370. forduló, 372. forduló, Kova összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 30. 12h:05'
EZ A 1246. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD
1247. játékheted kezdete: okt. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2298
SZÁMLA : XXXX

KOVA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [183,69] koordinátán.
Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+30 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-1 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+174 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+93 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)

* 1. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Minden alkalommal elcsodálkozol a koboldkorona elnagyolt, otromba vonalain. Vajon hogyan képes egy ilyen bumfurdi akármi varázslatot megidézni? Aztán megvonod a vállad, és inkább koncentrálsz. Hamarosan megérzed egy éber kakukk varázs hatalmát. Kakukk! Kakukk! Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

* 2. KP: h 2306 0 0 használod a 2306. tárgyat
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 711.]

* 3. KP: vv 224 24 26 elmormolod a 224. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 711.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 709.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 707.]

* 4. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 702.]

* 5. KP: vv 165 86 12 elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 12. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 700.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 700.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 698.]

* 6. KP: vv 64 72 88 elmormolod a 64. varázslatot a 72. varázslatot a 88. varázslatot
Beizzik a turbómágia. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 696.]
Gyorsvarázsolsz! Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 694.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 694.]

* 7. KP: vv 53 28 0 elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+6 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 692.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 690.]

* 8. KP: v 1 6 40 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 40 életpontot tudsz így gyógyulni. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 685.]

* 9. KP: v 169 4 30 elmormolod a 169. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az áldomás II varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni (+6 támadás). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 680.]

* 10. KP: kf 529 223 1559 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat a 223. tárggyal az 1559. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 680.]
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt, majd az ujjadra húzod a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 680.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a mentát koronát. [0 pontot használtál fel, van még 680.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 630.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 620.]

h 1387 144 61 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184
68
69
70

[144,61] Lakott területre érkeztél.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[10 pontot használtál fel, van még 610.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar íjász. {max. életpontja: 121-160.}

A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvágod a varkaudar íjász bal karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. 1 543 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 55, gyógyulás: 61, összesen: +6 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy kronotapír. {max. életpontja: 451-510.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a kronotapír tekergő ormányát. (7 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigvagdosod a kronotapír tekergő ormányát. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. Pásztorbottal épp hogy eltalálod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a kronotapír jobb hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-17 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 035 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 544, sebződés: 111, gyógyulás: 124, összesen: +13 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy vadász varkaudar. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.}

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal végigmetszed a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A vadász varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar behemót. {max. életpontja: 136-160.}

Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvágod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 10, gyógyulás: 54, összesen: +44 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy hegyi góliát. {támadása: 40.}

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (8 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a hegyi góliát bokáját. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 40 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod a hegyi góliát oszlopos lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 15 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 41, gyógyulás: 102, összesen: +61 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy csataremák. {támadása: 78.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a csataremák testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal többször eltalálod a csataremák testét. (7 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megvagdalod a csataremák testét. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A csataremák vastag csápjai óriási ütéseket mérnek bal karodra és kézfejedre. (12 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Pásztorbottal többször eltalálod a csataremák testét. (7 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a csataremák fejét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). A csataremák csápjait vérre éhesen a jobb lábadra tapasztja. (12 támadástól 202 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +41 ÉP.) A csataremák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 8 080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1484, sebződés: 382, gyógyulás: 348, összesen: -34 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy ősdentor.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 51 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ősdentor testét. (7 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. Semmi eredménye! Pengepajzzsal megvagdalod az ősdentor testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 151, gyógyulás: 134, összesen: -17 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vadász varkaudar. {támadása: 15.}

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kilukasztod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a vadász varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [85 pontot használtál fel, van még 504.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[183,69] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy kultúrmasztodon. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 4d8+14.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon testét. (7 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 90, gyógyulás: 101, összesen: +11 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy zombi mester. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 47 ütő ellen.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester fejét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a zombi mester testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy bolyongó lidérc. {egyik sebzési módja: 2x 4d18.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [183,68] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Sűrű szárnycsattogtatással egy északi tűzsárkány távolodik. {támadása: 80.} Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+26.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drakolich fejét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (31 életpontot vesztettél.) Meglengetve a pásztorbotot a másikra ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich jobb oldalát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Pengepajzzsal kicsit megvágod a drakolich testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A drakolich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 109, gyógyulás: 16, összesen: -93 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+26.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drakolich csontos vázát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (32 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Pengepajzzsal megkarcolod a drakolich testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 2 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 92, gyógyulás: 12, összesen: -80 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 vörös zyelt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 362 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 43865.
Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy zafír sárkány. {max. életpontja: 1281-1360.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 472.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 442.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 412.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 382.]

v 198 164 55 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

182 183 184
67
68
69
70
(183,68) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, 42. jellempróba, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), északi tűzsárkány (#219), drakolich (#760), zafír sárkány (#329)
(183,69) kultúrmasztodon (#227), zombi mester (#251), Dornodon oltár, szent tölgyfa (#393), 25. jellempróba

[164,55] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. Egy gigantikus quwarg ikerbolyt pillantasz meg! Ezt bizony nem mernéd megmászni.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy drakolich száll szembe veled. {max. életpontja: 270-282.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agybénítás pszi támadással. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a drakolich farkát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a drakolich fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. [bordacsont ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] 2 669 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 79, gyógyulás: 16, összesen: -63 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt hadúr.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy Tharr haragja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr testét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megkarcolod az élőholt hadúr jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 34 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 616 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 99, gyógyulás: 14, összesen: -85 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 4 áldott követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 364 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 44155.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy halálbokort. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Arany Macska lábát masszírozza. Találsz egy barátság szent tüzét.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot. Erőd TF-elődött.
[-100 varázspont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 367.]

be 80 bemész a 80. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. A járatban sötétség van. Fáklya nélkül sajnos az orrodig sem fogsz látni, ezért elhalasztod a dolgot későbbre.

lm 2 5 6 mozogsz 2 5 6
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 901 7 900 mozogsz 901 7 900
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 11 25 34 mozogsz 11 25 34
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 38 42 47 mozogsz 38 42 47
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 49 51 53 mozogsz 49 51 53
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 79 3 29 mozogsz 79 3 29
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 31 33 35 mozogsz 31 33 35
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 44 47 48 mozogsz 44 47 48
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 20 17 16 mozogsz 20 17 16
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 21 8 23 mozogsz 21 8 23
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 22 25 26 mozogsz 22 25 26
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[165,56] A terep változik: ismét síkságon vagy. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kultúrmasztodon. {max. életpontja: 301-320.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon fejét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal súrolod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +49 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 28 kaját. 2 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 68, gyógyulás: 15, összesen: -53 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg szellem. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+17.} Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [166,57] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Látsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy norpadolótika közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a pásztorbotot a másikra ugrasz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a norpadolótika testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal megcsapod a norpadolótika testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +46 életerőt. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy bolyongó lidérc. {védettsége: 75 szúró, 17 vágó, 75 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [167,58] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy magger közeledik. {max. életpontja: 226-240.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magger nyakát. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod a magger testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A magger még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +47 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (185,60)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 028 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 61, gyógyulás: 12, összesen: -49 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár! {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.}

Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot a másikra rontasz. {CSTT:} Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a légirozmár nyakát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 39 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal alaposan megvágod a légirozmár testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A légirozmár sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy bundás csirmáz! {védettsége: 4 szúró, 4 vágó, 12 ütő ellen.}

Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 39 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kilukasztod a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 8 aranyat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [58 pontot használtál fel, van még 309.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[168,58] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy ősi csatamezőt. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy Raia szent lovagja. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 271-320.} Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy animált hókutya ijesztett meg. {támadása: 108.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

(Továbbmész...) [169,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kputtyintó csalán testét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kputtyintó csalán bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +25 életerőt. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 6 ragasztót.) 2 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Felfedeztél egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár! {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.}

Megmarkolva a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal alaposan megvágod a légirozmár jobb vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. Feléd sújt a légirozmár a farkával, de elhibázta! A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy drasmólyom! {egyik sebzési módja: 4x 1d6+1.}

Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Pásztorbottal iszonyatosan megcsapod a drasmólyom testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 57 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kilukasztod a drasmólyom bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadász quwarg. {támadása: 35.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (4 támadással 231 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a vadász quwarg torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +16 életerőt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [170,58] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy animált hókutya. {max. életpontja: 621-710.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Affine Fall Merong előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy vaskohó van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. [70 pontot használtál fel, van még 239.]

ef 15 511 energia fejlesztése 15
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 134.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 131.]

* 2. BP: le 529 223 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat a 223. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét.
Lehúzod az ujjadról a smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 131.]

* 4. BP: kf 466 0 0 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a mentát koronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 6, 11.
Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a sullár. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 131 pontod maradt, ebből a következő körre 131 pontot vihetsz át. Kapsz még 512 pontot. A következő körben tehát 643 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÖRÖS ZYEL (606. TÁRGY)
Misztikus, vörös fénnyel lüktető, tojás alakú tárgy a vörös zyel. Egyesek szerint hihetetlen mennyiségű mágikus energia formázására és koncentrálására alkalmas, de hogy hogyan, és milyen formában, azt el sem tudod képzelni. Mindenesetre, a vörös zyel mágiája annyira erős, hogy gyakorlatilag képtelenség megszabadulni tőle.

KARAKTERLAP

Kova, egy hosszú ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 371. fordulód.

Erő: 49 (63) Szint: 32 Merészség: 6/5 Magasság: 116 cm
IQ: 42 (47) Támadás: 41 (44) Agresszió: 5 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 35 (37) Védekezés: 51 (57) Menekülés: 40 % Életkor: 73/75 év
Egészség: 46 (52) Életpont: 612/612 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 52 (63) Varázspont: 725/1 Pénz: 31658 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 50/30 Pszi pont: 187/260 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 5
Eddig összesen 4054 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 48 457 TP-t kaptál. Jelenleg 4 471 052 TP-d van. A következő szinthez még 28 948 TP szükséges. Trófeáid: őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus. A 237. fordulódban 5140 arany került a bankszámládra. 7118 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 12/4 ökölvívás: 8/5 szúrófegyverek: 17/37
vágófegyverek: 34/43 (+6%) ütőfegyverek: 37/38 (+14%) lőfegyverek: 12/32
dobófegyverek: 30/4 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) << csatabárd (#555) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -24.); bumeráng (#249) (25 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
170,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 216
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63, 60, 57, 59, 62, 92, 87

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 649 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 81/74 (+77%) 2. nyomkövetés: 71/60 (+9%) 3. mászás: 19/84 (+4%)
4. csapdakészítés: 29/1 (+6%) 5. csapdaészlelés: 18/50 6. gyógyítás: 34/65
7. titkosírás: 17/0 8. felderítés: 30/65 9. szörnyidomítás: 14/59
10. teológia: 46/32 (+35%) 11. taumaturgia: 49/59 (+13%) 12. szerencsejáték: 2/10
13. versengés: 7/42 14. harcművészetek: 3/48 15. zene: 17/16
16. szörnyismeret: 56/27 17. pszi: 27/35 (+2%) 18. zárnyitás: 14/87
19. vadászat: 14/13 20. vitalitás: 1/43 21. bányászat: 39/94 (+4%)
22. úszás: 19/18 23. főzés: 11/95 24. csapatmunka: 1/60

FELTÉTELES PARANCSOK (még 19 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 99 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 15 darabot ), bogyógránátot (#430) (max. 8 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 4 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 1 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 3 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 5 darabot ), éjurnát (#2368) (max. 5 darabot, csak egyszer), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 10 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), vark. nekromanta (#173) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), dehidrátor (#151), epokitféreg (#147), óriásféreg (#171), tüskés gigaféreg (#256), noth szellem (#250), élőholt tigris (#766), hegyi góliát (#244), massza (#217), móleon (#68), csontgólem (#392), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 10, max: 50)
törpe (#3), ember (#1), elf (#2), Mata Mari (#2190), pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990), őrült varázsló (#255), bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 15 vp; taumaturgia: 15 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) áldomás II (#169) (2,30) éber kakukk (#3)
Techiulan aurája (#261) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)
erőpajzs I (#12) pszi-ernyő (#64) mentális pajzs (#72) óriáserő (#53)
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
28. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 20)
izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), Tharr haragja (#145), élőholt pozdorja (#134), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), fürgülés (#92), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Igazi harcoshoz méltó feladat egy magnetikus praglonc feletti diadal.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): többek közt 43. tárgyat kell leadnod. kobudera lak (533): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 80. labirintus (164,55). városháza (685): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): többek közt 215. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 59, 60, 62, 63, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 87, 92, 125, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 192, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 1, 5, 12, 33, 35, 36, 43, 44, 46, 47, 49, 52.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 364 (limit: 1435), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 44155.
Az első Végzet Vermében 4 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 66 TU. szükséges még: 4 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 236 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bumeráng (#249) 1 csuklyavirág (#133) 1 sallank karom (#128)
2 varázskő (#305) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1082 arany (#50) 4 áldott kő (#642) 2 álompor (#396)
5 bomló esszencia (#2367) 1 dentor bőr (#551) 1 halálvirág (#2371)
4 isteni könnycsepp (#260) 65 kaja (#2) 5 madártoll (#112)
1 remák szív (#264) 3 sáfránypor (#211) 1 szögletes kő (#17)
1 vörös zyel (#606)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

163 164 165 166 167 168 169 170 171
54
55
56
57
58
59
(164,55) drakolich (#760), élőholt hadúr (#371), a 80. labirintus bejárata, oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(165,56) oltár, 48. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(166,57) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár, 50. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), norpadolótika (#226)
(167,58) magger (#747), grok-képződmény (#149), 34. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), légirozmár (#94), bundás csirmáz (#93)
(168,58) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szopógödör (#177), Raia szent lovagja (#239)
(169,58) kputtyintó csalán (#247), grok-képződmény (#149), oltár, 45. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), légirozmár (#94), drasmólyom (#60), vadász quwargok (#241)
(170,58) a 70. labirintus bejárata, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), olvasztókemence (#86), oltár, Chara-din rúnaköve, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), barátság szent tüze (#484), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek