378. forduló, 380. forduló, Baloarg összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 7. 7h:43'
EZ A 430. JÁTÉKHETED, 379. FORDULÓD
431. játékheted kezdete: szept. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3422
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 9

BALOARG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [406,68] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+263 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+110 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy Raia angyala nyomok után kutattál. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 99 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia angyala testét. (7 támadással 205 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a Raia angyala fehér testét. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Raia angyala angyali szárnyát. (8 támadással 390 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Semmi hatás! A Raia angyala megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Zinthurg pallossal megvagdalod a Raia angyala jobb lábát. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) Kyorg tőrrel valamennyire megsebezgeted a Raia angyala jobb lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A Raia angyala megvágja a bal lábadat. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A Raia angyala összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 angyalok gyűrűjét. 14 947 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 953, sebződés: 347, gyógyulás: 51, összesen: -296 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 737.]

* 1. KP: v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 732.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 727.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 727.]

* 4. KP: hh 2306 1133 0 használod a 2306. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 726.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 705.]

* 5. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 700.]

* 6. KP: v 1 20 0 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 695.]

* 7. KP: v 165 0 0 elmormolod a 165. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 690.]

* 8. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 685.]

* 9. KP: vv 26 443 0 elmormolod a 26. varázslatot a 443. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 683.]
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+10 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 681.]

* 10. KP: vv 188 72 0 elmormolod a 188. varázslatot a 72. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 679.]
Beizzik a turbómágia. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 677.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 10 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed a 4 iknegurint, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +34 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): varázsfesték (#9) 10 pontért, esőidézés (#11) 10 pontért, meditáció (#250) 10 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, avatár idézése (#253) 10 pontért, papi aura (#377) 10 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára! 2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt! 3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 647.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[407,68] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál fejét. (7 támadással 207 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a halálelementál jobb lábát. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Kyorg tőrrel több döféssel felnyársalod a halálelementál fejét. (8 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Semmi hatás! Zinthurg pallossal megvagdalod a halálelementál ébentestét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Kyorg tőrrel megbököd a halálelementál bal lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A halálelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 134, gyógyulás: 194, összesen: +60 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy brutális morf.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Távolról Asylux csapdája varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a brutális morf testét. (7 támadással 207 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a brutális morf fejét. (4 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod a brutális morf testét. (8 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szárazság. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Zinthurg pallossal épp hogy eltalálod a brutális morf testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a brutális morf jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux csapdája varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 633 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 984, sebződés: 61, gyógyulás: 160, összesen: +99 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

(Továbbmész...) [408,68] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (adamantit) rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy zafír sárkány! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 83 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (köszönhetően elektromos pajzs védelmednek.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány bal szárnyát. (7 támadással 216 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. A villámok csak csiklandoznak. Elszántan a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a zafír sárkány farkát. (3 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Kyorg tőrrel megdöfködöd a zafír sárkány jobb első lábát. (8 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Zinthurg pallossal néhányszor megcsapod a zafír sárkány bal oldalát. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Kyorg tőrrel jól megszurkálod a zafír sárkány fejét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs, egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (310,64)-> 24 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 23 156 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1367, sebződés: 524, gyógyulás: 326, összesen: -198 ÉP}


(Továbbmész...) [409,69] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Tiltó ujjként emelkednek a magasba a vidék valószínűtlenül magas hegységei. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy nanda lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda pikkelyes testét. (7 támadással 220 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 618.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[410,70] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Thargodan zsoldos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos izmos testét. (7 támadással 214 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan zsoldos bal oldalát. (4 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod a Thargodan zsoldos fejét. (7 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 597 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 617, sebződés: 31, gyógyulás: 133, összesen: +102 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

(Továbbmész...) [410,71] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan tábort. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gort Grán. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy sötét ölész! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész ködös testét. (7 támadással 211 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A rém borzalmasat üvölt. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a Zinthurg pallost ellenfeledre támadsz. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ölész elmosódó alakját. (3 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Kyorg tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét ölész bal oldalát. (8 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). A sötét ölész karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a sötét ölész nyakát. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod a sötét ölész bal lábát. (7 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Félrehajolsz, de a sötét ölész karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Karmait felemelve, a sötét ölész meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A sötét ölész most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 935 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1132, sebződés: 240, gyógyulás: 280, összesen: +40 ÉP}

A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Csak egy árnylord. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord fénytelen testét. (7 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az árnylord bal lábát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Kyorg tőrrel tökéletesen perforálod az árnylord bal karját. (7 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 818 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 44, gyógyulás: 94, összesen: +50 ÉP}


(Továbbmész...) [409,72] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálelementál bal lábát. (7 támadással 216 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra ugrasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálelementál ébentestét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a halálelementál bal lábát. (8 támadással 368 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Zinthurg pallossal épp hogy eltalálod a halálelementál fejét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a halálelementál vörösen izzó képét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A halálelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. Semmi hatás! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 113, gyógyulás: 181, összesen: +68 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 597.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[408,72] Tovább kóborolsz a pusztán. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.


(Továbbmész...) [407,72] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Mozgást észlelsz oldalról. Egy áldott okerón közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón behemót testét. (7 támadással 212 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rohansz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áldott okerón testét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Kyorg tőrrel többször eltalálod az áldott okerón kitines ollóját. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Az áldott okerón felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az áldott okerón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1 522 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 674, sebződés: 7, gyógyulás: 97, összesen: +90 ÉP}

Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mösze uralkodó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a mösze uralkodó testét. (7 támadással 217 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Zinthurg pallost ellenfeledre rontasz. Zinthurg pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a mösze uralkodó nyakát. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Kyorg tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mösze uralkodó fejét. (8 támadással 384 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ocsmány csáprágóját a mösze uralkodó hasadba mélyeszti. (1 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 38 életpontot vesztettél. Zinthurg pallossal megvagdalod a mösze uralkodó bal vállát. (4 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Kyorg tőrrel megdöfködöd a mösze uralkodó testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A mösze uralkodó belecsíp a derekadba. (1 támadástól 174 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Csáprágójával a mösze uralkodó megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 35 életpontot vesztettél. Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 pszi kő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. 23 020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1278, sebződés: 619, gyógyulás: 320, összesen: -299 ÉP}


(Továbbmész...) [406,72] Folytatod vándorlásodat a Sötét Föld végtelen pusztaságában. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.

[21 pontot használtál fel, van még 576.]

m 6 mozogsz nyugatra
[405,72] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Thargodan tábort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. [7 pontot használtál fel, van még 569.]

ef 25 527 energia fejlesztése 25
144 varázspont felhasználásával előállítasz 12 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-25 TU.] [175 pontot használtál fel, van még 394.]

szk 316 keresed a 316. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy lidérckirályt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 394.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 389.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 2 780 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 388.]

* 3. BP: ef 2 0 0 energia fejlesztése 2
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

* 4. BP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 378.]

* 5. BP: h 238 40 0 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+30 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 338.]

* 6. BP: tf 1 40 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 126 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [40 pontot használtál fel, van még 298.]

* 7. BP: v 14 0 0 elmormolod a 14. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 61 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 253.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 1 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés).

[40 pontot használtál fel, van még 213.]

tf 1 13 fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [13 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 30, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Itt az ideje, hogy jobban kiaknázhasd a szörnyismeret tudásod nyújtotta előnyöket. (ld. enc.) Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 520 pontot. A következő körben tehát 720 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MESTERI SZÖRNYISMERET
Elég tudásra tettél szert a szörnyismeretben (elérted a 21. szintet) ahhoz, hogy mostantól az SZK parancsnak kiadhass egy második, illetve egy harmadik paramétert. Amennyiben az elsőként megjelölt szörny nem él azon a tereptípuson, amin éppen akkor tartózkodsz, amikor kiadod a parancsot, a második paraméterként megadott szörnyet, ha az sem él ott, akkor a harmadik paraméterként megadott szörnyet fogod keresni. Amennyiben olyan szörnyet adsz meg második vagy harmadik paraméterként, amelyet nem ismersz, még ha a tereptípus feltételeknek meg is felel, nem fogod azt a szörnyet választani a szörnykeresés célpontjának. (Döntés szempontjából mindig az SZK kiadásakori állapot számít, ha a következő köröd elejéig megváltozik a mező típusa, amin éppen táborozol, attól még a korábban kijelölt szörnyet fogod keresni.) A parancs minden egyébben a SZÖRNYISMERET enciklopédiában leírtak szerint működik.

KARAKTERLAP

Baloarg, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 313. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 379. fordulód.

Erő: 61 (90) Szint: 48 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 57 (87) Támadás: 80 (84) Agresszió: 3 Testsúly: 80 kg
Ügyesség: 55 (74) Védekezés: 99 (108) Menekülés: 30 % Életkor: 30/33 év
Egészség: 57 (75) Életpont: 1357/1186 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 9
Szerencse: 68 (89) Varázspont: 2989/302 Pénz: 37268 arany Kép. pont: 36
Tudatpont: 90/0 Pszi pont: 248/610 Halhatatlanság: 8 % EFejl: 4
Eddig összesen 5954 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 135 670 TP-t kaptál. Jelenleg 17 666 651 TP-d van. A következő szinthez még 333 349 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, triklem drakolder, Friedurgonoma. A 330. fordulódban 2903 arany került a bankszámládra. 2998 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/48 ökölvívás: 7/0 szúrófegyverek: 46/76 (+2%)
vágófegyverek: 18/90 (+50%) ütőfegyverek: 22/8 lőfegyverek: 24/19
dobófegyverek: 36/57 (+1%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
405,72 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 425
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 100 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 83 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/80 2. nyomkövetés: 63/49 3. mászás: 27/75
4. csapdakészítés: 41/47 (+9%) 5. csapdaészlelés: 25/13 6. gyógyítás: 43/44
7. titkosírás: 3/48 8. felderítés: 33/84 9. szörnyidomítás: 14/47
10. teológia: 116/28 (+30%) 11. taumaturgia: 132/60 (+7%) 12. szerencsejáték: 8/66
13. versengés: 28/65 14. harcművészetek: 4/7 15. zene: 110/22 (+50%)
16. szörnyismeret: 21/20 (+27%) 17. pszi: 29/14 (+4%) 18. zárnyitás: 1/94
19. vadászat: 5/55 20. vitalitás: 2/3 21. bányászat: 43/77 (+7%)
22. testépítés: 21/42 (+166%) 23. úszás: 5/32 24. főzés: 26/91 (+11%)
25. csapatmunka: 1/36

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
gyógyítasz 35% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 9999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 9999 darabot, csak egyszer), lótuszvirágot (#447) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 9999 darabot, csak egyszer), kaktuszbogyót (#429) (max. 5 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 1 darabot, csak egyszer), pézsmatökmagot (#934) (max. 1 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 10 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 9999 darabot, csak egyszer)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 23, max: 50)
vércápa sámán (#281), kputtyintó csalán (#247), őrült varázsló (#255), mélység fattya (#199), csontváz lord (#177), noth szellem (#250), Zinthurg (#180), autentikus vámpír (#154), Ekhnagorhu (#291), bolyongó lidérc (#388), zombi mágus (#389), lidércúr (#252), halálelementál (#279), lélekorzó (#390), rubin sárkány (#330), sötét ölész (#314), talriai behemót (#312), Rém (#315), márvány sárkány (#328), zafír sárkány (#329), smaragd sárkány (#326), ében sárkány (#327), halálmadár (#351)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 35 vp; taumaturgia: 35 vp;
A varázslatok tanulására elkölthető: 10 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (98,6,2) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) Techiulan aurája (#261)
vámpirizáció (#1) (11,0) esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
harci induló (#443) esszenciavédelem 2 (#188) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gonyolék (#13) tűzgolyó (#155) >> Thargodan berzerker (#377)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> rubin sárkány (#330) fehér glóbusz (#47) >> Notermanthi báró (#323)
elektromos pajzs (#51) >> zafír drakón (#320) fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322)
fehér glóbusz (#47) >> Sötétség Hercege (#296) gázpajzs (#467) >> smaragd drakón (#321)
gázpajzs (#467) >> smaragd sárkány (#326) elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329)
fehér glóbusz (#47) >> márvány sárkány (#328)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Amikor a Sötét Földjén kalandozol, előbb-utóbb össze fogsz találkozni a Káosz Bajnokával. Az ő legyőzése igazi dicsőség Tharr papja számára!
2.) Mutasd be trófeáidat - áldozz húsz gromak bőrt!
3.) Minden harcos álma, hogy egyszer legyőzzön egy ongóliant hadurat. Te múld felül őket! Ölj meg mindjárt hármat! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): 1. labirintus (26,47). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 7. lépésnél tartasz. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): 98. labirintus (409,65). Invázióügyi Minisztérium (687): kész. bányászház (700): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. Fősátor (770): új. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 19, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 6, 7, 11, 15, 16, 18, 30, 41, 43.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1320, az összesen kapott pontszám: 151530. (összesen ölhető: 1320 ) Eddig 1 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 0 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 93 TU. szükséges még: 37 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1083 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 iknegurin (#541) 1 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
1 rézdarab (#70) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
96 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 angyalok gyűrűje (#529)
2 arkog kő (#632) 1 átlátszó morfplazma (#2451) 2 ezüst gyűrű (#180)
1 ezüst kulcs (#184) 8 isteni könnycsepp (#260) 1 mösze hátpáncél (#1229)
1 pszi kő (#248)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

404 405 406 407 408 409 410 411
67
68
69
70
71
72
73
(405,72) Thargodan tábor (#588)
(406,68) Raia angyalai (#333)
(407,68) halálelementálok (#279), brutális morf (#7620)
(407,72) áldott okerónok (#336), mösze uralkodó (#789)
(408,68) Tharr oltár, érclelőhely, zafír sárkány (#329)
(409,69) érclelőhely, nandák (#224)
(409,72) halálelementálok (#279)
(410,70) Thargodan zsoldosok (#310)
(410,71) Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), sötét ölész (#314), árnylordok (#342)

Üzenet küldése a karakternek