Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. nov. 3. 10h:12' EZ A 1247. JÁTÉKHETED, 373. FORDULÓD 1248. játékheted kezdete: nov. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2298 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 2. KP: h 2306 0 0 | használod a 2306. tárgyat |
* 3. KP: vv 224 24 26 | elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: v 14 1 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
* 5. KP: vv 165 86 12 | elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot |
* 6. KP: vv 64 72 88 | elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: vv 53 28 0 | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot |
* 8. KP: v 1 6 40 | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. KP: v 169 4 30 | elmormolod a 169. varázslatot |
* 10. KP: kf 529 223 1559 | kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 223. tárggyal az 1559. tárgyat |
ek 429 | t. energia kisütése: 429 |
lm 29 | mozogsz 29 |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod az óriás csontváz testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
lm 31 33 35 | mozogsz 31 33 35 |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz jobb lábát. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 44 47 48 | mozogsz 44 47 48 |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kilukasztod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 121 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigmetszed az autentikus vámpír testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +7 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 47 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kilukasztod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az autentikus vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír nyakát. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 43 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 26, gyógyulás: 57, összesen: +31 ÉP}
lm 20 17 16 | mozogsz 20 17 16 |
lm 21 8 23 | mozogsz 21 8 23 |
lm 22 25 26 | mozogsz 22 25 26 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ek 503 179 53 | t. energia kisütése: 503 179 53 |
163 | 164 | 165 | |
54 | |
|
|
55 | |
|
|
56 | |
|
|
[179,53] Fák jelennek meg. Ritka erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontgólem fejét. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A csontgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Pásztorbottal csak érinted a csontgólem jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a csontgólem bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A csontgólem mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) A csontgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 850 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 342, gyógyulás: 203, összesen: -139 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír bal karját. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 46 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
be 667 | bemész a 667. épületbe |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (7 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2 374 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 515, sebződés: 32, gyógyulás: 115, összesen: +83 ÉP}
Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír jobb lábát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. Semmi hatás! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (30 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich jobb első lábát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Véres nyál csordul ki a drakolich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +23 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 324, sebződés: 94, gyógyulás: 13, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [165,55] A terep változik: ismét síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 59 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (44 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem jobb oldalát. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 38 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg szellem testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 57 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 474 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 724, sebződés: 200, gyógyulás: 109, összesen: -91 ÉP}
(Továbbmész...) [166,55] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy quwarg parafenomén. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+8.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Szerencsére nem hatott rád. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén bal vállát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvágod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 28 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 966 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 45, gyógyulás: 54, összesen: +9 ÉP}
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
163 | 164 | 165 | 166 | 167 | |
54 | |
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Arénagödröt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat.
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 58 életpontot vesztettél. A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (40 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos testét. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 32 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a varkaudar iszákos bal karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. 2 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 492, sebződés: 163, gyógyulás: 13, összesen: -150 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvagdalod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (3 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 80 életpontot vesztettél. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ongóliant hadúr testét. (7 támadással 394 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod az ongóliant hadúr bal lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az ongóliant hadúr egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A szörny megtipor. 72 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP]. 5 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1166, sebződés: 529, gyógyulás: 75, összesen: -454 ÉP}
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Máris repül feléd néhány nyílvessző. 19 életpontot sebződsz. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP] és 1 varkaudar pálinka. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 74, gyógyulás: 11, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [167,56] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 45 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a roguena testét. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 47 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod a roguena testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A roguena csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1 745 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 39, gyógyulás: 8, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [168,56] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt tigris! Ezt kerested. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt tigris farkát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod az élőholt tigris bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt tigris fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. [tigroszlán fog ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 56 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (43 életpontot vesztettél.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szellem kísértetauráját. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 60 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 474 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 196, gyógyulás: 8, összesen: -188 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a zombi mester fejét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy megvágod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi mester megcsapja a fejedet. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}
Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 329 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 8 ragasztót.) 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [170,57] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Warrax előtt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy kristálypalota van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt.
(Továbbmész...) [171,57] Dombos terepre érkeztél. Látsz egy kazmárt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy kihívás tornyát. Délkeletre egy törpe bánya van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy kristálypalota van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem jobb vállát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontgólem bal oldalát. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a csontgólem bal oldalát. (6 támadással 100 életpontot sebezve.) A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Pásztorbottal csak érinted a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a csontgólem vaskos lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +50 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 667, sebződés: 302, gyógyulás: 62, összesen: -240 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
ef 15 518 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: le 529 223 0 | leveszed/lerakod az 529. tárgyat a 223. tárgyat |
* 3. BP: kf 254 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
* 4. BP: kf 466 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
TŰZGOLYÓ (155. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A tűzgolyó az egyik leguniverzálisabb, legszélesebb körben használt támadó varázslat. Ennek ellenére, a mesterek nem szokták egy kezdő varázslónak megtanítani, ugyanis alacsony taumaturgia szinten sokkal hatékonyabb varázslatok is vannak. Azonban a tűzgolyónak van egy óriási előnye a legtöbb sebzést okozó támadó varázslattal szemben: hatóereje nincs maximálva, azaz minél tapasztaltabb mágiahasználó vagy, annál nagyobb tűzgolyókat fogsz lődözni. A tűzgolyó elmondása 25 VP-t és egy pirkitet igényel. |
VARÁZSVÉDELEM II. (108. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A varázsvédelem egy nagyon kemény, harcban alkalmazható védekező varázslat, a Varázsvédelem sokkal erősebb változata. Először is, a harc időtartamára a szerencséd öttel megnő (tehát nagyobb eséllyel úszod meg a szörnyek speciális támadásait, stb). Ezenkívül kapsz +2 védettséget. A varázsvédelem felrakása 18 VP-t és anyagi komponensként egy óndarabot igényel. Megjegyzés: Ha a TV listában több általános védekező varázslatod is van, és mindegyiket el tudod mondani, a gép általában az elsőt választja. Tehát ha van egy varázsvédelem és egy varázsvédelem II a listádban, ebben a sorrendben, akkor a gép a varázsvédelmet fogja választani! Ügyelj erre a helyes TV lista kialakításával. |
VARÁZSKŐ KÉSZÍTÉSE (160. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Hát megismerted végre az egyik legalapvetőbb varázstárgy, a varázskő titkát! Nincs másra szükséged ehhez, mint egy kőszemre, 10 TVP-re és 100 VP-re, melyet a varázslat segítségével [és további 20 VP elköltése árán] bezárhatsz a kőbe. És ha valaha szükséged lenne az így elraktározott energiára, nincs más dolgod, mint a követ összetörni. (Megjegyzés: lehetőség van egyszerre több varázskő készítésére, a kövek számát a 2. paraméterben add meg.) |
TILNETOR KARDJA (474. TÁRGY) Tilnetor, az elf legendája szinte olyan ősi, mint magáé az elf fajé. A monda szerint Linderan, a nagyhatalmú elf mágus sötét útra vezette a népét, és száműzte Tilnetort, aki figyelmeztetni próbálta a bölcseket a veszélyre. Linderan egy Thargodan hercegtől kért és kapott segítséget, de nagy árat fizetett érte: a törzs harcosai haláluk után élőholtakká váltak, lelkük nem talált megnyugvást. Tilnetor magára vállalta, hogy megtöri az átkot, és végül epikus harcban legyőzte a Thargodan herceget. Gazdája pusztulásával Linderan gonosz noth szellemmé változott, de ez hatalmát is megnövelte. Dühében saját végzete felett, bosszúra szomjazva, megkezdte az átoktól épphogy megszabadult elf törzs lemészárlását. Tilnetor szállt vele szembe, egy karddal, amelyet állítólag magától Raiától kapott. Tilnetor győzött ugyan, de maga is halálos sebet kapott. Azóta legenda övezi Tilnetor kardját: a fegyver mindig ahhoz kerül, akinek legnagyobb szüksége van rá, és csak addig marad, amíg be nem végezte küldetését. Eddig a mese - lássuk, mit is tud a kard valójában. Mágikus fegyver, +5 támadást ad, sebzése 4D4+4. Emellett élőholt ellenfelekre minden csapással egy isteni erejű élőholt pozdorja varázslatot mér - ezzel pedig még egy élőholt ősmágus sem képes dacolni. Vigyázz azonban, mire használod: csak egyetlen ellenféllel szemben vedd kézbe, mert ha azt legyőzted, a fegyver elhagy! Úgyhogy ne KF-eld be a végső ellenfélnél hamarabb, úgysem tudják ellopni. Fontos! A Feltételes Fegyverváltás a fegyverbe épített varázslatot nem veszi figyelembe, ezért javasoljuk, hogy az FF-et kapcsold ki, mielőtt a fegyvert használni akarod. |
RYUKU FUTÁRCSIZMA (1530. TÁRGY) Nem nehéz kideríteni, hogy vajon miért ragaszkodott ehhez a szakadozott, ütött-kopott bőrlábbelihez ennyire Ayagira Tanaka, a futárcsizma ugyanis alaposan át van itatva varázserővel! Bár KF-elve a védettségedet mindössze 4-el növeli meg, és a szerencsédhez is csak 2-t ad, ám ha rajtad van, meg tudod lovagolni a legenyhébb szellőt is, s szinte suhanva közlekedhetsz (vagyis a szabadban történő mozgásaid kevesebb TVP-be kerülnek, és nem hagysz nyomokat a bejárt mezőkön, mintha csak széljárás varázslat lenne rajtad). Ha hátasállatod van, a futárcsizma nyújtotta hatás rá is át fog terjedni. A futárcsizma viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
ADAMANTIT (627. TÁRGY) Minden törpe álma, hogy egyszer adamantitot bányásszon, és abból saját páncélt kovácsoljon. Nem csoda, hogy amikor az első törpék adamantitra bukkantak a Sötét Földön, azonnal megindult a törpe bányászok áradata a dimenziókapun keresztül, nem törődve a veszéllyel, az intelmekkel. Hamarosan törpe bányák fogják a Sötét Földet ellepni... Az adamantit különlegesen mágikus anyag, mind kitermelése, mind tárolása, mind felhasználása hihetetlenül magas szakértelmet (bányászatot) igényel. Ezenkívül törpe bánya mindenképpen szükséges hozzá, valamint egy bányászcsákány vagy Trákin csákánya. Az adamantit ércet magas hőmérsékleten (vaskohónál, pirkittel) egyszer meg lehet olvasztani, de a bányásznak ügyesnek kell lennie, mert a mithrillel vegyített adamantit hamar megszilárdul, és soha többé nem formálható. Az adamantitból készült páncélok mágikus sugárzása hihetetlen erőt ad viselőjüknek, amíg a Sötét Földön tartózkodik: ha egy adamantit páncéldarabot viselsz, +1 sebzést kapsz, kettő esetén +2-t, három esetén +4-et, négy esetén +6-ot, öt vagy több esetén +9-et! (Ide nem számítanak azok a különleges, varázstárgy készítéssel gyártott tárgyak, amelyekhez mellesleg adamantit is kell.) Ez a bónusz csakis a Sötét Földön érvényesül. Az adamantitból készült páncéldarabok tökéletesen méretre szabottak, nem lehet őket el vagy átadni, legfeljebb eldobhatod őket. Az erős mágikus sugárzás miatt az adamantit páncélrészeket legalább 18. szintű kalandozó öltheti csak magára. |
Erő: | 49 (63) | Szint: | 33 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 116 cm |
IQ: | 42 (47) | Támadás: | 36 (39) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 35 (37) | Védekezés: | 51 (57) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 73/75 év |
Egészség: | 46 (52) | Életpont: | 629/489 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 52 (63) | Varázspont: | 771/8 | Pénz: | 34392 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 50/25 | Pszi pont: | 187/286 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/4 | ökölvívás: | 8/5 | szúrófegyverek: | 17/37 |
vágófegyverek: | 34/57 (+3%) | ütőfegyverek: | 37/67 (+16%) | lőfegyverek: | 12/32 |
dobófegyverek: | 30/14 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); bumeráng (#249) (25 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
172,58 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216 |
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92, 87 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 649 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 83/28 (+99%) | 2. nyomkövetés: | 72/17 (+38%) | 3. mászás: | 19/85 |
4. csapdakészítés: | 29/15 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 19/0 (+6%) | 6. gyógyítás: | 34/65 |
7. titkosírás: | 17/0 | 8. felderítés: | 30/70 | 9. szörnyidomítás: | 14/59 |
10. teológia: | 47/2 (+27%) | 11. taumaturgia: | 49/81 (+9%) | 12. szerencsejáték: | 2/10 |
13. versengés: | 7/42 | 14. harcművészetek: | 3/48 | 15. zene: | 17/16 |
16. szörnyismeret: | 56/27 | 17. pszi: | 27/46 (+5%) | 18. zárnyitás: | 15/55 (+62%) |
19. vadászat: | 14/13 | 20. vitalitás: | 1/43 | 21. bányászat: | 39/99 (+5%) |
22. úszás: | 19/18 | 23. főzés: | 11/95 | 24. csapatmunka: | 1/60 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 19 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 30 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot, csak egyszer), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68), csontgólem (#392), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 15 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | Techiulan aurája (#261) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | erőpajzs I (#12) | pszi-ernyő (#64) |
mentális pajzs (#72) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
28. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder! |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 80. labirintus (164,55). városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 87, 92, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 192, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5, 12, 33, 35, 36, 43, 44, 46, 47, 49, 52. |
Kész: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 374 (limit: 1455), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 45605. |
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 75 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 933 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dizen kulcs (#472) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kholden kulcs (#470) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1016 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 2 | angyalok gyűrűje (#529) | |||
8 | bomló esszencia (#2367) | 1 | deus ex machina (#1) | 10 | drótszőr (#37) | |||
5 | fiatalság itala (#473) | 3 | fokhagyma (#403) | 1 | galachmit (#310) | |||
19 | kaja (#2) | 1 | koponya szimbólum (#139) | 1 | moa rubin (#379) | |||
1 | ryuku futárcsizma (#1530) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | Tilnetor kardja (#474) | |||
2 | tudás gyöngye (#522) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) |
165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|
|
|