Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 22. 9h:24' EZ A 384. JÁTÉKHETED, 373. FORDULÓD 385. játékheted kezdete: jan. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1808 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 139. varázslatot a 23. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 227. varázslatot a 178. varázslatot a 90. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 220. varázslatot a 182. varázslatot |
hh 1253 1534 | használod az 1253. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (6 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a quwarg királynő jobb vállát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel megdöföd a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1483 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten bal vállát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (55 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (7 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Semmi hatás! Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A kisebb quwarg isten rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 pular kristály, 4 vas dobónyíl és 3 ezüst gyűrű. 14036 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 387, gyógyulás: 113, összesen: -274 ÉP}
tv 50 61 155 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 61. varázslatot a 155. varázslatot |
kre 152 69 6 | kreálsz a 152. tárggyal a 69. tárgyat (6 darabot) |
v 15 312 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
vv 209 53 | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot |
kb 360 715 | kiveszel a bankból a 360. tárgyat (715 darabot) |
bb 716 3 | beraksz a bankba a 716. tárgyat (3 darabot) |
kf 475 467 303 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 467. tárggyal a 303. tárgyat |
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
vps 1500 | VP spórolása: 1500 |
kf 1465 2 | kézbeveszed/felveszed az 1465. tárgyat a bal kezedbe |
lm 12 13 21 | mozogsz 12 13 21 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 195 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a Zinthurg börtönőr testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert a másikra támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg börtönőr testét. (7 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Angolna szálkával megkarcolod a Zinthurg börtönőr bal lábát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fegyvered 52 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 83 életpontot sebeztél. A Zinthurg börtönőr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 ezüst gyűrű. 10463 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 134, gyógyulás: 120, összesen: -14 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 207 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 182 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker testét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel jól megszúrod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Angolna szálkával eltalálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fegyvered 19 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány. 3195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 82, gyógyulás: 32, összesen: -50 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 218 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 114 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. Ezt a támadást elhibáztad! A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 33 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 129 életpontot sebeztél. Egy villámsújtás varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 43 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 409, gyógyulás: 4, összesen: -405 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 207 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg börtönőr nyakát. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Angolna szálkával megbököd a Zinthurg börtönőr testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fegyvered 75 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 79 életpontot sebeztél. A Zinthurg börtönőr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű. 10463 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 993, sebződés: 160, gyógyulás: 118, összesen: -42 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 185 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a Zinthurg börtönőr egyik karját. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával tökéletesen perforálod a Zinthurg börtönőr testét. (7 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Angolna szálkával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg börtönőr testét. (4 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Fegyvered 79 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 83 életpontot sebeztél. A Zinthurg börtönőr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Zinthurg börtönőr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 arany, egy gyöngymangó és egy vas dobónyíl. 10463 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1067, sebződés: 282, gyógyulás: 139, összesen: -143 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 211 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 122 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 81 életpontot sebeztél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 101 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 49 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 139 életpontot sebeztél. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 77 életpontot sebeztél. Nem találtad el! Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 118 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 51 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 789, sebződés: 455, gyógyulás: 4, összesen: -451 ÉP}
kf 626 2 | kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe |
lm 27 28 30 | mozogsz 27 28 30 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 201 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg börtönőr testét. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg börtönőr fejét. (7 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Zinthurg börtönőr testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Pengéjét vadul forgatva, a Zinthurg börtönőr újra meg újra lecsap. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló. 10463 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 978, sebződés: 177, gyógyulás: 134, összesen: -43 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 196 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (7 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Zinthurg börtönőr fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Zinthurg börtönőr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Zinthurg börtönőr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg börtönőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és 3 vasérc. 10463 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 885, sebződés: 124, gyógyulás: 116, összesen: -8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 188 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (6 támadással 163 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a Zinthurg börtönőr bal lábát. (7 támadással 480 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a Zinthurg börtönőr jobb vállát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Zinthurg börtönőr nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg börtönőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő és 2 vasérc. 10463 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 875, sebződés: 68, gyógyulás: 114, összesen: +46 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (6 támadással 104 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 982 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 203 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker testét. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány. 3195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
lm 31 32 33 | mozogsz 31 32 33 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista bal lábát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 854 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
lm 35 36 47 | mozogsz 35 36 47 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 201 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc. 1269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 195 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a Zinthurg börtönőr bikafejét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Megmarkolva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg börtönőr bal lábát. (7 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Zinthurg börtönőr bikafejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken. 10463 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 864, sebződés: 36, gyógyulás: 114, összesen: +78 ÉP}
lm 48 44 43 | mozogsz 48 44 43 |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 803 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a láplidérc jobb oldalát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Elszántan a másikra rohansz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd a láplidérc testét. (4 támadással 276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a láplidérc testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 3720 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 35, gyógyulás: 69, összesen: +34 ÉP}
lm 39 40 42 | mozogsz 39 40 42 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 185 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő, 13 arany, egy ezüst nyaklánc és egy obszidián függő. 1926 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
vv 205 109 73 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot a 73. varázslatot |
kf 560 531 188 | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 531. tárggyal a 188. tárgyat |
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Lakott területre érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
ee 716 | eladod a 716. tárgyat |
ve 237 10 | megveszed a 237. tárgyat 10 |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálmadár fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Morgan kristálya. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [409,66] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ősöreg góliát nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 212 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősöreg góliát testét. (6 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ősöreg góliát testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Az ősöreg góliát koncentrál, majd egy emberfeletti sebességgel végrehajtott ütéssel sújt le. Hátrarepülsz! (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel megdöfködöd az ősöreg góliát bokáját. (5 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Sárkánytőrrel megkarcolod az ősöreg góliát testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ősöreg góliát irtóztató ütéssel sújt le. Nyilván az Erő Öklét használta. (1 támadástól 165 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy Eldaran karkötője, egy vasérc és egy obszidián függő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 nehezéket. 17226 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1485, sebződés: 332, gyógyulás: 228, összesen: -104 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 218 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 23 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a viharóriás testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod a viharóriás testét. (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a viharóriás testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 88 aranyat. 8972 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 805, sebződés: 99, gyógyulás: 89, összesen: -10 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 205 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a Thargodan zsoldos jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Thargodan zsoldos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 654, sebződés: 45, gyógyulás: 60, összesen: +15 ÉP}
(Továbbmész...) [409,68] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy Dühöngő. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 200 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Dühöngő jobb lábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a Dühöngő testét. (7 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod a Dühöngő testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A Dühöngő újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (3 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Egy energiacsóva varázslatot dob rád a másik. 216 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszurkálod a Dühöngő testét. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. A támadás sajnos hatástalan volt. Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a Dühöngő jobb karját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Dühöngő megforgatja fegyverét, aztán az emberi szem számára szinte követhetetlen sebességgel zúdít rád döféseket. (3 támadástól 182 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiacsóva varázslat. 223 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a Dühöngő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó és egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 fattylord deréköv (ld. enc.). Messze hajítod a vacak kis zafír sárkány trófeát, és kiszedsz egy Dühöngő trófeát. 19790 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 798, gyógyulás: 190, összesen: -608 ÉP}
v 198 364 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,61]
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
[188,31] A homokos tengerpart dűnéi dombvidékbe vezetnek át. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 232 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronz taiderrel jól megszurkálod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Semmi hatás! Sárkánytőrrel meghorzsolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs, egy aranytű, egy aranygyűrű és egy umbatari karkötő. 3730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 608, sebződés: 44, gyógyulás: 45, összesen: +1 ÉP}
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 205 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (7 támadással 487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 36 életpontot vesztettél. Bronz taiderrel jól megszurkálod a korinthai amőba hullámzó testét. (3 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 korinthai talizmán. 8883 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1346, sebződés: 239, gyógyulás: 199, összesen: -40 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 215 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A kísértetvarázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5025 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
v 96 184 31 | elmormolod a 96. varázslatot |
[184,31] Egy kisebb településhez érkeztél. Utad során felfedezel egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Szomjazva veted magad a vízre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 7350 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Vlagyimir szobrát. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)
be 650 | bemész a 650. épületbe |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 198 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. ubuk dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 2 fekete gyöngy. 2577 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 9, gyógyulás: 6, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [182,31] Folytatod sétádat a házak közt. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Quwarg szagot érzel! Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg szabotőr közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 982 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[188,31] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Ek'Hor közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 203 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. ubuk dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az Ek'Hor testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az Ek'Hor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 ekharion dárda. 3077 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
ek 116 80 830 | t. energia kisütése: 116 80 830 |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
ek 116 80 313 | t. energia kisütése: 116 80 313 |
m 2 5 | mozogsz keletre, délnyugatra |
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 203 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 mérg. ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronz taidert. Meglengetve a bronz taidert a másikra rohansz. Bronz taiderrel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A 3 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2552 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 516, sebződés: 8, gyógyulás: 40, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [188,32] Fák, mindenütt csak fák.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis herceg! Ezt kerested. Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 223 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról gyóntatás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy becsületjel varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg fehér hátát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 trikornis szarvat. 3656 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 206 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 982 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
kt 313 22 | elkészíted a 313. tárgyat (22 darabot) |
szk 230 258 287 | keresed a 230. szörnyet a 258. szörnyet a 287. szörnyet |
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 533. tárggyal az 1158. tárgyat |
DIN CSÉPHADARÓJA (840. TÁRGY) Ha sikerült szert tenned Toodrok Din csillogó fényességű ütőfegyverére, ez minden bizonnyal csak azután történhetett, hogy ártatlanná tetted a gazdáját. Ez azért túl valószínű, mert a varkaudar remete önként sosem vált volna meg a fegyverétől, állítólag még alvás közben is mindig a keze ügyében tartotta. Nem is csoda, hiszen ilyen tudással bíró mágikus fegyvertől vétek megválni: amellett, hogy minden ütésed 4D7+3 sebzést okoz, +1 támadást és +4 védettséget ad. Időnként tűzesőt lőhetsz vele ellenfeledre. Csak akkor veheted a kezedbe, ha ütőfegyver szakértelmed legalább 25. szintű, de ekkor akár a bal kezedben is forgathatod. |
LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY) A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon... |
TÖRPE ŐSKŐ (633. TÁRGY) A törpe őskövek legendás relikviák a törpék fénykorából, amikor ezek az apró szorgos lények még a tárgyakkal kapcsolatos mágiában is járatosak voltak. A törpe őskő a megfelelő rítus végrehajtása után átalakul egy bazaltelementállá, amely egy teljes törpe bányát épít ki ura parancsára. Sajnos, a törpe őskövek elvesztek, amikor a hegyekben túl mélyre ásó bányászok felébresztették a mélységben pihenő Thargodan lényeket, és azok a városok feldúlása után elragadták a törpe kincseket és a tudást, amely létrehozásukhoz kellett. A törpe őskövet csak törpe használhatja, méghozzá legalább 20. szintű, a H 633 paranccsal alacsony vagy magashegységben ill. dombságban, 60 TVP elköltésével. A parancs végrehajtásakor az adott mezőn egy teljesen felépült törpe bánya keletkezik, és a törpe őskő elhasználódik. Ha az adott mezőn van törpe bánya, amely legalább 50%-kig fel van már építve, a törpe őskövet ott nem használhatod. |
DÜHÖNGŐ (7002. SZÖRNY) A Chara-din fattyak csordáit vezető fattylordok rettegett szörnyei a Sötét Földnek. Kevés élőlény van, akitől még a Thargodanok is megrettennek, s köztük előkelő helyen szerepel Dühöngő is, számtalan fattycsorda vezetője. Egy átlagos fattylord kb. három méter magas, Dühöngő öt! Egy átlagos fattylord negyven-ötven Chara-din fattyat képes tekintélyt parancsolóan irányítani, Dühöngő négyszáz-ötszázzal is elbír! Szóval még ha most magányosan is találtad, csupán reményeid lehetnek, hogy a küzdelemben végig (Dühöngő ugyanis mindenkit megtámad, aki nem fajának tagja, így téged is) egy-egy elleni harcra kerül sor. |
FATTYLORD DERÉKÖV (1564. TÁRGY) Tekintélyt parancsolóan feszült ez az öv Dühöngő derekán, míg le nem csatoltad róla. Jó is, ha sietsz, s kapkodva gyűjtöd be kincseidet, hiszen szinte biztos, hogy egy igazán sok szörnyből álló fattycsorda már a közelben tartózkodik - Dühöngő csapata. Legújabb kincsed, bár látszólag egyszerű bőrövnek látszik, valójában egy mágikus ruhadarab, melyet a Chara-din fattyak vezetőinek alaposan ki kell érdemelniük. Bár nem próbák hosszú során keresztül tettél szert rá, te is megérdemled, nincs is más hátra, mint hogy felöltsd. Ha kiadod a KF 1564 parancsot, és már legalább 27. szintű vagy, max. ÉP-dhez +65 adódik. |
MIHLANIL MEDÁL (823. TÁRGY) Ez a különleges anyagból készült, háromszög formájú medalion, a közepén kidomborodó sárkány képével rendkívül értékesnek tűnik. A nyakadba akasztva, a mágikus varázstárgy érintése nyomán, különleges érzésed lesz, a medál a következő pluszokat adja: +5 egészség, +5 ügyesség, +5 szerencse, +5 MXTU, +50 max. ép. A tárgy rendkívül ragaszkodik gazdájához, másik kalandozónak nem átadhatod át. |
Erő: | 55 (78) | Szint: | 41 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 179 cm |
IQ: | 52 (66) | Támadás: | 54 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 46 (54) | Védekezés: | 96 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/68 év |
Egészség: | 46 (54) | Életpont: | 634/665 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 28 |
Szerencse: | 52 (70) | Varázspont: | 2135/2135 | Pénz: | 1150 arany | Kép. pont: | 65 |
Tudatpont: | 21/10 | Pszi pont: | 218/162 | Halhatatlanság: | 8 % | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/24 | ökölvívás: | 1/91 | szúrófegyverek: | 47/35 (+10%) |
vágófegyverek: | 7/44 | ütőfegyverek: | 22/81 | lőfegyverek: | 9/3 |
dobófegyverek: | 38/83 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: bronz taider (#641) (200%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 1030 időszaki: 31 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/40 | 2. nyomkövetés: | 90/68 (+35%) | 3. lopás: | 1/44 |
4. mászás: | 22/24 (+4%) | 5. csapdakészítés: | 19/76 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 15/99 (+18%) |
7. gyógyítás: | 16/91 | 8. titkosírás: | 15/27 | 9. felderítés: | 32/0 |
10. szörnyidomítás: | 12/19 | 11. teológia: | 105/74 (+53%) | 12. taumaturgia: | 116/64 (+50%) |
13. szerencsejáték: | 9/32 | 14. versengés: | 21/49 (+9%) | 15. zene: | 3/55 |
16. szörnyismeret: | 46/7 | 17. pszi: | 31/39 (+6%) | 18. zárnyitás: | 22/60 (+115%) |
19. vadászat: | 10/31 | 20. vitalitás: | 5/35 (+11%) | 21. bányászat: | 28/76 (+45%) |
22. úszás: | 5/75 | 23. csapatmunka: | 3/12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 140 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), miksziszi húsgólem (#126) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), massza (#217), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), vadász tatu (#10) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), Sötétség Hercege (#296), trikornis (#104) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), trikornis herceg (#261), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), csápos otagi (#395), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +71 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +71 vp 2 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) |
jellemrejtés (#23) | tulajdonságpajzs (#26) | a lélek védelme (#57) | erőpajzs III (#127) |
esszenciavédelem (#165) | varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) | villámmágia (#227) |
tárgyvédelem (#178) | agyburok (#90) | mágikus ütés (#147) | hatalomvarázs (#220) |
Symulf rúnája (#182) | óriáserő (#53) | Pörhemór köre (#205) (98,42,2) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | háló (#186) | >> | kronotapír (#286) | |
háló (#186) | >> | kronokukac (#285) | háló (#186) | >> | kronoelementál (#287) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál (#221) | háló (#186) | >> | pszi őselementál (#258) | |
háló (#186) | >> | pszi elementál lord (#272) | armageddon (#218) | >> | Thargodan berzerker (#377) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar hadúr (#270) | lidércidézés (#219) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes |
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, hogy haladsz a ritka csecsebecsék felhalmozásában: áldozz számomra egy mihlanil kesztyűt! |
2.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranylánc (#191) | |||
1 | bíbor erőöv (#291) | 16 | borkonyó bibe (#312) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
1 | bronzpenge (#126) | 13 | bumeráng (#249) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | eknozol (#540) | 1 | era formázó minta (#418) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
14 | gyíkfű (#201) | 1 | Huddens elixírje (#830) | 1 | iknegurin (#541) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 7 | kaja (#2) | 2 | lótuszvirág (#447) | |||
6 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mihlanil (#539) | 1 | moa jádekő (#382) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | obszidián karkötő (#229) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
24 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sárkányfog (#617) | 16 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | tükör (#43) | 110 | víz (#27) | 3 | Zinthurg pallos (#716) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1015 | arany (#50) | 4 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranytű (#272) | |||
3 | arkog kő (#632) | 1 | csalánvirág (#582) | 2 | ekharion dárda (#1557) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fattylord deréköv (#1564) | |||
2 | gyógykenőcs (#313) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
3 | kerek kő (#19) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | mihlanil medál (#823) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 5 | nehezék (#258) | |||
1 | obszidián függő (#195) | 2 | púderkő (#119) | 714 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
6 | spiritusz (#170) | 2 | szögletes kő (#17) | 10 | tankány karom (#237) | |||
1 | törpe őskő (#633) | 3 | trikornis szarv (#198) | 6 | vas dobónyíl (#189) |