Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. febr. 14. 9h:13' EZ A 388. JÁTÉKHETED, 383. FORDULÓD 389. játékheted kezdete: febr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 224. varázslatot |
hh 1253 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő nyakát. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel jól megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr fekete torát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Sárkánytőrrel felnyársalod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 893 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 7, gyógyulás: 41, összesen: +34 ÉP}
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
kf 560 531 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal |
vv 112 157 73 | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 73. varázslatot |
ftv 33 699 | felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 699. szörnyet |
ftv 89 782 | felt. tám/véd. varázslat a 89. varázslatot a 782. szörnyet |
ftv 89 790 | felt. tám/véd. varázslat a 89. varázslatot a 790. szörnyet |
t 333 126 135 | támadod a 333. szörnyet a 126. szörnyet a 135. szörnyet |
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Lakott területre érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Bargvundgandendi még mindig itt téblábol a városban. Ezek szerint nem talált alkalmas csapatot a sárkányvár kifosztására. Ismét elgondolkodsz rajta, hogy talán mégis csak érdemes lenne többedmagaddal ellátogatni arra a helyre. (4. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen keletre 84, délre 48 mérföldre teljesítheted.) Találkozol egy ismerős, rejtélyes troll kalandozóval. Köpönyeg rejti a felszerelését. Kurtán feléd biccent, aztán továbbáll. (15. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
be 686 2 | bemész a 686. épületbe |
fa 328 4363 22 | feladod a 328. tárgyat a 4363. kalandozónak (22 darabot) |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a purifikátor császár testét. (7 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a purifikátor császár testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 652, sebződés: 44, gyógyulás: 116, összesen: +72 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: bazaltelementál, agyagelementál, Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (113 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Shear'niz'il testét. (7 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Shear'niz'il vörös fellegeit. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A Shear'niz'il cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (6 támadástól 210 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy skarlátia. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Shear'niz'il szilárd részeit. (7 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Shear'niz'il testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Hatalmas mancsaival a Shear'niz'il lábadat és hasadat üti. (6 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy skarlátia varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Shear'niz'il még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 életköves gyűrű. 18386 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1388, sebződés: 508, gyógyulás: 288, összesen: -220 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát a másikra ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás oszlopos lábát. (7 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 130 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel jól megszurkálod a viharóriás testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 775, sebződés: 130, gyógyulás: 106, összesen: -24 ÉP}
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (59 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a méregféreg ízelt testét. (7 támadással 512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a méregféreg ízelt testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). A méregféreg harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel kicsit megsebzed a méregféreg testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a méregféreg testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A méregféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 2 toxylt.) 11431 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1008, sebződés: 223, gyógyulás: 181, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [309,96] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy fattylord. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 366 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fattylord fejét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fattylord testét. (7 támadással 522 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a fattylord bal lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiacsóva varázslatot. 201 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 12 arany. 13780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1081, sebződés: 340, gyógyulás: 123, összesen: -217 ÉP}
(Továbbmész...) [308,97] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Egy ében sárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 365 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 45 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány jobb szárnyát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (89 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod az ében sárkány testét. (7 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az ében sárkány jobb oldalát. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Előremozdulva, az ében sárkány kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel megérinted az ében sárkány testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ében sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ében sárkány fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs, egy arany papi karkötő, 13 arany, egy réz papi karkötő és egy fekete gyöngy. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 630, gyógyulás: 185, összesen: -445 ÉP}
ek 116 80 830 | t. energia kisütése: 116 80 830 |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
be 127 | bemész a 127. titkos labirintusba |
kf 475 467 303 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 467. tárggyal a 303. tárgyat |
lm 24 20 20 | mozogsz 24 20 20 |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csattogó kígyó testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a csattogó kígyó ágaskodó testét. (7 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a csattogó kígyó bal oldalát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 147 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Bronz taiderrel megérinted a csattogó kígyó testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a csattogó kígyó testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 134 életpontot vesztesz.) A csattogó kígyó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 984, sebződés: 281, gyógyulás: 181, összesen: -100 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a haprszagú Thargodan testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a haprszagú Thargodan testét. (7 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a haprszagú Thargodan testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A haprszagú Thargodan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod a haprszagú Thargodan fejét. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a haprszagú Thargodan testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A haprszagú Thargodan megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A haprszagú Thargodan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 11859 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1067, sebződés: 289, gyógyulás: 209, összesen: -80 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a haprszagú Thargodan fejét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a haprszagú Thargodan testét. (7 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a haprszagú Thargodan jobb oldalát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A haprszagú Thargodan kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel jól megszurkálod a haprszagú Thargodan testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a haprszagú Thargodan jobb lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) A haprszagú Thargodan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11859 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1060, sebződés: 242, gyógyulás: 206, összesen: -36 ÉP}
lm 25 25 25 | mozogsz 25 25 25 |
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a haprszagú Thargodan fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a haprszagú Thargodan bűzlő mellényét. (7 támadással 460 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a haprszagú Thargodan fejét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). A haprszagú Thargodan megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel többször eltalálod a haprszagú Thargodan bal oldalát. (3 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi hatás! Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a haprszagú Thargodan jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-4 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11859 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 998, sebződés: 250, gyógyulás: 194, összesen: -56 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lázadó hapral fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lázadó hapral csúszó-mászó testét. (7 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a lázadó hapral testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Vér kezd ömleni a jobb combodból a lázadó hapral harapása nyomán. (1 támadástól 329 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 halcsontot. 8435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 716, sebződés: 329, gyógyulás: 134, összesen: -195 ÉP}
Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lázadó hapral testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra ugrasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a lázadó hapral testét. (7 támadással 467 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a lázadó hapral csúszó-mászó testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Vér kezd ömleni a jobb combodból a lázadó hapral harapása nyomán. (1 támadástól 377 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-9 védettség). A lázadó hapral most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 halcsontot. 8435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 670, sebződés: 377, gyógyulás: 125, összesen: -252 ÉP}
Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a lázadó hapral testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a lázadó hapral testét. (7 támadással 456 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Sárkánytőrrel többször eltalálod a lázadó hapral csúszó-mászó testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Vér kezd ömleni a bal combodból a lázadó hapral harapása nyomán. (1 támadástól 348 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-9 védettség). A lázadó hapral még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 halcsontot. 8435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 348, gyógyulás: 132, összesen: -216 ÉP}
lm 27 27 27 | mozogsz 27 27 27 |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% tau] Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan raktfőnök bal oldalát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Molekulákra dezintegrálódik kedvenc tárgyad, egy Thargodan esszencia. Ezért megfizetsz, rém! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Thargodan raktfőnök vérdühös arcát. (7 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan raktfőnök vértől koszos kezét. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan raktfőnök megcsapja a fejedet. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A Thargodan raktfőnök kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Agyarával a Thargodan raktfőnök a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a Thargodan raktfőnök bal vállát. (7 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan raktfőnök testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan raktfőnök megcsapja a fejedet. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A Thargodan raktfőnök harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a Thargodan raktfőnök néhányszor agyarával! (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1358, sebződés: 550, gyógyulás: 266, összesen: -284 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [+1% tau] Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan raktfőnök testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. A következő pillanatban egy apró pukkanás kíséretében eltűnik szeretett tárgyad, egy vortex amulettje! Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan raktfőnök vérdühös arcát. (7 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan raktfőnök jobb karját. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A Thargodan raktfőnök csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) A Thargodan raktfőnök harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) Beléd öklel a Thargodan raktfőnök! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Thargodan raktfőnök testét. (7 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Thargodan raktfőnök testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A Thargodan raktfőnök néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Mellkasodba bök a Thargodan raktfőnök néhányszor agyarával! (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A Thargodan raktfőnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19070 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1372, sebződés: 535, gyógyulás: 268, összesen: -267 ÉP}
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
v 198 350 74 | elmormolod a 198. varázslatot |
[350,74] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted.
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Egy kisebb településhez érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
ve 189 50 | megveszed a 189. tárgyat 50 |
ve 643 10 | megveszed a 643. tárgyat 10 |
kf 189 560 531 | kézbeveszed/felveszed a 189. tárgyat az 560. tárggyal az 531. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 291 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 132 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 86 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (95 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a zafír sárkány testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). A zafír sárkány a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Bronz taiderrel többször eltalálod a zafír sárkány testét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A zafír sárkány beleharap a kezedbe. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 102 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy sárga erőöv, egy ezüst papi karkötő, 3 vasérc, egy umbatari karkötő, 12 arany és egy aranygyűrű. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1395, sebződés: 763, gyógyulás: 215, összesen: -548 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a smaragd drakón testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a smaragd drakón csontos pofáját. (7 támadással 471 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a smaragd drakón pikkelyes testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A smaragd drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 145, gyógyulás: 138, összesen: -7 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). [+1% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 213 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 73 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 mérg. ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Folrang jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Telibe kapod a lángcsóvát. (233 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 2 varkaudar pálinka, 2 főnixtoll, 4 ezüstshuriken, 2 fokhagyma. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 519, gyógyulás: 4, összesen: -515 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra ugrasz. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 148, gyógyulás: 0, összesen: -148 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
m 7 6 7 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, északnyugatra |
m 8 | mozogsz északra |
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
szk 635 336 338 | keresed a 635. szörnyet a 336. szörnyet a 338. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 533. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
* 7. BP: | visszadátumozás kérelem |
DIREKT KONTAKTUS I. (121. TÁMADÓ PSZI KÉPESSÉG) A Direkt Kontaktus egy speciális támadó pszi képesség, amelyet a Pszi-Acéltornyon való áthatolásra fejlesztettek ki. Használatakor az ellenfél dobhat egy mentődobást, és ha az sikertelen, elveszíti összes pszi pontját, és ennek egy részét megkapod (de nem mehet a max. érték háromszorosa fölé). A kapott pszi pont a pszi szakértelmedtől függ, de nem lehet több egy bizonyos értéknél (kb. 120 pszi pont). A Direkt Kontaktus I. ismerete egyben immunitást is jelent a vele való támadással szemben! Tehát ha ellenfeled is ismeri a Direkt Kontaktus I-et, nem szívhatod el pszi pontját. (Ezt automatikusan megérzed, és ilyenkor nem használod a képességet.) A használata 35 pszi pontba kerül. (Megjegyzés: azoknak a szörnyeknek van pszi pontja, amelyek pszi támadást használnak.) A direkt kontaktus I-et és II-t összesen legfeljebb háromszor használhatod egy körben (ebbe nem számít bele a sikertelen használat.) |
ADAMANTIT (627. TÁRGY) Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Nem véletlen, hogy soha egyetlen bányász sem adja át vagy el az adamantitot, legfeljebb megsemmisíti, ha nincs már rá szüksége (D 627 parancs). Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára. |
FILOFAXÁCIÓ (277. VARÁZSLAT) Biztos találkoztál már a kissé céltalan érzéssel egy-egy küldetés befejezése után: most akkor merre és hogyan tovább? Aztán beugrott, hogy még valahova menned kellene, hiszen meg is ígérted valakinek, de bárhogy is erőlködsz, nem jut eszedbe, hogy hol is történt ez! Nos, a visszaemlékezés megkönnyítésére itt ez a praktikus varázslat. Miközben öklödbe zársz egy fényesen csillogó aranyérmét, és elköltesz 20 varázspontot, rövid utazásra indulsz az emlékeidben, és megtudod, melyek azok az épületek, melyekben küldetést vállaltál, és még nem teljesítetted. Többnyire a küldetés milyenségére vonatkozóan is kapsz némi támpontot, de nem mindig pontosan, hiszen ehhez sokkal mélyebbre le kellene ásni, mint azt ekkora energia-befektetéssel megtehetnéd. A varázslattal való emlékezés ideje: 10 TVP-nyi. |
NAGY ÓNIXKULCS (1111. TÁRGY) A nagy ónixkulcs nyelére ugyanolyan denevérmintát véstek, mint a Dornodon-papok szent szimbólumának közepére. A törhetetlen anyagból készült mágikus kulcs nyit valahol egy ajtót, ami minden bizonnyal fontos helyre vezet. Máskülönben nem vállalták volna készítői ennek a nehezen készíthető varázstárgynak a létrehozásával járó számtalan nehézséget. Persze csupán az élet a megmondhatója, hol van ez az ajtó, és mikor jön el a pillanat, hogy előtte állhatsz. Addig is, a jövőre gondolva, a nagy ónixkulcsot nem leszel hajlandó átadni senkinek. |
NOTHARCSERJE (922. TÁRGY) A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad. |
KREOMMAT-LILIOM (924. TÁRGY) A kreommat-liliom Kelet-Ghallán őshonos, levél nélküli növény. Csupasz ágainak végén időnként csodás virágok nyílnak, mely, ha megvilágítja a déli nap fénye, a szivárvány minden színében tündököl. A kreommat liliom szirma gyakran keresett alkotóanyag, mely elengedhetetlen az egyes varázsitalok készítésékor. A szemcsés por, mely a puha virágszirmokon összegyűlik, egyes híresztelések szerint erőnövelő hatású. A kreommat hajtást KT 925 paranccsal gyűjtheted be a bokorról, de egy körben egy bokorról max. egyet, 5 TVP-ért. |
FOLRANG (331. SÁRKÁNY) Folrang, az ősöreg rubin sárkány nagyúr egyesek szerint már akkor a Sötét Földön élt, amikor azt még nem a Thargodanok uralták, hanem egy békés civilizáció. Folrang a létező legravaszabb és leghatalmasabb sárkány. Az elmúlt ezer év során mégis több alkalommal próbálták mágusok, óriások és Thargodanok megszerezni legendás kincsét, de hiába, főként azért, mert az öreg hüllő az elmúlt évek során teljesen immúnissá vált a sajátján kívül mindenféle mágiára. Egyesek szerint Folrang halhatatlan, ha valaki képes is lenne elpusztítani a fizikai testét, hamarosan újramaterializálódna. Mindenesetre tény, hogy ha a Sötét Földön egy 40. szintű kalandozónak kedve támad öngyilkosságot elkövetni, keresve sem találhat gyorsabb és fájdalommentesebb halálnemet, mint meglátogatni Folrang barlangját. Hogy nehogy inadba szálljon a bátorságod az utolsó pillanatban, nem árt egy FT 331 parancsot kiadnod. |
Erő: | 56 (79) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 54 (68) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 46 (59) | Védekezés: | 98 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/53 év |
Egészség: | 46 (59) | Életpont: | 701/576 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 30 |
Szerencse: | 52 (73) | Varázspont: | 2195/368 | Pénz: | 65 arany | Kép. pont: | 69 |
Tudatpont: | 28/20 | Pszi pont: | 227/9 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 21 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/24 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 48/7 (+7%) |
vágófegyverek: | 7/74 | ütőfegyverek: | 22/81 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 39/23 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (200%) << mandibulakasza (#127) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 1064 időszaki: 65 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 | 2. nyomkövetés: | 93/22 (+27%) | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 22/57 | 5. csapdakészítés: | 20/36 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/99 |
7. gyógyítás: | 16/91 | 8. titkosírás: | 15/27 | 9. felderítés: | 32/27 |
10. szörnyidomítás: | 12/19 | 11. teológia: | 111/45 (+46%) | 12. taumaturgia: | 119/5 (+24%) |
13. szerencsejáték: | 5/32 | 14. versengés: | 21/61 | 15. zene: | 3/55 |
16. szörnyismeret: | 47/7 (+20%) | 17. pszi: | 32/3 (+3%) | 18. zárnyitás: | 22/85 |
19. vadászat: | 10/77 | 20. vitalitás: | 5/47 | 21. bányászat: | 30/16 (+5%) |
22. úszás: | 5/75 | 23. csapatmunka: | 3/12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261), halálmadár (#351), Raia angyala (#333) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +71 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +71 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (98,42,2) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | jellemrejtés (#23) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs III (#127) | esszenciavédelem (#165) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) |
tárgyvédelem (#178) | agyburok (#90) | mágikus ütés (#147) | hatalomvarázs (#220) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | tűzmágia (#157) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
35. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | armageddon (#218) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
háló (#186) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | izomernyesztés (#33) | >> | haprszagú Thargodan (#699) | |
villámsújtás (#89) | >> | vámpírféreg (#782) | villámsújtás (#89) | >> | skarlátdémon (#790) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Thargodan berzerker (#377) | pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | |
lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
676 | arany (#50) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
4 | ezüstshuriken (#327) | 2 | fokhagyma (#403) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
39 | gyógykenőcs (#313) | 1 | Huddens elixírje (#830) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 15 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 4 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
4 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | 2 | ragasztó (#83) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | spiritusz (#170) | |||
22 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) | 3 | vasérc (#152) | 18 | víz (#27) | |||
1 | vortex amulettje (#607) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | adamantit (#627) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 7 | borkonyó bibe (#312) | |||
2 | csalánvirág (#582) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | 5 | ében toboz (#578) | |||
1 | életköves gyűrű (#1572) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | |||
3 | halcsont (#390) | 1 | kék orchidea (#68) | 9 | küklopsz szem (#643) | |||
1 | lótuszvirág (#447) | 1 | nagy ónixkulcs (#1111) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sárga erőöv (#276) | 1 | sárkányfog (#617) | 12 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | sötét tekercs (#535) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | szögletes kő (#17) | |||
1 | toxyl (#591) | 1 | umbatari karkötő (#278) | 50 | vas dobónyíl (#189) |