377. forduló, 379. forduló, Vadállat Rabban összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 21. 9h:51'
EZ A 575. JÁTÉKHETED, 378. FORDULÓD
576. játékheted kezdete: dec. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1583
SZÁMLA : XXXX

VADÁLLAT RABBAN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,59] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján látod, hogy valaki közeledik feléd: egy kopasz, piros szemű troll férfi. Bőre bronzként csillog. Chara-din korlátlan hatalmú főpapja. Egy Batharak vállemezét, egy Bufa páncélját, egy káosz szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy ulkor kötényt, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy varkaudar vajákos trófea és egy dombi óriásyeti trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy Thargodan csontváz. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Rettegve bújtál el.
Az 1. napon összefutsz egy hófehér, copfos hajú, borostyánszemű drow férfival. Fekete a bőre. Leah bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy ősdentor trófea és egy taalru trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
A 2. napon találkozol Affine Fall Meronggal. Sheran kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vértjét, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy Rughar gyűrűjét, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy zafír sárkány trófea és egy mösze uralkodó trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Egy alanori csatamén a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Aztán elköszöntök egymástól.
A 2. napon összefutsz egy kontyos ezüsthajú, zöld szemű kobudera férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. Bőre sárga. Dornodon félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany pikkelyvértet, egy Batharak vállemezét, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy rothasztó talizmánt és egy Rughar gyűrűjét visel. Ruházatát egy hegyi óriás trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy kisebb quwarg isten trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 10 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Összeismerkedtek. Az ő neve Sardullah Sharpa. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Varázserőd regenerálódik. (+250 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+65 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-18 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 716.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 714.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 712.]

* 2. KP: elmormolod a 70. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 711.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 709.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 709.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 130% lesz (-24 vp). [0 pontot használtál fel, van még 709.]

* 4. KP: elmormolod a 227. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+5% tau] [5 pontot használtál fel, van még 704.]

a 50 3779 511 átadod az 50. tárgyat a 3779. kalandozónak (511 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 511 aranyat Karón Varjú részére. [5 pontot használtál fel, van még 699.]

kf 397 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

fm 300 feltételes mászás 300
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 699.]

m 7 3 4 mozogsz északnyugatra, délkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[168,55] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy woorgard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 156 életpontot sebeztél. [+1% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Meglengetve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal párszor keményen megütöd a woorgard testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. [+1% tau] Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Troll doronggal párszor keményen megütöd a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a woorgard testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. [+2% tau] Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo] Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [169,56] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Raia szent lovagja. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [169,57] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 152 életpontot sebeztél. [+3% tau] A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával felnyitod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az ezoterikus mardel bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 38 életpontot sebeztél. [+2% tau] Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 9 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. [+2% tau] Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Ezúttal siker koronázza a munkádat! A következő kincseket találtad: egy ubuk tüske és egy mérg. ubuk dobónyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. [+1% tau] A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. [+1% tau] A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csontváz lord intéz feléd kihívást. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2940 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő kultúrmasztodon nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 155 életpontot sebeztél. [+2% tau] Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Meglengetve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal többször eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 35 életpontot sebeztél. [+2% tau] Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Troll doronggal csak érinted a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. [+1% tau] Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 135, gyógyulás: 4, összesen: -131 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-9 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-9 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo] Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [91 pontot használtál fel, van még 608.]

m 3 mozogsz délkeletre
[170,58] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy megsebesített woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 122 életpontot sebeztél. [+2% teo] Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Meglengetve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal párszor keményen megütöd a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a woorgard testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Troll doronggal gyengén megütöd a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Affine Fall Merong hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Észreveszel egy vaskohót. Látsz egy barátság szent tüzét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 588.]

be 70 bemész a 70. titkos labirintusba
Az útmutatás pontos volt: rábukkansz a hatalmas fém félgömbre. Közelebb lépsz, és a tenyeredet a két piros foltra helyezed, majd azt mondod: "Ok-plua, ez nem phua!" Feltárul az ajtó, mögötte meredek járat sötétlik. Bepillantasz: teljes a sötétség. Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-4 varázspont.] Leóvakodsz a mélybe. Csöpögést hallasz: a szűk folyosót részben elárasztotta a víz! [5 pontot használtál fel, van még 583.]

lm 900 2 4 mozogsz 900 2 4
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A folyosó zsákutcában végződik, viszont van itt egy kis tó. A térkép szerint esetleg érdemes lemerülni a víz alá, és dél felé úszva, kibukkanhatsz a másik folyosón. Nagy levegőt veszel, és alámerülsz! Hamarosan kibukkansz a túloldalon. [2->3. PONT.]
Újabb barlangtó, újabb merülésre van szükség. Sikeresen átjutottál. De mindened vizes lett! [4->5. PONT.]
[12 pontot használtál fel, van még 571.]

lm 10 11 17 mozogsz 10 11 17
Kanyarodik a folyosó. [6. PONT.]
A barlang itt egyenetlenül tekeregve vezet tovább. Az agyagfal itt-ott lüktetni, megmozdulni látszik. [7. PONT.] Egy agyagelementált pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot sebeztél. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 41 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megdöföd az agyagelementál jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az agyagelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 10, gyógyulás: 4, összesen: -6 ÉP}


Továbbmész a nehezen belátható, tekergődző folyosón. [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy agyagelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 10 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az agyagelementál testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 54 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}


A Moa ősök csillogását szinte kézzel lehet tapintani.
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű...
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A terem, ahová belépsz, egyfajta raktárszobának tűnik. [11. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 4 moa üveggömb, 1 moa obszidián, 2 gyógykenőcs, 1 szent jogar és 2 kvazár. Felpakolsz.
A kusza alagútrendszerben lépkedve azon töprengesz, hogy vajon tényleg a Moák építették-e ezt a primitív labirintust? Hát, nem túl valószínű...
Mélyen bent jársz a labirintusban, remélhetőleg nem tévedtél el. Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Találkozol egy kopasz, csillogó szemű alakváltó nővel. A bőre undorítóan nyálkás. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gyémánt védőgyűrűt, egy gyémántsisakot, egy Huddens kesztyűjét, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy hordóagyú mameluk trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy Chara-din fattya trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy Lélekmérleg. Övén 19 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vérhörgő Mamulut. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Keményen feszültök egymásnak, míg végül a te lényed arat győzelmet. Ellenfeled gratulál neked. Aztán elköszöntök egymástól.
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bazaltelementál. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bazaltelementál testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 57 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod a bazaltelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A bazaltelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 23, gyógyulás: 2, összesen: -21 ÉP}


Nyomulsz.
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.]
Találkozol egy kopasz, barna szemű kobudera férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre sárga. Raia nagyhatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy kultúrmasztodon trófea, egy Mnebolath trófea és egy hordóagyú mameluk trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Kuomin-Tang. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy harci mágus (ld. enc.)} 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Egy kis szobába értél, az évszázadokig sötétben várakozó köveken a fény és árnyék furcsa táncot jár. [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból.
[72 pontot használtál fel, van még 499.]

lm 18 20 22 mozogsz 18 20 22
Továbbmész.
Bekukkantasz ebbe az apró cellába, hátha találsz valamit. [18. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből.
Továbbmész.
Rossz előérzettől kísérve lépsz be az utolsó szobácskába. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bazaltelementál van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a bazaltelementál jobb karját. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a bazaltelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A bazaltelementál mancsával oldalba lök. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1230 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-11 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs, 1 moa gyöngy és 1 ezüst kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Továbbmész.
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.]
Nyomulsz.
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél.
Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. Egy agyagelementál lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az agyagelementál bal oldalát. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 55 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mancsával az agyagelementál végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az agyagelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}


[60 pontot használtál fel, van még 439.]

lm 23 25 28 mozogsz 23 25 28
Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz.
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz.
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.]
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. Egy pszi elementál lakik itt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával kegyetlenül megütöd a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}

Egy pszi elementált pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pszi elementál testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A pszi elementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 21, gyógyulás: 3, összesen: -18 ÉP}


[24 pontot használtál fel, van még 415.]

lm 29 31 33 mozogsz 29 31 33
Belesel az elementáris borzalom terméből nyíló egyik nyílásba. [29. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből.
Megvizsgálod a déli nyílást. [31. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami.
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.]
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz.
Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz.
Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez.
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél.
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Buzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre.
Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.]
[66 pontot használtál fel, van még 349.]

lm 905 39 39 mozogsz 905 39 39
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Az északi folyosót választod. Talán itt nem lesz probléma. [34. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-0 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Ekharion szagot érzel!
Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.]
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. ÉS! Berobbansz a titkos, tökéletesen védett terembe. Nyilván nem fog menni a dolog egy kis csetepaté nélkül. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ekharion. Fegyvere egy vasalt bunkó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Meglengetve a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion szőrös kezét. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az ekharion fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Troll doronggal eltalálod az ekharion jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ekharion most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 83, gyógyulás: 5, összesen: -78 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasalt bunkót és 1 vassisakot. Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-11 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 galachmit, 70 arany és 1 moa stuki. Gyorsan kiüríted a ládát. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +113 életerő.)
Egyhelyben toporogsz.
[44 pontot használtál fel, van még 305.]

lm 39 39 39 mozogsz 39 39 39
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 305.]

lm 1 mozogsz 1
Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.]
Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Ekharion szagot érzel!
Az északi folyosót választod. Talán itt nem lesz probléma. [34. PONT.]
Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.]
Buzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre.
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.]
Nyomulsz.
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.]
Egy kis szobába értél, az évszázadokig sötétben várakozó köveken a fény és árnyék furcsa táncot jár. [17. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad]
Felmászol a kijárati kürtőn, és egy nagy rúgással kirúgod a fémlemezt, ami az ajtó. Végre elhagytad a baljóslatú helyet!
[110 pontot használtál fel, van még 195.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[170,59] Amerre csak a szem ellát, dombok. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal néhányszor megcsapod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a woorgard testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Troll doronggal néhányszor megcsapod a woorgard jobb oldalát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a woorgard testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [170,60] Amerre csak a szem ellát, dombok. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy kétfejű troll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll ragyás bőrét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával megvagdalod a kétfejű troll jobb karját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a kétfejű troll ragyás bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Félrehajolsz, de a kétfejű troll karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kétfejű troll testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a kétfejű troll testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kétfejű troll csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! A kétfejű troll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 55, gyógyulás: 2, összesen: -53 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+188 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [169,61] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Véres Holló előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték.

[84 pontot használtál fel, van még 111.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[169,62] Dombos terepre érkeztél.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot!

(Továbbmész...) [168,63] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Lao-Ce. [32 pontot használtál fel, van még 79.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 79.]

* 3. BP: energia fejlesztése 6
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] A befejezéshez még 2157 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 59.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 57.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 14, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 57 pontod maradt, ebből a következő körre 57 pontot vihetsz át. Kapsz még 519 pontot. A következő körben tehát 576 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HARCI MÁGUS (265. ELLENFÉL)
Ha egy bérmágus túléli az első néhány bevetést, és megfelelő tapasztalatra tesz szert, általában ismét felkeresi mesterét, és újabb néhány évig specializáltan csak hatékony támadó és védekező varázslatokat tanul. Ezután a képzés után a torony ajtaján általában egy képzett gyilkológép lép ki, akinek megbízója csengő aranytallérokban fizet. De cserébe az elvégzett munkára igen ritkán lehet panasza. A harci mágusok, ha úgy hozza a sors, képesek közelharcban is megvédeni magukat.

KARAKTERLAP

Vadállat Rabban, egy fekete, kontyos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 319. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 378. fordulód.

Erő: 29 (32) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 251 cm
IQ: 33 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 457 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 25/26 év
Egészség: 35 Életpont: 339/314 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 39 (41) Varázspont: 558/0 Pénz: 661 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 146/-4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 12
Eddig összesen 2039 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14046 TP-t kaptál. Jelenleg 1160534 TP-d van. A következő szinthez még 39466 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, ongóliant, orbitális mackósajt. A 370. fordulódban 5183 arany került a bankszámládra. 5390 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/94 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 11/97 (+16%)
vágófegyverek: 14/45 (+8%) ütőfegyverek: 29/77 (+7%) lőfegyverek: 17/41
dobófegyverek: 23/60 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (110%) << mandibulakasza (#127) (110%) << troll dorong (#550) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); nyílvessző (#108) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/54 2. nyomkövetés: 90/57 (+29%) 3. lopás: 6/97
4. mászás: 3/97 5. csapdakészítés: 21/93 (+6%) 6. csapdaészlelés: 8/1 (+30%)
7. gyógyítás: 100/47 (+23%) 8. titkosírás: 20/60 9. felderítés: 25/3 (+28%)
10. szörnyidomítás: 11/48 11. teológia: 43/52 (+18%) 12. taumaturgia: 65/62 (+23%)
13. versengés: 1/88 14. harcművészetek: 2/14 15. zene: 30/13
16. szörnyismeret: 13/92 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/60
19. vadászat: 12/29 20. bányászat: 30/92 (+10%) 21. úszás: 11/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: (64)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet!
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
401 arany (#50) 1 ubuk dobónyíl (#138) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
9 drótszőr (#37) 1 ezüst kulcs (#184) 10 galachmit (#310)
1 gyógykenőcs (#313) 10 kaja (#2) 2 kvazár (#244)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380)
1 moa stuki (#413) 4 moa üveggömb (#383) 1 nagy aranykulcs (#246)
4 óndarab (#85) 2 rézdarab (#70) 1 szent jogar (#150)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk tüske (#131) 1 vasalt bunkó (#181)
1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(168,55) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Dornodon oltár, woorgard (#231)
(168,63) nekrofun (#173), Fairlight rúnaköve, Raia oltár, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 23. jellempróba, művészi porolit (#720)
(169,56) gumifa (#38), oltár, 48. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), Raia szent lovagja (#239)
(169,57) ezoterikus mardelek (#184), szintszívó (#96), csontváz (#48), ősi csatamező (#263), oltár, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), kultúrmasztodon (#227)
(169,61) művészi porolit (#720), Leah oltár
(169,62) vaskohó (#155), Leah oltár, érclelőhely
(170,58) woorgard (#231), a 70. labirintus bejárata, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, agyagelementál (#203), Vérhörgő Mamulut (2133. kalandozó), bazaltelementál (#204), Kuomin-Tang (2126. kalandozó), pszi elementál (#221), ekharion (#232)
(170,59) woorgard (#231), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), vaskohó (#155), Leah oltár, 50. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(170,60) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), érclelőhely, kétfejű trollok (#163)

Üzenet küldése a karakternek