Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 13. 10h:39' EZ A 576. JÁTÉKHETED, 373. FORDULÓD 577. játékheted kezdete: febr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3779 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 64. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 78. varázslatot a 76. varázslatot a 227. varázslatot |
m 6 5 4 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tetemember testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a dögkeselyű bal oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a dögkeselyű testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. [+1% teo] Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 12, gyógyulás: 5, összesen: -7 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt mágus jobb vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 20, gyógyulás: 9, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [190,95] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy élőholt tigris volt. (ld. enc.) {támadása: 40.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [190,96] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be.
m 4 5 3 | mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 224 életpontot sebeztél. [+2% tau] A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 202 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst papi karkötő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [189,98] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ananászvirág illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy zombi jön feléd.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tetemember jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod az élőholt mágus jobb oldalát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 25, gyógyulás: 12, összesen: -13 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 210 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 mandibulapengét. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [190,99] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült drakolich. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 223 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 225 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 aranylánc, 10 arany és egy vas dobónyíl. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 218 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 kőszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mancsával a varkaudar behemót megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 7, gyógyulás: 5, összesen: -2 ÉP}
Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a kronokukac fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-2 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-2 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 11, gyógyulás: 8, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [188,99] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.
(Továbbmész...) [187,99] Síkság, továbbra is csak síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Megizzadsz, de egyelőre csak néhány szétolvadt relikviát sikerült exkaválni. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Zinthurg készül a lemészárlásodra. {támadása: 30.}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg egyik karját. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a Zinthurg karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst kulcs. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 24, gyógyulás: 4, összesen: -20 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 65, gyógyulás: 5, összesen: -60 ÉP}
Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A 10 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (10 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya bal karját. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 757, sebződés: 99, gyógyulás: 31, összesen: -68 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
im 0 3 | imádkozol |
szk 978 | keresed a 978. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 66. pszi képességet |
* 4. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 3 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért |
ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY) Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél. Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.) |
Erő: | 41 (46) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 114 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 25 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 52 (54) | Védekezés: | 61 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 110/111 év |
Egészség: | 29 | Életpont: | 426/377 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 38 | Varázspont: | 915/90 | Pénz: | 512 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 21/9 | Pszi pont: | 59/9 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/72 | ökölvívás: | 3/82 | szúrófegyverek: | 30/59 (+7%) |
vágófegyverek: | 9/43 | ütőfegyverek: | 8/3 | lőfegyverek: | 10/28 |
dobófegyverek: | 17/92 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 38/0 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 69/68 (+16%) | 3. lopás: | 4/65 |
4. mászás: | 12/32 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 21/97 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 10/69 (+5%) |
7. gyógyítás: | 86/79 (+20%) | 8. titkosírás: | 13/93 | 9. felderítés: | 24/65 (-48%) |
10. szörnyidomítás: | 7/3 (+9%) | 11. teológia: | 47/62 (+6%) | 12. taumaturgia: | 67/60 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 1/62 | 14. versengés: | 1/39 | 15. zene: | 19/36 |
16. szörnyismeret: | 13/52 | 17. pszi: | 8/47 (+3%) | 18. zárnyitás: | 1/87 |
19. vadászat: | 12/46 | 20. bányászat: | 27/59 | 21. úszás: | 8/30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
láth. észlelése (#78) | villámmágia (#227) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), jégcsóva (#41), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | villámcsapás (#50) | >> | nukleáris cickány (#155) | |
villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | tűzeső (#61) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tűzeső (#61) | >> | zoloboo sámán (#230) | tűzeső (#61) | >> | quwarg parafenomén (#248) | |
tűzeső (#61) | >> | Mnebolath (#237) | tűzeső (#61) | >> | áeratikus hasnyák (#243) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 3) |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
52 | arany (#50) | 1 | deus ex machina (#1) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranylánc (#191) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | kőszem (#304) | |||
6 | madártoll (#112) | 2 | mandibulapenge (#125) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | shinai gömb (#348) | 1 | trikornis szarv (#198) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
9 | ubuk tüske (#131) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vashegyű nyíl (#176) |