37. forduló, 39. forduló, Sendiel, a dalnok összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. febr. 29. 12h:16'
EZ A 76. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD
77. játékheted kezdete: márc. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4848
SZÁMLA : XXXX

SENDIEL, A DALNOK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [27,-4] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+6 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+25 pszi pont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy mélységi grittang fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 167.]

* 1. KP: TVP spórolása: 23 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 23 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [23 pontot használtál fel, van még 144.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 407. tárgyat
Leveszed a Halatir kalapját, majd a fejedre teszed a bronz fejpántot. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 139.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

v 4 elmormolod a 4. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 134.]

m 8 mozogsz északra
[27,-5] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Ez Hrók erdejének a széle. Látsz egy kék orchideacserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy fabontó szójer. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Párszor kipécézted a fabontó szójer jobb hátsó lábát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a fabontó szójer fejét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a fabontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A fabontó szójer fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fabontó szójer barna testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a fabontó szójer testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A fabontó szójer feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. Kimetszel magadnak egy megfelelő fabontó szójer trófeát. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gyilkos tetű bal első lábát. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a gyilkos tetű bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a gyilkos tetű bal első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a gyilkos tetű jobb oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+10 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+11 életerő.) [50 pontot használtál fel, van még 84.]

kt 68 3 elkészíted a 68. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 kék orchideát. [18 pontot használtál fel, van még 66.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[28,-5] Fák, mindenütt csak fák. Találsz egy manilla-fát.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kiforgatod a zsebeidet, de egyikben sem találsz 20 aranyat a belépőre. Szomorúan búcsút intesz ezeknek a különleges embereknek.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [29,-4] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Csak egy gorombilla. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gorombilla testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gorombilla jobb lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a gorombilla jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával oldalba lök. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [30,-4] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gorombilla. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 3 kerek kő. Megsoroztad a gorombilla bal vállát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gorombilla szőrös mellkasát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a gorombilla jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy fabontó szójer. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 3 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a fabontó szójer jobb hátsó lábát. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fabontó szójer fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a fabontó szójer barna testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A fabontó szójer belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával végigvágod a fabontó szójer jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a fabontó szójer bal hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a fabontó szójer, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A fabontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 fabontót. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 36.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[31,-4] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy pókvadász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a pókvadász testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a pókvadász bal első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a pókvadász fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A pókvadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+11 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Darlan orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alattomos manó lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 13 életpontot vesztettél. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az alattomos manó jobb karját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod az alattomos manó hadonászó öklét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [30 pontot használtál fel, van még 6.]

e 40 élelemszerzés 6 pontért
Semmi. Több szerencsét legközelebb. [6 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 59 keresed az 59. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy pókvadászt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: TVP elővétele: 23 pontért
Felszabadítottunk neked 23 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 20.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1262. tárgyat
Leveszed a bronz fejpántot, majd a fejedre teszed a Halatir kalapját. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 4. BP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Némi zenei tapasztalattal a hátad mögött, talán most már sikerült közepesen élvezhető muzsikát előadni. [20 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 177 pontot. A következő körben tehát 177 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Sendiel, a dalnok , egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Elenios követője vagy. Ez a 38. fordulód.

Erő: 17 Szint: 9 Merészség: 6/5 Magasság: 162 cm
IQ: 21 Támadás: 6 Agresszió: 2 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 16 Életpont: 118/35 Jellem: jó (28) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 Varázspont: 32/22 Pénz: 19 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 49/8
Eddig összesen 85 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 506 TP-t kaptál. Jelenleg 7816 TP-d van. A következő szinthez még 4184 TP szükséges. Trófeáid: alattomos manó, karmazsin huhogó, fabontó szójer. A 29. fordulódban 82 arany került a bankszámládra. 93 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 4
vágófegyverek: 10 (+1) ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 9
dobófegyverek: 1

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 4 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 6 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 7 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 1 12. szerencsejáték: 1
13. versengés: 1 14. harcművészetek: 1 15. zene: 6
16. szörnyismeret: 5 (+1) 17. pszi: 8 18. vadászat: 4
19. bányászat: 1 20. főzés: 1 21. csapatmunka: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Kripta Gitta (#3454), Halatir Maurloth (#5484), elf (#2), semlegesek (#989), jók (#990), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
woor-antilop (#31) (málhás: +5 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz nekem egy 5 kék orchideából álló csokrot - imádom a virágot!
2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával!
3.) Hozz nekem két mocsári penkét! Nem bukkanhatsz rá másként, csak ha alaposan keresed [adj ki KUT parancsot a mocsárban.]

Összsúly: 42.94 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 kerek kő (#19) 3 szárnyas hernyó (#69) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 fabontó (#106) 3 kék orchidea (#68) 2 lapockacsont (#33)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(27,-5) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), fabontó szójer (#71), gyilkos tetű (#116)
(27,-4) mélységi grittangok (#103)
(28,-5) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(29,-4) barátság szent tüze (#484), gorombillák (#38)
(30,-4) gorombillák (#38), fabontó szójer (#71)
(31,-4) pókvadászok (#59), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), alattomos manó (#756)

Üzenet küldése a karakternek