Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 27. 10h:39' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 375. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3779 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 76. varázslatot a 227. varázslatot |
le 373 | leveszed/lerakod a 373. tárgyat |
kf 229 | kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat |
hu 197 117 275 | hulladék: 197 117 275 |
hu 280 230 190 | hulladék: 280 230 190 |
v 96 186 106 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,106] Egy kisebb településhez érkeztél.
m 3 | mozogsz délkeletre |
im 0 3 | imádkozol |
bb 37 423 1548 | beraksz a bankba a 37. tárgyat (423 darabot) |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 1 138 | felt. lőfegyver haszn. 1 a 138. tárggyal |
flh 20 547 | felt. lőfegyver haszn. 20 az 547. tárggyal |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 52 életpontot sebeztél. [+1% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló bal oldalát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 35 életpontot sebeztél. [+2% tau] Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.). 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 12, gyógyulás: 5, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,97] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bávatag golombár. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
(Továbbmész...) [189,98] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy dögkeselyű támad rád.
Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dögkeselyű bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. [+1% teo] Többször megcsíp a dögkeselyű. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 11, gyógyulás: 5, összesen: -6 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 61 életpontot sebeztél. A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra jobb lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a nómenklatúra testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. [+1% teo] A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 17, gyógyulás: 6, összesen: -11 ÉP}
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. [+2% tau] Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. [+1% teo] Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 120, gyógyulás: 18, összesen: -102 ÉP}
(Továbbmész...) [187,99] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Chara-din fattya jobb vállát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a Chara-din fattya jobb oldalát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a Chara-din fattya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 733, sebződés: 43, gyógyulás: 17, összesen: -26 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 219 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 198 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 208 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (42 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod az Orkhan Thai bal karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 25 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű, 2 ezüstshuriken, 10 arany és egy umbatari karkötő. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 129, gyógyulás: 5, összesen: -124 ÉP}
(Továbbmész...) [186,99] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bundás csirmáz testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 2 | mozogsz északra, keletre |
(Továbbmész...) [187,98] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.
kf 315 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
kf 266 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
szk 282 | keresed a 282. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 66. pszi képességet |
* 4. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
ERŐPAJZS III. (127. VARÁZSLAT) Az Erőpajzs III. az Erőpajzs II. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a forduló végéig hattal jobb lesz a védettséged, de ez 30 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör. |
Erő: | 41 (46) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 114 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 52 (54) | Védekezés: | 61 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 110/111 év |
Egészség: | 29 | Életpont: | 424/308 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 | Varázspont: | 928/13 | Pénz: | 1287 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 21/15 | Pszi pont: | 59/1 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/72 | ökölvívás: | 3/91 | szúrófegyverek: | 30/70 (+7%) |
vágófegyverek: | 9/53 | ütőfegyverek: | 8/3 | lőfegyverek: | 10/28 |
dobófegyverek: | 17/95 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/53 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 70/21 (+24%) | 3. lopás: | 4/65 |
4. mászás: | 12/38 (+2%) | 5. csapdakészítés: | 22/8 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 10/69 |
7. gyógyítás: | 86/79 | 8. titkosírás: | 13/93 | 9. felderítés: | 24/73 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 7/3 | 11. teológia: | 47/77 (+8%) | 12. taumaturgia: | 68/5 (+25%) |
13. szerencsejáték: | 1/62 | 14. versengés: | 1/39 | 15. zene: | 19/36 |
16. szörnyismeret: | 13/52 | 17. pszi: | 8/65 (+9%) | 18. zárnyitás: | 1/87 |
19. vadászat: | 12/46 | 20. bányászat: | 27/74 (+15%) | 21. úszás: | 8/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), jégcsóva (#41), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | ametiszt medál (#275) | 2 | aranygyűrű (#193) | 3 | aranylánc (#191) | |||
1 | Blounther gyűrűje (#1548) | 2 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | bronzsisak (#88) | 2 | bumeráng (#249) | |||
27 | drótszőr (#37) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
3 | igazgy. fülbevaló (#197) | 2 | kaja (#2) | 1 | lánckesztyű (#230) | |||
2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | pirkit (#153) | 1 | rézsisak (#72) | |||
2 | sallank karom (#128) | 3 | sallank nyíl (#129) | 1 | szívkereső (#423) | |||
6 | tyrex csont (#280) | 1 | vassisak (#160) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
767 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 6 | madártoll (#112) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | rövid kard (#171) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | ubuk tüske (#131) | |||
6 | ugh méreg (#166) | 1 | umbatari karkötő (#278) | 3 | vasérc (#152) |