Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 4. 9h:25' EZ A 379. JÁTÉKHETED, 372. FORDULÓD 380. játékheted kezdete: máj. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2838 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | energia fejlesztése 3 |
d 4 | eldobod a 4. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
im | imádkozol |
im | imádkozol |
h 78 | használod a 78. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 13 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő torát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 5, gyógyulás: 9, összesen: +4 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus díszes potrohát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 62 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 gyöngymangó és 4 pirkit. 2835 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 217, gyógyulás: 8, összesen: -209 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [119,100] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Továbbmész...) [119,99] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a százfogú jobb oldalát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [119,97] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérfürdető magszim lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 3, gyógyulás: 9, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [119,96] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos torát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+8 életerő ). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [119,94] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ork sámán lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ork sámán testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [118,93] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Oldalt pillantva, meglátsz egy elf kósza házát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy karmazsin huhogó. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nyu-shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a karmazsin huhogó levelét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kt 683 | elkészíted a 683. tárgyat |
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
[97,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ee 225 94 129 | eladod a 225. tárgyat a 94. tárgyat a 129. tárgyat |
ee 84 65 49 | eladod a 84. tárgyat a 65. tárgyat a 49. tárgyat |
ee 271 307 239 | eladod a 271. tárgyat a 307. tárgyat a 239. tárgyat |
ee 85 | eladod a 85. tárgyat |
ve 654 1 | megveszed a 654. tárgyat 1 |
ve 658 1 | megveszed a 658. tárgyat 1 |
ve 663 1 | megveszed a 663. tárgyat 1 |
ve 675 1 | megveszed a 675. tárgyat 1 |
ve 676 1 | megveszed a 676. tárgyat 1 |
ve 669 5 | megveszed a 669. tárgyat 5 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 238. tárgyat |
* 4. BP: | kutatsz 20 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 4 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 4 pontért |
Erő: | 34 (41) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 152 cm |
IQ: | 43 (48) | Támadás: | 36 (38) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 60 kg |
Ügyesség: | 41 (44) | Védekezés: | 60 (65) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 38 (41) | Életpont: | 348/217 | Jellem: | gonosz (273) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (43) | Varázspont: | 622/150 | Pénz: | 52192 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 114/162 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/53 | ökölvívás: | 27/39 (+3%) | vágófegyverek: | 19/97 |
ütőfegyverek: | 16/8 | lőfegyverek: | 4/13 | dobófegyverek: | *26/100 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vasalt bunkó (#181) << raptor szablya (#482) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyu-shuriken (#157) (6 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/35 | 2. nyomkövetés: | 45/76 (+4%) | 3. lopás: | 15/4 |
4. mászás: | 17/69 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 23/58 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 11/93 (+5%) |
7. gyógyítás: | 97/72 (+30%) | 8. titkosírás: | 4/46 | 9. felderítés: | 30/72 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 10/87 | 11. teológia: | 32/38 (+3%) | 12. taumaturgia: | 28/76 (+4%) |
13. versengés: | 11/28 | 14. harcművészetek: | 27/3 | 15. zene: | 32/22 (+20%) |
16. szörnyismeret: | 7/72 | 17. pszi: | *23/100 | 18. vadászat: | 29/60 |
19. bányászat: | 32/59 | 20. úszás: | 17/16 | 21. főzés: | 14/25 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot ) |
elfogod nektorafot (#355) szuper hálócsapdával (#274) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), nyuhaj karbin (#110) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), vérbeli borzongás (#46), mágiatörés (#35), banshee-sikoly (#373), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114), sötét halál (#45) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
csontváz (#48) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát! |
3.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
2009 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kp. varázsenergia (191) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) azért a támadás... (221) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) a sebzés se utolsó (279) vallási öntudat (290) maffiózó (293) illúzió akasztás (331) vadászidény (351) kiontott vér (371) hármas szövetség (383) árnyak oltalma (386) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 434 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1096. |
Összsúly: 148.87 kg | Megterheltség: 122% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 40 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
23 | arany (#50) | 1 | bot (#4) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | Morgan kristálya (#659) | |||
3 | óndarab (#85) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | rinóbőr (#651) | 3 | sallank nyíl (#129) | 1 | sáska amulett (#668) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | darázsfarok (#654) | 1 | elf tekercs (#683) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
1 | fáklya (#36) | 4 | gyöngymangó (#135) | 1 | huhogó bibe (#332) | |||
1 | magszim bél (#103) | 1 | mocsári penke (#148) | 4 | pirkit (#153) | |||
5 | rakolits por (#669) | 1 | ubuk tüske (#131) | 5 | ugh méreg (#166) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |