374. forduló, 376. forduló, Karón Varjú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 27. 10h:39'
EZ A 578. JÁTÉKHETED, 375. FORDULÓD
579. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3779
SZÁMLA : XXXX

KARÓN VARJÚ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,97] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Varázserőd regenerálódik. (+347 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-14 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) A lottó 648. hetének nyerőszámai: 28, 27, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot
19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 514.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 512.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 512.]

* 2. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 510.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 508.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 506.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 506.]

* 4. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 76. varázslatot a 227. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 504.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány). [0 pontot használtál fel, van még 504.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-36 varázspont.] [+5% tau] [2 pontot használtál fel, van még 502.]

le 373 leveszed/lerakod a 373. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 502.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+54 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 497.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

hu 197 117 275 hulladék: 197 117 275
Hulladék, ezért nem gyűjtesz igazgy. fülbevalót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ametiszt medált. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

hu 280 230 190 hulladék: 280 230 190
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lánckesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 497.]

v 96 186 106 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.


(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Van itt egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 2 bumerángot 8 aranyért, 2 fekete gyöngyöt 12 aranyért, 1 lánckesztyűt 15 aranyért, 3 mérg. ubuk dobónyilat 21 aranyért, 1 mérg. vas dobónyilat 10 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 2 sallank karmot 4 aranyért, 3 sallank nyilat 9 aranyért, 7 tyrex csontot 210 aranyért, 1 vassisakot 18 aranyért.
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 487.]

m 3 mozogsz délkeletre
[187,107] Még mindig a városban vagy.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight hívői építették. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Van itt egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 7 ametiszt medált 196 aranyért, 3 aranygyűrűt 36 aranyért, 3 aranyláncot 60 aranyért, 2 borostyán függőt 12 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 2 ezüst nyakláncot 20 aranyért, 3 igazgy. fülbevalót 60 aranyért, 1 obszidián függőt 10 aranyért.
[9 pontot használtál fel, van még 478.]

im 0 3 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Hosszasan imádkozol istenedhez. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +6 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 448.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Hosszasan imádkozol istenedhez. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 418.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Buzgón imádkozni kezdesz. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 388.]

bb 37 423 1548 beraksz a bankba a 37. tárgyat (423 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 27 drótszőrt. Beraksz a bank széfjébe 1 szívkeresőt. Beraksz a bank széfjébe 1 Blounther gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

flh 1 138 felt. lőfegyver haszn. 1 a 138. tárggyal
Ok, FLH 1 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

flh 20 547 felt. lőfegyver haszn. 20 az 547. tárggyal
Ok, FLH 20 547 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[187,108] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. [+1% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló bal oldalát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 35 életpontot sebeztél. [+2% tau] Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.). 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 12, gyógyulás: 5, összesen: -7 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,97] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.


(Továbbmész...) [189,98] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű támad rád.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. [+1% teo] Többször megcsíp a dögkeselyű. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 11, gyógyulás: 5, összesen: -6 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: A következő kincseket találtad: egy ubuk dobónyíl. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc jön feléd. {max. életpontja: 81-90.}

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy nómenklatúra intéz feléd kihívást.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra jobb lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a nómenklatúra testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. [+1% teo] A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 17, gyógyulás: 6, összesen: -11 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: egy kígyóbőr kesztyű, egy bronzhegyű lándzsa és 4 ubuk tüske. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [47 pontot használtál fel, van még 341.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[188,98] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kristálypalotát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tyrannoszaurusz rex. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. [+2% tau] Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. [+1% teo] Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 120, gyógyulás: 18, összesen: -102 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+61 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+63 életerő). [-8 varázspont.] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.} Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [187,99] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Chara-din fattya jobb vállát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 43, gyógyulás: 17, összesen: -26 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! A következő kincseket találtad: egy mérg. ubuk dobónyíl. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy pszi őselementál intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 219 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy pszi őselementál támad rád.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 198 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Orkhan Thai támad rád. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 208 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (42 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod az Orkhan Thai bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű, 2 ezüstshuriken, 10 arany és egy umbatari karkötő. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 129, gyógyulás: 5, összesen: -124 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rövid kard, 8 arany és 12 ugh méreg (Nincs mibe rakni 6 ugh mérget.). A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+63 életerő). [-8 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+65 életerő). [-8 varázspont.] [+1% teo]
Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [186,99] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bundás csirmáz testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 ezüst karkötőt. Miután lemásztál, továbbindulsz. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [115 pontot használtál fel, van még 226.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
[186,98] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Felfedeztél egy kazmárt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [187,98] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight híveié. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Thargodan csatamező van. Elteszed a látcsövet. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [28 pontot használtál fel, van még 198.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 158.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 121 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 118.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 78.]

kf 266 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

szk 282 keresed a 282. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ősdentort. [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 77.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 77.]

* 3. BP: használod a 66. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi-regeneráció pszi képességet. Elszívod a környéken tartózkodók életenergiáját. (+1 életerő.) [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 72.]

* 4. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 72.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. A szervezetedet méreg pusztítja (-56 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 3, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját nyel le a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 72 pontod maradt, ebből a következő körre 72 pontot vihetsz át. Kapsz még 516 pontot. A következő körben tehát 588 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ERŐPAJZS III. (127. VARÁZSLAT)
Az Erőpajzs III. az Erőpajzs II. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a forduló végéig hattal jobb lesz a védettséged, de ez 30 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.

KARAKTERLAP

Karón Varjú, egy copfos ősz hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Fekete a bőröd. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 357. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 375. fordulód.

Erő: 41 (46) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 114 cm
IQ: 29 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 52 (54) Védekezés: 61 Menekülés: 50 % Életkor: 110/111 év
Egészség: 29 Életpont: 424/308 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 38 Varázspont: 928/13 Pénz: 1287 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/15 Pszi pont: 59/1 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1711 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 16355 TP-t kaptál. Jelenleg 1478485 TP-d van. A következő szinthez még 221515 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Blounther apó, ongóliant. A 357. fordulódban 3062 arany került a bankszámládra. 3613 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/72 ökölvívás: 3/91 szúrófegyverek: 30/70 (+7%)
vágófegyverek: 9/53 ütőfegyverek: 8/3 lőfegyverek: 10/28
dobófegyverek: 17/95 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/53 (+20%) 2. nyomkövetés: 70/21 (+24%) 3. lopás: 4/65
4. mászás: 12/38 (+2%) 5. csapdakészítés: 22/8 (+5%) 6. csapdaészlelés: 10/69
7. gyógyítás: 86/79 8. titkosírás: 13/93 9. felderítés: 24/73 (+2%)
10. szörnyidomítás: 7/3 11. teológia: 47/77 (+8%) 12. taumaturgia: 68/5 (+25%)
13. szerencsejáték: 1/62 14. versengés: 1/39 15. zene: 19/36
16. szörnyismeret: 13/52 17. pszi: 8/65 (+9%) 18. zárnyitás: 1/87
19. vadászat: 12/46 20. bányászat: 27/74 (+15%) 21. úszás: 8/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50)
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
láth. észlelése (#78) villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), jégcsóva (#41), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 ametiszt medál (#275) 2 aranygyűrű (#193) 3 aranylánc (#191)
1 Blounther gyűrűje (#1548) 2 borostyán függő (#162) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzsisak (#88) 2 bumeráng (#249)
27 drótszőr (#37) 2 ezüst nyaklánc (#117) 2 fekete gyöngy (#99)
3 igazgy. fülbevaló (#197) 2 kaja (#2) 1 lánckesztyű (#230)
2 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 obszidián függő (#195)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 pirkit (#153) 1 rézsisak (#72)
2 sallank karom (#128) 3 sallank nyíl (#129) 1 szívkereső (#423)
6 tyrex csont (#280) 1 vassisak (#160) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
767 arany (#50) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 ezüstshuriken (#327)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 6 madártoll (#112) 2 púderkő (#119)
1 rövid kard (#171) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 ubuk tüske (#131)
6 ugh méreg (#166) 1 umbatari karkötő (#278) 3 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,98) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 43. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely
(186,99) grok-képződmény (#149), bundás csirmáz (#93), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247)
(187,98) nekrofun (#173), Fairlight oltár, 26. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(187,99) Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), 40. jellempróba
(188,98) kristálypalota (#401), tyrannoszaurusz rex (#160), Raia szent lovagja (#239)
(189,97) bávatag golombárok (#165), trikornis herceg (#261)
(189,98) dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), 35. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek