374. forduló, 376. forduló, Vadállat Rabban összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 8. 15h:33'
EZ A 573. JÁTÉKHETED, 375. FORDULÓD
574. játékheted kezdete: dec. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 534 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1583
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

VADÁLLAT RABBAN KALANDJAI


359 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [143,61] koordinátán.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-33 ép.) Táborozásod alatt különleges dolog történt. Fehér Kelduin és Lukavan Hercegnő elhatározták, hogy egybekelnek, és az esküvői szertartás itt zajlott le, Tirkiz Azor vezetésével! A menyasszony saját varrású esküvői ruhát visel, a ruhát és haját a vadon ezernyi színét viselő virág díszíti, gyönyörűvé téve az amúgy is csinos leányt. A délceg vőlegény ez alkalommal páncélja helyett finom szövésű kelmét visel, haja tisztán és ápoltan csillog, és büszkén hordja legnemesebb trófeáit. Elenios papja megköszörüli torkát, és megkezdődik a szertartás.
- Gyermekeim, azért gyűltünk ma itt össze, hogy tanúi lehessünk eme két ifjú egybekelésének. Fehér Kelduin, a vadon nemes vándora összeköti ma sorsát az erdők szépséges leányával, kinek neve Lukavan Hercegnő. Elenios istennő örömmel látja, hogy a hűség kötelékével akarjátok szerelmeteket megpecsételni. - Ezzel felemel egy bársonykendőt. - A házasság bilincse édes kötelék, amely összekapcsol benneteket a sírig - közben Tirkiz Azor a két ifjú kezén átveti a bársonykendőt. - Mondd, Fehér Kelduin, akarod-e feleségedül eme ifjú leányzót?
- Igen. - mondja a fiú határozottan.
- És te, leányom, Lukavan Hercegnő, akarod e hitvesedül ezt a férfit?
- Igen! - mondja elpirulva a leány.
- Az ígéret, amit egymásnak tesztek, szív ígérete, záloga pedig a karikagyűrű, amelyet egymás ujjára húztok. - Ekkor Fehér Kelduin és Lukavan Hercegnő elővesznek egy-egy aranygyűrűt, és rácsúsztatják párjuk ujjára. A pap felelemi kezét, és zengő hangon így szól.
- Eleniostól kapott hatalmamnál fogva, ezennel házastársaknak nyilvánítalak benneteket! Mostantól összetartoztok, amíg a halál el nem választ! Most pedig csókoljátok meg egymást. - mosolyodik el Tirkiz Azor. Magad is mosolyogni kezdesz, amint látod, mily szeretettel ölelik egymást a fiatalok. A többi jelenlévő kalandozóval együtt éljenezni kezdesz. A rövid szertartást vidám eszem-iszom, tánc követi, amelyre természetesen te is meghívást kapsz.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve vallási öntudat. (ld. enc.) A táborozás 1. napján összefutsz egy meghatározhatatlan színű, zilált hajú, teljesen vak, többnapos borostájú kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Egy arany pikkelyvértet, egy denevér szimbólumot, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Gyerekkel van! Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Harq al-Ada. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszas csata után, már mindketten elfáradtok, amikor végül elementálod egy csapással köddé foszlatja ellenfeled lényét. Te voltál a jobb! Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 1. napon találkozol Krí Wu Shevel. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Egy bársony övsálat, egy drakolder gyűrűt, egy drakolder kesztyűt, egy jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy yiang mellényt, egy yiang nadrágot és egy yiang vállvédőt visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Nap bírája trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy Főnix. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy yiang hárítópajzsot tart. Egy tűzfőnix a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). A kalandozó udvariasan megkérdezi, előadhat-e egy dalt. Beleegyezésedre muzsikálni kezd. Csodálatos! Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 1. napon összefutsz egy világoskék, zilált hajú, égszínkék szemű alakváltó nővel. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Valéra. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Aztán elköszöntök egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Az 1. napon találkozol Thalios Severinnel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Kabol gyűrűjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet és egy rogalhal csuklópántot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Kronga hadúr trófea és egy quwarg széltáncos trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Falcon Castagirral. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy balkezes gyűrűt, egy Bufa páncélját, egy császári kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy koponya szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy Natharion karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy kentaurusz trófea és egy quwarg anyakirálynő trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Káoszkígyót, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Dornodon első számú avatárja. Egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy ogre övet, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy Xanathal karkötőjét visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy rubin sárkány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 16 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Baghar korbácsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Ydau Sugmma. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Aztán elköszöntök egymástól.
Az 1. napon összefutsz Salióval. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku vadászinget, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy Urgod kesztyűjét, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy rubin sárkány trófea és egy Shear'niz'il trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összeakadsz Maitreya Mahagattával. Elenios főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szem szimbólumot, egy Urgod kesztyűjét, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy ősdentor trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy alanori csatamén a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően taumaturgia szakértelmed. Eközben te gyógyítás szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 1. napon találkozol egy hófehér, rövid hajú, sárga szemű, harcsabajszos troll férfival. Bőre mélykék színű. Ő Ursula férje! Tharr félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy háború gyűrűjét, egy hótarantula köpenyt, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy ősmágus fülbevalóját, egy regeneráló övet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd karkötőt, egy tleikan kesztyűt, egy torz fülkarikát, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy kémsárkány trófea, egy káoszdémon trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Romaf. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időmúlatás gyanánt mágikus párviadalt vívtok. Gyűlik és formálódik az energia, míg végül megjelenik két manaelementál, és küzdeni kezdenek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Aztán elköszöntök egymástól.
Az 1. napon találkozol Szopóka-Nyalókával. Ő Clod Onar felesége! Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany sárk. kesztyűt, egy arany sárkánycsizmát, egy arany sárkánynadrágot, egy arany sárkányvállapot, egy bársony övsálat, egy beholderfej medált, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Istenek Talizmánját, egy isteni gyöngysort, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy Mutáns koronát, egy Notermanthi amulettet, egy nt'lagod karkötőt, egy og'lhobn fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy Zt'tuzzarxn trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy sújtásra emelt pöröly. Jobb kezében egy ősi kardot, bal kezében egy arany sárkánypajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+402 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+65 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-17 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 19. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 713.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 711.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 709.]

* 2. KP: elmormolod a 70. varázslatot a 12. varázslatot a 86. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 708.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 706.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 100% lesz (-24 vp). [0 pontot használtál fel, van még 706.]

* 4. KP: elmormolod a 227. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a villámmágia varázslatot! [-36 varázspont.] [+5% tau] [5 pontot használtál fel, van még 701.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[144,61] Még mindig a városban vagy.


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[170,58] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy woorgard. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 125 életpontot sebeztél. [+1% teo] Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Elszántan a másikra támadsz. Troll doronggal néhányszor megcsapod a woorgard bal oldalát. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 33 életpontot sebeztél. [+2% tau] Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Troll doronggal párszor keményen megütöd a woorgard testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a woorgard szörcsögő hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. [+1% tau] Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 33, gyógyulás: 2, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-9 varázspont.] [+3% teo] Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Affine Fall Merong lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [171,58] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 158 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Lítia De Fandargo orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hegyi góliát. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 117 életpontot sebeztél. [+2% teo] Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a hegyi góliát jobb lábát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a hegyi góliát testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 38 életpontot sebeztél. [+2% tau] Elhajolsz a hegyi góliát ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Szereztél 15 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 69, gyógyulás: 3, összesen: -66 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-9 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-9 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo] Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [96 pontot használtál fel, van még 605.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[172,58] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Babsaláta előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hegyi góliát lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 126 életpontot sebeztél. [+2% teo] Ellenfeled sziklát dob rád. Eltrafált a lövedék. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Meglengetve a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegyi góliát oszlopos lábát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A hegyi góliát összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 11 aranyat. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 71, gyógyulás: 3, összesen: -68 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-9 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo] Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [173,58] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 118 életpontot sebeztél. [+3% teo] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy hordóagyú mameluk. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 118 életpontot sebeztél. [+1% teo] Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 24 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a hordóagyú mameluk szőrös testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a hordóagyú mameluk bal vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 44 életpontot sebeztél. [+3% tau] A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 28 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 51, gyógyulás: 7, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-9 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-9 varázspont.] [+3% teo] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [174,58] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő kétfejű troll mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a kétfejű troll bal fejét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a kétfejű troll testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. [+2% tau] A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 36, gyógyulás: 2, összesen: -34 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [78 pontot használtál fel, van még 527.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[175,58] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 10 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Marokra fogva a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal néhányszor megcsapod az ongóliant testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Troll doronggal többször eltalálod az ongóliant testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 111, gyógyulás: 0, összesen: -111 ÉP}

Észreveszel egy krómkaktuszt. Utad során felfedezel egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rhiannon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [176,58] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Észreveszel egy kazmárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Fafejű a Tudós vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [177,58] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy áeratikus hasnyák. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a troll dorongot. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áeratikus hasnyák testét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 27 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 46, gyógyulás: 2, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+181 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [101 pontot használtál fel, van még 426.]

m 2 mozogsz keletre
[178,58] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy grákó denevér formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 411.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
-2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
-2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

* 3. BP: energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] A befejezéshez még 2371 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 371.]

* 4. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 369.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 137 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 329.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 97 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 289.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 249.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 17 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 209.]

tf 4 9 fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 8 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 14, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 516 pontot. A következő körben tehát 716 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VALLÁSI ÖNTUDAT (290. TUDATI KÉPESSÉG)
Amikor leborulsz az oltár elé, esetleg kapcsolatot létesítesz isteneddel, bizonyara foglalkoztat, hogy mikor ajándékoz meg a következő papi ranglépéssel. A kasztroplanáris csatornákon beszélgetve paptársaiddal egyeztetek meg, megkéritek isteneteket, hogy tájékoztasson az előremenetelekről. Hiszen egy vallási tudatban a papi rang határozza meg a helyed, ministránsként hogy is szólhatnál bele az avatárok vitájába? [Mostantól karakterlapodon láthatóak a megszerzett hitpontok, ezáltal tudod, hogy mikor nő elismertséged istenednél.]

KARAKTERLAP

Vadállat Rabban, egy fekete, kontyos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd sárga. Fairlight főpapja vagy. Papi hited: 314. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 375. fordulód.

Erő: 30 Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 251 cm
IQ: 33 Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 457 kg
Ügyesség: 31 (34) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 25/26 év
Egészség: 34 Életpont: 336/279 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 39 (41) Varázspont: 558/-2 Pénz: 1019 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 146/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 2012 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9585 TP-t kaptál. Jelenleg 1130840 TP-d van. A következő szinthez még 69160 TP szükséges. Trófeáid: Chara-din fattya, ongóliant, orbitális mackósajt. A 370. fordulódban 5183 arany került a bankszámládra. 5312 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/94 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 11/70 (+7%)
vágófegyverek: 14/33 (+4%) ütőfegyverek: 29/57 (+8%) lőfegyverek: 17/41
dobófegyverek: 23/59 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (110%) << mandibulakasza (#127) (110%) << troll dorong (#550) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); nyílvessző (#108) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -997.); ezüstshuriken (#327) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/43 2. nyomkövetés: 89/86 (+36%) 3. lopás: 6/97
4. mászás: 3/97 5. csapdakészítés: 21/75 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/62
7. gyógyítás: 99/55 (+23%) 8. titkosírás: 20/43 9. felderítés: 24/66
10. szörnyidomítás: 11/41 11. teológia: 42/93 (+39%) 12. taumaturgia: 65/8 (+25%)
13. versengés: 1/88 14. harcművészetek: 2/14 15. zene: 30/13
16. szörnyismeret: 13/92 17. pszi: *19/100 18. zárnyitás: 2/60
19. vadászat: 12/29 20. bányászat: 30/80 (+17%) 21. úszás: 11/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), kőkést (#6) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot, csak egyszer), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
cirkusz: (64)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
trikornis (#104), szintszívó (#96), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Kerekkorsó Rendje (#9136), Szeretet Vándorai (#9138), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61), villámsújtás (#89), agykorbács (#97), tűzgolyó (#155), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A kihívás egyre nagyobb. Egy gránitelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet!
3.) Dobd el a D paranccsal a legkedvesebb tárgyadat (elrejtés nem jó)!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 királynő, 5 élőholt, 7 vadász, 9 nagymester, 2 parafenomén, 7 rohamosztagos.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 4. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
54 arany (#50) 3 ezüstdarab (#326) 1 gromak bőr (#268)
1 ilkin érc (#232) 4 óndarab (#85) 5 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(170,58) woorgard (#231), a 70. labirintus bejárata, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely
(171,58) Tharr rúnaköve, törpe bánya (#435), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, hegyi góliát (#244)
(172,58) törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, hegyi góliát (#244)
(173,58) tüskés harci gromakok (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), hordóagyú mameluk (#254)
(174,58) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, kétfejű trollok (#163)
(175,58) ongóliant (#159), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(176,58) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely
(177,58) Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), áeratikus hasnyákok (#243)
(178,58) gumifa (#38), Chara-din monolitja (#534), Leah oltár, művészi porolit (#720), 31. jellempróba

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk, 2005. nov. 26-án szombaton 9 órától a szokásos helyen, a Láng Művelődési házban TF, ŐV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthető: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat a TF programozójának és játékvezetőjének, élőben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedők, észbontó TF-es árverés, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetőség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön, élő bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át a TF olimpiai fordulódat is. A TF olimpiára való jelentkezés határideje 2005. nov. 22. kedd. Várunk nov. 26-án! A Beholder Kft. munkatársai.
2005.03.22 14:54 Változások a számládon! 100 zsetont levontunk a Kalandok Földje előfizetéshez!
2005.10.20 14:03 Változások a számládon! 50 zsetont levontunk a Kalandok Földje előfizetéshez!
2005.11.18 14:11 Változások a számládon! 250 zsetont levontunk a Kalandok Földje előfizetéshez!
2005.11.18 14:11 Változások a számládon! 250 zsetont levontunk a Kalandok Földje előfizetéshez!
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Mivel mostanában több olyan visszajelzést is kaptunk tőletek, miszerint egy-egy FT parancs miatt a Túlélők Földje épületeiben is harcoltatok az ottani lakóval, pedig eredeti szándékotok nem ez volt, felülbíráltuk a program jelenlegi működését. Mostantól egy karakter csak abban az esetben támad be egy épületet, ha magas agressziója ezt indokolja. Így innentől az nem számít, hogy van-e Feltételes Támadás parancsa a benn lakóra.
* Történt egy szabályváltoztatás: ha valaki meghal öregedéstől, az adott fordulójában többször már nem halhat meg kora miatt. Természetesen az öregítő lények, a gyorsvarázslás, stb. továbbra is öregítenek rajta, csak meg nem halhat miatta. Ha nem fiatalít sietve magán, a következő fordulójától kezdve, az első természetellenes öregedésnél újra meghalhat a karakter.
* A bájital működését felülbíráltuk, minek eredményeképp ez a tárgy mostantól átadhatatlan.
* Változtattunk kicsit a köreleji események kiírásának sorrendjén, mivel történt a múltban olyan, hogy egy vesztes csata után, de még elD.E.M.ezés előtt egyéb események kerültek kiírásra (pl. Aukciós Ügynök érkezte). Ez amúgy csak szövegileg volt zavaró, más hibával nem járt.
* Ha valaki utólag belépett egy olyan KTba, amelynek megvolt a végtelen megismerése, előfordult, hogy 20 forduló múlva a gép nem számolta neki a +TNO-t és +KNO-t. Ezt a hibát javítottuk, aki ezután lép be ilyen KT-ba annak ez a probléma nem fog előjönni.
* 2005. június 14-től 2005. augusztus 15-ig beköszöntöttek a fejlődés hónapjai a Túlélők Földjén. A TF csapat Beholder találkozós TF-ŐV párviadalban nyújtott teljesítményének köszönhetően ebben az időszakban minden szörny 10%-kal több Tapasztalati Pontot ér. Másfajta TP szerzési módra nem terjed ki ez a bónusz.
* Ha egy karakter olyan varázslatot próbált elmondani, aminek a paramétere a varázslat költségét is módosítja (pl. őskreáció), s nem volt rá elég VP-je, hiába tört varázskövet, a varázskő, manakristály, stb. által adott VP-t már nem vette figyelembe a program és ilyenkor hiba keletkezhetett. Ezt javítottuk.
* A KB (kivét bankszéfből) parancs folyadékra való kiadásakor képes volt a karakter többet kivenni a bankból, mint amennyi a nála lévő tartókba fért, és a felesleg azonnal elveszett. Ezt javítottuk, most már csak annyit vesz ki a karakter (a paraméterként megadott nagyobb szám esetén is), amennyit el is tud rakni.
* Túl sok FTV beállításnál, nem látszott mindegyik a nyomtatott fordulókban. Javítottuk.
* Különválasztottuk az MXTU-t és a tárgyakból kapott MXTU-t. Ennek annyi az általatok érzékelhető eredménye, hogy ahol az MXTU változik, mostantól az alappal számolunk (pl. AMT paranccsal történő MXTU átadáskor a két fél MXTU-ja közötti relációba nem számítanak bele a tárgyakból kapott bónuszok, vagy MXTU TF-elésekor nem a tárgyakkal megnövelt MXTU alapján kell a TVP-t elkölteni). Ez a változás az egyes tevékenységek során kapott TU mennyiségére nincs hatással. A karakterlapon továbbra is a tárgyakkal növelt értéket láthatjátok.
* A nagy quwarg taposó tappancs enciklopédiájában hibásan azt írtuk, hogy 3 MXTU-t ad a tárgy. Valójában 7-et ad.
* A tűzkéz, villámkéz, méregcsók, jéghalál KT varázslatoknál kalandozóharcban való használatukkor volt egy kis hiba, az ellenfél szemszögéből úgy tűnt, mintha ő lőtte volna a varázslatot. Javítottuk.
* Neves szörnyek! A Túlélők Földje találkozón leadott szörnytervező pályázat alkotásait kiértékeltük, leszelektáltuk, több helyen változtattunk, több hasonlót összemixeltünk, majd leprogramoztuk őket, úgyhogy a mai naptól senki sincs biztonságban, már a 220+ előtti területeken (nyugat, kelet, Sötét Föld) is neves szörnyek leselkednek a kalandozókra. Megjelenésük esélye a korábbi neves szörnyekéhez idomul, vagyis olyan hű-de-nagyon azért nem lesznek gyakoriak. Legtöbbjük két tárgyat hordoz (egy gyakorit és egy ritkát), mint már azt az ősi birodalom neves szörnyeitől megszokhattátok, de persze vannak kivételek. Ezek a neves szörnyek nem növelik a számlálót a neves szörnyekre vonatkozó isteni küldetésben, illetve nem jöhetnek az Őrzők ébersége KT képességgel történő imádkozáskor (illetve más hasonló, KT képességes szörnygeneráláskor sem).
* A forduló eleji szörnykereséskor a karakter nem volt hajlandó elfogni olyan szörnyet, aminek a merészsége alapján nem mert volna nekitámadni. A FOG parancs ilyenkor előbbre való lesz.
* Amennyiben a Trikornis Futárszolgálatnál egy tartót adsz fel, amiben még van folyadék (ami elfolyna, ha a tartót elküldted), automatikusan feladod a folyadékot is a postával. A folyadék feladásának költsége külön számolódik, a szabályoknak megfelelően (csupán a 10 arany felárat nem kell kifizetni, hiszen a Futárszolgálat a saját tartódban szállítja az árut). Amennyiben nincs pénzed az ilyen folyadék átküldését finanszírozni, az el fog veszni.
* A karakterlapon mostantól látszik az is, a karakternek a beállítottakon kívül hány feltételes parancsa lehet még. A korlátba a DX, a gyógyító totem beállítás és az, hogy a maradék TVP-idből melyik tulajdonságodat TFeled, nem tartozik bele - ezeket a maximális 16 beállításon felül is ki lehet adni.
* Ha a karakter nem ad enni a befogott szörnyeinek, első körben "éhes", második-harmadik körben "nagyon éhezik", negyedik körben "éhhalál küszöbén van" jelzés láthat mellettük a karakterlapon. (Eddig az "éhes" jelzés volt kétszer.) Ha egy szörny nagyon éhezik, tulajdonosa (és a többi befogott szörny) már kezdhet aggódni.
* A méregsemlegesítés akkor kerül 20 VP-be, ha egyszerre kétfajta méreg kínozza a karaktert (mondjuk a döglidérccel való találkozás után). Ez talán nem volt elég egyértelműen megfogalmazva a varázslat enciklopédiájában, így azt kiegészítettük.
* A fekete lótuszról kettő virágot is le lehetett egy körben szedni, de csak két parancsból - ez volt az eredeti elgondolás. A mai nappal eltöröltük ezt a bonyolítást, KT 446 2 hatására rögtön kettőt szed a karakter.
* A könnyebb követhetőség kedvéért mostantól folyamatosan írjuk a karakterlapon, mennyi szabad hely van az adott karakter hátizsákjában.
* A kiírthoz képest egy héttel később, de véget ért a Beholder találkozón a TF csapat által megnyert kéthónapnyi +10% TP a szörnyekért.
* A pszi fejlesztést nem használja a karakter akkor, ha a pszije már becsillagozódott, vagyis amúgy sem lenne semmi hatása.
* Ha egy labirintusban a karakter életereje menekülés% alá kerül, automatikusan átáll ötösre az óvatossága. Mostantól működik a következő: ha gyógyít magán a karakter, és menekülés% fölé kerül életereje, az óvatossága a következő mozgás előtt visszaáll az általa beállított értékre. Ha ez mégsem történt meg (már nem mozog többet, vagy nem tud eleget gyógyítani), a forduló végén mindenképp visszaállítódik az előző óvatosság beállítás.
* Hibásan törlődött eddig az egyszeri direkt FT parancs az olyan kalandozó-kalandozók közötti találkozásokban, ahol az egyik fél láthatatlan volt, és emiatt nem is került sor csatára. Kijavítottuk.
* Boltban EE-vel történő eladáskor - ha az utolsó paraméterként megadott tárgy nem volt átadható, csak egy hibaüzenet jelent meg, az első és második paraméterben megadott tárgyról semmi. Ilyenkor eladta őket a program, ahogy kell, csak visszajelzés nem volt. Javítottuk.
* A teleport varázslatok (városi + tiltott) akkor is létrejöttek, ha a karakter ugyanazon a mezőn állt, aminek a célkoordinátákat beírta a varázslat paramétereként. Mostantól hibaüzenetet kap a játékos ehelyett.
* A tudati átadás mostantól nem működik a Sötét Földről a ryuku szigetekre, az ősi birodalmak területéről a Sötét Földre, illetve visszafelé. Ezek a területek - bár játéktechnikailag csak pár koordinátára - valójában olyan messze vannak egymástól, amely kívül esik a hatótávolságon.
* Mostantól a karakterlapon az őrző szörnyek mellett az is látszik, mennyi pluszt ad akkor, ha a karaktertől lopni akarnak.
* A KUT paranccsal csatamezőkön (s egyéb ehhez hasonló tereptárgyakon) való kutatáskor nem vont TVP-t a program a parancsvégi Feltételes Gyógyításokért. A hibát megszüntettük.
* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek