TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. márc. 13. 9h:13'
EZ A 56. JÁTÉKHETED, 38. FORDULÓD
57. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX
|
KATE LOTTE KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 nagy vaskulcsot (49 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 nagy aranykulcsot (24 arany).
A táborozás 3. napján összeakadsz Ramirez Espanzával. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight félisten hatalmú szolgája. A villámfókuszálók rendjének beavatott rangú tagja. Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. topázát, egy rinóbőr övet, egy rubin koszorút, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg ősmágus trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű a hitvány! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 6. napon találkozol egy tüsi aranyhajú, szürke szemű törpe férfival. Körszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy szutykos remák trófea díszíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fejsze. Egy goldugar a hátasa. Málhásállata egy ragyás burástya. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Delejes Kazimír. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 6. napon összeakadsz Ezüstsörénnyel. Tharr főpap-jelöltje. Egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy norpadolótika trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Tara Mortalis, amikor összefutottatok, adott neked 3 kazmár gyökeret, egy ezüst nyakláncot és 6 acélpengőkét.
Ramirez Espanza, amikor találkoztál vele, adott neked 20 álomport, egy furulyát (ld. enc.), egy szigonyt (ld. enc.), egy ezüst kulcsot, egy nagy bronzkulcsot és egy nagy vaskulcsot (ld. enc.).
Ezüstsörény egyszer odajött hozzád, és adott neked 7 kazmár gyökeret.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). A lottó 702. hetének nyerőszámai: 19, 25, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
v 23 |
elmormolod a 23. varázslatot |
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 211.]
v 24 |
elmormolod a 24. varázslatot |
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 206.]
m 3 4 |
mozogsz délkeletre, délre |
[74,58] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Találsz egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy kastélyt. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 7350 TVP épült bele.) A városlakók izgatottan tárgyalják, hogy feltűnt egy eddig titokban tevékenykedő szervezet, amelynek célja Borax nyugati uralmának megdöntése. De állítólag lelepleződtek. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Ördögi Kör (709. épület.).
(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Felfedeztél egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy Quirov nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Quirov testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Quirov jobb karját. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a Quirov nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Quirov még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 68 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [18 pontot használtál fel, van még 188.]
v 224 |
elmormolod a 224. varázslatot |
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 188.]
m 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra |
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Észreveszel egy fény szentélyét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy városi kutat, melynek tisztaságára a polgárőrség ügyel. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. Bőre gránitszürke. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gránit szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy fagymágus trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló. Összeismerkedtek. Az ő neve Ekhar Dorson. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy útonálló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az útonálló jobb lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A városlakók izgatottan tárgyalják, hogy feltűnt egy eddig titokban tevékenykedő szervezet, amelynek célja Borax nyugati uralmának megdöntése. De állítólag lelepleződtek. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [18 pontot használtál fel, van még 170.]
bb 389 71 205 |
beraksz a bankba a 389. tárgyat (71 darabot) |
Ezt a szolgáltatást csakis akkor tudod igénybe venni, ha alapbetéted legalább 1000 arany. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
kb 205 1 |
kiveszel a bankból a 205. tárgyat (1 darabot) |
Ezt a szolgáltatást csakis akkor tudod igénybe venni, ha alapbetéted legalább 1000 arany. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
ea 225 4 |
eladod a 225. tárgyat 4 |
Eladtál 1 orgyilkos tőrt. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
m 6 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
[71,59] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Ez Hrók erdejének a széle.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a trikornis farkát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a trikornis bal hátsó lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 75 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a trikornis testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 619 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [70,59] Tovább barangolsz a fák között.
Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [69,59] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfival. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy Halatir kalapját, egy kígyóbőr övet, egy láncinget, egy rejtőköpenyt, egy szürke bőrkesztyűt és egy tünde tegezt visel. Ruházatát egy evaporőr trófea és egy karmazsin huhogó trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Összeismerkedtek. Az ő neve Sendiel, a dalnok . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[27 pontot használtál fel, van még 143.]
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! (ld. enc.) Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve varázsfesték. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Áldozz fel az oltáromnál 24 csepp ugh mérget, bizonyítva, hogy akár többet is tudsz szerezni! 2.) Ölj meg egy nyavalyás, fényes szőrű trikornist! 3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! [30 pontot használtál fel, van még 113.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve életszívás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Áldozz fel az oltáromnál 24 csepp ugh mérget, bizonyítva, hogy akár többet is tudsz szerezni! 2.) Mágusaim egyik legnagyobb ellensége a téfea magoflux: áldozd fel oltáromnál kettőnek az agyát! 3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! [30 pontot használtál fel, van még 83.]
m 1 1 8 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
[70,58] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Felfedeztél egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Darlan. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pókvadász. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a pókvadász jobb első lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre.
(Továbbmész...) [71,57] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gorombilla. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a gorombilla testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A gorombilla most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Továbbmész...) [71,56] Fák, mindenütt csak fák. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Egyszercsak kiérsz egy parányi erdei tisztásra. A virágok itt különösen színesek és illatosak. A tisztás közepén egy piros cseréptetős fehér márványlapokkal borított torony magasodik. A kéményből vidám füstcsík kunkorodik fölfelé. Az ajtó, bár nincs nyitva, vidám bohócot formázó kopogtatójával hívogatóan int feléd. (549. épület.)
Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [27 pontot használtál fel, van még 56.]
be 549 |
bemész az 549. épületbe |
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. A következő pillanatban valami hatalmas erő felragad, és hátrarepít. - Gonosz, gonosz! - sipítja a kopogtató. - Javulj meg, és akkor beszélhetünk! - szól ki egy csengő, tiszta női hang. (Úgy tűnik, ellenfeled átlát a jellemrejtésen.) Dühtől fortyogva, körüljárod a tornyot, hogy vajon hogyan hatolhatnál be, de mindenhonnan érzed a láthatatlan mágikus erőt, mely távol tud tartani minden illetéktelen behatolót. Ide ugyan nem jutsz be! [5 pontot használtál fel, van még 51.]
h 147 |
használod a 147. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 48.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 18 |
fejleszted a 3. tulajdonságodat 18 pontért |
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [18 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 12, 11.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Ráébredsz, hogy milyen módon bővíthetnéd cselekvésteredet. (ld. enc.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 177 pontot. A következő körben tehát 207 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FURULYA (233. TÁRGY)
Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer. |
SZIGONY (389. TÁRGY)
Elfeledett korok megrozsdásodott fegyvere, nemigen használható a felszíni harcban, de annál hatékonyabb a víz alatt. A szigonnyal 2D6+4 sebzést tudsz okozni, persze nem árt, ha némi jártasságod is van a víz alatti harc fegyveres szakértelemben. |
NAGY VASKULCS (186. TÁRGY)
A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál. |
NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét. |
ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges. |
VARÁZSFESTÉK (9. VARÁZSLAT)
Bármilyen ügyes is egy tolvaj, néha-néha lebukik, és lassan elterjed a személyleírása. Ezért néha szükség lehet arra, hogy megváltoztassa külső megjelenését. Ezzel a varázslattal a hajad, szemed és bőröd színét változtathatod meg. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: V 9 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik. A varázslat elmondása 4 VP-be kerül, és feltétlenül szükséges hozzá, hogy legyen nálad egy tükör. Azok, akik már amúgy is ismerik a karaktered számát, sajnos nem fogják az új személyleírást megkapni, csak a nevedet - a színek mássága ellenére is fel tudnak ismerni. |
ÉLETSZÍVÁS (10. VARÁZSLAT)
A sötét mágia követői nem rettennek el attól, hogy saját sebeiket más élet elpusztításával regenerálják. A varázslat elmondásakor elszívod a környező növényzet életenergiáját, és sajátod pótolására fordítod. Minél sűrűbb a növényzet az adott tereptípuson, annál jobb a varázslat hatásfoka. Aktuális életerőd így akár még a maximális lehetséges fölé is mehet egy picivel. Elmondása 5 VP-be kerül. |
MANIPULÁCIÓK TEVÉKENYSÉGPONTTAL
Biztosan megesett már, hogy nagyon szeretted volna, hogy az UL vége felé levő parancsok közül valamelyik mindenképpen teljesüljön, de a TVP-t persze elvitték addigra a feltételes parancsok. Nos, ennek megoldására kapsz most két új parancsot.
A Tevékenység Pont Spórolása: TPS <TVP> paranccsal letilthatsz valamennyit a rendelkezésre álló TVP-idből. A soron következő parancsok csak a maradékból gazdálkodhatnak. Később, az olyan parancs előtt, amelynek végrehatását mindenképp szeretnéd, szabadíts fel a Tevékenység Pont Felszabadítása: TPF <TVP> paranccsal annyi TVP-t, amennyire szükség van. Vigyázat, a kör végén az összes letiltott TVP automatikusan felszabadul (tehát nem vihetsz át a következő körre letiltott TVP-t.)
Példa: 1. parancsnak kiadod TPS 15 parancsot, 10. parancsnak TPF 10, 11. M 2 (így a mozgás közben sem feltételes lopás, sem gyógyítás, sem egyéb nem hajtódhat végre) majd 12. TPF 5 végül 13. BE 540.
[Megjegyzés: 900 TVP-nél többet nem tehetsz félre a paranccsal.] |
TÖBB MINT 20 PARANCS
Bizonyára gyakran előfordult már, hogy az UL-en elférő húsznál több parancsot szerettél volna kiadni. Ilyenkor két lehetőséged van: jobban átgondolod, hogyan lehetne a leírt dolgokat kevesebb parancsból megadni, vagy kihúzol néhány kevésbé fontos parancsot, amelyek kiadása ráér a következő körben. Monstantól azonban van még egy lehetőséged - az ún. kezdeti és befejezési parancsok használata.
A 20-nál több parancsra az esetek 90%-ában olyan parancsok miatt van szükség, amelyeket minden körben kiadsz. Ilyenek az egyre szaporodó varázslatok, a csapdaállítás, esetleg a viselkedés. Mostantól megadhatsz maximum 5 parancsot, amely mindig végre fog hajtódni a forduló elején, a táborbontás és az első, az UL-en megadott parancs között (kezdeti parancsok), és max. 5 parancsot, amely a forduló végén, az UL-en szereplő UTOLSÓ UTASÍTÁS UTÁN hajtódik végre (befejezési parancsok).
Ha kiadod a Kezdeti Parancs Berakása: KPB parancsot, akkor az UL-en következőnek szereplő parancs végrehajtódik, ÉS tárolásra kerül. A Befejezési Parancs Berakása: BPB hatására a következő parancs végrehajtódik, és a következő fordulótól kezdve minden forduló végén végrehajtásra kerül. A K.P. Kivétele: KPK <sorszám> hatására a K.P. lista megadott helyén álló parancs törlődik (tehát NEM az a parancs, amelyiket az UL-en a következő sorba írsz). Vigyázat, ha több parancsot törlünk egyszerre, a törölt utániak sorszáma értelemszerűen eggyel lecsökken! A KPK 6 hatására az összes Kezdeti Parancs törlődik. Hasonló a BPK parancs működése is.
Lehetőség van arra, hogy a KPB és a BPB parancsoknál megadjál egy 1-5 közötti paramétert - a következő parancs pontosan ennyiedik helyre fog bekerülni a KP és BP listán (ha már van legalább ennyi parancs abban a listában). Néha ugyanis ennek az 5-5 parancsnak a sorrendje is fontos lehet. Figyelem! Ha már öt KP ill. BP parancsod van, és egy újabbat akarsz beszúrni, akkor egyet előtte ki kell törölnöd!
Néhány példa arra, hogy milyen parancsokat érdemes a KP listába rakni: TPS, egy körig tartó varázslatok elmondása, VI, balkezes fegyver kézbevétele. Példák a BP listára: Csapdaállítás, tulajdonságfejlesztés, VI, balkezes fegyver helyett értékes tárgy bal kézbe vétele, táborozás alatt érvényes varázslatok felrakása. |
KARAKTERLAP
Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon ministránsa vagy. Ez a 38. fordulód.
Erő: |
16 (18) |
Szint: |
13 |
Merészség: |
7/4 |
Magasság: |
163 cm |
IQ: |
24 (26) |
Támadás: |
15 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
64 kg |
Ügyesség: |
14 (15) |
Védekezés: |
23 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
37/37 év |
Egészség: |
14 |
Életpont: |
164/128 |
Jellem: |
gonosz (28) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
18 (26) |
Varázspont: |
187/120 |
Pénz: |
996 arany |
Kép. pont: |
6 |
Eddig összesen 200 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1452 TP-t kaptál. Jelenleg 43274 TP-d van. A következő szinthez még 4726 TP szükséges. Trófeáid:
rücskös gigaféreg,
fémbontó szójer,
dombi yeti. A 26. fordulódban 972 arany került a bankszámládra. 1103 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ütőfegyverek: |
14 |
dobófegyverek: |
12 |
|
|
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); bumeráng (#249) (2 -); bogyógránát (#430) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
2 |
2. nyomkövetés: |
10 (+1) |
3. mászás: |
3 |
4. csapdakészítés: |
2 |
5. csapdaészlelés: |
1 |
6. gyógyítás: |
4 |
7. titkosírás: |
1 |
8. felderítés: |
1 |
9. teológia: |
2 |
10. taumaturgia: |
9 |
11. szerencsejáték: |
1 |
12. versengés: |
1 |
13. szörnyismeret: |
1 |
14. vadászat: |
4 |
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 14 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
karmazsin huhogó (#185), fabontó szójer (#71), manaelementál (#290) |
VARÁZSLATAID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
|
Papi varázslataid |
tolvajszem (#2, 8 VP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
0. és magasabb szintűek ellen |
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
tüskepajzs (#30), oldás (#372) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
oldás (#372) |
>> |
gigaféreg lárva (#7037) |
|
|
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel az oltáromnál 24 csepp ugh mérget, bizonyítva, hogy akár többet is tudsz szerezni! |
2.) Mágusaim egyik legnagyobb ellensége a téfea magoflux: áldozd fel oltáromnál kettőnek az agyát! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(69,59) vaskohó (#155), Dornodon oltár, 42. jellempróba, Sendiel, a dalnok (4848. kalandozó)
(70,58) egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), pókvadászok (#59)
(71,56) cseréptetős torony (#549), barátság szent tüze (#484)
(71,57) gorombilla (#38), Chara-din monolitja (#534)
(71,59) trikornis (#104)
(72,59) útonálló (#130), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Ekhar Dorson (1252. kalandozó)
(74,58) Ördögi Kör (#709), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400), manaelementál (#290)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), Quirov (#975)