37 |
vágófegyverek: | 35/8 (+3%) | ütőfegyverek: | 38/61 (+2%) | lőfegyverek: | 12/32 |
dobófegyverek: | 30/44 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: Mjölborg kalapácsa (#523) << kvazár kard (#297) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); bumeráng (#249) (25 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
207,50 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92, 87 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/26 | 2. nyomkövetés: | 72/85 | 3. mászás: | 20/32 (+8%) |
4. csapdakészítés: | 29/88 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 20/46 | 6. gyógyítás: | 34/65 |
7. titkosírás: | 17/16 | 8. felderítés: | 31/19 | 9. szörnyidomítás: | 10/59 |
10. teológia: | 50/54 (+25%) | 11. taumaturgia: | 50/74 (+3%) | 12. szerencsejáték: | 2/10 |
13. versengés: | 7/42 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 17/16 |
16. szörnyismeret: | 56/27 | 17. pszi: | 28/6 (+1%) | 18. zárnyitás: | 17/31 |
19. vadászat: | 14/13 | 20. vitalitás: | 2/20 | 21. bányászat: | 40/26 (+4%) |
22. úszás: | 19/18 | 23. főzés: | 11/95 | 24. csapatmunka: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 20 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot, csak egyszer), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 19, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68), csontgólem (#392), kputtyintó csalán (#247), lidércúr (#252), élőholt ősmágus (#179), triklem drakolder (#275) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 15 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (94,41,1) | méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) (4,30) | Techiulan aurája (#261) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) |
pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
puha ütés (#60), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az önmegtartóztatás igazi tesztje ez: IMádkozz úgy, hogy előtte legalább 15 körig nem KUTatsz csatamezőn! |
2.) Lássuk, képes vagy-e leküzdeni a kihívás tornyának legmagasabb szintjét - bizonyítékképp használj tiltott teleportot! |
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 87, 92, 94, 95, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 192, 245, 278. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 3, 5, 12, 33, 35, 36, 43, 44, 46, 47, 49, 52. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 376, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45900. |
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 66 TU. szükséges még: 24 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 236 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
43 | arany (#50) | 1 | csontkulcs (#74) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | darázsfarok (#654) | 3 | dözmöng szív (#122) | 19 | drótszőr (#37) | |||
1 | fejsze (#1240) | 35 | kaktusztüske (#114) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kőszem (#304) | 4 | küklopsz szem (#643) | 2 | nagy aranykulcs (#246) | |||
3 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | smaragd kulcs (#241) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 5 | tudás gyöngye (#522) | 2 | varázskő (#305) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dentor bőr (#551) | 1 | fokhagyma (#403) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | pirkit (#153) | 1 | szögletes kő (#17) | |||
2 | ugh méreg (#166) |
200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | |
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
|
|