370. forduló, 372. forduló, Karón Varjú összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 30. 10h:11'
EZ A 574. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD
575. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3779
SZÁMLA : XXXX

KARÓN VARJÚ KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,61] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad. Az idő esemény nélkül telt el. Varázserőd regenerálódik. (+351 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+28 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a templomot. A lottó 644. hetének nyerőszámai: 12, 7, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot
17 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 711.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 709.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 709.]

* 2. KP: elmormolod a 64. varázslatot a 12. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-6 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 707.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 705.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 703.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 164% lesz (-24 vp). [0 pontot használtál fel, van még 703.]

* 4. KP: elmormolod a 78. varázslatot a 76. varázslatot a 227. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-11 varázspont.] [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 701.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 manifeszt.nyúlvány). [0 pontot használtál fel, van még 701.]
Gyorsvarázsolsz! [-36 varázspont.] [+5% tau] [2 pontot használtál fel, van még 699.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] A befejezéshez még 1887 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [60 pontot használtál fel, van még 639.]

tno 6 4 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

kf 1558 kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat
A nyakadba akasztod a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

fkt 13 1 felt. készítesz a 13. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

fkt 165 felt. készítesz a 165. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

fas 100 felt. ásás 100 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

id 156 70 idomítod a 156. szörnyet 70 pontért
Nekikezdesz a tüskés harci gromak idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Jól haladt a mai tanulás. (Még 35 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [70 pontot használtál fel, van még 569.]

id 156 70 idomítod a 156. szörnyet 70 pontért
Elkezdődnek a leckék a tüskés harci gromak számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tejet fog adni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 140 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 539.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[187,61] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy őrült varázsló közeledik. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. [+1% teo] Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 52 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. [+1% tau] Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és egy manifeszt.nyúlvány. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 56, gyógyulás: 4, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+57 életerő). [-8 varázspont.] Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Van itt egy jósda (645. épület.) és egy Invázióügyi Minisztérium (688. épület.).

(Továbbmész...) [188,61] Még mindig a városban vagy. Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy részeg kalandozó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+1% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. [+2% tau] Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű, 5 arany, egy obszidián függő és egy borostyán függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 217, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy őrült varázsló. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. [+1% teo] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. [+1% tau] Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.). 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 12, gyógyulás: 5, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+58 életerő). [-8 varázspont.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[181,103] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy hordóagyú mameluk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 216 életpontot sebeztél. [+1% tau] Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 23 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Dr. Dragon vigyorog kajánul.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya! {max. életpontja: 43-48.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. [+1% tau] A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy mutáns pók!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 188 életpontot sebeztél. [+2% tau] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 távcsövet. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy épület van. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[69 pontot használtál fel, van még 470.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[182,103] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy épület van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [183,103] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. [42 pontot használtál fel, van még 428.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[183,102] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [184,101] A dombság átmegy hegységbe.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ezüstdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [185,100] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ekharion lehet. {támadása: 34.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 211 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 38 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Nyugatra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. [55 pontot használtál fel, van még 373.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[186,99] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. A burok belseje puha, kellemetlen tapintású. Körbenézel. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a drasmólyom testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 138 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 szent jogart. Miután lemásztál, továbbindulsz. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy bűbájlidérc volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 kőkalapácsot.

(Továbbmész...) [187,99] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. A földet itt-ott szilárd kristállyá égette a tömény mágia, amely a varázslók és Thargodanok közt folyt. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Végleg elfelejtetted lángcsóva nevű varázslatodat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (10 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya nyakát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A 2 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 94, gyógyulás: 29, összesen: -65 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bumeráng. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy csapat Chara-din fattya támad rád. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+10.}

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Végleg elfelejtetted városi teleport II nevű varázslatodat. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a Chara-din fattya jobb oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A 10 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (10 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az 5 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 681, sebződés: 79, gyógyulás: 29, összesen: -50 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 4x 2d10+7.}

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a Mnebolath fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranylánc. 2084 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 76, gyógyulás: 3, összesen: -73 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy magnetikus praglonc védelmezi a vadászterületét. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+111 életerő.) [144 pontot használtál fel, van még 229.]

szk 189 keresed a 189. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy varkaudar behemótot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

bpk 1 bef. parancs kivétele: 1
SZK 124 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 228.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 3. BP: használod a 66. pszi képességet
11 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 4. BP: elmormolod a 15. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 28 fejleszted a 4. tulajdonságodat 28 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[28 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-14 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 22, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a veteránok veteránja helyett széttápolt kalandozó lord. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +20 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 512 pontot. A következő körben tehát 712 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Karón Varjú, egy copfos ősz hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Fekete a bőröd. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. Papi hited: 340. Az Ezüst Kígyó Szövetsége (#9107) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 371. fordulód.

Erő: 41 (46) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 114 cm
IQ: 28 Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 52 (54) Védekezés: 61 Menekülés: 50 % Életkor: 110/111 év
Egészség: 28 Életpont: 428/299 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 38 Varázspont: 915/24 Pénz: 564 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 18/4 Pszi pont: 59/11 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1662 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17946 TP-t kaptál. Jelenleg 1413007 TP-d van. A következő szinthez még 286993 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Blounther apó, ongóliant. A 357. fordulódban 3062 arany került a bankszámládra. 3490 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/72 ökölvívás: 3/82 (+9%) szúrófegyverek: 30/50 (+12%)
vágófegyverek: 9/35 ütőfegyverek: 8/3 lőfegyverek: 10/28
dobófegyverek: 17/92

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << mandibulakasza (#127) (100%) << szöges bunkó (#8) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/88 (+10%) 2. nyomkövetés: 69/48 (+20%) 3. lopás: 4/65
4. mászás: 12/25 (+5%) 5. csapdakészítés: 21/86 (+5%) 6. csapdaészlelés: 10/58
7. gyógyítás: 86/36 (+20%) 8. titkosírás: 13/93 9. felderítés: 25/13 (+5%)
10. szörnyidomítás: 6/94 (+100%) 11. teológia: 47/51 (+5%) 12. taumaturgia: 67/22 (+20%)
13. szerencsejáték: 1/62 14. versengés: 1/39 15. zene: 19/36
16. szörnyismeret: 13/52 17. pszi: 8/31 (+3%) 18. zárnyitás: 1/87
19. vadászat: 12/46 20. bányászat: 27/59 (+70%) 21. úszás: 8/30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), az árnymanóktól (4) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50), a kobuderáktól (8) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50)
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
láth. észlelése (#78) villámmágia (#227)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), tűzeső (#61), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) tűzeső (#61) >> őrült varázsló (#255)
tűzeső (#61) >> zoloboo sámán (#230) tűzeső (#61) >> quwarg parafenomén (#248)
tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Harcos paphoz méltó feladat: oltsd ki négy varkaudar behemót életét! (számláló: 0)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 2 pirkit (#153) 1 szögletes kő (#17)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191)
1 borostyán függő (#162) 1 bumeráng (#249) 1 ezüstdarab (#326)
4 gyöngymangó (#135) 1 kék orchidea (#68) 1 kőkalapács (#13)
5 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 obszidián függő (#195)
2 óndarab (#85) 1 ramit kő (#226) 1 szent jogar (#150)
1 szöges bunkó (#8) 1 távcső (#42) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(181,103) hordóagyú mameluk (#254), mély szakadék (#154), művészi porolit (#720), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117), érclelőhely
(182,103) érclelőhely
(183,102) krómkaktusz (3446, belőle készíthető: #43), Leah oltár, #. jellempróba
(183,103) 22. jellempróba, érclelőhely
(184,101) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(185,100) ekharion (#232), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Tharr oltár, érclelőhely
(186,99) grok-képződmény (#149), drasmólyom (#60), bűbájlidérc (#761)
(187,99) Chara-din fattya (40236), Mnebolath (#237), Thargodan csatamező (#432), #. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek