371. forduló, 373. forduló, UgyanKedvesPotrien összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. jún. 26. 12h:09'
EZ A 610. JÁTÉKHETED, 372. FORDULÓD
611. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1850
SZÁMLA : XXXX

UGYANKEDVESPOTRIEN KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [378,57] koordinátán.
A táborozás 8. napján találkozol egy fekete, rövid hajú, piros szemű kobudera férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... {egészsége: 52.} Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Qwardloss. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+129 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+89 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-37 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 821. hetének nyerőszámai: 22, 25, 10. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 672.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 80. varázslatot a 64. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 670.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 670.]
Szupersebesen mormolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 668.]

* 3. KP: elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 666.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 664.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 varányszem). [0 pontot használtál fel, van még 664.]

* 4. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 2d8+2.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre támadsz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a törpemammut ormányát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 654.]

* 5. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 654.]

* 6. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+23 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 624.]

* 7. KP: használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 624.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 624.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 618.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vps 55 VP spórolása: 55
Félreraktunk, letiltottunk neked 55 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 618.]
[A parancs tárolásra került.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 613.]

at 1548 10 TU-t adsz át az 1548. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 8 TU árán átcsúsztatsz 8 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

at 3070 10 TU-t adsz át a 3070. kalandozónak 10
Nincs elég TU-d, hogy átadhass belőle. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 583.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[377,56] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Ráismersz a lényre. Egy aurapollátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rontasz. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az aurapollátor nyakát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az aurapollátor frötymögő kérgét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Az aurapollátor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd az aurapollátor frötymögő kérgét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Pengepajzzsal épp hogy megvágod az aurapollátor jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 remák szivet. 1418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 15, gyógyulás: 39, összesen: +24 ÉP}


(Továbbmész...) [376,55] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (arkog kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 arkog követ! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy drakolich. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 183-195.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agybénítás pszi támadást. A támadás sajnos hatástalan volt. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (23 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírtőrrel megdöfködöd a drakolich bal hátsó lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a drakolich fejét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a drakolich jobb oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 61, gyógyulás: 8, összesen: -53 ÉP}


(Továbbmész...) [375,54] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Egy porkupac mögé bújsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy csapat Chara-din fattya. {támadása: 42.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[35 pontot használtál fel, van még 548.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 548.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 548.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[374,53] Tovább kóborolsz a pusztán. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy áldott okerón. {max. életpontja: 601-800.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az áldott okerón fejét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az áldott okerón testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón behemót testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 489, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [373,52] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mópat bolyt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy porkupac mögé bújsz. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy pszi elementál lord. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [372,51] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. Mozgást észlelsz oldalról. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szubreális vámpír közeledik. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. (A balkezes gyűrű védett meg.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a szubreális vámpír bal vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 20, gyógyulás: 29, összesen: +9 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 521.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 521.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 521.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[371,50] Tovább kóborolsz a pusztán. A távolból robbanások hangját hallod. Mozgást észlelsz oldalról. Elbújsz egy kisebb domb mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ráismersz a távolodóra. Egy pszi elementál lord. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [370,49] Folytatod vándorlásodat a kiégett Sötét Föld pusztájában. A messzeségben füstoszlopot látsz. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy porkupac mögé bújsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csapat Chara-din fattya. {védettsége: 15 szúró, 15 vágó, 15 ütő ellen.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [369,48] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek.

[27 pontot használtál fel, van még 494.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (5 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 494.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 494.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[368,47] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Tguarkhan került az utadba. {max. életpontja: 123-134.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy tudatrombolás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Meglengetve a vámpírtőrt a másikra rohansz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a Tguarkhan jobb oldalát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Tguarkhan feléd harap, de sikertelenül. A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 10 arany és 4 vas dobónyíl. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 48, gyógyulás: 30, összesen: -18 ÉP}

Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 485.]

in 5881 218 62 leírod az 5881. kalandozónak a 218. szörnyet a 62. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy tormikus egér. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködcsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

in 5881 158 61 leírod az 5881. kalandozónak a 158. szörnyet a 61. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nómenklatúra. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyéksarat. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

in 5881 170 165 leírod az 5881. kalandozónak a 170. szörnyet a 165. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy orgoró. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mászókampót. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

in 5881 211 216 leírod az 5881. kalandozónak a 211. szörnyet a 216. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy joviális m.szockó. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 1. BP: átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 2. BP: átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 3. BP: VP elővétele: 15
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 482.]

* 6. BP: keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy spagulárt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 482.]

* 7. BP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 482.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 442.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 402.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 200 TVP-t kell elköltened.] Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Mnebolath. {max. életpontja: 176-205.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a Mnebolath bal vállát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal megvagdalod a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Pengepajzzsal súrolod a Mnebolath fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő és egy ezüst gyűrű. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 69, gyógyulás: 55, összesen: -14 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 362.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 160 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 322.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 120 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 282.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 242.]

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 3 2 fejleszted a 3. tulajdonságodat 2 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 11, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 513 pontot. A következő körben tehát 713 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

UgyanKedvesPotrien, egy barna, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Sheran főpap-jelöltje vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 372. fordulód.

Erő: 40 Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 130 cm
IQ: 41 Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 39 Védekezés: 72 Menekülés: 40 % Életkor: 10/12 év
Egészség: 40 (42) Életpont: 378/331 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 50 Varázspont: 557/181 Pénz: 648 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 177/57 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1303 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6782 TP-t kaptál. Jelenleg 879356 TP-d van. A következő szinthez még 120644 TP szükséges. Trófeáid: trikornis herceg, Blounther apó, orbitális mackósajt. A 352. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 6000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14/47 ökölvívás: 3/21 szúrófegyverek: *23/101
vágófegyverek: 24/20 (+4%) ütőfegyverek: 15/32 lőfegyverek: 23/61
dobófegyverek: 15/0

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/62 (+44%) 2. nyomkövetés: 61/93 3. lopás: 1/0
4. mászás: 14/98 5. csapdakészítés: 25/30 (+6%) 6. csapdaészlelés: 5/67
7. gyógyítás: 56/91 8. titkosírás: 15/24 9. felderítés: 42/61
10. szörnyidomítás: 11/58 11. teológia: 40/43 (+16%) 12. taumaturgia: 22/77 (+5%)
13. versengés: 3/50 14. harcművészetek: 1/8 15. zene: 69/86 (+34%)
16. szörnyismeret: 24/57 17. pszi: 22/42 (+8%) 18. zárnyitás: 2/13
19. vadászat: 28/27 20. bányászat: 35/68 (+3%) 21. úszás: 16/53
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208)
Barátságosság (aktív: 13, max: 16)
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
revitalizáció (#52) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72)
Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988)
jégcsóva (#41) >> jók (#990) izomernyesztés (#33) >> csontváz lord (#177)
izomernyesztés (#33) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> gnóm szolgáló (#181) hhaar burka (#32) >> csontváz lord (#177)
hhaar burka (#32) >> fémbontó szójer (#150) varázsvédelem (#34) >> jók (#990)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 82 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 1 quwarg tojás (#360) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 arkog kő (#632) 1 borostyán függő (#162) 5 csillezsályalevél (#1253)
1 ezüst gyűrű (#180) 3 kaja (#2) 1 remák szív (#264)
1 szvó-ektoplazma (#151) 4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(368,47) Tguarkhan (#212), Mnebolath (#237)
(370,49) Chara-din fattya (#236)
(371,50) pszi elementál lord (#272)
(372,51) szubreális vámpír (#223)
(373,52) mópat boly (#583), Chara-din monolitja (#534), pszi elementál lord (#272)
(374,53) áldott okerón (#336)
(375,54) Chara-din fattya (#236)
(376,55) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, drakolich (#760)
(377,56) aurapollátor (#222)

Üzenet küldése a karakternek