Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. szept. 7. 8h:02' EZ A 430. JÁTÉKHETED, 381. FORDULÓD 431. játékheted kezdete: szept. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3422 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 9 |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok fejét. (7 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszbajnok jobb lábát. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod a káoszbajnok állatpofáját. (8 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a káoszbajnok újra meg újra lecsap. (4 támadástól 50 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a káoszbajnok állatpofáját. (3 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Kyorg tőrrel jól megszurkálod a káoszbajnok testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 787, sebződés: 117, gyógyulás: 181, összesen: +64 ÉP}
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: hh 2306 1133 0 | használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 5. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 6. KP: v 1 20 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
* 8. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 9. KP: vv 26 443 0 | elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot |
* 10. KP: vv 188 72 0 | elmormolod a 188. varázslatot a 72. varázslatot |
v 198 362 74 | elmormolod a 198. varázslatot |
416 | 417 | 418 | |
57 | |
|
|
58 | |
|
|
59 | |
|
|
[362,74] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Találsz egy sárkánybarlangot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Black Hole Sun hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. Semmi eredménye! (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón farkát. (7 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a zafír drakón farkát. (4 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a zafír drakón csontos pofáját. (8 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Zinthurg pallossal megkarcolod a zafír drakón bal hátsó lábát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a zafír drakón testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zafír drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 72, gyógyulás: 142, összesen: +70 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi jobb karját. (7 támadással 198 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi jobb oldalát. (4 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Kyorg tőrrel megdöfködöd a Notermanthi nyakát. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, 17 arany és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. 5 480 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 30, gyógyulás: 79, összesen: +49 ÉP}
(Továbbmész...) [360,72] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Észreveszel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ősöreg góliát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 207 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal megvagdalod az ősöreg góliát testét. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ősöreg góliát óriási talpát. (8 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod az ősöreg góliát jobb lábát. (4 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Kyorg tőrrel megdöfködöd az ősöreg góliát testét. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Az ősöreg góliát egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Az ősöreg góliát szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 20 553 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1410, sebződés: 330, gyógyulás: 311, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [360,71] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra.
(Feltételes támadás:) Egy márvány sárkány! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés besül. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 36 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány nyakát. (7 támadással 208 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (90 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal megvagdalod a márvány sárkány jobb vállát. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a márvány sárkány óriási karmát. (8 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). A márvány sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A márvány sárkány néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Zinthurg pallossal megvagdalod a márvány sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Kyorg tőrrel többször eltalálod a márvány sárkány testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). A márvány sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy vaskulcs, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fekete gyöngy, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 8 arany, egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1211, sebződés: 620, gyógyulás: 295, összesen: -325 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok jobb oldalát. (7 támadással 81 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszbajnok testét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a káoszbajnok testét. (8 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a káoszbajnok testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a káoszbajnok testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 786, sebződés: 115, gyógyulás: 179, összesen: +64 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír drakón pikkelyes testét. (7 támadással 74 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír drakón pikkelyes testét. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Kyorg tőrrel megdöfködöd a zafír drakón testét. (8 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a zafír drakón jobb oldalát. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Kyorg tőrrel megérinted a zafír drakón testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 9 317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 710, sebződés: 77, gyógyulás: 151, összesen: +74 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró bal lábát. (7 támadással 201 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi báró izmos testét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi báró testét. (8 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Zinthurg pallossal végigvagdosod a Notermanthi báró testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Kyorg tőrrel megdöfködöd a Notermanthi báró izmos testét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). A Notermanthi báró mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. A Notermanthi báró szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 11 arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 16 747 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1029, sebződés: 238, gyógyulás: 239, összesen: +1 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg egyik lábát. (7 támadással 213 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a taalru herceg jobb karját. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod a taalru herceg tigristestét. (8 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Zinthurg pallossal megkarcolod a taalru herceg testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Kyorg tőrrel meghorzsolod a taalru herceg testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru herceg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A taalru herceg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy arany, egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 10 961 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 737, sebződés: 98, gyógyulás: 174, összesen: +76 ÉP}
m 8 7 6 | mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra |
A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 169 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-22 támadás). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az Arsa fejét. (7 támadással 207 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (102 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod az Arsa testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Kyorg tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Arsa testét. (8 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Zinthurg pallossal végigvagdosod az Arsa testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Kyorg tőrrel többször eltalálod az Arsa fejét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Az Arsa megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Az Arsa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Arsa potrohgyűrűje. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 6 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 6 toxylt.) 17 428 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1081, sebződés: 510, gyógyulás: 226, összesen: -284 ÉP}
(Továbbmész...) [359,69] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy káoszbajnok. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszbajnok állatpofáját. (7 támadással 82 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rohansz. Zinthurg pallossal hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszbajnok állatpofáját. (4 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a káoszbajnok jobb karját. (8 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a káoszbajnok nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal többször mélyen végigmetszed a káoszbajnok jobb lábát. (4 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod a káoszbajnok tetovált testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A káoszbajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 963 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 832, sebződés: 89, gyógyulás: 183, összesen: +94 ÉP}
(Továbbmész...) [358,69] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. A feléd közeledő árnylord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord fejét. (7 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az árnylord bal oldalát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Kyorg tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az árnylord testét. (8 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Az árnylord fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Zinthurg pallossal végigvágod az árnylord jobb vállát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod az árnylord jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az árnylord, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 5 818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 453, sebződés: 138, gyógyulás: 123, összesen: -15 ÉP}
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [359,67] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy viharóriás. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 27 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás villámló testét. (7 támadással 211 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra támadsz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a viharóriás testét. (4 támadással 287 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a viharóriás testét. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 10 705 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 783, sebződés: 135, gyógyulás: 134, összesen: -1 ÉP}
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
357 | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | 363 | |
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
[360,64] Egy kisebb településhez érkeztél.
be 686 3 | bemész a 686. épületbe |
ef 20 527 | energia fejlesztése 20 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
szk 339 237 319 | keresed a 339. szörnyet a 237. szörnyet a 319. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 4. BP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: h 238 40 0 | használod a 238. tárgyat |
* 6. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. BP: v 14 0 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
MOA JÁDEKŐ (382. TÁRGY) A jáde egy féldrágakő, amelynek megmunkálásához igazán csak az ősi mesterek értettek. Ez a miniatűr mestermű egy parányi szobrot ábrázol, minden bizonnyal egy régi, Moa isten. |
LÁVATÓ (595. TEREPTÁRGY) A Sötét Földön gyakoriak a repedések, amelyeken keresztül izzó láva bugyog fel a mélyből. Nyilvánvalóan érdemes nagy ívben elkerülnöd ezt az izzóan forró tüneményt, különösen, mert a lávató környékén gyakran tartózkodnak Thargodanok, akik szórakozásból visítozó mópatokat vagy más rabszolgákat dobálnak a lávatóba, hogy röhögve szemléljék, amint áldozatuk elég. |
KÁTRÁNYGÖDÖR (579. TEREPTÁRGY) A feketén fortyogó kátránnyal teli gödörbe, ha belelépsz, jaj neked! Még akkor is, ha a Thargodanok előszeretettel fürdenek benne. Ennek ellenére, maga a kátrány hasznos lehet, ha egy speciálisan erre a célra készített tartóba sikerül gyűjteni belőle, a KT 580 paranccsal, 5 TVP árán. |
TUDATI ERŐSÍTÉS (527. TUDATI KÉPESSÉG) Köztudomású, hogy a klasszikus lőfegyverek hatékonyságát két tényező befolyásolja: a pontosság, és a kilőtt lövedék sebessége. A dobófegyverek esetében ez annyiban módosul csupán, hogy gyakorlatilag bármilyen elegendően kicsi, és elegendően hegyes eszközt elhajíthatsz, ha van hozzá megfelelő szakértelmed. Miután tudatotok megtapasztalta a magasabb szintű kasztroplanáris eggyé válás élményét, szinte egyszerre ismertétek fel e tényezők tökéletesítésének új lehetőségét is. Ha a karod erejét, amivel az íj idegét hátrahúzod, vagy a dobótőrt lendíted ötven tudattársad mentális ereje sokszorozza, ha a kezed remegését ötven tudattársad koncentrációja csillapítja, nem lehet kérdéses, miféle fenomenális eredményt fogsz produkálni! Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy elmétek eggyé váljon, és ez a frenetikus hatás bekövetkezzen! [Mostantól távolsági fegyvered a tapasztalati szinted egytizedével fog többet sebezni. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás teljesen automatikus.] |
Erő: | 61 (90) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 60 (90) | Támadás: | 82 (86) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 58 (77) | Védekezés: | 100 (109) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 30/33 év |
Egészség: | 60 (78) | Életpont: | 1373/1377 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 68 (89) | Varázspont: | 3039/922 | Pénz: | 39069 arany | Kép. pont: | 40 |
Tudatpont: | 90/1 | Pszi pont: | 248/718 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 8 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/48 | ökölvívás: | 7/0 | szúrófegyverek: | 46/78 (+2%) |
vágófegyverek: | 19/96 (+52%) | ütőfegyverek: | 22/8 | lőfegyverek: | 24/19 |
dobófegyverek: | 36/66 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
359,67 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 425 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 83 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 31/80 | 2. nyomkövetés: | 63/49 | 3. mászás: | 27/82 (+7%) |
4. csapdakészítés: | 41/65 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 25/13 | 6. gyógyítás: | 43/98 |
7. titkosírás: | 3/48 | 8. felderítés: | 33/91 | 9. szörnyidomítás: | 14/47 |
10. teológia: | 117/9 (+35%) | 11. taumaturgia: | 132/97 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 8/66 |
13. versengés: | 28/65 | 14. harcművészetek: | 4/7 | 15. zene: | 111/22 (+50%) |
16. szörnyismeret: | 21/47 (+27%) | 17. pszi: | 29/22 (+4%) | 18. zárnyitás: | 1/94 |
19. vadászat: | 5/55 | 20. vitalitás: | 2/3 | 21. bányászat: | 44/13 (+31%) |
22. testépítés: | 22/42 (+50%) | 23. úszás: | 5/32 | 24. főzés: | 27/2 |
25. csapatmunka: | 1/36 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 160 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50) |
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halálelementál (#279), lélekorzó (#390), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), Rém (#315), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (98,6,2) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (8,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
Techiulan aurája (#261) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
harci induló (#443) | esszenciavédelem 2 (#188) | mentális pajzs (#72) | feltámadás (#168) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | gonyolék (#13) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | rubin sárkány (#330) | fehér glóbusz (#47) | >> | Notermanthi báró (#323) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír drakón (#320) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Sötétség Hercege (#296) | gázpajzs (#467) | >> | smaragd drakón (#321) | |
gázpajzs (#467) | >> | smaragd sárkány (#326) | elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK; |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! (teljesítve) |
2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt! |
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 98. labirintus (409,65). Invázióügyi Minisztérium (687): kész. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 15, 16, 18, 30, 41, 43. |
Kész: 47. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1320, az összesen kapott pontszám: 151530. (összesen ölhető: 1320 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
az őrzők ébersége (312) |
álomharc (332) |
kétkezes harc (338) |
kavicselementál (350) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1046 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | madártoll (#112) | 2 | rézdarab (#70) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
889 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 5 | arkog kő (#632) | |||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | Fekete Kehely (#283) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
1 | moa jádekő (#382) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | pular kristály (#239) | |||
3 | ramit kő (#226) | 2 | sárkányfog (#617) | 1 | sötét ital (#284) | |||
1 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
358 | 359 | 360 | |
66 | |
|
|
67 | |
|
|
68 | |
|
|