Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. márc. 4. 15h:10' EZ A 512. JÁTÉKHETED, 373. FORDULÓD 513. játékheted kezdete: márc. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4153 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 224. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 26. varázslatot a 137. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | használod a 841. tárgyat az 1269. tárgyat az 1546. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 96 96 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[96,107] Lakott területre érkeztél.
pbe 15000 3864 | beraksz a bankba 15000 aranyat |
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Marokra fogva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rontasz. Kétfejű csatabárddal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst kulcs. 1941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
be 574 6 | bemész az 574. épületbe |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 124 122 6 | kreálsz a 124. tárggyal a 122. tárgyat (6 darabot) |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[137,87] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp.
(Továbbmész...) [138,87] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardszárnyú pocok. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok jobb vállát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül. Megnyirbálja a kardszárnyú pocok ollója a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1027 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [140,87] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az erszényes elkarog farkát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog feléd harap, de sikertelenül. Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
583 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa farkát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa uszonyát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 538.]
(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+132 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 508.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre rontasz. Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 448.]
(Feltételes gyógyítás:) Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+130 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 418.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa uszonyát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Szigonnyal több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt a másikra rontasz. Szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Szigonnyal tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt ellenfeledre támadsz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Marokra fogva a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
Megmarkolva a cápaölő tőrt ellenfeledre ugrasz. Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.
(Továbbmész...) Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [30 pontot használtál fel, van még 328.]
(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+130 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 298.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Megmarkolva a cápaölő tőrt a másikra rontasz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt ellenfeledre rohansz. Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápaölő tőrt a másikra támadsz. Cápaölő tőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Cápaölő tőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}
Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az ekharion ragyás testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Vad csatakiáltással, felemelve a kétfejű csatabárdot a másikra rohansz. Kétfejű csatabárddal halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion jobb oldalát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Véres nyál csordul ki az ekharion száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [143,87] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kétfejű csatabárdot ellenfeledre rohansz. Kétfejű csatabárddal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő torát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [144,87] Szűnni nem akar a zöld síkság.
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 192.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
be 704 | bemész a 704. épületbe |
deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, |
gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje, | varányszem (#30) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 40 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, |
fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, |
grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, |
mákrózsa virág (#56) 1 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, |
rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, |
mérleg (#81) 16 ap /db, | zöld üveg (#82) 6 ap /db, | óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, |
bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, |
fémrúd (#104) 16 ap /db, | evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, |
madártoll (#112) 2 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, |
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, | gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, |
denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, | nap szimbólum (#141) 20 ap /db, | szem szimbólum (#142) 24 ap /db, | villám szimbólum (#145) 20 ap /db, |
hebrencs csapda (#147) 30 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szent jogar (#150) 100 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, |
ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, | borostyán függő (#162) 12 ap /db, | ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, |
téfea-agy (#172) 16 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, | vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, | aranylánc (#191) 40 ap /db, | gyöngysor (#192) 96 ap /db, |
aranygyűrű (#193) 24 ap /db, | arany karperec (#194) 52 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, |
igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, | trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | gyíkfű (#201) 2 ap /db, |
szuperkötél (#209) 4 ap /db, | fűszertartó (#210) 12 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | xirnox szív (#213) 20 ap /db, |
manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, | ketrec (#216) 152 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, |
smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, | ramit kő (#226) 6 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, |
acélpengőke (#231) 6 ap /db, | ilkin érc (#232) 6 ap /db, | tatu dob (#234) 8 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, |
pular kristály (#239) 16 ap /db, | kis aranykulcs (#240) 32 ap /db, | smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, | kvazár (#244) 22 ap /db, |
márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | pszi kő (#248) 1000 ap /db, | regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, |
kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, |
szuper dobóháló (#273) 16 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, | sárga erőöv (#276) 250 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, |
umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, |
Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, | Sheran főzete (#286) 28 ap kortyonként, | Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 600 ap /db, |
sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, | cru formázó minta (#300) 50 ap /db, |
din formázó minta (#301) 50 ap /db, | Fairlight köpenye (#303) 800 ap /db, | kőszem (#304) 10 ap /db, | varázskő (#305) 150 ap /db, |
réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, | galachmit (#310) 300 ap /db, |
roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, | optiri agysisak (#315) 250 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, |
rákfatty váladék (#333) 2 ap cseppje, | piranha zsákvédő (#337) 14 ap /db, | alkímiázó üst (#341) 800 ap /db, | súlyzó (#347) 18 ap /db, |
shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, |
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, | kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, |
moa smaragd (#377) 50 ap /db, | moa gyöngy (#378) 40 ap /db, | moa rubin (#379) 60 ap /db, | moa obszidián (#380) 24 ap /db, |
moa zafír (#381) 80 ap /db, | moa jádekő (#382) 32 ap /db, | moa üveggömb (#383) 10 ap /db, | moa burát (#384) 24 ap /db, |
moa gyémánt (#385) 160 ap /db, | moa katalizátor (#386) 80 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, |
zafír erőöv (#397) 15000 ap /db, | fokhagyma (#403) 8 ap /db, | rájabőr (#404) 6 ap /db, | rájabőr úszógatya (#405) 30 ap /db, |
kígyóbőr öv (#410) 16 ap /db, | teknőcteknő (#416) 24 ap /db, | era formázó minta (#418) 50 ap /db, | fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, |
gránátcsapda (#431) 40 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, |
láthatatlan köpeny (#441) 1600 ap /db, | Muezli aranykeze (#442) 1750 ap /db, | roxati üvegszem (#443) 540 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, |
lótuszvirág (#447) 8 ap /db, | mágusköpeny (#453) 3200 ap /db, | Dantor amulettje (#468) 100 ap /db, | kholden kulcs (#470) 40 ap /db, |
norgat kulcs (#471) 48 ap /db, | fiatalság itala (#473) 400 ap /db, | zafír fülbevaló (#477) 750 ap /db, | obszidián tüske (#481) 120 ap /db, |
Morgan pálcája (#503) 4500 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | zafír medallion (#514) 50 ap /db, | Rughar gyűrűje (#518) 3000 ap /db, |
moa töltő (#525) 200 ap /db, | angyalok gyűrűje (#529) 450 ap /db, | dentor bőr (#551) 70 ap /db, | őselemek köpenye (#560) 28000 ap /db, |
amul kulcs (#565) 100 ap /db, | árnyékkulcs (#566) 120 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, | mópat tetem (#584) 8 ap /db, |
toxyl (#591) 16 ap cseppje, | toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db, | jégkristály (#593) 40 ap /db, | hro formázó minta (#601) 50 ap /db, |
viharamulett (#611) 80 ap /db, | rémplazma (#616) 100 ap /db, | sárkányfog (#617) 40 ap /db, | arkog kő (#632) 2 ap /db, |
törpe őskő (#633) 1000 ap /db, | rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, |
aurach fog (#657) 2 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, |
rubin fülbevaló (#673) 22500 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | teknősesszencia (#702) 90 ap /db, | troll csont (#704) 8 ap /db, |
kobudera csont (#705) 8 ap /db, | gnóm csont (#706) 8 ap /db, | ritualista amulett (#708) 100 ap /db, | csontamulett (#711) 1200 ap /db, |
kij formázó minta (#717) 50 ap /db, | lélekkulcs (#718) 100 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, |
topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 260 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | Natharion karkötő (#738) 1110 ap /db, |
kyorg köpeny (#741) 4800 ap /db, | Natharion amulett (#742) 1170 ap /db, | bo'adhun gyűrű (#743) 1050 ap /db, | bo'adhun idol (#745) 1200 ap /db, |
esthari rubin (#748) 100 ap /db, | jáde rakshallion (#749) 100 ap /db, | nyers zafír (#752) 100 ap /db, | jácint díszkő (#753) 100 ap /db, |
csavart smaragd (#754) 100 ap /db, | malachit füzér (#755) 100 ap /db, | bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, | gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, |
ezüstlevél (#759) 100 ap /db, | to'aghan orrkarika (#760) 100 ap /db, | bronz nyakörv (#761) 100 ap /db, | adamantit érme (#762) 200 ap /db, |
ro'galhal lánc (#763) 100 ap /db, | mihlanil érme (#764) 160 ap /db, | káosztiara (#765) 140 ap /db, | aranyfétis (#766) 100 ap /db, |
tl'urlang fiola (#788) 100 ap /db, | tl'urlang erőkő (#825) 200 ap /db, | dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, | ogre öv (#834) 1140 ap /db, |
Éjvadász bundája (#850) 5000 ap /db, | kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, | rasáth orrkarika (#859) 1400 ap /db, | vörös zselé (#862) 10 ap /db, |
yetifog (#863) 8 ap /db, | ünnepi övsál (#874) 1400 ap /db, | halgar kulcs (#877) 100 ap /db, | kitintüske (#879) 8 ap /db, |
agvari manafókusz (#890) 1500 ap /db, | szürke briliáns (#908) 60 ap /db, | skorpiókarom (#911) 8 ap /db, | quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, |
bahrot bőr (#938) 10 ap /db, | keselyűmirigy (#941) 10 ap /db, | ében talizmán (#944) 9900 ap /db, | sziréngyűrű (#948) 2040 ap /db, |
Salamon esszenciája (#952) 1880 ap /db, | Xanathal karkötője (#956) 2200 ap /db, | éjkristály (#958) 60 ap /db, | dramoan kő (#967) 150 ap /db, |
drakolder gyűrű (#969) 15000 ap /db, | párducbőr (#1066) 20 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, |
féregbél (#1071) 8 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 30 ap /db, | párducszem (#1073) 4 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, |
cetuszony (#1075) 20 ap /db, | mammutbőr (#1078) 12 ap /db, | jégtörő korong (#1079) 16 ap /db, | szélgömb (#1080) 60 ap /db, |
behemótköröm (#1081) 20 ap /db, | hósárkány szív (#1082) 40 ap /db, | jégisten amulett (#1087) 10000 ap /db, | Augur varázskönyve (#1097) 3000 ap /db, |
Éjmágus tükre (#1100) 3000 ap /db, | Niagren pálcája (#1101) 3000 ap /db, | hollókristály (#1102) 1000 ap /db, | törpe védőgyűrű (#1104) 1440 ap /db, |
varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | derit láncszem (#1129) 12 ap /db, | csigakagyló (#1131) 50 ap /db, |
varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, | torz fülkarika (#1148) 750 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | Thargodan koponya (#1182) 60 ap /db, |
ektoplazma (#1185) 93 ap /db, | ryuku tájoló (#1224) 900 ap /db, | íjászkence (#1225) 48 ap /db, | ork csodaszer (#1228) 54 ap /db, |
mösze hátpáncél (#1229) 22 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | holdbőr (#1236) 28 ap /db, | teriád edény (#1278) 140 ap /db, |
teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, | teriád dobóháló (#1281) 80 ap /db, | teriádbőr karkötő (#1297) 3900 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, |
jáde drakpikkely (#1306) 120 ap /db, | topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, | fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, | zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, |
aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, | ryuku nyaklánc (#1325) 360 ap /db, | hoarián bőröv (#1341) 20 ap /db, | moa fogaskerék (#1348) 42 ap /db, |
extra takarmány (#1360) 36 ap /db, | ryuku tál (#1365) 10 ap /db, | draklen kulcs (#1377) 120 ap /db, | pókláb (#1378) 2 ap /db, |
teriád méreg (#1379) 24 ap cseppje, | anguaxin váladék (#1382) 28 ap /db, | aranycsináló csáp (#1383) 60 ap /db, | dinó szaru (#1385) 22 ap /db, |
teriád vadászöv (#1389) 5000 ap /db, | Mg'thorath feje (#1397) 6000 ap /db, | halálfejes zászló (#1416) 4000 ap /db, | terrathua levél (#1443) 6 ap /db, |
gourry tojás (#1455) 6 ap /db, | teriád kobak (#1461) 39 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db, | kígyónyelv (#1473) 12 ap /db, |
Kjotoannam plazmája (#1485) 560 ap /db, | fűzött kagylósor (#1493) 310 ap /db, | yuong tűzpikkely (#1495) 75 ap /db, | cseng hópikkely (#1496) 75 ap /db, |
rozsomákszőr (#1510) 2 ap /db, | teknőstojás (#1514) 30 ap /db, | Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db, | varázskorsó (#1546) 1350 ap /db, |
Blounther gyűrűje (#1548) 3000 ap /db, | balkezes gyűrű (#1549) 600 ap /db, | Huddens alkarvédője (#1550) 510 ap /db, | Napsörény szarva (#1569) 1320 ap /db, |
életköves gyűrű (#1572) 1110 ap /db, | griff nyakék (#1579) 240 ap /db, | fénytelen gyöngy (#1698) 12 ap /db, | tengerszín smaragd (#1700) 28 ap /db, |
ork sör (#1701) 32 ap /db, | jégkulcs (#1715) 200 ap /db, | Snafall jeges öve (#1716) 1650 ap /db. |
acéltű (#334) 1 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, |
aranytű (#272) 4 ap /db, | berzerker tüske (#713) 12 ap /db, | borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, | csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, |
darázsfarok (#654) 14 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dorony tüdő (#212) 8 ap /db, | dözmöng szív (#122) 3 ap /db, |
drótszőr (#37) 2 ap /db, | elf csont (#664) 4 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | etra hályog (#712) 25 ap /db, |
ezüstdarab (#326) 4 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | fokhagyma (#403) 4 ap /db, | furulya (#233) 7 ap /db, |
fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, | gnóm csont (#706) 4 ap /db, | gromak bőr (#268) 8 ap /db, |
gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | huhogó bibe (#332) 8 ap /db, | hűségérme (#1141) 40 ap /db, |
ilkin érc (#232) 3 ap /db, | jégszív (#282) 15 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 2 ap /db, |
kazmár gyökér (#205) 4 ap /db, | kobudera csont (#705) 4 ap /db, | kőszem (#304) 5 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
kulcskarika (#648) 80 ap /db, | liumbe hajtás (#655) 4 ap /db, | magszim bél (#103) 5 ap /db, | márványkulcs (#245) 16 ap /db, |
mászókampó (#165) 12 ap /db, | moa gyöngy (#378) 20 ap /db, | moa jádekő (#382) 16 ap /db, | moa obszidián (#380) 12 ap /db, |
moa smaragd (#377) 25 ap /db, | moa üveggömb (#383) 5 ap /db, | moa zafír (#381) 40 ap /db, | mutáns csont (#331) 4 ap /db, |
nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, | óndarab (#85) 2 ap /db, | párducbőr övtáska (#1117) 35 ap /db, |
párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db, | piranha zsákvédő (#337) 7 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | pular kristály (#239) 8 ap /db, |
purifikátor háj (#269) 18 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, | rakolits por (#669) 7 ap /db, |
Ramirez feszítővasa (#1261) 16 ap /db, | ramit kő (#226) 3 ap /db, | remák szív (#264) 12 ap /db, | ritualista amulett (#708) 50 ap /db, |
rókafarok (#124) 3 ap /db, | sáfránykristály (#675) 20 ap cseppje, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, |
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szent kehely (#257) 16 ap /db, | szulfin (#676) 20 ap /db, |
távcső (#42) 16 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | troll csont (#704) 4 ap /db, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, |
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | villám szimbólum (#145) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db, |
rinóbőr öv (#685) 150 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 12 ap /db áron. |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 83. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 5. BP: | használod a 337. tárgyat |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 16 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 12 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY) AAHH! Hiszen ez valami gyönyörűségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létező varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelő eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40 TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem szükséges! |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat. Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak. |
Erő: | 37 (42) | Szint: | 28 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 36 (38) | Támadás: | 37 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 88 kg |
Ügyesség: | 38 (40) | Védekezés: | 52 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/45 év |
Egészség: | 28 | Életpont: | 375/232 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 38 | Varázspont: | 953/164 | Pénz: | 33921 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 28/10 | Pszi pont: | 308/132 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 160 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6 (+2) | ökölvívás: | 19 | szúrófegyverek: | 22 |
vágófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 29 | lőfegyverek: | 26 |
dobófegyverek: | 23 (+1) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16 | 2. nyomkövetés: | 89 | 3. lopás: | 2 |
4. mászás: | 13 | 5. csapdakészítés: | 26 | 6. csapdaészlelés: | 12 |
7. gyógyítás: | 93 (+1) | 8. titkosírás: | 13 | 9. felderítés: | 25 |
10. szörnyidomítás: | 10 | 11. teológia: | 42 | 12. taumaturgia: | 49 |
13. szerencsejáték: | 5 | 14. versengés: | 18 | 15. harcművészetek: | 12 |
16. zene: | 16 | 17. szörnyismeret: | 29 | 18. pszi: | 44 |
19. zárnyitás: | 5 | 20. vadászat: | 18 | 21. bányászat: | 33 |
22. úszás: | 9 (+1) | 23. főzés: | 21 | 24. csapatmunka: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 16) |
liumbe (#349), láplidérc (#352), északi aurach (#350), tesh alligátor (#353), vörös rakolits (#356) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), örvénykerítés (#42) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb! |
HŐSTETTEID |
Ennyi varkaudarral harcoltál a második varkaudar invázióban a királyság védelmében: 5 |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
15466 | arany (#50) | 25 | fekete gyöngy (#99) | 6 | rókafarok (#124) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 6 | csillezsályalevél (#1253) | 6 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | pular kristály (#239) | 8 | purifikátor háj (#269) | 9 | ugh méreg (#166) |