Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. jún. 16. 15h:34' EZ A 609. JÁTÉKHETED, 371. FORDULÓD 610. játékheted kezdete: jún. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 6 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 80. varázslatot a 64. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt a másikra támadsz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut bal hátsó lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal végigvágod a törpemammut fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kvazár kardot, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
* 4. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 5. KP: | VP spórolása: 15 |
* 6. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 7. KP: | használod a 313. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
ef 4 505 | energia fejlesztése 4 |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [381,58] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 adamantitot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal rájössz, hogy egy sárkányfajzat ijesztett meg. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+12.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [382,58] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. A messzeségben füstoszlopot látsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 mithrilt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy sárkányfajzat. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+31.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 200 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [381,59] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. A távolból robbanások hangját hallod. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 mithrilt! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy sárkányfajzat. {max. életpontja: 281-330.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [380,59] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy Zinthurg közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a Zinthurg bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A Zinthurg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Karmaival a Zinthurg megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A Zinthurg csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 vasérc és 4 arany. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 12, gyógyulás: 25, összesen: +13 ÉP}
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 200 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [378,59] Változik a terep, ez már alacsonyhegység. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Látsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Longnower egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kronokukac közeledik. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-3 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kronokukac testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-5 TVP). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 25, gyógyulás: 43, összesen: +18 ÉP}
(Továbbmész...) [377,58] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kronokukac. {max. életpontja: 241-270.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-5 TVP). Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a kronokukac nyakát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kronokukac farkát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-2 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény idődet lopja (-4 TVP). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 28, gyógyulás: 51, összesen: +23 ÉP}
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
ep 435 200 | építed a 435. tárgyat 200 pontért |
ep 155 200 | építed a 155. tárgyat 200 pontért |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronokukac jobb oldalát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a kronokukac gumiszerű testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a kronokukac jobb oldalát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-5 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-4 TVP). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 22, gyógyulás: 47, összesen: +25 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [17 pontot használtál fel, van még 344.]
* 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4718. kalandozónak (1 darabot) |
* 2. BP: | átadod az 504. tárgyat a 415. tárgyat a 329. tárgyat |
* 3. BP: | VP elővétele: 15 |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 6. BP: | keresed a 82. szörnyet a 43. szörnyet az 55. szörnyet |
* 7. BP: | imádkozol |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 21 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért |
Erő: | 40 | Szint: | 22 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 41 | Támadás: | 22 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 39 | Védekezés: | 72 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 10/12 év |
Egészség: | 40 (42) | Életpont: | 377/376 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 50 | Varázspont: | 557/189 | Pénz: | 649 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 28/3 | Pszi pont: | 177/60 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | *23/101 |
vágófegyverek: | 24/16 (+1%) | ütőfegyverek: | 15/32 | lőfegyverek: | 23/61 |
dobófegyverek: | 15/0 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (50%) << vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 30/18 (+66%) | 2. nyomkövetés: | 61/93 (+45%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 14/98 | 5. csapdakészítés: | 25/24 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/67 |
7. gyógyítás: | 56/91 | 8. titkosírás: | 15/24 | 9. felderítés: | 42/61 |
10. szörnyidomítás: | 11/58 | 11. teológia: | 40/27 (+9%) | 12. taumaturgia: | 22/72 (+2%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/8 | 15. zene: | 69/52 (+34%) |
16. szörnyismeret: | 24/57 | 17. pszi: | 22/34 (+6%) | 18. zárnyitás: | 2/13 |
19. vadászat: | 28/27 | 20. bányászat: | 35/65 (+28%) | 21. úszás: | 16/53 |
22. csapatmunka: | 1/49 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), sötét motyogó (#37), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115), drónkeselyű (#208) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 149 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2952. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | quwarg tojás (#360) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | arany (#50) | 2 | adamantit (#627) | 1 | arkog kő (#632) | |||
3 | ezüstdarab (#326) | 2 | mithril (#352) | 1 | ramit kő (#226) | |||
3 | vasérc (#152) |