Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. márc. 10. 10h:05' EZ A 82. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD 83. játékheted kezdete: márc. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3315 SZÁMLA : XXXX |
v 1 1 | elmormolod az 1. varázslatot |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a spagulár farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a spagulár jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontkéssel felnyársalod a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A spagulár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 3, összesen: -1 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csontkéssel megbököd az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 22, gyógyulás: 7, összesen: -15 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az élőholt mirg. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csontkéssel épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Bronzhegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [17,-4] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy sörényes ubuk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk bal első lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a sörényes ubuk bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk beleharap a kezedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [16,-4] A sík vidéket bozótos váltja fel.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az emberevő testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált karmazsin huhogó trófeát, és diadalmasan beszerzel egy emberevő trófeát. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átszúrod a zombi bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [14,-4] A hegy lábánál kezdődő sűrű erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
szk 78 | keresed a 78. szörnyet |
h 242 | használod a 242. tárgyat |
ef 6 501 | energia fejlesztése 6 |
TEOLÓGIA Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából. |
BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY) Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása. |
TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY) A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait. |
MANAELEMENTÁL (290. SZÖRNY) Gigantikus méretű, tömény mágikus esszenciából álló entitások, amelyek valamilyen dimenziótörésnek köszönhetően átkerültek a mi világunkra. Ártalmatlan teremtmények, amelyek jelenlétének a varázslók még örülnek is, hiszen fokozzák a világ mágikus potenciálját. Sajnos, minden bizonnyal lesznek olyan barbár kalandozók, akik nekilátnak a manaelementálok kiirtásának, csak azért, hogy lássák, "hogy néz ki belülről". Persze, a több tonnányi fénylő esszencia, annak ellenére, hogy ezen a létsíkon normál fegyverekkel is megsebezhető, nem olyan könnyen elpusztítható, mint sokan gondolják. |
RAGYÁS BURÁSTYA (111. SZÖRNY) A ragyás burástya olyan, mint a púpos burástya, csak sokkal nagyobb és erősebb. Sokak ezért a púpos burástyák királynőjének nevezik. Amellett, hogy tojócsövével képes petét rakni beléd, savas köpettel rendelkezik, amely tönkreteheti a testedet védelmező páncélt. Hogy még kevésbé érezd magad jól, ha egy ilyennel szembekerülsz, nem árt, ha tudod, hogy harapása erősen mérgező. Legyőzéséhez, akárcsak a púpos burástyához, elengedhetetlen a szúrófegyver. |
EMBEREVŐ (119. SZÖRNY) Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt. |
MANIPULÁCIÓK TEVÉKENYSÉGPONTTAL Biztosan megesett már, hogy nagyon szeretted volna, hogy az UL vége felé levő parancsok közül valamelyik mindenképpen teljesüljön, de a TVP-t persze elvitték addigra a feltételes parancsok. Nos, ennek megoldására kapsz most két új parancsot. A Tevékenység Pont Spórolása: TPS <TVP> paranccsal letilthatsz valamennyit a rendelkezésre álló TVP-idből. A soron következő parancsok csak a maradékból gazdálkodhatnak. Később, az olyan parancs előtt, amelynek végrehatását mindenképp szeretnéd, szabadíts fel a Tevékenység Pont Felszabadítása: TPF <TVP> paranccsal annyi TVP-t, amennyire szükség van. Vigyázat, a kör végén az összes letiltott TVP automatikusan felszabadul (tehát nem vihetsz át a következő körre letiltott TVP-t.) Példa: 1. parancsnak kiadod TPS 15 parancsot, 10. parancsnak TPF 10, 11. M 2 (így a mozgás közben sem feltételes lopás, sem gyógyítás, sem egyéb nem hajtódhat végre) majd 12. TPF 5 végül 13. BE 540. [Megjegyzés: 900 TVP-nél többet nem tehetsz félre a paranccsal.] |
TÖBB MINT 20 PARANCS Bizonyára gyakran előfordult már, hogy az UL-en elférő húsznál több parancsot szerettél volna kiadni. Ilyenkor két lehetőséged van: jobban átgondolod, hogyan lehetne a leírt dolgokat kevesebb parancsból megadni, vagy kihúzol néhány kevésbé fontos parancsot, amelyek kiadása ráér a következő körben. Monstantól azonban van még egy lehetőséged - az ún. kezdeti és befejezési parancsok használata. A 20-nál több parancsra az esetek 90%-ában olyan parancsok miatt van szükség, amelyeket minden körben kiadsz. Ilyenek az egyre szaporodó varázslatok, a csapdaállítás, esetleg a viselkedés. Mostantól megadhatsz maximum 5 parancsot, amely mindig végre fog hajtódni a forduló elején, a táborbontás és az első, az UL-en megadott parancs között (kezdeti parancsok), és max. 5 parancsot, amely a forduló végén, az UL-en szereplő UTOLSÓ UTASÍTÁS UTÁN hajtódik végre (befejezési parancsok). Ha kiadod a Kezdeti Parancs Berakása: KPB parancsot, akkor az UL-en következőnek szereplő parancs végrehajtódik, ÉS tárolásra kerül. A Befejezési Parancs Berakása: BPB hatására a következő parancs végrehajtódik, és a következő fordulótól kezdve minden forduló végén végrehajtásra kerül. A K.P. Kivétele: KPK <sorszám> hatására a K.P. lista megadott helyén álló parancs törlődik (tehát NEM az a parancs, amelyiket az UL-en a következő sorba írsz). Vigyázat, ha több parancsot törlünk egyszerre, a törölt utániak sorszáma értelemszerűen eggyel lecsökken! A KPK 6 hatására az összes Kezdeti Parancs törlődik. Hasonló a BPK parancs működése is. Lehetőség van arra, hogy a KPB és a BPB parancsoknál megadjál egy 1-5 közötti paramétert - a következő parancs pontosan ennyiedik helyre fog bekerülni a KP és BP listán (ha már van legalább ennyi parancs abban a listában). Néha ugyanis ennek az 5-5 parancsnak a sorrendje is fontos lehet. Figyelem! Ha már öt KP ill. BP parancsod van, és egy újabbat akarsz beszúrni, akkor egyet előtte ki kell törölnöd! Néhány példa arra, hogy milyen parancsokat érdemes a KP listába rakni: TPS, egy körig tartó varázslatok elmondása, VI, balkezes fegyver kézbevétele. Példák a BP listára: Csapdaállítás, tulajdonságfejlesztés, VI, balkezes fegyver helyett értékes tárgy bal kézbe vétele, táborozás alatt érvényes varázslatok felrakása. |
Erő: | 14 (15) | Szint: | 11 | Merészség: | 1/4 | Magasság: | 185 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 85 kg |
Ügyesség: | 11 | Védekezés: | 9 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 35/35 év |
Egészség: | 12 | Életpont: | 149/149 | Jellem: | gonosz (8) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 17/9 | Pénz: | 148 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 18/14 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 10/88 (+20%) | ütőfegyverek: | 9/56 (+20%) | lőfegyverek: | 13/75 (+18%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -6.); ubuk tüske (#131) (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
55,23 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 61 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 166 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/24 (+123%) | 2. nyomkövetés: | 9/63 | 3. mászás: | 2/53 |
4. csapdakészítés: | 3/48 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 1/19 | 6. gyógyítás: | 16/87 |
7. titkosírás: | 2/48 | 8. felderítés: | 2/91 (+34%) | 9. teológia: | 1/16 (+116%) |
10. szörnyismeret: | 1/20 (+20%) | 11. vadászat: | 1/103 | 12. bányászat: | 6/12 (+57%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
technokolin (#50), süvítő rája (#113), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Pusztíts el egy smirglibokrot. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Shaddar) (539): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 21, 22, 25. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 21 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1068 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 2 | * | bronzsisak (#88) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | sárga erőöv (#276) | 1 | * | szöges páncél (#65) | |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzhegyű lándzsa (#87) | 6 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bumeráng (#249) | ||
1 | * | csontkés (#11) | 1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | |
1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
7 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | * | Eldaran karkötője (#373) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | ||
2 | ezüst karkötő (#158) | 1 | gyöngysor (#192) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | * | koponya szimbólum (#139) | 2 | * | obszidián karkötő (#229) | |||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | csontkulcs (#74) | 1 | ezüst kulcs (#184) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kötél (#92) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | tatu dob (#234) | 1 | + | tüskecsapda (#242) | ||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
3 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 16 csepp tinta (#101), fér még: 14] | ||||||
1 | éjurna (#2368) | [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 11 korty víz (#27), fér még: 9] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 4 | dözmöng szív (#122) | 24 | drótszőr (#37) | |||
9 | evaporőr háj (#105) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
2 | hebrencs állkapocs (#130) | 3 | kavadu lebeny (#24) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
46 | madártoll (#112) | 3 | magszim bél (#103) | 8 | mandibulapenge (#125) | |||
1 | moa rubin (#379) | 1 | mocsári penke (#148) | 3 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 8 | pirkit (#153) | 2 | pular kristály (#239) | |||
1 | rókafarok (#124) | 6 | sallank karom (#128) | 6 | smirglilevél (#29) | |||
19 | sünmedve tüske (#14) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) | 1 | szivárványszív (#1529) | |||
1 | tükör (#43) | 4 | varányszem (#30) | 3 | vasérc (#152) | |||
4 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 47.29 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | gyöngymangó (#135) | 14 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | madártoll (#112) | 1 | óndarab (#85) | 5 | ubuk tüske (#131) | |||
2 | vasérc (#152) |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | |
-12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-11 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
-3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|